استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

اطلاعات تماس باغ تالارهای عروسی

اطلاعات تماس باغ تالارهای عروسی
اطلاعات تماس باغ تالارهای عروسی :تالار سپهر شهریار،باغ نارسیس گرمدره،باغ عصر نوین جاجرود شرق تهران،تالار تشریفات شهریار،تالار کاراما کرج،تالار حیدر بابا پونک،باغ تالار دانش،باغ میزبان،تالار پاسارگاد پیروزی،تالار عروسی ونک،تالار امرالد نارمک،باغ تالار جلالی نیاوران،








--------------------------------------
یکی از تالارهای زیبا در منطقه ی شهریار تالار پذیرایی سپهر می باشد که در میدان نماز شهریار واقع شده است.
این تالار زیبا دارای 2 سالن مجزا و شیک می باشد و با کیفیت غذای خوب و محیط زیبای خود یکی از تالارهای پذیرایی مناسب برای برگذاری جشن ها و مهمانی ها و مراسم های عقد و عروسی شما می باشد.
--------------------------------------
باغ تالار نارسیس با مدیریت آقای ابوالقاسمی یک باغ تالار شیک و لوکس در گرمدره است، در باغ تالار نارسیس دو سالن مجزا برای برگزاری جشن شما است که هر کدام سالن سرو غذای جداگانه دارد، سفره عقد بسیار زیبا برای فصل سرما بصورت سرپوشیده و برای فصل های دیگر در فضای آزاد با دیزاین های روز انجام می شود که بسیار حیرت انگیز است.در باغ تالار نارسیس تسویه کامل قرارداد بعد از اجرای مراسم و بعد از رضایت 100 درصد شما انجام می پذیرد.
سرویس های ویژه باغ تالار نارسیس
بازدید از امکانات و اجرای مراسم زنده با تعیین وقت قبلی همراه با پارکینگ اختصاصی به همراه کلیه خدمات و تشریفات حرفه ای آتلیه اختصاصی، آشپزخانه صنعتی، سفره عقد، کافی شاپ، قهوه خانه سنتی و...
--------------------------------------
باغ تالار عقیق با بیش از 4 هزار متر مربع فضای سبز رویایی و 1200 متر مربع تالار با نور پردازی کاملا مهندسی قادر خواهد بود خاطرات یک شب کاملا رویایی را برای شما و میهمانانتان به ثبت برساند .سالنها دارای سیستم حرارتی برودتی کاملا مجهز و سیستم صوتی و نور پردازی حرفه ای با آخرین متد روز کشور طراحی و اجرا گردیده است .
دارای استخر 8*16 متر همراه با فواره های بسیار زیبا جلوه خاصی در شب به محیط میدهد .
سالن عقد با وسعت 120 متر مربع با پرده آرایی بسیار زیبا و همچنین آشپزخانه مجهز با توانایی پخت بیش از 20 نوع غذا این مجموعه را تکمیل نموده است .
ورودی به طول 60 متر که در دو طرف چمن کاری شده و شمشادهای طرفین زیبایی خاصی به آن داده با چیدمان زیبا و متفاوت این باغ تالار را از دیگر جاها متمایز نموده و رقص نور و آتش بازی همراه با دود رنگی و اجرای مه در زمان ورود عروس و داماد شکوه و عظمتی خاص رابوجود می آورد.
تپه و غار بسیار زیبا در ضلع شرقی باغ از جاذبه های عکاسی این باغ تالار است .
سالن شام مجزا به وسعت 230 متر مربع با دید باغ و استخر فضایی کاملا آرام و زیبا را تدارک دیده است ..
--------------------------------------
باغ تالار عمارت عصر نوین در شرق تهران (محدودی جاجرود، پردیس) قرار دارد که با دسترسی بسیار راحت از شمال شرقی و شرق تهران انتخاب خوبی برای برگزاری مجالس شما عزیزان باشد.
از شرق تهران تنها 15 دقیقه و از میدان نوبنیاد 25 دقیقه تا باغ فاصله دارید و دیگر نگران راه بندان و تاخیر شما و مهمانان نخواهید بود.
عمارت عصر نوین با دیزایین و دکوراسیون بروز و مجلل سالن های شیک و فضای باز بسیار زیبا و سرو و پذیرایی با جدیدترین ظروف و میزبانی توسط پرسنل مجرب و کارآزموده آمادگی کامل پذیرایی مجالس و جشنهای شما عزیزان را دارد.
--------------------------------------
تالار پذیرایی تشریفات دارای ظرفیت 500 نفر در شهریار واقع شده است.
تالار تشریفات با دیزاین جدید ، کیفیت غذای عالی، سالن های مبله در همکف و پارکینگ اختصاصی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
--------------------------------------
باغ تالار میزبان که یکی از بهترین باغ تالارهای  تهران بشنار می آید واقع در منطقه  خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی می یاشد٫ باغ عروسی میزبان دارای حداکثر ۶۰۰ نفر ظرفیت پذیرایی می باشد و آمادگی میزبانی  و پذیرایی از کلیه مراسم و جشن های عقد و عروسی شما میهمانان گرامی  را دارد٫
از ویژگی های بارز باغ تالار میزبان می توان به سالن های مبله در قسمت همکف با دیزاین شیک وسفره خانه سنتی بسیار زیبا و دارای  استیج رقص اشاره کرد/سرو و میزبانی توسط  پرسنل توانمند و کارآزموده و با مدیریت مجرب برکیفیت غذای عالی و همچنین نظارت بر کیفیت تمام امور  اشاره نمود٫
تخفیفات ویژه تابستانی مدیریت
از امکانات دیگر این باغ تالار :
آتش بازی دو مرحله,یخ خشک,نور پردازی کف LED زمینی و نورپردازی هوایی
کاپ رومیزی و پارت شمع
--------------------------------------
باغ تالار کاراما کرج یکی از مسائل مهم در انتخاب باغ و تالار عروسی، فضای داخلی و دیزاین های آن برای برگزاری جشن عروسی می باشد. پس از شکل ظاهری باغ تالار، کیفیت پذیرایی و شام مهمان های عروسی اهمیت زیادی دارد. اگر در کرج به دنبال باغ و تالار خوب عروسی هستید، باغ تالار کاراما یکی از گزینه های پیش روی شماست. دیزاین ها و دکوراسیون داخلی باغ تالار کاراما در کرج برای برگزاری مراسم عروسی کاملا مناسب و ایده آل می باشد. کیفیت خوب غذایی باغ تالار کاراما کرج نیز مکمل زیبایی آن است.
خدمات باغ تالار عروسی کاراما
دیزاین و تزیینات زیبای باغ و تالار عروسی
گل آرایی، حریر آرایی و شمع آرایی مراسم عروسی
نورپردازی های ویژه برای جلوه بیشتر جشن عروسی
