استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه داماد مناسب کم مو ها

آرایشگاه داماد مناسب کم مو ها
آرایشگاه داماد مناسب کم مو ها : اگر از کم پشتی موی سر رنج می برید و نمیخوایید داماد کم مو و کچل در روز عروسیتون باشید بهتره به مرکز ترمیم و کاشت موقت موی داماد مراجعه کنید
آرایش داماد یکی از مهم ترین وظایف در مراسم عروسی است و برای دامادانی که در روز ورود به جمع عروسی، بهترین شکل از خود نشان دهند، این امر بسیار مهم است.  اگر به دنبال یک آرایشگر مرد حرفه ای ترین و گریمور داماد در آرایشگاه لوکس در نزدیکی آرایشگاه رشید تهرانپارس هستید، در این مقاله به راهنمایی شما در این زمینه پرداخته شده است.

معرفی آرایشگر مرد حرفه ای ترین و گریمور داماد

اگر شما به دنبال بهترین آرایشگر مرد برای روز عروسی خود هستید، می توانید با استفاده از سايت هاي مرتبط با آرایش و زیبایی چند آرایشگر بهترین را انتخاب کنید. این سایت ها در این زمینه اولویت‌های بهترین آرایشگران مرد را با توجه به تجربه، مهارت، دست اندازه و موهایی که برایشان ساختار مناسبی دارد مشخص می‌کنند. در زمینه گریم داماد، مهم ترین ویژگی آرایشگر قابلیت انجام گریم های متنوع و مناسب برای تمام سلیقه ها و نیاز های دیفرانت داماد ها است.

آرایشگر انتخابی شما باید توانا بهره‌مندی از انواع فنون آرایش باشد، بتواند در کسب اطلاعات و تحقیقات لازم برای به روز بودن با دنیای جدید آرایش، پرورش مهارت ها و تجربه داشته باشد. به طور کلی، گریمورهای داماد برای ایجاد شکلی محکم و مرتب از کاکل و بدن داماد نیاز به مهارت و تجربه ی خاصی دارند.  در آرایشگاه لوکس، تعدادی از بهترین آرایشگران مرد و گریمورهای داماد از طریق بررسی تجربه و تخصص‌های آنها انتخاب شده‌اند. این آرایشگران بهترین تکنیک های گریم داماد را با استفاده از محصولات برند و کیفیت¬ بالا انجام می دهند.

در صورتی که به دنبال یک آرایشگر مرد حرفه‌ای و گریمور داماد ارائه دهنده خدمات مطمئن و با کیفیت در آرایشگاه لوکس در نزدیکی آرایشگاه رشید تهرانپارس هستید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های خودرویی دیگر شهران به ویژه سایت سوپر کار داماد سرویس استفاده کنید. استفاده از این سایت ها به شما امکان می‌دهد تا با بهترین آرایشگران مرد و گریمورهای دامادی دیدار کنید و با دیدن پروفایل های ایشان و شاهد بالا بردن اعتماد به نفس و فراهم کردن استراتژی مناسب با نظرتان راه‌های موثر برای اقدام به انتخاب آرایشگری مناسب برای خود خواهید داشت.

سایر نکات مهم جهت انتخاب بهترین آرایشگر مرد و گریمور داماد در آرایشگاه لوکس

- انتخاب تجربه کافی و مهارت همه جانبه در حوزه آرایشگری مرد
- انتخاب آرایشگری که مجوز از ادارات مربوطه دریافت کرده باشد
- مطمئن شوید که آرایشگر از مواد معیوب و کیفیت پایین برای انجام کار استفاده نمی‌کند و از برندهای معروف و اطمینان بخش استفاده می‌کند
- قیمت فقط یک سنجه مهم برای انتخاب بهترین آرایشگر نیست. قیمت تعیین شده باید نسبت به کیفیت خدمات و مهارت به کار رفته توسط آرایشگر پرداخته شود.
- از لحاظ رفتاری، آرایشگر انتخاب شده باید پاسخگو و با محبت باشد و به درخواست های مختلف مشتری در طول روز عروسی پاسخگو باشد.














