استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه های عروس پونک غرب تهران

آرایشگاه های عروس پونک غرب تهران
آرایشگاه های عروس پونک غرب تهران: دراین مقاله میخواهیم یکی از مهم ترین و پرچالش ترین نکات مربوط به جشن عروسی را بررسی کنیم.اولین چیزی  که عروس خانم عزیز برای جشن عروسی خودش به آن فکر میکند.















 همانطور که حدس زده اید موضوع این مقاله راجع به آرایش و میکاپ عروس است.برای همه ما واضح است که مهمترین فرد در جشن عروسی همان عروس خانم است !که درشب عروسی اش نگین مجلس است و باید بگونه ای باشد که بدرخشد از لحاظ زیبایی چشم گیر باشد و از نظر احساسی پر از شوق و عشق برای ساختن یک زندگی باشد. عروس باید بصورتی در مجلس حاضر باشد که همه دختران مجرد میهمانی دلشان بخواهد جای عروس باشند.البته این فقط یک شوخی بود! بهتراست به سراغ اصل مطلب برویم و عنوان اصلی مقاله را بااین سوال شروع کنیم که برای زیباترین عروس شدن  چه چیزهایی لازم است؟ خودتان بهتر میدانیدکه عروس نیازمند لباس عروس و میکاپ صورت و شنیون مو و کفش و طلاوجواهرات واکسسوری هاست و مهم ترین و اصلی ترین چیزی که درشب عروسی به چشم می اید چهره عروس و نحوه آرایش اوست؛ ارایش عروس باید به گونه ای باشد که زیباترین،فریبنده ترین،جذاب ترین،شیک ترین چهره ی ممکن را برای عروس رقم بزند. یعنی به گونه ای باشد که ان عروس زیبا در شب عروسی اش به خوشگل ترین حالت خودش میکاپ شده باشد. حتما عروسی هایی را به یاد می اوریدکه چهره اش زیر هزاران لایه رنگ و ارایش پنهان شده است و بیشتر به جای اینکه حس صمیمت،سرزندگی،شورو عشق را منتقل کند ،شبیه به نامادری سیندرلا و دو دخترش شده باشد!این ها مسائلی است که حتما بارها و بارها شاهدش بوده اید و برای اینکه برای خودتان پیش نیاید دراین مقاله مارا همراهی کنید.

سالن های زیبایی زنانه پونک


 ارایش عروسی شامل دوقسمت میکاپ صورت و شنیون مو میباشد.میکاپ صورت به مجموعه ای ازاقدام هنرهای زیبایی شناختی و قرینگی و یکدست کردن چهره باهدف بیشتر نشان دادن زیبایی های صورت گفته میشود.میدانم جمله بالا پیچیده بود اما نگران نباشید به تفصیل برایتان توضیح خواهم داد: منظور از جمله بالا این است که میکاپ صورت صرفا استفاده از لوازم ارایش و مالیدن کرم پودر و ماتیک و زدن ریمل نیست بلکه خواسته ما از میکاپ روز عروسی چیزی بسیارفراترازاین صحبت هاست و میخواهیم که ارایشگر و میکاپ ارتیست با بررسی صورت و باتوجه به علم ارایشگری و تجربه و سلیقه اش طوری شما را ارایش کند که نقاط جذاب و زیبای صورتتان دوچندان به چشم برسدو اگر نقص یا نا فرمی در صورت وجود دارد به گونه ای ارایش شود که تاحد امکان به چشم نیاید.پس میکاپ صورت خصوصا ارایش شب عروسی که مهم ترین شب زندگی هر فردی هست نیاز به یک میکاپ ارتیست ماهر دارد که تجربه،هنر،سلیقه بی نظیری داشته باشد.



من عروس های بسیاری را دیده ام که میگفتند وقتی روز عروسی زیر دست ارایشگر هستی پر استرس ترین حالت ممکن زندگی ات را میگذرانی!و هرلحظه منتظر تمام شدن کار ارایشگر و دیدن نتیجه کار هستی اما متاسفانه به خاطر نابلدی و بی سلیقگی ارایشگر ها عروس هایی بودند که پس از دیدن خودشان در اینه گریه کرده اند و فقط میخواستند صورتشان را بشویند و از ان ارایشگاه فرار کنند! پس باید خیلی دقیق و هوشیارانه میکاپ ارتیست خود را انتخاب کنید و نگران نباشید ما دراین مقاله ابتدا مهم ترین نکات انتخاب میکاپ ارتیست و شنیون کار را توضیح میدهیم سپس به معرفی ارایشگاه های پونک تهران میپردازیم؛ پس باید میکاپ ارتیستی را انتخاب کنیم که به سلیقه و سبک کاری و تجربه اش اطمینان کافی داشته باشیم. و این موارد را میتوان با مراجعه حضوری به ارایشگاه ها و گرفتن مشاوره و دیدن البوم های عروس، نمونه کار ارایشگر میتوانید تصمیم بگیرید.