دارای تجهیزات حرفه ای صدا و نور
پذیرایی عصرانه میوه و شیرینی های روز و تازه
اجرای مراسم آتش بازی
--------------------------------------
تالار پذیرایی پاسارگاد با ظرفیت 600 نفر در خیابان پیروزی واقع شده است.
تالار پاسارگاد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت نامحدود، حیاط و آبنمای بسیار زیبا، یخ خشک، سیستم نورپردازی حرفه ای، فضای سنتی مخصوص سرو غذای عروس و داماد و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
--------------------------------------
باغ تالار دانش
ورودی رایگان بهار و تابستان
این باغ تالار با یک هکتار مساحت دارای دو سالن به وسعت هرسالن ۴۰۰ مترمربع با ظرفیت ۴۰۰ نفر مهمان به همراه پارکینگ اختصاصی می باشد.
باغ دانش با ارائه انواع خدمات عروسی شامل انواع غذاها، سرویس ها، قهوه خانه سنتی، کافی شاپ و انواع میز و صندلی مدرن، نورپردازی و … شبی رویایی را برای عروس و داماد و مهمانان رقم خواهد زد. مجموعه باغ دانش دارای کیترینگ اختصاصی و تشریفات حرفه ای می باشد.
--------------------------------------
یکی از باغ های زیبا در تهران باغ تالار گل یاس میباشد.این باغ زیبا دارای حداکثر 400 نفر ظرفیت است.
دور استخر با فضا و محوطه ای باز و دلنشین آماده پذیرایی از مهمانان شما می باشد.
باغ تالار گل یاس با منوهای غذایی متنوع و پارکینگ اختصاصی خود و همچنین شمع آرایی و آتش بازی و … خود میتواند انتخاب مناسبی جهت برگذاری جشن ها و مهمانی ها مراسم های عقد و عروسی و همچنین سمینارها و … باشد.
--------------------------------------
تالار عروسی ماه منیر کرج
در بین تمام کار های مهم برای تدارک مراسم عروسی انتخاب محل برگزاری مراسم در صدر امور قرار دارد. شما برای یک بار عروسی می گیرید پس باید مراسمی آبرومند و درخور شخصیت خود و مهمانان مراسمتان را برگزار کنید. و معیار های زیادی را برای محل برگزاری مراسم عروسی خود درنظر بگیرید. با انتخاب تالار ماه منیر برای برگزاری مراسم می توانید میزبانی شایسته برای مهمان های خود باشید و با خیال راحت دیزاین ها، پذیرایی و همه چیز را به این تالار زیبا و پرسنل مجهزش بسپارید.
خدمات تالار ماه منیر کرج
    ظرفیت ۶۰۰ نفر و ۲ سالن مجزا
    برگزاری مراسم عقد، نامزدی، عروسی، مراسم ختم، سمینار و همایش
    چیدمان و دیزاین سفره عقد بسیار زیبا
    سیستم های صوتی و نورپردازی حرفه ای
    دارای اتاق عقد مجزا
    اجرای مراسم آتش بازی
    گل آرایی میز مهمان ها، جایگاه عروس و داماد و...
    معرفی آتلیه، سالن زیبایی، مزون عروسی و...
    دارای منوهای غذایی متنوع با کیفیت بسیار عالی
--------------------------------------
تالار پذیرایی المپیک حیدر بابا دارای دو سالن پذیرایی به ظرفیت 600 نفر در بهترین منطقه پونک واقع گردیده است.
از ویژگی های مجتمع المپیک حیدر بابا می توان به موقعیت تالار در میان باغ و دسترسی آسان از اتوبان همت و خیابان اشرفی اصفهانی نام برد. تالار حیدر بابا دارای محل پارک خودرو فراوان با 3 پارکبان اختصاصی می باشد.
--------------------------------------
باغ تالار لشگری دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت در منطقه احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
باغ تالار لشکری به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز با شکوه، کیفیت غذای عالی، پرسنل حرفه ای و مجرب با ۱۵ سال سابقه افتخار برگزاری ضیافت های با شکوه شما را دارا می باشد.
--------------------------------------
تالار پذیرایی مجتمع ونک با فضای مشجر زیبا و سابقه درخشان در امر پذیرایی در مراسمات جشن عقد، نامزدی، تولد، عروسی و همچنین مراسمات ترحیم و سالگرد دارا می باشد.تالار عروسی ونک دارای دکوراسیون مدرن و جدید، امکان پذیرایی در باغ، فضای بسیار زیبا ویژه عکاسی، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ، کادر مجرب و متعهد، آشپزخانه صنعتی با تهیه مواد غذایی به روز و با کیفیت افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
--------------------------------------
تالار عروسی مهر و ماه کرج
تالار بین المللی و پنج ستاره مهر و ماه با دیزاین بسیار شیک، شبی خاطره انگیز را برای شما رقم میزند. تالار مهر و ماه که در دسته تالار های شیک و مجلل شهر کرج قرار می گیرد با طراحی منحصر بفرد و متفاوت و فضایی بزرگ و دلباز و مبله مراسمی زیبا و متفاوت را برای شما رقم می زند. از دیگر نقاط قوت تالار مهر و ماه، پذیرایی میوه های فصل و شیرینی های متنوع است که توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده در این تالار انجام می شود.
خدمات تالار مهر و ماه کرج
    دارای 4 سالن مجزا با ظرفیت 1500 نفر
    دارای اتاق عقد مجزا با ظرفیت بالا
    گل آرایی و شمع آرایی کامل محل برگزاری مراسم
    ارائه انواع سفره عقد  مدرن و کلاسیک با جدید ترین متد های چیدمان
    بار تزیین میوه با استفاده از بهترین میوه های فصل
    پذیرایی انواع شیرینی تارت در مراسم
    سفره خانه و قهوه خانه سنتی به همراه موزیک زنده
    منو های متنوع غذای ایرانی و فرنگی متناسب با هر سلیقه و بودجه
    گروه های موزیک با نورپردازی حرفه ای
    ارائه انواع اتومبیل های تشریفاتی و لوکس
    همکاری و معرفی بهترین آتلیه ها، آرایشگاه ها و...
    دارای پارکینگ اختصاصی
--------------------------------------
از بزرگترین و زیباترین باغ تالارها در محدوده غرب تهران باغ تالار الماس شهر میباشد.