مرکز تخصصی ترمیم موی آقایان که خدمات تخصصی گریم مو ی سر داماد را با استفاده از تکنینک اکستنشن ، ترمیم ، و کاشت موقت مو انجام می دهد می تواند به پرپشت کردن آن قسمت از سر که دچار کم مویی و یا تاس شده است را ترمیم کرد . مشاوره انتخاب مدل موی دامادی کوتاه ، مدل موی داماد نازک ، مدل موی داماد کم حجم بخشی از خدمات این آرایشگاه حرفه ای دامادی در تهران می باشد






تلفن مشاوره و رزرو نوبت : 09123019243
آدرس سایت : www.damadbarber.com
آدرس اینستاگرام : newface2000
آدرس تلگرام : damad_tehran

زمانی دامادها صبح روز عروسی به سلمانی محل‌شان می‌رفتند و موهای‌شان را کوتاه و صورت‌شان را اصلاح می‌کردند و این می‌شد تمام آنچه یک مرد برای آراستن ظاهرش در مراسم ازدواج انجام می‌داد اما در این سال های اخیر آرایشگاه‌ داماد با تبعیت از جدید‌ترین متدها و مدل‌های پیرایش مردان در تمام دنیا برای مراسم ازدواج خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌دهد. اگر دوست دارید اول از چنین خدماتی بهره‌مند شوید بعد لباس دامادی به تن کنید این راهنما را مو به مو بخوانید. چطور یک آرایشگاه داماد خوب پیدا کنیم؟

از تجربه دیگران استفاده کنید

ببینید ازنزدیکان‌تان چه کسی مدل موی دل‌خواه تان را دارد و آیا این مدل روی سر او تمیز و بی‌نقص در آمده است؟ اگر این دو ویژگی را در مورد موهای کسی پسندیدید از او بپرسید موهایش را کجا کوتاه کرده و یک بار به آنجا بروید و در صورت راضی بودن از کارشان کوتاه کردن موهای تان را برای روز دامادی به آن آرایشگر بسپارید.

برای انتخاب آرایشگاه داماد از اینترنت کمک بگیرید
بسیاری از آرایشگاه ها در شبکه اینترنت پایگاه دارند که می‌توانید با مراجعه به این پایگاه‌ها خدمات این سالن‌ها و نمونه‌ کارهای آنها را ببینید و همچنین از هزینه آرایشگاه داماد نیز باخبر شوید. همچنین فروم‌های (اتاق های گفتگو) مختلفی برای صحبت کردن درباره استایل دامادی وجود دارند که سرزدن به آنها هم خالی از لطف نیست.

آرایشگاه داماد را از نزدیک ببینید
سری به آرایشگاه داماد هایی که پیدا کرده‌اید بزنید و ببینید کیفیت کار آنها چگونه است، بهداشت آرایشگاه، زیبایی آرایشگاه و طرز برخورد پرسنل بسیار اهمیت دارد. برخی آرایشگاه ها فقط به دلیل شناخته شده بودن سر زبانها هستند و شاید اگر خودتان به آنها مراجعه کنید از کیفیت کار، برخورد و بهداشت پرسنل خوش‌تان نیاید.

آرایشگاه داماد را بپسندید
یک آرایشگاه داماد خوب آرایشگاهی است که پرسنل آن با شما رفتار محترمانه‌ای دارند زیرا از اینکه شما آنها را انتخاب کرده‌اید خرسندند. از طرفی مدیر یک آرایشگاه باید بتواند محیط را کاملا تمیز و با طراوت نگاه دارد. وقتی وارد آرایشگاه می‌شوید ببینید وضعیت پاکیزگی سرشورها، میزکار، دیوارها، کف و سرویس‌های بهداشتی چگونه‌ است. اگر مدیر آرایشگاه به این موارد اهمیت نمی‌دهد دیگر آنجا نروید زیرا در سطح شهر آرایشگاه هایی هستند که به حداقل های حقوق مشتری اهمیت می‌دهند.

