استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه عروس سعادت آباد بهترین ها کدامند؟

آرایشگاه عروس سعادت آباد بهترین ها کدامند؟
آرایشگاه عروس سعادت آباد بهترین ها کدامند؟ آرایشگاه عروس به عنوان یکی از ارکان تشریفات عروسی، اهمیت زیادی برای بانوان خوش سلیقه کشورمان دارد. بانوان سخت پسند به دنبال بهترین سبکهای آرایشی و مواد آرایشی هستند تا تصاویر و عکسهای خوبی را از مهمترین روز زندگی خودشان ثبت کنند.
 













امروزه با پیشرفت علم شیمی، مواد شیمیایی پایه اغلب لوازم آرایش هستند. از این رو برندهایی که مدعی استفاده بیشتر از مواد اولیه طبیعی هستند، قیمتهای بالاتری را در بازار به خودشان اختصاص میدهند. بعلاوه امروزه با پیشرفت علم، صنعت زیبایی گردش مالی بالایی را به خودش اختصاص میدهد چون علاوه بر کارهای آرایشی و پیرایشی، کارهای درمانی همچون احیا و جوانسازی مو، پوست و ناخن با مواد طبیعی و شیمیایی و دستگاههای جدید انجام میشوند. آموزش آرایشگری هم با ظهور مواد و تکنیکهای جدید، متحول شده و حالا یادگیری سبکهای جدید، نیازمند آموزشهای مستمر و زیر نظر اساتید جهانی است.
 
سالن های آرایش عروس سعادت آباد

خانمهای ایرانی تجربه حضور در آرایشگاههای مختلف را به پیشنهاد دوستان و آشنایان داشتهاند و شاهد آرایش و شنیون خودشان یا سایر عروسهای دیگر در مراسم مختلف بودهاند. برخی از آنها تجارب ناموفق و گاهی هم تجارب موفق و رضایتبخشی در مواجهه با آرایشگاهها داشتهاند. پس معیارهایی را برای یک آرایشگاه عروس خوب قائل هستند. آرایشگاههای عروس خوب به ویژه در مناطق خوبی همچون سعادتآباد، انتظاراتی را در مشتریان ایجاد میکنند که باید با دقت به آنها توجه کرد؛ در این مقاله به این ویژگیها اشاره خواهیم کرد. -یکی از اولین چیزاهایی که به چشم عروس خانم ها می آید معماری و دکوراسیون آرایشگاه عروس خوب میباشد
 
شعبه های آرایشگاه عروس در سعادت آباد به شعبههای اختصاصی عروس معروف هستند؛ چون با قرار گیری در منطقه مرفه تهران، ارائه خدمات لوکس از آنها انتظار میرود. اولین چیزی که در رابطه با آرایشگاه توجه شما را جلب میکند؛ ورودی، محوطه بیرونی و داخلی آرایشگاه است. آرایشگاههایی که در امارتهای ویلایی قرار دارند، از معماری مجلل و خیره کننده و حتی فضای سبز و استخر برای عکاسی عروسهای عزیز برخوردارند که نشان از اهمیت دادن به سلایق عروسهای عزیز و ارضای نیازهای زیبایی طلبی آنهاست. حتی اگر عروس هم نیستید ولی با قرار گیری در فضاهای لوکس و مجلل و تجربه حس اطمینان، به آرامش میرسید. عروسها در روز پرتنش عروسی به این آرامش نیاز دارند.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها برخورد مدیریت وپرسنل ارایشگاه میباشد بعد از ورود به آرایشگاه و دیدن فضای آن، شاهد برخورد پرسنل هستید. پرسنل آراسته و صمیمی که به شما لبخند میزنند، حس مثبتی را به شما القا میکنند. مدیریتی که به طور شفاف از پکیجها و خدماتش صحبت میکند و قرار داد مشخصی را بر اساس تقاضای مشتری ثبت میکند، در کارش خبره است. -زمانبندی دقیق در مورد بازدید عروس، زمان مشاوره عروس، پاکسازی پوست قبل از روز عروسی و سایر خدمات، نشان از عملکرد حرفهای مدیریت و کادر آرایشگاه عروس است. در آرایشگاههای خوب عروس در سعادتآباد از رفتار حرفهای و سنجیده مدیریت و کادر مجرب آن اطمینان پیدا میکنید چون برای لاینهای مختلف آرایشی، متخصصان آموزش دیده یا مدرسان آن رشته مشغول به کار هستند. در این آرایشگاهها، مشتری محوری و رضایت نوعروسها برای تداوم حرفه آرایشگری اهمیت زیادی دارد. در واقع مشتریان راضی، مشتریان زیاد دیگری را با خودشان به همراه خواهند آورد.
 