مساحت این باغ بزرگ به 3600 متر میرسد و در این باغ زیبا 2 سالن مجزا وجود دارد که با ظرفیت 400 و 800 نفر برگذار کننده مهمانی ها و مراسم های عقد و عروسی شما می باشد.
این باغ تالار زیبا با محوطه ی بزرگ و وسیع خود که نوساز و مدرن میباشد,آلاچیق , سفره خانه سنتی, رستوران الماس شهر و پارکینگ اختصاصی آماده پذیرایی از مهمانان شما است.
--------------------------------------
باغ تالار باربد کرج
باغ تالار پنج ستاره باربد با زیربنایی بزرگ و معماری مدرن براساس اصول روز دنیا و استانداردهای بین المللی بنا شده است. گل آرایی و دیزاین های شیک این باغ تالار به همراه پذیرایی کامل با بهترین میوه و شیرینی توسط پرسنل مجرب و کاربلد سبب برگزاری هرچه بهتر مراسم شما عزیزان می شود. فضای زیبا و لاکچری ، دیزاین های شیک و بروز و تجهیزات مدرن تالاری همه و همه سبب آسایش و راحتی شما و میهمانانتان میشود.
خدمات باغ تالار باربد کرج
مناسب برای برگزاری مراسم عروسی، نامزدی، ولیمه، سمینار و کنفرانس
دارای اتاق عقد مستقل
اجرای مراسم آتش بازی
انجام گل آرایی های زیبا و شیک
نورپردازی و سیستم صوتی حرفه ای
مجهز به سفره خانه سنتی
دارای پارکینگ اختصاصی
دارای استیج رقص زیبا
--------------------------------------
تالار تشریفاتی امرالد دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در نارمک واقع گردیده است.
تالار اِمِرالد نوساز و دارای دیزاین کلاسیک و کاملا متفاوت در منطقه می باشد. صندلی های تالار مبله و بسیار شیک است که نمونه آن تاکنون در هیچ تالاری دیده نشده است. نقاشی های سقف سالن های تالار، فضایی متفاوت و خاص را برای میهمان های شما متصور می شود.
تالار تشریفاتی امرالد با سالن های مبله، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای، پارکینگ اختصاصی ، کیفیت غذای عالی و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
--------------------------------------
باغ تالار باران یکی از باغ های استانداردی است با سقف های بلند حدود 6متر که در محدوده گرمدره بسیار شناخته شده است.
سفره خانه سنتی در باغ تالار باران بااجرای موسیقی زنده برای مهمانان شبی خاطره انگیز به جا خواهد گذاشت.
سالن شام مراسم مجزاست ومی تواند به صورت سلف سرویس سرو شود، همچنین سالن شام در باغ تالار باران دارای دو درب ورودی و خروجی جداگانه است.
امکانات و سرویس دهی باغ تالار باران
1- فضای سبز وسیع
2- آتش بازی
3- برکه و آبنما
4- نورپردازی حرفه ای
5- سفره خانه سنتی
--------------------------------------
تالار پذیرایی پدیده پارسیان دارای 400 نفر ظرفیت می باشد.
تالار عروسی پدیده پارسیان با کادری مجرب و با تجربه سالهای متمادی در امر جشن ها و میهمانی ها افتخار دارد تا پذیرای بهترین شب رویایی زندگی شما باشد
--------------------------------------
باغ تالار روشنا کرج
انتخاب باغ تالار مناسب برای برگزاری مراسم بسیار مهم می باشد زیرا انتخاب محل مناسب برای برگزاری مراسم به منزله برگزاری مراسم عروسی مطابق میل و خواسته و سلیقه شما می باشد. باغ تالار روشنا در کرج با دیزاین های زیبا و فضای باز و دلپذیر محل بسیار مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی است و با توجه به خدمات گسترده و باکیفیت همواره مورد استقبال زوج های جوان قرار گرفته است.
خدمات باغ تالار روشنا کرج
دو سالن مجزا با دکوراسیون و طراحی روز
اتاق عقد بسیار زیبا و مجزا به همراه سفره عقدهای متنوع
زیباترین نورپردازی با مدرن ترین سیستم های نورپردازی
پذیرایی با آخرین متد تشریفاتی توسط پرسنل مجرب
انجام گل آرایی و بادکنک آرایی
دارای خواننده و اجرای برنامه هنری توسط گروه حرفه ای
دارای پارکینگ اختصاصی
--------------------------------------
باغ تالار پذیرایی ساقدوش واقع در احمد آباد مستوفی با  فضایی زیبا و سرسبز  با دیزاین مدرن و دکوراسیون جذاب و آبنما، آلاچیق های زیبا در  مساحت 3000 متری با ظرفیت 500 نفر ، استخر، با امکانات عالی  آمادگی کامل  پذیرایی از مجالس و میهمانی های شما را دارد
از ویژگی های  باغ تالار ساقدوش اتاق عقد بسیار مجلل و شیک در آلاچیق باغ و سفره عقد متنوع و پارکینگ با 250  ظرفیت ماشین میتوان اشاره کرد.
باغ تالار ساقدوش با سابقه درخشان در زمینه تالار داری و مدیریت مجرب و خدمات بی نظیر آرزو دارد تا دقایق و شب بسیار ماندگار برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد
--------------------------------------
تالار عروسی عمارت سروش کرج
اگر در ماههای آینده مراسم عروسی شما در پیش است و به دنبال فضایی مناسب برای برگزاری جشن عروسی خود در کرج هستید ، پیشنهاد ما به شما تالار عمارت سروش است.تالار عمارت سروش با امکانات بی نظیر و خدمات استثنایی آماده خدمت رسانی به عروس و دامادهای عزیز می باشد.
خدمات تالار عروسی عمارت سروش کرج
    برگزاری انواع جشن ها، ولیمه ها و مراسم ها
    شيك ترین ظروف و تجهیزات مدرن به همراه مجربترين کادر پذیرایی برای پذیرایی از میهمانان مراسم
    مجهز به فضای سبز بزرگ و بسیار زیبا
    منو های متنوع شام با مرغوب ترین مواد اولیه و بهترین کیفیت به صورت سلف و پرسی
    کلبه اختصاصی عروس و داماد واقع بر روی استخر مجموعه که در هنگام مراسم شمع آرایی  می شود و مکانی بسیار رومانتیک را برای زوج های جوان ایجاد خواهد کرد
   ریسه گل طبیعی مخصوص میز جایگاه عروس و داماد با زیباترین گل های طبیعی و شیک ترین دیزاین گل
    شمع آرایی، مشعل آرایی استخر و راه رو ورودی کلبه
