استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عروس معروف با ارزان ترین قیمت ها

آتلیه عروس معروف با ارزان ترین قیمت ها
آتلیه عروس معروف با ارزان ترین قیمت ها : همانطور که همه ی ما میدانیم دراین شرایط اقتصادی طبیعتا همه ی عروس ودامادهای عزیز برای ثبت بهترین شب عمرشان دنبال آتلیه ی عروس باقیمت مناسب  هستند که در کنار کیفیت بالا،قیمت مناسبی داشته باشد.















اکثر ما یک روز ازدواج خواهیم کرد یا ازدواج کرده ایم، ازدواج امری مهم است که بین دو انسان مختلف از دو  خانواده ی متفاوت صورت می گیرد. وقتی شما یک نفر را به عنوان همسر انتخاب می کنید و تا مرحله جشن ازدواج پیش می روید، به این معنی است که آن فرد را با تمام خوبی ها و بدی هایش پذیرفته اید و تفاهماتتان از اختلافاتتان بیشتر بوده است. ازدواج آن قدر  در زندگی شخصیتان تاثیر گذار است که همه ی روح شما را درگیر خواهد کرد. پس وقتی که عاقلانه و عاشقانه یک نفر را می پذیرید خودتان را برای مسئولیت ها، خوشی ها و ناخوشی ها آماده کنید. معمولا همه افراد دوست دارند که لحظات خوبشان را ثبت کنند. ادم ها با ثبت خاطراتشان آن لحظه را همیشه در قلبشان زنده نگه می دارند. زوج های جوان علاقه زیادی به عکس گرفتن دارند. اکثر زوج ها با لباس های ست و زیبا به آتلیه های گوناگون مراجعه می کنند و از دوران عاشقی خود تصاویر زیبایی می گیرند. بعضی ها این تصاویر را بر روی شاسی های کوچک و بزرگ میزنند و آن ها را بر روی دیوار میزنند، بعضی دیگر عکس ها را در آلبوم های بزرگ به اسم آلبوم ایتالیایی می زنند و آن ها را در مکانی امن نگهداری می کنند. برخی دیگر نیز فایل عکس ها را روی فلش یا دی وی دی می زنند و روی کامپیوتر و لب تاب آن ها را ذخیره می کنند. مهم نیست که شما عکس ها را چگونه دریافت می کنید نکته قابل اهمیت این است که شما با شریک زندگیتان لحظات خوشی دارید که دوست دارید ان ها را ثبت کنید و همیشه آن ها را داشته باشید.

آتلیه عکاسی عروس داماد قیمت مناسب

 عکس هایی که در مواقع دلخوری و ناراحتی می توانند تسکین دهنده روح و قلب شما باشند. تصورش را بکنید که با دیدن این شور و شوق در عکس ها رابطه شما هر بار جان تازه ای می گیرد. زمانی را در آینده ی خود جست و جو کنید که چین و چروک زیادی بر چهره تان نشسته است و با دستهایی لرزان دوران اوج جوانی خود را مشاهده می کنید.قطعا بسیار لذت بخش خواهد بود. برای ثبت خاطرات آتلیه های بسیار متفاوتی با سبک و کیفیت متفاوتی وجود دارند. شما می توانید به هر اتلیه ای که فکر میکنید قیمت و کیفیت خوبی دارد مراجعه کنید و با بیان نظراتتان عکاس را آگاه سازید که چه نوع عکسی می خواهید. پس ازآن عکاس صحنه را برای شما آماده می کند و شما می توانید با ارامش انواع ژست ها را بگیرید و از بین تعدادی زیادی عکس که از شما گرفته شده است آن چند تایی که بهترین هستندرا انتخاب کنید. هر آتلیه پشت صحنه مخصوص خود را دارد، بعصی از آتلیه محیط را بسیار شیک و امروزی کرده اندوبرخی دیگر محیط را کلاسیک وبعضی دیگر نیز محیط را مانند فضای باز طراحی کرده اند، پس از قبل از مراجعه به اتلیه از پشت صحنه های آن آگاه شوید.



