استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه های معروف تهرانپارس و شرق

آتلیه های معروف تهرانپارس و شرق
آتلیه های معروف تهرانپارس و شرق : اکیپ های عکاس و فیلم بردار خانم و آقا در محدوده شرق تهران بویژه تهرانپارس که خدمات تخصصی عکس و فیلم مجالس عقد و عروسی را انجام میدهند در سایت رسمی دوشیزه معرفی شده اند . گروه های پرانرژی تصویربرداران آتلیه های خوب باعث شهرت و رضایت مندی عروس دامادها شده است.










فیلم برداری با دوربین های HD  و FULL HD و 4K  ، عکس برداری در باغ ، آتلیه ، عمارت و مراسم ، آلبوم های 40/60 و .... شاسی ها و لیت های عکس دو نفره عروس داماد سرمجلسی ، فیلم برداری روز فرمالیته ، استفاده از هلی شات ، از خدمات عمومی آتلیه های عروس خوب سمت تهرانپارس است . 

تنوع در ژست های عکاسی ، جنس آلبوم ها ، کیفیت روتوش و ادیت عکس و فیلم ، تخصص در نورپردازی و بالاخره قیمت از فاکتورهای مهم عروس دامادها برای انتخاب آتلیه عروسی است . البته رفتار مناسب با مشتری ، تعهد به اجرای قرارداد و تحویل به موقع عکس و فیلم از جمله عواملی است که باعث اعتبار ، شهرت و محبوبیت برخی از آتلیه های 
شرق و تهرانپارس  شده است. 

اکثر آتلیه های عروس شرق تهران برای عکاسی فرمالیته و اسپرت باغ های جاجرود نزدیک شرق تهران را انتخاب میکنند . باغ های زیبایی جاجرود فضایی بسیار زیبا و شیک برای ثبت خاص ترین عکس های دو نفره عروس داماد است . فیلم برداری و ساخت کلیپ قایق سواری روی رودخانه هم به جذابیت فیلم عروسیمون اضافه میکنهآتلیه های مجوز دار از اتحادیه عکاسان و فیلم برداران تهران میتوانند انتخاب های مطمئن تری برای عروس دامادهایی باشد که سرنوشت عکس و فیلم عروسیشون را نمیخواهند به اگر و اما بسپارند . اما هستند آتلیه های عروس با نمونه کارهای عالی فاقد مجوز که برای زوج ها بسیار وسوسه انگیز هستند

اگر شما هم بدنبال اسامی آتلیه های خوب تهرانپارس هستید میتوانید لیست کاملی از اطلاعات شامل نمونه کار، آدرس و  تلفن آتلیه های فلکه اول ، دوم و سوم تهرانپارس را جمع آوری کنید و با مراجعه به آنها کیفیت و قیمت آنها را مقایسه کنید . با کمی تحقیق و بررسی میتوانید بهترین آتلیه عروس خود را انتخاب کنید . البته مشاورین سایت دوشیزه هم میتوانند راهنمای مناسبی برای انتخاب آتلیه عکس عروسی خوب در منطقه تهرانپارس باشند کافیه از طریق تلگرام با کارشناسان سایت دوشیزه تبادل نظر کنید و از تجربیات آنها برای گزینش و انتخاب نهایی خودتون کمک بگیرید



آتلیه عکاسی مینوسا
11 - آتلیه مینوسا در پیروزی قرار دارد . آتلیه عکاسی مینوسا که از بهترین آتلیه های عروسی سمت پیروزی است کلیه خدمات عکس و فیلم در سه فضای متفاوت عروس/ مدلینگ را ارائه میدهد . کلیپ های ویژه (کویر، شمال، کیش و ...) ویژه عروس و داماد ، استودیو مدرن و حرفه ای همراه با کادر تحصیلکرده و مجرب آقا و بانو  از امکانات آتلیه مینوسا در شرق تهران است . ساخت انواع کلیپ های مدلینگ در فضاهای خاص و تخفیف ویژه عروس مناسب مشتریانی هست که بدنبال حرفه ای ترین آتلیه شرق تهران هستند