    آتش بازی سرد ورودی و خروجی به تعداد 12 عدد
    دیزاین ورودی تالار با طاق بادکنک، مشعل آرایی مسیر رودی و خروجی از ابتدا تا انتهای مراسم
    مراسم برش روبان توسط عروس و داماد جهت شروع مراسم
    حباب و گلریزان توسط بانوان با لباس محلی
      جایگاه شام ویژه عروس و داماد درون کلبه برای پذیرایی بصورت اختصاصی در اختیار ایشان قرار می گیرد
    گل آرایی مصنوعی جایگاه عروس و داماد و همچنین میز میهمان ها که به عنوان هدیه برای عروس و داماد در نظر گرفته می  شود
    دیزاین مدرن و بروز همراه با سفره عقد بصورت کامل
    گروه موزیک مجموعه شامل 2 خواننده
    سیستم صوتی حرفه ای، نور پردازی سالن ها شامل پار ال ای دی و فلش و نورهای تکمیلی
    پارکینگ اختصاصی
--------------------------------------
باغ تالار جلالی با سابقه درخشان و مدیریت آقای مسعود جلالی میزبان جشن های باشکوه نامزدی و عروسی شما در باغ تالار در منطقه نیاوران تهران می باشد.
باغ تالار جلالی مشاور و طراح در زمینه تشریفات و امور عروسی می باشند که با کادری مجرب و پرسنل تخصصی در این زمینه نامی خوش به جا گذاشته اند.
دیزاین و چیدمان باغ تالار جلالی با به روز ترین تجهیزات اجرا شده و همراه با امکاناتی شامل دی جی و موزیک حرفه ای شبی فراموش نشدنی را رقم خواهد زد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار جلالی
1- استفاده از ظروف لوکس
2- پرسنل خانم و آقا با لباس رسمی
3- گل آرایی ورودی باغ جلالی
4- دیزاین جایگاه عروس داماد به انتخاب آنها
5- تست زنده مراسم باغ عروسی جلالی
6- کیفیت بالای غذا و تنوع دسرهای ایرانی و فرنگی
--------------------------------------
باغ عمارت صفاجو یکی از باغ تالارهای زیبا و مجلل تهران است که در منطقه احمدآباد مستوفی واقع شده است.
عمارت صفاجو در فضایی به وسعت 10 هزار متر قرار گرفته و آمادگی میزبانی از کمراسم های عروسی مجلل را دارد.
باغ تالار عمارت صفاجو با محوطه سبز و وسیع و آلاچیق های اختصاصی در فضای باز و استخر و آبنما و دیزاین شیک به یک مکان زیبا برای یزگزاری مراسم عروسی بسیار مناسب است.
سرویس های ویژه عمارت صفاجو
1- فضای باز پدیرایی در تابستا برای آقایان و خانم ها
2- ورودی رایگان
3- نورپردازی و آتش بازی
4- پارکینگ اختصاصی
--------------------------------------
باغ تالار سیب با ظرفیت تا 1200 نفر باغ عروسی وسیع و بزرگی است که در منطقه فیروز بهرام واقع شده  است.
5 مورد هدیه و تخفیف برای شما
باغ تالارتشریفاتی سیب دارای آشپزخانه صنعتی و فضای سبز نزدیک به دو هکتاری است که میزبان زوج های جوان می باشد.
نمای بسیار زیبا، طراحی و دکوراسیون به روز و مدرن و همچنین داشتن پرسنل مجرب و تخصصی در برگزاری مراسم با شکوه عروسی از مزیت های مهم باغ تالار تشریفاتی سیب می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار تشریفاتی سیب
1- ظرفیت بالا
2- کیفیت بالای غذا
3- سالن های مجهز به LCD
4- سفره عقد مجلل
5- گل آرایی
6- فضای بازی کودک
7- پارکینگ اختصاصی
8- کافی شاپ
--------------------------------------
باغ تالار ملک با فضایی شیک و مدرن و با ظرفیت بالغ بر 700 نفر در منطقه ملارد واقع گردیده است.
ورودی رایگان در بهار و تابستان باغ تالار ملک
در این باغ تالار مراسم عقد با فضایی مجزا در محیط باز و در کنار استخر اجرا می شود و حتی امکان انجام عقد کلیسایی در باغ تالار ملک وجود دارد.
سرویس ترانسفر مهمانان ویژه مراسم نیز یکی از مزیت های باغ تالار ملک می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار ملک
1- باغچه ژاپنی
2- آتش بازی
3- گل آرایی و شمع آرایی
4- پارکینگ اختصاصی
5- برق اظطراری
--------------------------------------
باغسرا و تالار عروسی ضیافت کرج
برآورد هزینه های مراسم عروسی دغدغه همه عروس و دامادها است. البته باید به این نکته توجه داشت که این هزینه ها با توجه به خواست و سلیقه عروس و دامادها بسیار متغیر است. برای انتخاب محل برگزاری جشن خود که از اولین اقدامات شماست باید قبل از هر چیز از هزینه ها و خدمات باغسرا و تالار مورد نظرتان اطلاع پیدا کنید. معمولا برخی هزینه ها از قبیل هزینه ورودی تالار، هزینه گروه موزیک ، هزینه مالیات بر ارزش افزوده ، هزینه تزئینات و برنامه های ویژه مانند استقبال یا آتش بازی یک رقم ثابت بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان است. ولی هزینه غذا و پذیرایی و هزینه خدمات و پرسنل تالار با توجه به منوی انتخابی شما و تعداد میهمانان متغیر است و به ازای هر نفر محاسبه می شود و بستگی به تعداد مهمانان ، انواع غذا ، نوشیدنی ، پیش غذا و ... دارد. معمولا یک سوم کل هزینه ها برآورد شده و در هنگام عقد قرارداد گرفته میشود و مابقی حدود دو هفته قبل مراسم باید پرداخت شود.
پیشنهاد عروسی ساز برای عروس و داماد های عزیزی که می خواهند شبی ماندگار با بهترین خدمات و هزینه های مقرون به صرفه داشته باشند باغسرا و تالار عروسی ضیافت می باشد. باغسرا و تالار عروسی ضیافت با داشتن منوهای غذایی متفاوت با توجه به خواست و نیاز میهمانان و شرایط پرداخت آسان سعی در ارائه خدماتی بی نظیر با هزینه های مناسب برای عروس و دامادهای محترم خود دارد تا اندکی از دغدغه های شما عزیزان را برای برپایی جشن عروسی بکاهد. تالار و باغسرای ضیافت با خدماتی همچون آتش بازی، برنامه استقبال ویژه ، نورپردازی و سیستم صوتی کامل شبی به یادماندنی برای میهمانان خود میسازد.
--------------------------------------