 شاید در ذهنتان این سوال پیش بیاید که من وقت ندارم به تمام پشت صحنه های آتلیه ها سر بزنم و از نزدیک ان ها را ببینم پس چه کاری انجام دهم که وقت کمتری هدر برود؟! پاسخ سوالتان بسیار راحت است، شما می توانید با سرچ نام آتلیه ای که مد نظرتان است در اینترنت نمونه کارهای آن آتلیه، محیط داخلی و پشت صحنه های آن را ببینید و حتی در قسمت نظر سنجی   خلاقیت عکاس و کیفیت عکس ها مطلع شوید. برخی از ، آتلیه با خواندن نظرات دیگران از اخلاق کارکنانآتلیه ها بسیار خلاق هستند و متناسب با نوع عکسی که میخواهید بگیرید ایده های خارق العاده ای ارائه می دهند. اما برخی دیگر سبک مشخصی دارند و چند ژست را برای تمامی مراجعه کنندگان اجرا می کنند. به نظر شخصی من خلاقیت در عکاسی بسیار مهم است و هر آتلیه باید با توجه به مشتری خود، نوع پوشش، روحیه و خلقیات او سبک متناسب او را ارائه بدهد. برای مثال وقتی دختر و پسر جوانی مراجعه می کنند سبک های پرتره  برای آنان بسیار جذاب و دوست داشتنی است  اما وقتی پیرمرد و پیرزن کهن سالی به آن جا مراجعه می کنند سبک های کلاسیک مناسب ترهستند. برای مراسم ازدواج که هم فیلم عروسی بسیار با اهمیت است و هم عکس های مجلسی، انتخاب اتلیه عروس دشوار است. باید آتلیه ای را انتخاب کنید که هم سبک فیلم گرفتن و هم سبک کلیپ و عکاسی اش را دوست داشته باشید. دوربین فیلم برداری نیز بسیار مهم است هر چه دوربین فیلم برداری جدیدتر و پیشرفته تر باشد کیفیت فیلم عروسی شما بالاتر می رود. دوربین های عکاسی نیز لنزهای مختلفی دارند که هرچه لنز بهتری باشد قیافه شما در عکس بهتر می شود. عکاسان معمولا افراد جوان و خوش برخوردی هستند و با کمی گفت و گو با آن ها می توانید براحتی خواسته تان را با آنان در میان بگذارید.


هزینه ی آتلیه ها: اما چیزی که همه نگران آن هستند هزینه های بالای آتلیه هاست. معمولا نرخ اتلیه ها با هم دیگر بسیار متفاوت است برخی از ان ها نرخ های نجومی می گیرند و قلب ادم را آتش میزنند! اما برخی دیگر منصف تر هستند و با قیمت های مناسب تری کار می کنند. اگر شما از وضع مالی متوسطی برخوردار هستید بهتراست  به اتلیه های قیمت مناسب مراجعه کنید وبا بررسی سبک های آن ها، آتلیه مناسب خود را برگزینید. بسیاری از آتلیه ها هستند که سود خود را کاهش داده اند و خدمات با کیفیتی را با قیمت پایین تری به مشتریانشان ارایه می دهند، اساس کار این اتلیه ها ساده است ان ها سود کمتری می گیرند تا مشتریان بیشتری داشته باشند و سودشان را با افزایش تعداد مشتریانشان زیاد می کنند. بعضی از آتلیه ها اشانتیون هایی به مشتریان خود ارائه می دهند که این اشانتیون ها نیز خودشان باعث کاهش هزینه برای عروس و دامادها می شوند. همه ی ما دوست داریم در شب عروسی عکس های زیبایی بگیریم و بعدها با مرور خاطراتمان آن ها را تماشا کنیم پس علی رغم هزینه های آتلیه به شما توصیه میکنم که در آن شب حتما به آتلیه بروید و عکس های به یاد ماندنی خود را بگیرید و نگران هزینه هایش نباشید. برخی از هزینه ها باید انجام شوند تا در آینده تسکین دهنده قلبتان باشند! برای ثبت بهترین شب عمرمان که همان شب عروسی پراز عشق ومهر است وهمه غرق شادی هستند میتوانیم تمام این شادی ها وحس وحال های غریب وآشنا را با گرفتن عکس وفیلم حفظ کنیم شاید خاطره ها واتفاقات شب عروسی کم کم از ذهن ما و مهمانان حاضر درمراسم کمرنگ میشود ولی عکس ها وفیلم ها باقی خواهند ماند که درلحظات شادی وغم درطول زندگی میتوانیم به سراغ آلبوم های عکس برویم وباورق زدن صفحات آلبوم تمام آن اتفاقات به یادمان بیاید واحساس شادی بکنیم وزوج ها درطول زندگی وبامرور خاطره ها ی شیرین وناب شب عروسی زندگیشان پر محبت تر از همیشه بشود.