 انواع سبک های میکاپ
 یک موضوع مهم دیگر سبک انجام میکاپ است.ارایش هم مانند هریک از زمینه های هنری دیگر دارای سبک و سیاق خاص به خوداست و انواع مختلفی از سبک های میکاپ وجود دارد که بسیارهم باهم متفاوت است پس بهتراست به اختصار به معرفی سبک ها بپردازیم.  سبک میکاپ اروپایی اولین سبکی که معرفی میکنیم، سبک ارایش اروپایی است که درسال های اخیر به شدت به چشم میخورد که همه جا صحبت از ارایش اروپایی است و منظور از ارایش اروپایی سبکی ساده و جذاب و دخترانه و پراز شور و نشاط است که با فنون حرفه ای میکاپ درامیخته  شده است .معمولا رنگ های بکار گرفته شده لایت و ملایم است و ارایش چشم ها ساده و گیراست. این سبک چهره ی شما را در جذاب ترین و طبیعی ترین و واقعی ترین حالت ممکن نشان میدهد.  سبک میکاپ خلیجی:سبک بعدی ارایش که به اسم ارایش عربی یا خلیجی معروف است مجموعه ای است از رنگ های تند و گرم و تیره برای ارایش چشم ها و سایه های اسموکی و دودی و خط چشم های پهن که  میتوان گفت به طور کلی فوکوس این سبک از ارایش روی میکاپ چشم هاست و معمولا با سایر رنگ های لایت و کرم و قهوه ای برای ارایش لب و گونه همراه میشود.  سبک ارایش شرقی  سبک بعدی ارایش که بنام ارایش ایرانی و شرقی معروف است مجموعه ای از دوحالت بالا است و میانگینی است از این دوحالت که سبکی جدا نامیده میشود و سر شار از رنگ های شاد و طراوات بخش است و به گونه ای است که محدودیت های سایر سبک هارا کنار میگذارد.
 سبک میکاپ کلاسیک سبک کلاسیک به سبکی گفته می شود که یا فوکوس ارایشگر روی لب هاست و یا روی چشم ها دراین نوع ارایش رژلب های قرمز و زرشکی خیلی به چشم می خورد.

 تعداد بسیار زیادی سبک داریم از جمله ارایش مصری،ارایش ژاپنی و... اما دراینجا به مهم ترین و رایج ترین سبک ها پرداختیم. اما این که چه سبکی از میکاپ را میپسندیدومناسب با سلیقه شما است و چه سبکی به شما می اید و برای چهره تان مناسب است مهم ترین نکاتی است که باید به ان ها توجه کنید. شاید نیاز نباشد به یک سبک خاص بپردازید و تلفیقی از نکات مختلف بتواند برای شما ارایشی خاص و زیبارا به ارمغان بیاورد بطورکلی ما درارایش هیچ گونه محدودیتی نداریم و دستمان باز است که بتوانیم از رنگ ها ومدل ها استفاده کنیم حالا که راجع به میکاپ صورت صحبت کردیم وقت ان رسیده که به بخش دوم ارایش عروس یعنی شنیون و مدل موها بپردازیم. مدل موها در زیبایی عروس خیلی تاثیر گذار است درست است که اهمیت این مسئله به اندازه ارایش صورت نیست ولی بازهم یکی از مهم ترین ویژگی های عروس است به مدل های ارایش مو از جمله باز یا بسته بودن موها حالت و مدل موها و سایر مواردی که مربوط به مو است شنیون گفته میشود. در ارایش موها موارد فرعی مثل تاج و تور و رنگ موی عروس هم درنظر گرفته میشود. درسال های اخیر بیشتر توجه هیراستایلیست ها یعنی همان ارایشگران مو به این نکته بوده است که هم خوانی مناسبی بین مدل ارایش صورت و مدل مو ایجادکنند. سبک های ارایش موها متفاوت و متنوع است اما چیزی که بیشتر درترند های جدید به چشم میخورد این است که مدل های ساده تر و معمولا باز و تاحدودی اشفته جای مدل های پیچیده شده و خطی و خیلی مرتب را گرفته و مدل های ساده تر و طبیعتی تر حس صمیمت و راحتی بیشتری را منتقل میکند. شما در روز مراجعه به ارایشگاه میتوانید خدمات مو و ارایش خودتان را با مشاوره مربوطه تصمیم گیری کنید.  انواع پکیج های  عروس● تا اینجای مقاله  توضیحات کاملی درمورد ارایش صورت و مو سبک و مدل های مختلف پرداختیم الان بهتراست تعریف پکیج های عروس را داشته باشیم . وقتی به ارایشگاه ها مراجعه میکنید صحبتی از پکیج های عروسی به میان می اید، این پکیج ها شامل مجموعه خدمات لازم برای عروسی است و تقرییا همه خدمات عروس را دربردارد که باتوجه به اپشن ها و خدماتی که روی هر پکیج وجود دارد قیمت متفاوتی دارد.  این خدمات شامل میکاپ صورت و مو مانیکور دست ها و طراحی و کاشت ناخن و پدیکور پاها و اپیلاسیون و طراحی روی بدن و ترمیم میکاپ و....است که شما میتوانید برحسب سلیقه و نیازتان گزینه های  هر پکیج را کمتر یا بیشتر کنید.