انتخاب تالار عروسی - یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی ، انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری مراسم است. حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری عروسی خود باید نسبت به انتخاب تالار عروسی خود اقدام کنید. برای انتخاب تالار یا باغ عروسی ، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشد. در اینجا برخی از مهمترین معیارها برای انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را ذکر می کنیم.

موقعیت و دسترسی شهری
تالار محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب تالار عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی
وسعت تالار یا باغ محل برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند ، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار یا باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

سقف سالن پذیرایی
سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.

پارکینگ اتومبیل ها
پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

روکش صندلی ها و رومیزی ها
در هنگام انتخاب تالار یا باغ عروسی ، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما ، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما ، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.

میز شام عروس و داماد
معمولا تالار های پذیرایی ، یک میز جداگانه را برای صرف شام عروس و داماد در نظر می گیرند و آن را با گل و شمع و ... تزئین می کنند. برخی از تالارها هزینه این میز را جداگانه محاسبه می کنند و برخی نیز بعنوان هدیه آن را در نظر می گیرند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید ، ایده خوبی است و می تواند شکلی رمانتیک به مجلس شما بدهد. ضمن اینکه در عکس و فیلم عروسی شما نیز ماندگار خواهد شد.

سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات
سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها ، رختکن های زنانه و ... نیز از نکاتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید.

هزینه های تالار
برای خودتان بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید. هزینه های یک تالار عروسی به طور معمول شامل :
" هزینه ورودی " که یک رقم ثابت بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان است
" هزینه غذا و پذیرایی " که معمولا به ازای هر نفر محاسبه می شود و بستگی به تعداد مهمانان ، انواع غذا ، نوشیدنی ، پیش غذا و ... دارد
" هزینه گروه موزیک و سرگرمی " در این مورد عرف این است که حتی در صورت استفاده نکردن از گروه موزیک تالار نیز از شما اخذ خواهد شد.
" هزینه خدمات " که معمولا درصدی از مجموع هزینه هاست که به کل هزینه ها اضافه می شود
" هزینه مالیات برارزش افزوده و عوارض " که طبق قانون پرداخت آن بر عهده شماست
" هزینه تزئینات " مثل : بادکنک آرایی ، گل آرایی و ... که در صورت عدم تمایل شما ، حذف می شوند
هزینه برنامه هایی مثل : آتش بازی ، اسب سواری ، کالسکه سواری و ... که معمولا انتخابی هستند و در صورت عدم تمایل شما از برنامه حذف می شوند
معمولا محاسبه هزینه ها به این صورت است که در هنگام عقد قرارداد ، بخشی از هزینه ها را بعنوان بیعانه پرداخت و تاریخ را رزور می کنید. حدود یک هفته قبل از مراسم، دو سوم هزینه ها را پرداخت می کنید و شب عروسی ، وقتی مطمئن شدید که همه چیز مرتب است و مشکلی در ارایه خدمات نیست ، تسویه حساب نهایی را انجام می دهید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی
متداول است که بعد از انتخاب تالار و باغ محل عروسی ، قبل از عقد قرارداد ، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند. امکان مشاهده نحوه سرویس دهی مهمانداران ، برخورد آنها با مهمانان ، نوع لباس آنها ، کیفیت ظروف پذیرایی و ... از نزدیک ، به شما کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید.

سرکشی و بررسی نهایی
حتما روز قبل از مراسم ، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها ، تعداد صندلی ها ، نور پردازی ، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این سرکشی و حساسیت شما ، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید و در جهت جلب رضایت شما تلاش خواهد کرد.


 سرآغاز زندگی مشترک جشن عروسی است. یک جشن باشکوه، می تواند آغاز یک زندگی عاشقانه و توام با آرامش باشد. پس برای چنین مراسمی باید یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده داشته باشیم و به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کنیم.

 

 

 

در ابتدا بهتر است به نحوه ی برگزاری مراسم و کم و کیف آن بپردازیم.

 

    اینکه قرار است عروسی ما در چه ابعادی برگزار شود.
    چه تعداد مهمان دعوت خواهند شد و بهترین گزینه برای برگزاری چنین جشنی کدام است.

 

 

 

معمولا برای محل برگزاری عروسی دو گزینه در اختیار داریم.

 

    برگزاری مراسم در سالن ها و تالار های عروسی
    و برگزاری در باغ تالارها.

 

هر کدام از این دو گزینه هم دارای ویژگی های مثبت و منفی هستند.

 

 

 

پس بهتر است قبل از گرفتن تصمیم نهایی به کم و کیف آن خوب بیاندیشیم. محلی که قرار است بهترین شب زندگی تان در آن رقم بخورد اهمیت ویژه ای دارد پس لازم است ضمن بررسی های تمام جوانب، تمام سوالاتی که ذهن تان را درگیر کرده و برایتان اهمیت دارد را از مسول تالار عروسی بپرسید.

 

 

 
اتاق فکر تشیکل دهید

برای هماهنگی کارهایتان در روز عروسی می توانید از بین اطرافیانتان تیمی را انتخاب کنید که به شما برای هماهنگی کارهایتان کمک کنند؛ تا استرس و فشار عصبی به شما تحمیل نگردد.

 

 

 
برنامه ریزی برای برگزاری مراسم عروسی

سعی کنید تمام کارها را در ماه پایانی انجام دهید تا از استرس و دغدغه شما در روز عروسی کاسته شود  و هر هفته برنامه ریزی خود را بروز و یا  مرور نمایید.

 

معمولا برای برگزاری عروسی، عروس و داماد هر کدام خواسته و نظرات متفاوتی در نحوه برگزاری مراسم یا برخی از جزییات عروسی دارند.

 

همیشه سعی کنید با هم مشورت کنید و تمامی دلایل تان را برای هم بازگو کنید. اینگونه بیشتر حرف طرف مقابلتان را درک خواهید کرد. در آخر باید بتوانید در برابر تغیرات انعطاف پذیر باشید.

 

 

 
لیست مهمانان عروسی

    یک لیست از مهمان ها را برای خود تهیه کنید بعلاوه یک لیست اضافه برای مهمان های رزروی هم داشته باشید.
    همیشه در نظر داشته باشید که این لیست ها نوسان دارد، یعنی ممکن است به تعداد مهمان های شما افزوده و یا بالعکس کاسته شود.
    برای این کار بهتر است یه فهرست جایگزینی تهیه نمایید؛ تا بتوانید مهمان های رزروی را در صورت لزوم جایگزین کنید.

 

 

 
موقعیت مکانی و دسترسی محل برگزاری مراسم عروسی

محل برگزاری مراسم باید سر راست باشد تا دسترسی به آن برای همه ی مهمان ها امکان پذیر باشد. انتخاب مکان های پرت و دور افتاده، پر ترافیک و شلوغ، با دسترسی های سخت و صعب العبور باعث ایجاد تنش و کلافگی برای مهمان ها خواهد شد؛ خصوصا خانواده هایی که بچه ی خردسال و یا افراد سالمند دارند.

 

 

 

همچنین اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا دچار کمبود وقت نشوید و همچنین در ترافیک نمانید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.

 

 

 

هرچند اکثرا مراسم عقد را در سالن های مخصوصی که در تالارها وجود دارد برگزار می کنند.

 

 

 
وسعت سالن مراسم عروسی و تالار

وسعت سالن مراسم نیز یک امر قابل توجه است که ارتباط مستقیمی با تعداد مهمان ها دارد. اگر تعداد مهمان های شما کم است، سالن بزرگ انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. چرا که مهمان ها پراکنده می شوند و این موضوع مراسم شما را خلوت و سرد جلوه می دهد.