آتلیه عکاسی اکسیر سعادت
12 - آتلیه اکسیر سعادت در رسالت قرار دارد . آتلیه عکاسی اکسیر سعادت در مقایسه آتلیه های تخصصی عروس نزدیک شرق تهران در رتبه برترین ها قرار دارد . فیلمبرداری hd و از مجالس ، سمینار ها ، همایش ها ، هنری و صنعتی ، ساخت موزیک ویدئو و آگهی تبلیغاتی ، عکاسی دیجیتال با نور و دوربین های فوق حرفه ای و دکور های جذاب ، میکس و مونتاژ و صداگذاری فیلم با سیستمهای پیشرفته سخت افزاری جدید دنیا و نرم افزار های کاملا حرفه ای با حداقل افت کیفیت از امکانات استودیو اکسیر سعادت در خیابان فرجام است



آتلیه عکاسی ونو
13 - آتلیه ونو بین فلکه دوم و سوم تهرانپارس قرار دارد . آتلیه عکاسی ونو حرفه ای ترین کادر فیلمبرداری و عکسبرداری در منطقه شرق تهران است . استودیو ونو مجهز به جدید ترین دوربین ها برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم عروسیتون میباشد .دکور منحصر به فرد، شیک و ساده، پرسنل خانم موقر و خوش برخورد از مزیت های این آتلیه عکس عروس در محدوده تهران پارس است. اگر بدنبال عکاس و فیلمبردار مراسم عروسی تون هستید و دوست دارید عکاسی اسپرت و مادلینگ هم داشته باشید این آتلیه خوب تمامی این خدمات را با چاپ بر روی کاغذهای متنوع، با کیفیت و قابل شست و شو به شما ارائه میدهد



آتلیه عکاسی علی قیاس
14 - آتلیه علی قیاس در تهرانپارس قرار دارد . گروه تخصصی عکس و فیلم علی قیاس که عضو انجمن بین المللی عکاسان حرفه ای جهان است .  مجهز ترین وایت روم و بلک روم در شمال شرق تهران را دارد . استودیو عکس و فیلم علی قیاس ساخت انواع کلیپ در جاجرود... کویر.. کیش را در لیست پکیج های نامزدی و عروسی به زوج های جوان ارائه میدهد . اگر بدنبال آتلیه حرفه ای در شرق تهران هستید که مسلط به فنون و تکنیک های روز عکاسی باشد همچنین دارای لوکیشن ها ، عمارت ها و باغ های عکاسی اختصاصی در شرق تهران باشد میتوانید به این آتلیه عالی سمت تهرانپارس مراجعه کنید


آتلیه عکاسی آریانا
15 - آتلیه آریانا در تهرانپارس قرار دارد . آتلیه عکاسی آریانا مدرن ترین آتلیه در شرق تهران با کادر کاملا مجرب خانم است . این آتلیه عروس خوب در تهرانپارس خدماتی همچون ، تصوير برداری FULL HD ، عكاسی در باغ آتليه و مراسم  ، عكاسی و فيلمبرداری كليپ اسپرت ، پخش كليپ شب مراسم را به عروس دامادها ارائه میدهد . اگر شما هم بدنبال آتلیه عروس داماد خوب سمت تهرانپارس هستید به استودیو آریا در خیابان فرجام مراجعه کنید




آشنایی با تجهیزات مدرن فیلمبرداری در آتلیه های عکاسی عروسی
در این مقاله از سایت دوشیزه به نقل از عروسکو قصد معرفی تجهیزات بروز و مدرن خدمات فیلمبرداری آتلیه های عکاسی را داریم. با نگاهی اجـمالی و شرح هریک از آنها در آخر نیز اشاره کوتاهی به قیمت های ارائه این دست خدمات خواهیم داشت.
همانطور که میدانید، احتمالا در یک منوی ارزان قیمت آتلیه یا قیمت مناسب (منوهای پایه) خبری از این تجهیزات نباشد اما می توان با استفاده از یک مشاوره خوب، با قیمتی ایده آل این سرویس ها را در منوی خود وارد کنید.

در ادامه با تعدادی از این تجهیزات که هم اکنون در آتلیه های بزرگ کشور موجود است آشنا خواهیم شد.
رونین
رونین وسیله ای پیشرفته و لرزشگیر حرفه ای برای دوربین های فیلمبرداری نسل جدید (دوربین های DSLR) است، رونین یک ربات تمام عیار از شرکت DJI بوده که بواسطه بازوهای و تکنولوژی به کار گرفته شده در آن امکان ثبت تصاویر ویدیویی را در قالبی هیجـان انگیز فراهم می سازید. تعادل بالای دوربین و عدم لرزش تصویر و همچنین، امکان راه رفتن فیلم بردار بدون کمترین تکان در تصویر از ویژگی های منحصر به فرد این وسیله به شمار می رود.
یکی از ویژگی های استثنایی رونین، همخوانی با دوربین های DSLR است که بدین سبب امکان تصویربرداری حرفه ای با عمق، رنگ و وضوح باور نکردنی را میسر ساخته است.