لوازم و مواد آرایشی با کیفیت یکی از مهم ترین مزیتهای یک ارایشگاه خوب به حساب می آید که درسعادت آباد میکاپ ارتیست ها بابهترین برندهای دنیا کار میکنند خانمهای ایرانی اهمیت زیادی به مراقبت از پوست و موی خودشان میدهند و بابت این کار هزینههای بالایی هم پرداخت میکنند. از طرفی با پیشرفت تبلیغات دیجیتال و گسترش دسترسی به شبکههای اجتماعی، مواد و برندهای آرایشی معروف و مرغوب هم برای عروسهای امروزی شناخته شده هستند. آرایشگاههای عروس خوب در سعادتآباد به این نیاز نوعروسها پاسخ دادهاند و از لوازم و مواد آرایشی حرفهای و لوکس برای مشتریان نکته سنج و حساس استفاده میکنند. دوام و ظاهر مواد باکیفیت روی پوست و مو، با گذشت زمان دچار تحلیل نمیشود؛ البته مهارت آرایشگر در به کار گیری این مواد هم اهمیت زیادی دارد. بنابراین مواد خوب و مهارت در کنارهم به ماندگاری و دوام آرایش کمک میکنند که این ماندگاری آرایش در طول روز عروسی اهمیت زیادی برای نوعروسها دارد.
 
خدمات پوست و مو با سلامت عروسهای عزیز در ارتباط مستقیم قرار دارد. کادر آرایشگاه هم در ارتباط مستقیم با مشتریان قرار دارند پس رعایت بهداشت و استریل شدن اوازم مورد استفاده اهمیت زیادی برای جلوگیری از انتقال بیماریهای پوستی دارد. اپیلاسیون و خدمات ناخن در فضای بهداشتی، عوارض و مشکلات بهداشتی را کاهش میدهد. بعلاوه گاهی حضور تعداد بالای مشتریان در روزهای شلوغ سال، نیازمند سیستم تهویه مطبوع است تا فضایی خوشبو و قابل تحمل را برای حاضران فراهم کند. بعلاوه عروسها در فصول مختلف به آرایشگاهها مراجعه میکنند پس سیستمهای گرمایش و سرمایش برای ایجاد هوای متعادل در داخل سالن آرایش مورد نیاز است. امروزه با پیشرفت فناوری و ساختمان سازی، تمامی امکانات رفاهی برای سالنهای آرایشی فراهمی است. آرایشگاههای عروس خوب در منطقه سعادتآباد هم توجه زیادی به آسایش و آرامش نوعروسهای عزیز دارند و با داشتن سالنهای لوکس و مجلل که نیاز قشرهای متوسط تا مرفه جامعه را تأمین میکند به دنبال رونق هر چه بیشتر کسب و کارشان.
 
روز عروسی به اندازه کافی روز پرمشغله و شلوغی هست پس با انتخاب آرایشگاه در مکانی شلوغ و بدون مکان پارک نباید این روز را دشوارتر کرد. آرایشگاههای عروس سعادتآباد در منطقهای خوش آب و هوا، به دور از ترافیک مرکز شهر و دارای پارکینگ اختصاصی، آرامش خیال عروس و دامادهای عزیز را بابت زمان ورود و خروج و رسیدن به سایر کارهای عروسی از جمله آتلیه و تالار، فراهم کردهاند.
 
پکیجهای مختلفی در آرایشگاههای عروس سعادت آباد ارائه میشوند که خدمات مختلفی را بسته به نیاز عروسهای عزیز ارائه میدهند. قیمت این پکیجها هم از سطح اقتصادی متوسط تا مرفه قرار دارد. عروسهای عزیز با در نظر گرفتن بودجه و اهمیت آرایش در تشریفات عروسی میتوانند آرایشگاههای مقرون به صرفه را هم از میان آرایشگاههای عروس خوب در سعادتآباد انتخاب کنند.
 