 

 

 

در مقابل اگر تعداد مهمان ها زیاد است، سالن کوچک بسیار مشکل ساز خواهد بود. پس باید ابتدا لیست نهایی مهمانان مراسم خود را تهیه کنید.

 

 

 
نظافت سالن و تالار عروسی

در هنگام انتخاب تالار عروسی به تمیزی روکش ها و رومیزی ها، کف سالن و در و دیوار آن توجه کنید. حتما به مدیر تالار عروسی تاکید کنید که برای مهمانی شما، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پا فشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند.

 

 

 
سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات تالار

 

نظارت بر سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است.

 

 

 
ایده پردازی برای تالار

سعی کنید آنچه را که در ذهن خود می پرورانید با یک طراح دکور بازگو کنید. از مسئول تالار بخواهید که خدماتی را که شما می خواهید را به شما ارائه دهد.

 

 

 

چرا که این مراسم از جمله مراسمی است که دیگر قابل تکرار نیست. نور پردازی مکانی که قرار است عروس خانم در آنجا مستقر شود امریست مهم، پس هنگام بازدید از تالار عروسی به این نکته توجه کنید و حتما این مکان را برای دو یا چند بار بررسی کنید.

 

 

 

مکانی که عروس قرار است آنجا اسکان پیدا کند باید نورپردازی خاص و چشمگیری داشته باشد. چرا که بیشتر میهمانان جذب محل نشستن عروس می شوند.

 

 

 
غذای تالار عروسی

نکته ی مهم دیگری که شما باید برای آن حتما حساسیت داشته باشید؛ غذایی است که در تالار سرو می شود.

 

 

 

    اگر سرو غذا با خود تالار باشد حتما باید به مواد اولیه ای که از آن برای طبخ غذاها استفاده می شود؛ دقت داشته باشید. چرا که کیفیت غذا روی بهتر برگزار شدن مراسمتان تاثیر بسزایی دارد.
    تالار عروسی را باید به نحوی انتخاب کنید که جای هیچ حرف و حدیثی را برای میهمانان باقی نگذارد.
    نحوه پذیرایی خدمتکاران تالار هم می تواند برای شما امر مهمی تلقی شود.
    به لباس خدمتکاران تالار حتما نظارت کنید. زیرا تمیزی و رعایت ادب و در کل آداب دانی آنها برای میهمانان شما مهم است.

 

 

 
تست غذا و کیفیت پذیرایی

وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین ذائقه های گوناگون دارند؛ غذا سفارش دهید.

 

 

 

سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم استفاده کنید. متداول است که بعد از انتخاب تالار و قبل از عقد قرارداد، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند.

 

 

 

امکان مشاهده نحوه سرویس دهی مهمانداران، برخورد آنها با مهمانان، نوع لباس آنها، کیفیت ظروف پذیرایی و از نزدیک، به شما کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید.

 

 

 
پارکینگ باغ و تالار

پارکینگ اتوموبیل یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد.

 

 

 

قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

 

 

 
حساسیت درعقد قرارداد تالار عروسی

در همان اول کار و موقع بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی، حتما مسائلی را که مد نظرتان است و روی آن حساس هستید را مطرح کنید. از مدیر تالار تقاضا کنید که ظروفی را که قرار است غذاها در آنها سرو شود را به شما نشان بدهد.

 

 

 

این مسئله هم برای میهمانان وسواسی مراسمتان، می تواند امری مهم باشد. اگر قرار است غذای مراسم شما سلف سرویس باشد؛ حتما دقت داشته باشید مکانی را که قرار است میهمانان برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند؛ وسیع باشد، زیرا در موقع سرو غذا دچار مشکلاتی خواهند شد.

 

 

 

حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا، غذا، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند.

 

 

 
توجه به جزئیات مهم تالار

در هنگام مراجعه به تالارها برای انتخاب بهترین گزینه، علاوه بر موضوعات گفته شده، تزئینات تالار و ارتفاع سقف را نیز حتما در نظر بگیرید.

 

 

 

    مثلا در نظر داشته باشید که اگر سقف تالار انتخاب شده، کوتاه باشد در روز عروسی، امکان فیلمبرداری با کرین برای گروه فیلمبرداری شما وجود نخواهد داشت.
    موقعیت نمازخانه ، سرویس بهداشتی و اتاق تعویض لباس بانوان را حتما درنظر بگیرید.
    اگر تالار در طبقات بالای ساختمان قراردارد، حتما پله های تالار را مد نظر بگیرید، چرا که بالاخره لیز بودن پله ها مشکل ساز می شود.
    اگر می خواهید باغ تالار انتخاب کنید این را حتما در نظر داشته باشید که چه تاریخی از سال را می خواهید برای عروسیتان انتخاب کنید.
    آیا تاریخ عروسی شما در تابستان است یا در فصلی سرد؟ اگر در فصل سرد می خواهید مراسم عروسی بگیرید پس باغ تالار گزینه ای مناسب برای شما نمی باشد.

 

 

 

اگر برای پیدا کردن تالار عروسی یا باغ عروسی فرصت کمی دارید؛ نباید استرس و نگرانی به خود راه دهید. چرا که امروزه چیزی که در سطح شهرها به وفور یافت می شود تالار عروسی است. فقط کافیست برای انتخاب بهترین تالار دقت بخرج بدهید. به روز بودن طراحی و چیدمان سالن پذیرایی یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن هم توجه داشته باشید.

 

 

 
زیبایی تالار عروسی

 

زیبایی و تمیزی آن در مراسمتان قابل مشاهده است مخصوصا در فیلم عروسیتان، که این هم مهم تلقی می شود. تالارهایی هستند که حتی تم عروسی شما را هم برایتان اجرا می کنند و زیبایی بسزایی را به جشن شما می بخشند.

 

 

 

زیبایی دکور مراسم به بهتر جلوه داده شدن نمای داخلی تالار و حتی در چشمان مهمانان شما نقش زیادی را می تواند ایفا کند تالارهایی وجود دارند که گل آرایی را جزئی از خدمات خود می دانند.

 

 

 

زیبایی گل آرایی در دید میهمانان شما جذابیت بیشتری را دارد. مسیری را که عروس می خواهد وارد تالار میهمانی شود، اگر دارای گل آرایی و نورافشانی باشد جلوه بیشتری خواهد داشت. از دید عموم این نوع خدمات به زیباتر شدن و خاص تر شدن هر چه بیشتر مراسم عروسی شما کمک خواهد کرد.

 

 

 
تهیه شیرینی تالار

از آنجایی که شما بهتر سلیقه و ذائقه مهمانانتان را میدانید بهتر است که تهیه شیرینی و میوه را خودتان برعهده بگیرید و این کار را به مسئول تالار واگذار نکنید.

