استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آستین لباس عروس،عقد و نامزدی

آستین لباس عروس،عقد و نامزدی
به گزارش دوشیزه به نقل از غزاله : آستین لباس عروس،عقد و نامزدیه : به گزارش دوشیزه از غزاله: ميشه باز بودن لباس دليل زيباتر شدن لباس نيست .انتخاب لباس پوشيده مناسب استايل خودمون ميتونه حتي زيبايي چند برابر داشته باشه .حالا يكي از مهمترين بخش هاي لباس پوشيده به نظرم نوع يقه و آستينش هست .

اولين بخش مدل آستين تو قسمت مچ دست هستش ، كه كلي كاراي خوشگل ميشه انجام داد و خيلي تاثير داره رو كل لباس .اين مدل هايي كه گذاشتم رو ببينيد ، خيلي خيلي ظريف هستند و انتخاب خوبي براي لباس هايي مثل عقد محضري ، بله برون ميتونه اين مدل آستين ها باشه .


شما بگيد كدوم رو بيشتر دوست داريد ؟؟







در این بین این سوال مطرح می شود که چه لباس عروسی بیشتر مناسب شماست ؟ لباس عروس آستین دار یا دکلته ؟

مدل آستین لباس عروس

قبل از هر چیز معیار های زیبایی شناختی و قواعد کلی را کنار بگذارید و به سراغ حستان بروید ، فارق از نظر اطرافیان لباسی را پوشید که همیشه آرزوی داشتید و در تمام شب عروسی شاد باشید و از زیبایی تان بدون مقایسه اندام و چهره و موهای خود با دیگران لذت ببرید .

لباس عروس آستین دار

ولی به طور کلی میخواهید بدانید لباس عروس دکلته یا آستین دار مناسب چه اندامی است، باید بدانید لباس عروس های آستین دار هم برای افرادی که بسیار بسیار لاغر  ، یا بسیار چاق و یا چهار شانه هستند مناسب هستند. چرا که این این نوع لباس در واقع  نقص ها اندام را می پوشانند.

لباس عروس پوشیده


اما لباس عروس های دکلته یا بدون آستین برای عروس خانم هایی مناسب است که شانه های ظریفی و متناسب (نه خیلی بزگ نه خیلی لاغر ) دارند و شاید بهتر باشد خانم های چاق که بازوها و سینه های بزرگی دارند و خانم های خیلی لاغر و استخوانی سراغ لباس های دکلته نروند .

لباس عقد آستین دار

هر دختری آرزوی دیدن خود را در لباس عروسی دارد و رویای زیبایی از خود در این لباس می سازد. این اتفاقی است که بالاخره برای هر کسی می افتد. لباس عروس مدل های متنوعی دارد که هر روز سبک های جدیدتری نیز به آن اضافه میشود . این روزها اکثر لباس های عروس به سبک لباس های آستین دار روانه بازار میشوند

لباس نامزدی آستین دار

باز هم آمدیم و با یک سری جدید از لباس عروس آستین دار گیپور و  انواع مختلفی از لباس عروس استین سه ربع که این روزها محبوب بسیاری از خانم های جوان بوده و در اکثر مراسم عروسی بر تن عروس خانم ها قابل مشاهده است. اگر مراسم عروسیتان نزدیک است، توصیه میکنیم برای انتخاب لباسی مناسب با اندام و سلیقه خود سری به آرشیو انواع مدل لباس مجلسی و عروس مجله سبک زندگی دوشیزه بزنید و مدل های مختلف ما را مشاهده کنید.

لباس خواستگاری آستین دار

لباس عروس آستین دار ممکن است با انواع پارچه های مختلفی همچون تور، گیپور، ساتن و … دوخته شوند که هر کدام طرفداران مخصوص خود را داشته و هر یک به نوعی زیبا خواهند بود. این روزها استفاده از ساتن به دلیل مشکلاتی که ایجاد می کند استفاده نمی شود

لباس محضر آستین دار

 اما چیزی که شما نیز در بیشتر عروس های دیده اید مدل لباس عروس های آستین دار ی هستند که عمده پارچه آنها از گیپور، تور طراحی شده و دانتل هستند. این نوع از لباس عروس ها به دلیل آنکه پارچه ای کار شده دارند زیبایی بیشتری برای یک عروس خواهند داشت






تاریخ درج: 1398/01/31
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آستین لباس عروس،عقد و نامزدی از مجموع 0 امتیاز