در ادمه به معرفی برخی از آرایشگاههای عروس خوب و شناخته شده در منطقه سعادت آباد میپردازیم.
 
آرایشگاه گیوا
سالن آرایشی گیوا یکی از سالنهای تخصصی عروس در سعادت آباد است. مدیریت سالن بر عهده خانم سارا حسینی است که یکی از میکاپ آرتیستهای عروس سالن گیوا هم هستند. مدلهای آرایشی و شنیون این  عروس 4 سالن بسیار متنوع است چون چند  آرایشگر حرفهای در این سالن مشغول به فعالیت هستند. حداکثر برای هر روز پذیرفته میشوند و از بهترین برندهای آرایشی استفاده میشود.چندین پکیج عروس مختلف در این آرایشگاه ارائه میشود که خدماتی همچون میکاپ، شنیون، اصلاح، ابرو، طراحی ناخن، اپیلاسیون، صبحانه و ناهار در آنها مشاهده میشود.  
 
آرایشگاه ویس
سالن زیبایی ویس در سعادت آباد با مدیریت خانم شبنم نظیف اداره میشود. آرایشگاه ویس کاملاً لوکس و ویژه خدمات عروس است. بازدید و شوهای عروس به صورت هفتگی و ماهیانه در این سالن برگزار میشوند. البته بازدید از عروسهای واقعی آرایشگاه هم با هماهنگی قبلی میسر است. سبکهای آرایش و مدل مو در این سالن کاملاً لایت، به روز و اروپایی است. سلیقه عروسهای عزیز هم در جلسات مشاوره مورد بررسی قرار میگیرد تا بهترین خدمات به آنها ارائه شود.  

آرایشگاه لی لی
سالن زیبایی لی لی از جمله سالنهای تخصصی عروس در سعادت آباد است. مدیریت این سالن از زمان افتتاح  بر عهده خانم لیلا رضایی است. مدیریت و پرسنل آرایشگاه با توجه به سلیقه مشتریان و 1387آن در سال سبکهای ژورنالی و به روز دنیا به ارائه خدمات عروس با کیفیت میپردازند. میکاپ، شنیون اروپایی، کاشت مژه، براشینگ، خدمات ناخن، پاکسازی پوست، اپیلاسیون، ویتامینه و کراتینه مو برخی از خدمات این سالن هستند. پرسنل کار کشته در این سالن معتقدند که بانوان و نو عروسها با خدمات این آرایشگاه همچون اثر انگشت خودشان، خاص میشوند و در محافل میدرخشند. محوطه سالن لی لی، ویلایی و دکوراسیون داخل آن با تم سفید و نور پردازی خیره کننده یکی از مراکز لوکس سعادت آباد محسوب میشود.
 
آرایشگاه پری سای
سالن زیبایی پری سای با مدیریت خانم پریسا شفیع زاده یکی از آرایشگاههای مدرن منطقه سعادت آباد است. این سالن به عنوان مرکز فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس، خدمات ناخن حرفهای و رنگ و مش با مواد درجه یک را ارائه میدهد. آموزش تمامی امور آموزشی هم به صورت خصوصی و تضمینی و با ارائه مدارک معتبر در این آرایشگاه انجام میشود.  
 
آرایشگاه لی لا
سالن زیبایی لی لا با مدیریت خانم لیلا عمویی در سعادت آباد اداره میشود. میکاپ آرتیستها و شنیون کارهای حرفهای در این سالن به ارائه خدمات میپردازند. شنیون های حرفهای به سبک اروپایی، کلاسیک و عربی، خدمات تخصصی ناخن، خدمات مو، اکستنش ، کوتاهی مو و براشینگ حرفهای برخی از خدمات این سالن زیبایی هستند. ارائه خدمات با مواد با کیفیت و پرسنل حرفهای انجام میشود. تخفیف ویژه برای نو عروسها به مناسبت اعیاد مختلف در نظر گرفته شده است. جلسات بازدید از عروس واقعی هم در این آرایشگاه برگزار میشود.
 