 

 

 
در خدمات تالار زیاده روی نکنید

موسسات برگزار كننده مجالس، خدمات متفرقه زیادی ارائه می دهند از بادكنك آرایی گرفته تا اجاره كردن هلی كوپتر و كالسكه طلایی و لیموزین شما اندازه جیب و موجودی حساب بانكی تان را می دانید نه آن ها. پس با حساب و كتاب جلو بروید و اجازه ندهید چشم و هم چشمی یا تبلیغ های وسوسه کننده مسئولان تالار شما را وادار به هزینه های گزاف کند.

 

 

 
پذیرایی از عکاس، و فیلم بردار تالار

شاید حالا برایتان عجیب باشد ولی در روز عروسی آنقدر با عکاس، فیلم بردار و گروهشان کار دارید و دلتان می خواهد که همه جا و در هر لحظه دم دستتان باشند که به طور کلی فراموش می کنید آنها برخلاف ربات، به غذا، آب و استراحت احتیاج دارند.

 

 

 

بهتر است از قبل این وظیفه را به یکی از نزدیکانتان محول کنید و سفارش کنید که یادشان نرود برای آنها هم شام کنار بگذارند. شک نکنید که نتیجه این کار را در کیفیت آلبوم عروسی که بعدا دستتان می رسد، خواهید دید.

 

 

 
هدیه برای ساقدوش ها و یادگاری برای مهمانان عروسی

شاید هدیه دادن به مهمانان آنقدرها هم مهم به نظر نرسد ولی یکی از جزئیات خوشایندی است که در یاد دوستان، آشنایان و اقوامتان می ماند. در ضمن ساقدوش هایتان هم واقعا مستحق تشکر شما و همسرتان هستند و فراموش کردنشان یک کم لطفی جدی به حساب می آید. دوست دارید این بخش هدیه دادن را هیجان انگیز تر کنید؟ کار را بر عهده پست بگذارید.

 

 

 

شادی و هیجان ساقدوش تان در لحظه ای که هدیه اش را دریافت می کند، به طور قطع به هزینه اش می ارزد.

 

 

 
انتخاب یک گروه موسیقی ویژه و خاص در شب عروسی

انتخاب یه موزیک عالی برای مراسم جشن عروسی تان می تواند کل جشن را تحت الشعاع قرار بدهد. این درست است که، داشتنِ یک دی جی خوب برای مراسم عروسی می تواند آن جشن را پرشور و یا بالعکس، دی جی نا بَلد آنرا بی فروغ کند، و این به شما بستگی دارد که برنامه ی آهنگ و موسیقی و دی جی شما چطوری پیش برود.

 

 

 

مجلس عروسی با بزن و بکوبش مزه دارد، یک موسیقی خوب، یک جشن عالی، یک خاطره ی فوق العاده از مراسم عروسی در ذهن همه ماندگار می شود. اساسا همه زیبایی جشن و ریخت و پاشها برای این است که چند ساعتی فرصتی فراهم شود که مهمانها جشن و پایکوبی داشته و شاد باشند.

 

 

 

از طرفی برای عروس و داماد هم فرصت خوبی فراهم می شود که به عنوان ستاره های مجلس بدرخشند و صحنه های زیبایی برای یادگار در فیلم عروسیشان ثبت کنند. اما هیچ کدام از اینها بدون موسیقی خوب فراهم نمی شود. اگر آهنگی شما را سر ذوق نیاورد و وادارتان نکند از جایتان بلند شوید، دیگر جشن عروسی شور و حالی نخواهد داشت.

 

 

 

از زمانهای قدیم که ساز و دهل و ضرب و تمپو، گرمی بخش مراسم بود تا حالا که انواع و اقسام ابزار و آلات موسیقیایی در دسترس هستند، موسیقی جز جدایی ناپذیر مجالس عروسی بوده است حتی شنیدن صدای بزن و بکوب، ناخودآگاه لبخند بر لب می نشاند که حتما جایی مجلس شادی برپاست.

 

 

 
نکته های طلایی  تالار

1- بسته به اینکه در فصل تابستان ازدواج می کنید یا زمستان، به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنید

 

2- با توجه به ظرفيت تالار مهمانان خود دعوت کنيد.

 

3- سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد.

 

4- روز قبل از مراسم ، به تالار یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است.

 

5- ساعت تحویل و دریافت سالن را بپرسید.

 

6- درباره ی گروه موسیقی و در کل برنامه های تالار درباره ی پخش موسیقی به طور دقیق پرس و جو کنید.

 

7- در همان اول کار و موقع بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی، حتما مسائلی را که مد نظرتان است و روی آن حساس هستید را مطرح کنید.

 

8- حتما با مدیر تالار برای انواع پیش غذا، غذا، سالاد و دسر صحبتتان را نهایی کنید ، اینکار باعث می شود که هم شما خیالتان از همه لحاظ آسوده خاطر باشد و هم در روز مراسم عروسی دچار هیچگونه اشتباهی نشوند.

 

 

 
بیست سوال مهم که باید از مدیر تالار پرسید:

 

1- این محل در چه تاریخ هایی قابل رزرو و برگزاری مراسم است؟

 

2- گنجایش فصای خارجی و داخلی این مکان چقدر است؟

 

3- هزینه ی اجاره و هرگونه خدمات اصلی و اضافه این محل چه میزان است؟

 

4- نحوه پرداخت این هزینه به صورتی است؟ چند درصد هزینه را باید بعد از برپایی جشن پرداخت می کنیم؟

 

5- آیا در اعیاد و آخرهفته هزینه ها افزایش می یابد؟

 

6- در صورت فسخ قرارداد چه درصدی خسارت پرداخت خواهیم کرد؟

 

7- آیا می توان از تزیینات دل خواه برای تالار استفاده کرد؟

 

8- یا پارک بان ،خدمت گزار و محافظ کافی وجود دارد؟

 

9- آیا برگزار کننده یا آشپز و میهمانداران مخصوص ما می توانند از آشپزخانه، اجاق و یخچال های استفاده کنند؟

 

10- آیا می توانیم دی جی و یا گروه موسیقی خودمان را به تالار یا باغ دعوت کنیم؟

 

11- پکیج های خدمات شما چیست؟ هزینه هر کدام چقدر است و اگر بخواهیم آیتمی از آنها کم یا زیاد کنیم هزنیه ها چه تغییری می کنند؟

 

12- آیا امکان تعویض روکش های صندلی، رومیزی ها و تزیین های سالن وجود دارد؟ در صورتی که این تزیینات را خودمان تقبل کنیم در هزینه مان چه تغییری ایجاد می شود؟

 

13- آیا در پخش موسیقی محدودیتی وجود دارد؟ چه سبک موسیقی هایی اجازه پخش دارند؟

 