آتلیه های عروس بسیاری وجود داردکه با تمام انرژی وتوان ودانش خود بهترین پکیج های عکس وفیلم را به مشتریان ارائه میدهند خدمات زیادی درپکیج های خود گنجانده اند که با توجه به هزینه ای که عروس ودامادها ی عزیز میتوانند به بحث عکس وفیلم اختصاص دهند تعداد خدمات بیشتر وکمتر خواهد شد والبته قابل ذکر است که ازکیفیت بقیه خدمات اصلا کاسته نخواهد شد وآن خدمات با کیفیت بالا وبا بهترین امکانات ووسایل به انجام خواهد رسید. پس عروس خانم ها وآقادامادهای عزیزی که به دنبال آتلیه های عروس با قیمت مناسب هستید میتوانید خدمات پکیج های اتلیه هارا با قیمت هایش بررسی کنید وبهترین آتلیه عروس را متناسب با سلیقه و سبک هنری وهزینه ی خود برگزینند وثبت بهترین وناب ترین لحظات تمام عمر خودرابه تیم عکاسان وطراحان وفیلم برداران آتلیه عروس انتخابی بسپارند وازاین لحاظ آسوده خاطر باشند و به شادی و سرور شب عروسی خود برسند. دراینجا قابل ذکر است گرچه اکثر عروس ودامادها دراین شرایط اقتصادی به دنبال اتلیه هایی با قیمت منطقی و مناسب هستند ولی آتلیه هایی هم باقیمت ارزان هستند که برخی از آنها نه همه کیفیت کارخوبی ندارند و صرفا چند تا عکس وفیلم میگیرند وتحویل میدهند پس پیشنهاد ما به شماسروران این است که دنبال اتلیه ای با قیمت منطقی ومناسب باشید ونه ارزان.
 
دراین مقاله میخواهیم چند مورداز اتلیه های باقیمت مناسب درسطح شهر تهران را به شما معرفی کنیم.


آتلیه عکاسی لحظه های ماندگار با مدیریت خانم کریمی  درشرق تهران محدوده ی پیروزی  میباشد دو پکیج به عروس خانم ها وآقا دامادهای عزیز پیشنهادمیدهد که باتوجه به هزینه ای که میخواهند به عکس وفیلم شب خاطره انگیز عروسیشان بپردازند یکی راانتخاب کنند منوی پیشنهادی اول  ومنوی 2/800 پیشنهادی دوم  برای خانواده های مذهبی ومتدین که میخواهند فقط تیم خانم کار عکاسی وفیلم 4/500 برداری شب عروسیشان را برعهده بگیرند این فرصت رافراهم کرده است.


 اتلیه عکاسی یونیک واقع درسعادت آباد شهرک غرب با مدیریت امیر کیانی با ارائه دو پکیج عروس با قیمت های متفاوت اماده ی حضور عروس ودامادهای عزیز میباشد منوی پیشنهادی اول  ومنوی پیشهادی 4/500 دوم  میباشد آتلیه عروس یونیک یکی از باسابقه ترین وحرفه ای ترین اتلیه هاست. مستریان بسیار 7/900 زیادی که ثبت مهم ترین شب زندگی خودشان را به آتلیه یونیک سپرده اند گواه تخصص وذوق هنری عکاسی وفیلم برداری این گروه میباشد عروس خانم ها وآقا دامادهایی که به دنبال کار خاص وفوق العاده هستند  با قیمت های مناسب این اتلیه میتواند بهترین انتخاب باشد.