کار آرایشگر را بپسندید
بعد از انتخاب آرایشگاه داماد باید به کار آرایشگر توجه کنید. ضمن مشاهده مهارت دست او ببینید می‌تواند سریع و بدون سردرگمی کاری که از او خواسته شده را به نتیجه برساند یا نه، و اینکه آیا دور و برش را تمییز و مرتب نگاه می دارد، روپوش و سرو و وضع مرتبی دارد و محترمانه صحبت می کند؟ اگر این موارد در مورد آرایشگر صدق می‌کرد و کیفیت کار او را هم قبول داشتید بروید جلو و با او صحبت کنید.

 آلبوم کارهای قبلی آرایشگاه داماد انتخابی را ببینید
این روزها در بسیاری از آرایشگاه ها آلبوم کارهای قبلی هر کدام از آرایشگرها وجود دارد، می‌توانید آلبوم دامادهای قبلی را از آنها طلب کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن از سوابق آرایشگر نمی‌تواند چندان نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد زیرا عکس‌های داخل آلبوم می‌تواند از هر جایی تهیه شده باشد یا موهای مدل‌های داخل عکس ممکن است توسط فرد دیگری آراسته شده باشند. در مورد اطلاعات سوابق هم معمولا خیلی نمی توانید به گفته های آرایشگرتان اعتماد کنید بنابراین استناد به نتایج فعلی که در آرایشگاه می‌بینید مطمئن‌تر است.

هنر و خلاقیت آرایشگر را بپسندید
آرایش و پیرایش قبل از این‌که حرفه باشد هنر است. یک آرایشگر ضمن این‌که تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌اش را می‌داند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند تا بهترین و جذاب‌ترین ظاهر را از او بسازد مثلا اگر شما می‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید بتواند این مدل را برای شما نقد کند و بگوید به چه دلایلی موافق یا مخالف است که این مدل را روی سر شما پیاده کند. چنین آرایشگری در آرایشگاه داماد می‌تواند ظاهر شما را برای روز دامادی مثل یک مدل گیرا و شیک بیاراید.

مدارک آرایشگاه داماد را چک کنید
بسیاری از آرایشگاه ها در تبلیغات خود از متدها و مدارک به روز بین‌المللی صحبت می‌کنند اما در واقع فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ای را دارند. اگر آرایشگاه یا آرایشگری در مورد مدارک و متدهایش ادعایی دارد حتما روی دیوار دفتر مدیر آرایشگاه دنبال اسناد این ادعاها باشید. در غیر این صورت باید پول تبلیغات کذب را به این آرایشگاه بدهید و مشابه خدمات آن‌ها را می‌توانید در آرایشگاه های معمولی‌تر هم داشته باشید.

نظر سایر مشتری‌ها را بپرسید
یک نحوه انتخاب آرایشگاه داماد این است که حتما اگر دیدید در آرایشگاه مشتری‌هایی حضور دارند، کنار آنها بنشینید و در مورد آرایشگاه داماد و آرایشگر مورد نظرتان از آنها بپرسید. این افراد می‌توانند معایب یا محاسن کار آرایشگاه یا آرایشگر را در اختیارتان قرار دهند و به نکاتی اشاره کنند که شاید فکر خودتان به آن نرسیده باشد.

 از آرایشگاه داماد انتخابی خدمات آزمایشی بگیرید
اگر آرایشگاه و آرایشگری را انتخاب کردید حتما چند ماه قبل از عروسی خدماتی که از او می‌خواهید را امتحان کنید تا ببینید کیفیت کار و نحوه عملکرد آرایشگر دقیقا چگونه است. ممکن است آرایشگر موقع شستن سر یا اصلاح صورت‌تان خیلی خشن و باعجله بخواهد کارش را یک‌جوری تمام کند یا این‌که اصلا نتیجه کار او را نپسندید و ترجیح بدهید پول‌تان را در آرایشگاه دیگری خرج کنید.

امکان انجام خدمات دل‌خواه‌تان را از آرایشگاه داماد جویا شوید
کوتاهی مو، اصلاح صورت، برداشتن ابروهای پرپشت، پاکسازی پوست، بخور، رنگ مو، گریم صورت، اصلاح موهای کم‌پشت، صاف کردن مو، فر کردن مو، خدمات ناخن، ماساژ صورت، سر و بدن، تست استایل و گریم، کمک به پوشیدن و ست کردن کت و شلوار همگی می‌تواند در یک آرایشگاه امروزی به شما ارائه شود. برای نمونه اسکات، آرایشگاهی برای آقای داماد است که خدمات مذکور را ارائه می دهد.