 ترمیم میکاپ  راستی بهتراست تا اینجای مقاله هستیم راجع به ترمیم ارایش صحبت کنیم معمولا در روز عروسی شما پس ازآماده شدن در ارایشگاه به باغ میروید و یکسری عکاسی ها و فیلمبرداری هایی درانجا صورت میگیرد. و به اصطلاح کلیپ عروسی ساخته میشود و ممکن است دراین چندساعت فیلمبرداری و عروسی میکاپ شما بهم ریخته و نامناسب شود که ترمیم میکاپ برای همین قضیه درنظر گرفته شده که شما پس از عکاسی دوباره به ارایشگاه برگردید و نواقص میکاپ تان برطرف شود.

 معرفی آرایشگاه های پونک الان میتوانیم به سراغ مطلب اصلی ومعرفی ارایشگاه های پونک تهران بپردازیم: اولین سالن عروسی که معرفی میکنیم.


آرایشگاه عروس آفتاب یکی از سالن های آرایشی مطرح در پونک میباشد .مدیریت مجموعه ی عروس  آفتاب با خانم شریفی میباشد که ایشان از باتجربه های آرایش وزیبایی هستند.خدمات ویژه ی میکاپ ،گریم ،شنیون ،کوپ ،کوتاهی ،انواع خدمات ناخن ،اپیلاسیون ،مش ،وهرچیزی که از آرایش وزیبایی بخواهید دراین مرکز انجام میشود .مناسب خانم های زیبایی که دنبال کارهای ویژه و زیباهستند میباشد .


سالن زیبایی سونیا درلیست سالنهای پرمشتری پونک قرار دارد .مدیر مجموعه خانم جلیلی میباشد که  ایشان میکاپ وگریم عروس را باتوجه به متدهای جدید وبه روز ارائه میدهد. موادی که در آرایشگاه سونیا  برای آرایش عروس مورد استفاده قرار میگیرد از مواد مرغوب وبرند میباشد.شنیون کارهای مجموعه بسیار حرفه ای عمل میکنند و شنیونهای زیبا وبه روز را انجام میدهندتمام خدمات زیبایی وآرایشی دراین مجموعه با بهترین مواد وبه روز ترین تجهیزات انجام میشود.اگربه دنبال سالن آرایشی با پرسنل کاربلد هستید حتما آرایشگاه عروس سونیا را مدنظر قرار دهید.


آرایشگاه عروس نیکی یکی از بهترین سالن های آرایشی محدوده ی پونک میباشد.آرایشگاه نیکی با کادر  تحصیل کرده وسرتیفیکیت با مدیریت کاربلد جزء سالن های آرایشی معروف تهران میباشد .جدا از انجام تمام لاین های ارایشی وزیبایی وگریم ومیکاپ تخصصی عروس همه ی لاین هارا به صورت حرفه ای نیز آموزش میدهند به همراه اعطای مدرک بین المللی میباشد.

