استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت پیک باغ تالار تشریفاتی میرزایی

 عمارت پیک باغ تالار تشریفاتی میرزایی
عمارت پیک و باغ تالار میرزایی در گرمدره  از محل های مناسب و شیک برای برگزاری مراسم عقد ، نامزدی ، حنابندان ، عروسی ، پاتختی با ظرفیت کم و تعداد مهمان پایین است . البته باغ تالار پیک گنجایش پذیرایی از مراسم و مجالس با تعداد مهمان ما 100 نفر ، 200 نفر ، 150 نفر ، 250 نفر ، 300 نفر را نیز دارد . آدرس ، تلفن ، قیمت و اینستاگرام باغ میرزایی پیک در سایت دوشیزه منتشر شده است



















این باغ یکی از باغ های زیبای منطقه گرمدره با دسترسی آسان می باشد. سالن این باغ حدود 150 نفر ظرفیت دارد. پوشش گیاهی زیبای این باغ به همراه برکه و قوهای زیبا محل خوبی برای استقرار میهمانان در فصل تابستان و هم چنین برگزاری مراسم عقد کنار برکه را ایجاد می کند. سالن شام شیشه ای این باغ نیز از زیبایی خاصی برخوردار است. به تازگی عمارت این باغ نیز بازسازی شده و زیباتر از گذشته پذیرای عروس دامادهای عزیز می باشد. دیزاین روستیک فضای بیرونی باغ، امکان برگزاری مراسم عقد روی برکه، سالن عقد داخل سالن برای فصول سرد، سالن های مجزا برای شام ، استفاده از سقف های بلند در عمارت بازسازی شده که تداعی کننده فضای روستیک و اروپایی می باشد. همه و همه باعث شده این باغ عروسی گزینه ی بسیار عالی برای عروس دامادهایی باشد که به دنبال برگزاری یک مراسم روستیک و رویایی در غرب تهران هستند. تعدادی از عکس ها و ویدئوهای معرفی این باغ زیبا را پایین این صفحه ببینید.
باغ تالار میرزایی (پیک) در گرمدره استان البرز واقع شده است. باغ تالار عروسی میرزایی با وسعت 7000 مترمربع شامل باغی زیبا با دیزاین روستیک و درختان بید و کاج به ظرفیت 150 نفر و سالن پذیرایی بدون ستون به ظرفیت 150 نفر است. این باغ عروسی دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 100 خودرو، سالن شام شیشه ای مجزا و سفره عقد در کنار برکه است.


معرفی باغ تالار پیک
باغ تالار پیک در غرب تهران و گرمدره واقع شده است و با ظرفیت تا 450 نفر یکی از باغ تالار های عروسی شیک می باشد.
هدیه ویژه باغ تالار پیک
سفره عقد + آتش بازی

به علت محدود بودن روزهای خالی زودتر تاریخ مراسم خود را با ما درمیان بگذارید.
سرویس های ویژه باغ تالار پیک
1- رویایی ترین باغ در غرب تهران
2- مناسب با بودجه شما
3- فضای سبز زیبا
4- برگزاری مراسم عقد آریایی روی برکه

برای اطلاعات بیشتر با باغ تالار پیک درخواست قیمت را کلیک کنید.
باغ تالار میرزایی از مجموعه باغ های گرمدره آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
یکی از زیبا ترین باغ های محدوده گرمدره میباشد که تمامی خصوصیات یک باغ تالار ویژه را برای برگزاری مراسم عروسی شمار را داراست
باغ میرزایی با 20 سال سابقه و پرسنل مجرب خود خدمات ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر دارد تا شما با توجه با بودجه خود مراسمی به یاد ماندنی داشته باشید در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار میرزایی ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاده مخصوص کرج، - باغ تالار میرزایی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

باغ تالار پیک (میرزایی)، یکی از باغ تالارهای زیبا و خاص  منطقه گرمدره است، سالن این مجموعه ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارا می باشد، در واقع این مجموعه در فصل زمستان ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارد و در فصل تابستان با احتساب فضای باغ ظرفیت پذیرایی این باغ به ۳۰۰ نفر افزایش می یابد.
طراحی زیبای باغ، وجود برکه و قوهای زیبا محل خوبی برای استقرار میهمانان در فصل تابستان و هم چنین برگزاری مراسم عقد کنار برکه را فراهم کرده است.
این باغ همچنین دارای سالن شام شیشه ای فوق العاده زیبا می باشد.
دیزاین روستیک فضای بیرونی باغ، امکان برگزاری مراسم عقد روی برکه، استفاده از سقف های بلند در عمارت که تداعی کننده فضای روستیک و اروپایی می باشد، همه و همه به شما بررای برگذاری یک مرسم به یاد ماندنی کمک می کنند.
در صورتیکه خواهان مراسمی به یاد ماندنی ، در یک باغ تالار زیبا و با کیفیت بالای خدمات هستید، پیشنهاد ما باغ تالار پیک می باشد.

باغ تالار میرزایی دارای ظرفیت 400 نفر می باشد و در محدوده گرمدره واقع گردیده است.
سالهای اخیر منطقه گرمدره به خاطر موقعیت آب وهوایی بسیار عالی خود و به خاطر نزدیکی به تهران و دسترسی راحت و آسان تبدیل به یکی از بهترین محیط ها جهت برگزاری مراسم عروسی شده است.
باغ میرزایی بسیار شیک و مجلل و دارای فضای سبز بسیار بی نظیری می باشد که از سالهای پیشین زبان زد خاص و عام است و افتخار این را دارد که میزبان عروس و دامادهای عزیز باشد.
از خصوصیات منحصر به فرد باغ میرزایی می توان به اجرای مراسم عقد آریایی روی برکه آب به همراه ابر مصنوعی که فضای ماورای تصور رابه وجود می آورد اشاره کرد در ضمن سالن زیبای باغ میرزایی مجهز به جدید ترین دیزاین های روز وکف LED حرفه ای و TV بک حرفه ای جهت پخش کلیپ های مورد نظر عروس وداماد حین مراسم می باشد.
پرسنل باغ میرزایی همه دارای تجربه های لازم جهت برگزاری مراسم های اختصاصی را دارا میباشند.
در پایان به همه عروس وداماد های عزیز پیشنهاد می دهم جهت برگزاری مراسم خود از باغ ما دیدن نمایند.
باغ عروسی میرزایی در گرمدره واقع شده است و به خاطر موقعیت آب و هوایی بسیار عالی و دسترسی آسان تبدیل یکی از بهترین محیط ها برای برگزاری مراسم عروسی شده است. باغ میرزایی بسیار شیک و مجلل میباشد و همچنین دارای فضای سبز بسیار بی نظیری است که اکنون با گذشت سالها تجربه یکی از باغ تالار خوب در گرمدره شناخته شده است. همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این باغ تالار میتوان به اجرای مراسم عقد آریایی روی برکه آب به همراه ابر مصنوعی که فضای ماورای تصور را به وجود می آورد اشاره کرد در ضمن سالن این باغ عروسی مجهز به جدیدترین دیزاین های روز وکف LED حرفه ای و TV بک حرفه ای جهت پخش کلیپ های مورد نظر عروس وداماد حین مراسم می باشد.
تاریخ درج: 1399/02/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت پیک باغ تالار تشریفاتی میرزایی از مجموع 0 امتیاز