 



 

خدمات یک آرایشگاه دامادی چند؟

اگر بخواهید به آرایشگاه‌هایی که سرویس دامادی ارائه می‌دهند مراجعه کنید می‌توانید تمام خدماتی که در بالا به آن اشاره کردیم را به صورت یک‌جا به نرخ روز دریافت کنید. توجه داشته باشید که این خدمات اگر به صورت تک به تک بخواهند ارائه شوند در مجموع هزینه آرایشگاه داماد بیشتر خواهد شد، بنابراین به نفع‌تان است که کل پکیج را یک‌جا در قراردادتان با آرایشگاه انتخاب کنید.


من یک مرد هستم! گریم، ماساژ و آرایش مو یعنی چه!

بسیاری از آقایان تصور می‌کنند خدمات ذکر شده در بالا تنها مختص خانم‌ها هستند اما این آقایان باید بدانند که خوش‌تیپ‌ترین خبرسازها تمام این اقدامات را انجام می‌دهند و بعد جلوی دوربین حاضر می‌شوند مثلا اگر آرایشگر به شما پیشنهاد گریم می‌دهد این به معنی خط چشم کشیدن و قرمز کردن گونه‌های شما نیست بلکه افراد متخصص حاضر در آرایشگاه چهره شما را با تکنیک‌های گریم متعادل می‌کنند. چنین متخصصانی در آرایشگاه داماد می‌دانند چطور با استفاده از مواد گریم اوج جذابیت چهره داماد را به مهمان ها منعکس کنند. مثلا اگر داماد دور چشم‌هایش چروک دارد، بینی‌اش کمی پهن است اما فک استخوانی مردانه و جذابی دارد گریمور ضمن تعدیل دو اشکال جزئی صورت، فک او را بارزتر نمایش می‌دهد. در مورد خدمات ماساژ و پاک‌سازی هم باید به شما بگوییم که این دو اقدام طراوت و شادابی پوست جوان شما را حفظ می‌کنند و با توجه به فشارهای ناشی از مقدمات جشن عروسی سبب تسکین و ایجاد حالت ریلکسیشن در جسم و روح شما می‌شوند. امروزه افراد متخصص در آرایشگاه های مردانه حضور دارند و تمام این خدمات را ماهرانه برای آقایان شیک و خوش استایل امروزی انجام می‌دهند. اما مواردی هم هست مثل برداشتن ابرو که باید هوشیار باشید



آرایشگاه داماد با ارائه خدمات با کیفیت
یکی از مهم ترین مواردی که این روزها برای مراسم عروسی توجه ویژه ای به آن می شود، گریم داماد توسط آرایشگاه مردانه است. در گذشته عروس خانم ها تک ستاره مجلس عروسی بودند و تمام هم و غم عروس و داماد و خانواده ها این بود که آرایشگر عروس بتواند کارش را به خوبی انجام دهد. تا عروس در مراسم عروسی زیباتر از همیشه جلوه کند. 

داماد همین که شانه ای به سر می کشید و لباسی نو به تن می کرد کافی بود و آرایشگاه مردانه فقط برای این رزرو می شد که موهای داماد قبل از عروسی مرتب شود و او نیز بتواند آراستگی لازم را برای هر چه باشکوه تر شدن مراسم عروسی داشته باشد.

اما این روزها دامادها حتی از عروس خانم ها نیز در انتخاب آرایشگاه و آراستگی و گریم جلو زده اند و سایت های مختلف و مجله های متنوع را زیر و رو می کنند تا بهترین آرایشگاه مردانه را برای کوتاهی مو و گریم داماد انتخاب کنند.

آرایشگاه هایی که این خدمات را ارائه می کنند کم نیستند، اما آرایشگاه دامادی که این خدمات را به صورت حرفه ای و با مجرب ترین آرایشگرها ارائه می کند انگشت شمار است.