    دوربین های DSLR، نسل جدید دوربین های عکاسی است که تصویر برداری با وضوح و عمق میدان بالایی را به واسطه استفاده از لنزهای گوناگون دارند.

تصویر رونین وسیله ای برای لرزشگیری دوربین درهنگام فیلمبرداری
تصویر رونین - لرزشگیر فیلم برداری
گیمبال اسمو
یکی دیگر از محصولات شرکت DJI، با نام گیمبال اسمو، که یک ابزار لرزشگیر حرفه ای تک دسته ای است که معمولا توسط آتلیه های معتبر به صورت رایگان در منوها ارائه می شود و بیشتر در کلیپ سازی ها کاربرد دارد.


گیمبال اسمو وسیله ای کوچک اما کارآمد در آتلیه های عکاسی
تصویر گیمبال - لرزشگیر فیلمبرداری

این ابزار کوچک اما کارآمد به فیلمبردار کمک می کند تا به راحتی بتواند حرکت های آزادانه ای بدون کوچکترین لرزش در همه جهات انجام دهد، در قسمت بالایی آن یک دوربین کوچک گرد وجود دارد و در قسمت میانی گیره نگهدارنده موبایل های هوشمند که از طریق نرم افزار مخصوص با موبایل کانکت شده و تصویر دوربین در صفحه نمایشگر نمایان می شود.
استفاده از این وسیله در ویدئوها با موضوعات مختلف هیجان خاصی را به بیننده القا می کند، از نقاط قوت آن می توان به لرزشگیری قدرتمند و قابلیت ضبط  ویدئو با کیفیت 4K با فریم های بالا اشاره کرد.
 
کارمانت
وسیله بعدی ما برای معرفی، کارمانت است. این وسیله کارآمد در اکثر فیلم های سینمایی بطور نامحسـوسی (!) استفاده می شود و حالا پا به عرصه ودینگ نیز نهاده است. این وسیله با قابلیت تحمل وزن زیاد امکان اتصال به بدنه خودرو را داشته که به کمک آن می توان صحنه هایی سینمایی برای ویدئو کلیپ ماشین عروس برداشت کرد، البته هر چند که این دست کلیپ ها دیگر مـد نیست اما برای ساخت کلیپ های خاطره انگیز و عاشقانه و برای پلان های ماشین مفید واقع خواهد شد.
تصویری از کارمانت برای فیلم برداری و ساخت کلیپ
کارمانت - برای نصب دوربین روی بدنه خودرو
 
 
در پایان
استفاده از این سه وسیله کارآمد می تواند تغییرات محسوسی را در فیلم تولید شده به ارمغان آورد و بینندگان را مبهـوت تصاویر ویدئویی شما سازد، پس توصیه می شود تا حد ممکن از آنها و بویژه مورد اول یعنی رونین در پکیج عروسی خود استفاده کنید.
قیمت های تصویربرداری با رونین در آتلیه های مختلف متفاوت است اما بطور کلی و با احتساب دستمزد اپراتور تصویربردار چیزی در حدود هفتصد هزار تومان (زمستان 1396) برایتان آب می خورد، قیمت های استفاده از گیمبال اسمو که معمولا برای منوهای متوسط به صورت رایگان بکار می رود و سفارش کارمونت نیز بطور میانگین در اکثر آتلیه ها با احتساب دستمزد تکنسین در حدود چهارصد هزار تومان هزینه خواهد داشت. که این تعرفه ها و با توجه به نرخ های بالای بعضی خدمات غیر واجب مثل اجاره هلی کوپتر، هزینه هایی مقرون بصرفه و موثر به نظر می رسد.
ما به شما اطمینان می دهیم که اکثر آتلیه های عکاسی همواره سعی دارند تا بهترین عکس ها و ویدئوها را برای رضایتمندی عروس و دامادها تولید کنند و به همین سبب مجبور به پرداخت هزینه های سنگین برای خرید و تجهیز این لوازم هستند و در ادامه نیز با پرداخت هزینه های تعمیر، نگهداری و...  روبرو می شوند.
تاریخ درج: 1396/04/31
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آتلیه های معروف تهرانپارس و شرق از مجموع 0 امتیاز