سالن زیبایی چهره:سالن چهره درپونک واقع شده است ویکی از سالن های آرایشی خوب درتهران میباشد  این مجموعه زیبایی ارائه دهنده کلیه خدمات عروس و ارایش دائم و موقت میباشد. سبک های جدید میکاپ و شنیون و استفاده ازبرترین ارایشگر ها سبب شده که این مجموعه بتواند بخوبی نظر مثبت مشتری را جلب کند وخدمات کامل شامل لاین ناخن،ابروومژه،مو،رنگ ومش،ارایش و... میباشد.


سالن زیبایی نوراچهر  این مجموعه با سابقه ی هفت ساله خود در منطقه پونک واقع شده است و توانسته به خوبی نظر مشتری ها را جلب کند .این مجموعه خدمات آموزشی را نیز ارائه میکند.سالن نوراچهر در پونک،بزرگراه همت واقع شده است.خدمات این مجموعه شامل ترمیم موی اسیب دیده ،کراتین با مواد درجه یک امریکایی،ارائه خدمات میکرو پیگمنشن،لاین تخصصی انواع رنگ و لایت و....میباشد و باانجام هرگونه دکلره اولین خدمات رنگساژ بصورت رایگان انجام میشود.


سالن آرایشی ساراگل یکی از آرایشگاه های خوب پونک میباشد .ارایشگاه ساراگل با کادر حرفه ای و هنرمند  خود در سردار جنگل جنوب، نبش کوچه طباطبایی واقع شده است .این ارایشگاه جزء آرایشگاه های مجوز دار تهران میباشد که با این وجود با خیال راحت میتوانید به این آرایشگاه مراجعه کرده و خیالتان از جهت رعایت استانداردهاراحت باشد.


سالن زیبایی خورشید با کادر حرفه ای از میکاپ ارتیست ها و شنیون کارها یکی از آرایشگاه های به نام  منطقه ی پونک میباشد .در این مجموعه شنیون های بسیار زیبا در کنار گریم و میکاپ ویژه و زیبا انجام میگیرد. آرایشگاه خورشید با تیم حرفه ای خود با توجه به چهره ی شما باتوجه به رنگ پوست ،رنگ چشم وتوجه به نوع صورت شما بهترین میکاپ را ارائه میدهند.

سالن آرایشی پریماه یکی از مراکز آرایشی وزیبایی خوب درمیدان پونک میباشد. گریم ومیکاپ بسیار زیبایی  مجموعه نظر خیلی ها را به خود جلب میکند دراین مجموعه تمام خدمات زیبایی توسط اساتید مطرح آموزش داده میشود اگر به دنبال آرایشگاه مناسبی درمنطقه ی پونک هستید پیشنهاد ما به شما آرایشگاه پریماه میباشد.


آرایشگاه عروس آمیتیس یکی از مراکز تخصصی عروس میباشد.آرایشگاه آمیتیس در پونک،خیابان مخبری  واقع شده است. دراین سالن لاکچری وشیک عروس خانم های زیادی به شیوه ی جدید میکاپ شده اند وزیباترین شنیون برایشان انجام گرفته است.تمام خدمات آرایشی وزیبایی در این مجموعه ارائه میشود.خدماتی هم چون کراتینه مو،خدمات ناخن،دکلره ،آمبره،بالیاژ،بوتاکس وهر چیزی که از زیبایی بخواهید درمجموعه ی آمیتیس ارائه میشود.  




شمارا با تعدادی از ارایشگاه ها و سالن های زیبایی منطقه پونک اشنا کردیم و بطور کلی میتوان گفت سالن های مرغوب و درجه یک زیادی دراین منطقه واقع شده است که دارای خدماتی ازجمله لاین تخصصی ناخن، مانیکور، پدیکور ،ژلیش، کاشت ترمیم طراحی، اپیلاسیون باانواع موم گیاهی و وکس و خدمات مو ازجمله کوتاهی های ژورنالی، کراتینه و بوتاکس رنگ و مش ،لایت ،امبره ،بالیاژ،صافی دائم، فر چندماهه پاکسازی و فیشال صورت ،میکاپ صورت به روش های نوین دنیا لیفت لمینت، اکستنشن مژه ،فیبروز ابرو و...میباشد که شما با مراجعه حضوری میتوانید برحسب سلیقه و بودجه تان ارایشگاه دلخواهتان را انتخاب کنید.
تاریخ درج: 1399/04/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه های عروس پونک غرب تهران از مجموع 0 امتیاز