مرکز تخصصی داماد شاهکار در تهران رویای این که زیباترین چهره را در شب دامادیتان داشته باشید و مانند نگینی درخشان در مجلس عروسی بدرخشید برآورده می کند. اصلاح و کوتاهی تا فرم دهی و ترمیم مو و گریم خود را به دستان توانمند تیم حرفه این مرکز بسپارید و شب عروسی خودتان را به یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین شب های زندگی تان مبدل کنید.

آرایشگاه تهران

مشاهده نمونه کار مدل مو و گریم داماد
با وجود این که در وب سایت مرکز تخصصی داماد شاهکار تهران درباره خدماتی که این گروه ارائه می کند به طور کامل صحبت شده است تا هیچ نقطه پنهانی برای مشتریان وجود نداشته باشد؛ اما این یک واقعیت است که هر آرایشگاهی را با نمونه کارهای حرفه ای که دارد می توان شناخت.
 
برای این که بتوانید آرایشگاه داماد را برای دریافت خدماتی مانند گریم داماد آگاهانه تر انتخاب کنید، کافی است برای مشاهده نمونه کار مدل مو و گریم داماد به صفحه اینستاگرام مرکز تخصصی داماد در تهران مراجعه کنید. در این صفحه می توانید مدل های متنوعی که افراد مختلف انتخاب کرده اند را تماشا کنید و با بررسی مدل ها می توانید مدلی که مورد پسندتان است را برای شب عروسی در نظر داشته باشید.
 
مدل های موجود در صفحه اینستاگرام مرکز تخصصی داماد در تهران متنوع هستند. اگر می خواهید خدمات مورد نظرتان را برای شب نامزدی و ... نیز از این مرکز دریافت کنید، این امکان برای شما وجود دارد که برای نامزدی و ... مدلی ساده تر را در نظر داشته باشید و مدل های خاص را برای شب عروسی که خاطره آن برای همیشه در فیلم و عکس ها ثبت شده و ماندگار می شود در نظر داشته باشید.
سرویس های تخصصی داماد
افرادی که برای گریم داماد سالن پیرایش و آرایش شاهکار را انتخاب می کنند، این امکان برایشان فراهم خواهد بود که از بین پکیج های مختلفی که در وب سایت این مرکز ارائه شده گزینه ای که با شرایط آن ها سازگارتر است را انتخاب کنند. 
در تمام پکیج ها مشاوره انتخاب مدل مو قبل مراسم، اصلاح و کوتاهی مو بر اساس چهره، فرم دهی و استایل مو مناسب دامادی و اصلاح ریش با ماشین وجود دارد. این خدمات برای افرادی که می خواهند حتی در شب عروسی نیز ساده و بی آلایش ظاهر
شوند و به فکر این هستند که هزینه آرایشگاه داماد را تا حد معقولی کاهش دهند ارائه شده است.
مشتریانی که می خواهند لایه برداری پوست و خدماتی مانند ترمیم موهای کم پشت، محو کردن خطوط پیشانی، دور چشم و...، امکان اعزام آرایشگر به منزل داماد و تزیین ماشین و دسته گل عروس را دریافت کنند می توانند از بین پکیج های حرفه ای (سرویس پوست و مو)، VIP(سرویس پوست و مو و گریم داماد) و نیوفیس (سرویس ویژه) یک گزینه را انتخاب کنند.
مرکز تخصصی گریم داماد
دریافت بهترین خدمات آرایشگاه داماد با مناسب ترین هزینه
از مهم ترین مواردی که مرکز تخصصی داماد شاهکار با سه شعبه در غرب ، شرق و شمال تهران را از سایر آرایشگاه ها متفاوت می کند می توان به این نکته اشاره کرد که شما برای دریافت خدمات حرفه ای این مرکز هزینه ای معقول و مقرون به صرفه را پرداخت می کنید. 
در صورتی که سایر آرایشگاه ها حتی با ارائه کمترین خدمات سعی دارند بیشترین هزینه را برای آرایشگاه داماد دریافت کنند و خراج تراشی های مختلفی برای خدماتی که ارائه کرده اند انجام می دهند.