آتلیه یکی یه دونه درشرق تهران محدوده نارمک است وجزءاتلیه های با قیمت مناسب میباشد. شروع پکیج عروس از  میباشد با مدیریت آقای پیمان اسکافی میباشد تخصص آتلیه یکی یه دونه در عکاسی عروسی 2/500 عکاسی پرسنلی عکاسی خانوادگی میباشد اگر به دنبال اتلیه ی قیمت مناسب و شیک وزیبا با پرسنل حرفه ای هستید اتلیه یکی یه دونه را مدنظر قرار دهید.


آتلیه کیمیا جزء اتلیه های شمال تهران درمحدوده ی میرداماد واقع شده است. با قیمت بسیار مناسب که  شروع میشود. اگر به دنبال آتلیه ی خوب با قیمت مناسب هستید. آتلیه 1/900 قیمت پیشنهادی پکیج از کیمیا میتواند انتخاب درستی باشد.

آتلیه سپید درغرب تهران محدوده ی سعادت آباد واقع شده است. یکی از آتلیه های عروس با پرسنل حرفه ای و کاربلد میباشد شروع قیمت منوی پیشنهادی از  میلیون تومان است اگر به دنبال آتلیه ی عروس با  کیفیت کار بالا و قیمت منطقی ومناسب هستند پیشنهاد ما به شما آتلیه سپید میباشد.   

آتلیه سهیلی واقع در شرق تهران محدوده ی نارمک  میباشد با قیمت پکیج عروس از  میلیون تومان 2/500 است به عروس خانم ها وآقا دامادهایی که به دنبال آتلیه ای با قیمت مناسب و کادر متخصص وکاربلد هستند خدمات ویژه ای ارائه میدهد.اگر درجستجوی اتلیه ای با قیمت مناسب و منطقی هستید تا شب به یادماندنی عروسیتان راثبت کند اتلیه عکاسی سهیلی انتخاب مناسبی خواهد بود.


اتلیه عکاسی ترنم درمرکز تهران درمحدوده ی سیدخندان وسهروردی واقع شده است. با مدیریت رهنما و قیمت منو های پیشنهادی از  میلیون تومان میباشد با کادری متخصص و کاربلد که در زمینه های عکاسی 3 عروسی عکاسس اسپرت عکاسی پرتره به مشتریان خدمات ارائه میدهند. اگر به دنبال اتلیه عکاسی خوب درمرکز تهران میگردید پیشنهاد ما به شما آتلیه ترنم میباشد.


آتلیه زیما واقع در غرب تهران محدوده ی سعادت آباد واقع شده است. با مدیریت اصغر زاده با دومنوی پیشنهادی اماده و پذیرای عروس خانم ها وآقا دامادهای عزیز میباشد .پکیج پیشنهادی اول با قیمت  وپکیج پیشنهادی دوم با قیمت 4/500 میلیون تومان میباشد. آتلیه عروس زیما با کادر حرفه ای 7/700 ومجرب خود میتواند بهترین خاطرات شما رابرایتان ثبت کند اگر به دنبال آتلیه ای خاص وباپرسنل کاربلد هستید انتخاب آتلیه عکاسی زیما میتواند بهترین انتخاب باشد.


 آتلیه عکاسی سوران جزء آتلیه هایی با قیمت مناسب ومعقول میباشد. کیفیت کارهای آتلیه سوران بالاست.با وجود دکوراسیون زیبا برای ساخت کلیپ های به یادماندنی یکی از آتلیه های شیک در غرب تهران میباشد.آتلیه سوران تحت مدیریت خانم طاهری با تجهیزات به روز میتواند بهترین خاطره هارا ثبت کند.


 آتلیه عکاسی سپنتادر غرب تهران واقع شده است.این آتلیه خدمات تخصصی عروسی ،عکاسی اسپرت پ،عکاسی خانوادگی را با بهترین کیفیت ارائه میدهد.آتلیه سپنتا در محدوده ی بلوار فردوس با پکیج های قیمت مناسب یکی از آتلیه های پرمشتری میباشد .شروع پکیج های عروس از  میباشد .

 
 
تاریخ درج: 1399/04/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آتلیه عروس معروف با ارزان ترین قیمت ها از مجموع 0 امتیاز