آرایشگاه دریا
 سال سابقه کار حرفهای در حوزه زیبایی دارند در منطقه 22سالن زیبایی دریا با مدیریت خانم مولائیان که سعادت آباد قرار دارد. این آرایشگاه از جمله سالنهای اقتصادی در مقایسه با سایر سالنهای سعادت آباد است .
سبک آرایشی ایرانی در آلبومها مشاهده میشود. یعنی آرایشها نه خیلی لایت و اروپایی و نه خیلی خلیجی و غلیظ هستند. پرسنل سالن از مواد و برندهای آمریکایی و اروپایی درجه یک برای پکیجهای عروس استفاده میکنند. این آرایشگاه دارای محیطی گرم و خواستنی در کنار کادری مهربان است که آرامش خیال را برای نوعروسهای عزیز به ارمغان میآورد.
 
آرایشگاه نقش و نگار
عروس سرای نقش و نگار با مدیریت خانم پاکار در سعادت آباد قرار دارد. کاملترین پکیج عروس به وسیله خانم ماهرخ در این سالن ارائه میشود. شنیون مدرن و ترکیبی، اکستنشن مو، مژه و ابرو، انواع بافت، خدمات ناخن، پاکسازی و جوانسازی پوست، لایت و رنگهای به روز، براشینگ، هیرکات ها و قرینه سازی حرفهای ابرو  عروس 3 تا2 برخی از خدمات این سالن هستند. قیمتهای این سالن هم در سطح متوسط قرار دارد. روزانه را پذیرش میکنند و آموزش تمامی خدمات زیبایی را با ارائه مدارک فنی معتبر انجام میدهند.
 
آرایشگاه یلدا
سالن زیبایی فوق تخصصی یلدا با مدیریت خانم گوهری، با سابقه گریموری در سینما یکی از سالنهای مجلل سعادت آباد است. علاوه بر خدمات ویژه عروس خدماتی مثل چربی سوزی با دستگاههای پیشرفته، قرینه سازی و پیگمنتیشن را نیز ارائه میدهد. مشاوره پوست و مو برای داشتن پوستی شفاف و شاداب به وسیله خانم شایسته در این سالن زیبایی ارائه میشود. این سالن به لحاظ اقتصادی در سطح لوکس قرار دارد.
 
آرایشگاه آگرین
سالن زیبایی آگرین با مدیریت خانم شیما شریفی یکی از آرایشگاههای عروس در کلاس متوسط است. پکیجهای عروس این آرایشگاه، خدمات زیبایی متنوعی را ارائه میدهند و طبق سلیقه و نیاز عروس خانم ها قابل تغییر هم هستند. آلبومهای عروس در اتاق مشاوره در اختیار نوعروسهای عزیز قرار میگیرد این سالن زیبایی زیر مجموعه آتلیه آگرین است و از این جهت امکان فیلمبرداری و عکاسی از تمام مراحل آرایش عروس در فضایی مجزا و اختصاصی را فراهم نموده است. امکان بازدید از عروس واقعی هم با هماهنگی قبلی وجود دارد. سالن زیبایی آگرین تنها نمایندگی شرکت اشنایدر آلمان برای برگزاری دورههای آموزشی زیبایی است.
 
آرایشگاه شیوا
سالن زیبایی شیوا به مدیریت خانم شیوا خاکباز یکی از آرایشگاههای مدرن و مجهز سعادتآباد است. خدماتی همچون آرایش و گریم تخصصی عروس، رنگ و لایت، کوتاهی و کوپ، کاشت مژه و انواع اکستنشن ، کاشت و طراحی ناخن، انواع شینیون، بافت مو و اپیلاسیون در محیطی بهداشتی و با مواد طبیعی در این سالن زیبایی با بهترین کیفیت ارائه میشود. آرایشگاه شیوا از جمله آرایشگاههای مقرون به صرفه و متوسط در سعادتآباد است. به علاوه این سالن دارای آتلیه تخصصی عروس هم هست که کار عکسبرداری و فیلمبرداری حرفهای را برای عروسهای زیبا راحت تر کرده است.

 
 
تاریخ درج: 1399/04/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه عروس سعادت آباد بهترین ها کدامند؟ از مجموع 0 امتیاز