اخلاق و مشتری مداری پرسنل این مرکز زبان زد خاص و عام است و افرادی که خدمات گریم داماد و... را از این مرکز دریافت کرده اند، مرکز تخصصی داماد در تهران را به دوستانشان نیز معرفی می کنند.

برای این که درباره آرایشگاه مردانه و داماد شاهکار به مدیریت آقای اسدی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، کافی با شماره 09123019243 تماس بگیرید.


آرایشگاه داماد و مواردی که باید پیش از انتخاب در نظر داشته باشیم.
پیش از این دامادها صبح روز جشن عروسی به سلمانی محل خود مراجعه می کردند و موهای خود را کوتاه و صورت خود را اصلاح می نمودند.این موضوع تمام آرایش و پیرایش ظاهری داماد بود.طی 10 سال اخیرآرایشگاه های مردانه با پیروی از به روز ترین متدها و استایل های پیرایش آقایان خدمات خاص و گوناگونی دارند.در صورتی که می خواهید از این خدمات استفاده کنید توصیه می کنیم ابتدا لباس دامادیتان را به تن کرده و در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
چگونه می توان یک آرایشگاه مردانه مناسب پیدا کرد؟
از تجربیات دیگران کمک بگیرید.برای نمونه ببینید کدام یک از اطرافیانتان مدل موی مورد نظرتان را دارد و بررسی اینکه این مدل روی سر وی بدون عیب از آب در آمده یا خیر.هرگاه این دو مورد را در شخصی پسندیدید از او سوال کنید کوتاهی موهایش را کجا انجام داده است. پس از آن به آن آرایشگر مراجعه کرده و کوتاهی موهایتان را به آن آرایشگر بسپارید.
اینترنت راهنمای خوبی است.بسیاری از سالن های آرایش و پیرایش مردانه در شبکه های مجازی به صورت اینترنتی فعالیت دارند که امکان مشاهده نمونه کارهای آنان وجود دارد.علاوه براین سایت های اینترنتی مختلفی وجود دارند که مراجعه به این سایت ها ضرری ندارد.

آرایشگاه داماد


سالن انتخابیتان را حضوری ببینید. به سالن هایی که پیدا کرده اید سر بزنید و کیفیت کار آنها، بهداشت و نحوه برخورد پرسنل را مورد بررسی قرار دهید.بعضی از سالن ها به علت نام آشنا بودنشان مورد توجه هستند و ممکن است در صورتی که خودتان حضوری به آنها سر بزنید از کیفیت و برخورد پرسنل راضی نباشید.
اکثر سالن ها در آگهی هایشان از متدهای روز و مدارک بین المللی سخن به میان می آورند اما واقعیت این است که فقط دارای مدرک دوره عمومی فنی می باشند.
سالنی مورد پسند واقع می شود که پرسنل آن رفتار محترمانه ای دارند و از انتخابی که کرده اید خشنود باشید. مدیر سالن پیرایش می بایست این توانایی را داشته باشد که محیط سالن را تمیز نگه دارد.زمان ورود به سالن بتوانید تمیزی سرشورها،میزکار، دیوارها، کف و روپوس های بهداشتی را مشاهده کنید.در صورتی که مدیریت سالن این موارد را در نظر نمی گیرد هرگز این سالن را انتخاب نکنید چرا که هستند برخی از سالن دارانی که به حداقل حقوق مشتری ارزش قائل می شوند.
پس از مراجعه به سالن، کار آرایشگر را نیز در نظر بگیرید.علاوه بر مشاهده این موارد هنر دست وی را نیز در نظر داشته باشید، همچنین مواردی از قبیل اینکه می تواند کاری که به وی محول شده است را بدون معطلی انجام دهد.دوروبرش مرتب و تمیز باشد.روپوش و سرو وضع او مرتب باشد و ادب را رعایت کند یا خیر.در صورت تایید موارد فوق می توانید جلو بروید و با او صحبت کنید.

آرایشگاه داماد


 
از آلبوم کارهای قبلی سالن مورد نظر دیدن کنید.در بسیاری از سالن ها آلبوم نمونه کار وجود دارد.شایان ذکر است آلبوم های گفته شده نمی تواند معیار گزینش مناسبی باشد چرا که این عکس ها می تواند از هر جایی تهیه شده باشد، یا اینکه توسط شخص دیگری انجام شده باشد.تکیه به مشاهدات فعلیتان بسیار قابل اطمینان تر می باشد.
هنر و نوآوری آرایشگرتان را مورد بررسی قرار دهید.آرایش و پیرایش پیش از آنکه حرفه باشد یک هنر است. فردی که آرایشگر است علاوه بر اینکه تکنیک های آراستن را می داند حتما باید از سلیقه و خلاقیت بالایی برخوردار باشد که بداند کدام تکنیک برای کدام شخص مناسب می باشد.همچنین این توانایی را داشته باشد که در صورت تقاضای مدلی از جانب مشتری در صورتی که برای وی مناسب نیست بتواند دلایل موافق و مخالف بودن از جهت پیاده کردن مدل دلخواهتان را برایتان بازگو کند.شخصی که این ویژگی ها را دارد توانایی آراستن ظاهرتان را برای روز دامادی دارد.
حتما مدارک سالن را چک کنید. اکثر سالن ها در آگهی هایشان از متدهای روز و مدارک بین المللی صحبت می کنند.واقعیت اینجاست که آنان تنها مدرک عمومی فنی حرفه ای را دارا می باشند.در صورتی که سالنی این ادعاها را دارد حتما حتما بر دیوار دفتر مدیر سالن این مدارک را جست و جو کنید.در غیر این صورت باید پول تبلیغات دروغی را بپردازید.خدماتی شبیه آن را سالن های معمولی تر هم انجام می دهند.
از نظرات سایر مشتریان نیز کمک بگیرید. کنار آنها بنشینید و معایب و محاسن کار سالن را جویا شوید.این اشخاص می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. 
 
از سالن خدمات آزمایشی درخواست کنید.در صورتی که سالن یا آرایشگری را انتخاب کردید پیش از مراسم عروسی خدمات آنان را مشاهده کنید تا از کارشان مطمئن شوید.احتمال دارد آرایشگر هنگام شستن سر و صورتتان با عجله قصد داشته باشد کارش را به اتمام برساند که نتیجه کار مورد پسندتان واقع نشود و با مشاهده این حالت به یافتن سالنی دیگر ترغیب شوید.

آرایشگاه داماد


از خدماتی که سالن ارائه می دهد اطلاعات داشته باشید. کوتاهی مو، اصلاح صورت، برداشتن ابروهای پرپشت،پاکسازی پوست، بخور، رنگ مو،گریم صورت، اصلاح موهای کم پشت،صافی مو، فرکردن مو،ماساژ صورت، تست استایل و گریم، کمک به پوشیدن و ست کردن کت و شلوار همه و همه از خدمات یک آرایشگاه به روز می باشد.
هزینه دریافتی خدمات یک آرایشگاه دامادی چه قدر است؟
در صورتی که تمایل داشته باشید به آرایشگاه هایی مراجعه کنید که پکیج دامادی دارند، می توانید تمامی خدمات بالار ا با پرداخت 250 الی 500 هزار تومان انجام دهید. نکته حائز اهمیت این جاست که در صورت تمایل به انجام تک تک این موارد باید هزینه بیشتری را متحمل شوید.این که کل خدمات را یکجا درخواست کنید بسیار به صرفه خواهد بود.در صورتی که تمایل به اصلاح ساده سر داشته باشید هزینه آن 10 هزار تومان و انجام اصلاح ساده در آرایشگاه های با کلاس کاری بالاترحدود 40 هزار تومان می باشد.

گریم به معنی کشیدن خط چشم و رژ گونه نمی باشد. گریم بدین معناست که اشخاص متخصص در این امر که در سالن هستند که متعادل سازی چهره را با تکنیک های گریم انجام می دهند.




هر آرایشگری خواستار رسیدن به قله تخصص و تجربه‌ای است که برای خودش دست‌یافته است. یکی از این آرایشگران حرفه‌ای به نام «علیرضا افشاریان» است که با بیش از ۱۰ سال سابقه حرفه‌ای در حوزه آرایش داماد، به یکی از تخصص‌های خود، یعنی روش‌های گریمور داماد، رسیده است. او در آرایشگاه لوکس در نزدیکی آرایشگاه روشا تهرانپارس خدمات ارائه می دهد. در این مقاله به بررسی سوابق، مهارت‌ها و صفات آرایشگر علیرضا افشاریان خواهیم پرداخت.

سوابق و تجربیات آرایشگر علیرضا افشاریان
علیرضا افشاریان، بیش از ۱۰ سال است که در زمینه پیرایش داماد و گریمور داماد فعالیت می‌کند. او خدمات تخصصی خود را در آرایشگاه لوکس، در نزدیکی آرایشگاه روشا تهران‌پارس ارائه می‌دهد. علاوه بر آرایش داماد، او تخصص‌های دیگری نیز در زمینه آرایش دارد، که در جمع آرایشگران حرفه‌ای کشور بی‌شمارند.

مهارت‌های آرایشگر علیرضا افشاریان
آرایشگر علیرضا افشاریان توانسته است با تجربیاتی که در زمینه آرایش دارد، با تمام وجود به کارش علاقه‌مند باشد و در این راه به مهارت و دقت‌های خاصی دست یافته است.
<br>  به عنوان یکی از بهترین آرایشگران مردانه در کشور، علیرضا افشاریان توانایی‌هایی در زمینه تشخیص چهره دارد. او به‌راحتی درک می کند که کدام نقاط چهره داماد را برجسته می کنند و به نحو احسن از داشتن این نکات در خدماتش استفاده می کند.
<br>  همچنین، طراحی و اجرای مدرن‌ترین و جدیدترین نوع آرایش به عنوان یک آرایشگر ماهر در زمینه گریم داماد برای علیرضا افشاریان یکی از علاقه‌مندی‌های اصلی است.
<br>  آرایشگر علیرضا افشاریان به عنوان گریم‌آرتیست حرفه‌ای، توانسته است با ابتدایی ترین تجهیزات هر چیزی را به دست آورد. بیشتر ابزار و تجهیزات مورد نیاز او برای گریم داماد بسیار حرفه‌ای و بی‌نظیر است و به راحتی می‌تواند هر جدیدترین ابزار و تجهیزات جدید در این حوزه را به کار بگیرد.

صفات و رویکردهای آرایشگر علیرضا افشاریان
یکی از صفاتی که قابل توجه در علیرضا افشاریان می‌باشد، بهترین بودن در کار با آدم‌های متفاوت است. بعضی آرایشگران تنها در کار با مشتریان خاص و به‌شکل خاص شایع هستند، اما علیرضا افشاریان هوش و ذوق کافی برای کار با مشتریان مختلف را داراست و این امر بهترین نتیجه را به دنبال دارد.
<br> او نیز مهمانانش را با پویایی و سلطه مؤثر خود به همراه خود درآورده و در زمانی کوتاه، خود را بهترین آرایشگر و گریمور داماد کشور قرار داده است. بیشتر مهمانان و موکلان از موقعیت خود در آرایشگاه لوکس رضایت عمیق داشته و خدمات آن به یاد ماندنی هستند.

نتیجه‌گیری
با آشنایی با مهارت‌ها، صفات و تجربیات آرایشگر علیرضا افشاریان در زمینه تخصصی خود، با اطمینان می‌توان گفت که او یکی از بهترین‌ها را در این زمینه تشکیل می‌دهد. خدمات آرایشگاه لوکس، نزدیک آرایشگاه روشا تهران‌پارس را به شدت توصیه می‌کنیم، به ویژه اگر به دنبال یک آرایشگر عالی و صاحب تجربه‌ای برای خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش هستید.

تلفن مشاوره و رزرو نوبت : 09123019243
آدرس سایت : www.damadbarber.com
آدرس اینستاگرام : newface2000
آدرس تلگرام : damad_tehran



تاریخ درج: 1398/07/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه داماد مناسب کم مو ها از مجموع 0 امتیاز