14- وضعیت سالن از نظر سرویس بهداشتی و امکانات بهداشتی چگونه است؟

 

15- جهت پذیرایی، به ازای هر 100 مهمان چند خدمه وجود دارد؟

 

16- آیا مازاد غذاها را به میزبان تحویل داده می شود؟

 

17- مسئولیت تمیز کردن سالن بر عهده مسئولین باغ یا تالار است یا برگزار کننده؟

 

18- در صورت مفقود شدن اشیاء و یا دزدیده شدن، تالار یا باغ مسئولتی را متقبل می شود؟

 

19- آیا برای بچه ها پرستار یا محافظ و با فضای بازی کودک وجود دارد؟

 

20- آیا قبل از برگزاری مراسم میتوان از کیفیت غذاها مطلع شد؟

 

 

 
دو نکته ی مهم در مورد باغ  تالارعروسی

در صورتی که می خواهید مراسم تان را در باغ برگزار کنید؛ قبل از کرایه ی آن به فکر تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید.

حال میخواهد باغ تالار تهران باشد یا هر شهر دیگر

به عبارتی دیگر مطمئن شوید که برق آن منطقه و یا کنتور باغ تان طوری باشد که بتوانید هم چراغانی کنید هم گروه موسیقی داشته باشید و هم برای کارهای دیگری مثل تصویر برداری و آشپزی و مشکلی پیش نیاید. ضمنا اگر در آن منطقه احتمال قطع شدن برق وجود دارد حتما به فکر اجاره ی موتور برق باشید.

 

بد نیست به فکر سرگرم کردن میهمانان تان نیز باشید به همان نسبتی که بودجه تان اجازه می دهد می توانید آن ها را سرگرم کنید. می توانید از یک گروه موسیقی دعوت کنید تا جشن تان را شاد تر کنند یا با یک آتش بازی زیبا و بی خطر میهمانان را شاد کنید.

 

 

 
نکته ی نهایی انتخاب تالار عروسی

حال که تمامی جوانب انتخاب تالار عروسی بازگو شد، می توانید با استفاده از این مطالب در انتخاب تالار عروسی دقت ویژه ای را به خرج بدهید.

 تالار عروسی ارگ
تالار عروسی ارگ کابل
تالار عروسی شهریار
تالار عروسی صلح
تالار عروسی سلطان شهر
تالار عروسی ستاره شهر
تالار عروسی زیتون
تالار عروسی شهر دبی
تالار عروسی مجلل
تالار عروسی تهران
تالار عروسی اصفهان
تالار عروسی ارزان در رشت
تالار عروسی اهواز
تالار عروسی الهام حمیدی
تالار عروسی ا
تالار عروسی بندرعباس
تالار عروسی برج میلاد
تالار عروسی بوشهر
تالار عروسی بهاره رهنما
تالار عروسی بابل
تالار عروسی باشگاه فرمانیه
تالار عروسی بانک صادرات
تالار عروسی بابلسر
تالار عروسی با قیمت مناسب
ورود به تالار عروسی
تالار عروسی پتروشیمی تبریز
تالار عروسی پارسیس
تالار عروسی پردیس سنندج
تالار عروسی پاسداران
تالار عروسی پارامیدا شاهرود
تالار عروسی پیوند گرگان
تالار عروسی پونک
تالار عروسی پارادایس
تالار عروسی پارس تبریز
تالار عروسی پاسارگاد چمخاله
تالار عروسی تبریز
تالار عروسی تاج
تالار عروسی تهران قیمت
تالار عروسی تهرانپارس
تالار عروسی تخفیفان
تالار عروسی تاج تهران
تالار عروسی توسکا
تالار عروسی تشریفات تهران
تالار عروسی تشریفات اهواز
تالار عروسی ثمین
تالار عروسی ثابت
تالار عروسی هتل ثامن مشهد
تالار عروسی جویبار
تالار عروسی جنوب تهران
تالار عروسی جام جم رشت
تالار عروسی جاوید رشت
تالار عروسی جمیلی اهواز
تالار عروسی جام جم لنگرود
تالار عروسی جزیره کیش
تالار عروسی جزیره آبی
تالار عروسی جنت آباد
تالار عروسی جماران
تالار عروسی چابهار
تالار عروسی چالوس
تالار عروسی چهارباغ بندرعباس
تالار عروسی چشم آبی رشت
تالار عروسی چیچک تبریز
تالار عروسی چمخاله
تالار عروسی چاتلانقوش تبریز
تالار عروسی چاتلانقوش در تبریز
تالار عروسی چمران بندرعباس
تالار عروسی چیست
تالار عروسی حکیمیه
تالار عروسی حنیف عمران زاده
تالار عروسی حشمت لنگرود
تالار عروسی حاج احمد قائمشهر
تالار عروسی حیدر بابا در پونک
تالار عروسی حاج حسن ساری
تالار عروسی حافظ شیراز
تالار عروسی حریر کرمانشاه
تالار عروسی حافظ
تالار عروسی حسنا
تالار عروسی خاتون رشت
تالار عروسی خاتمی لنگرود
تالار عروسی خاطره رشت
تالار عروسی خانه معلم مشهد
تالار عروسی خلیج فارس شهرکرد
تالار عروسی خانه معلم اصفهان
تالار عروسی خیابان دماوند
تالار عروسی خاتون اهواز
تالار عروسی خانه کارگر
تالار عروسی خ جمهوری
تالار عروسی در تبریز
تالار عروسی در کرج
تالار عروسی در شیراز
تالار عروسی در مشهد
تالار عروسی دانیال تبریز
تالار عروسی در ترکیه
تالار عروسی در رشت
تالار عروسی در شهریار
تالار عروسی سرپل ذهاب
تالار عروسی رشت
تالار عروسی رویال کلاسیک اهواز
تالار عروسی رزنتال
تالار عروسی راد شفت
تالار عروسی رویال پالاس
تالار عروسی رامسر
تالار عروسی ریوا بندرعباس
تالار عروسی رسپینا
تالار عروسی رویال کلاسیک
تالار عروسی رویای دریا نوشهر
تالار عروسی زاهدان
تالار عروسی زیتون کرمانشاه
تالار عروسی زنجان
تالار عروسی زند در رشت
تالار عروسی زنبق یزد
تالار عروسی زیتون تبریز
تالار عروسی زاگرس اهواز
تالار عروسی زیتون بهبهان
تالار عروسی زریان سنندج
تالار عروسی ژابیز
تالار عروسی ژوان در قائمشهر
تالار عروسی ژوان قائمشهر
تالار عروسی ژیوار
تالار عروسی ژوان
قیمت تالار عروسی ژابیز
تالار عروسی سنندج
تالار عروسی ساری
تالار عروسی ساقدوش
تالار عروسی سعادت آباد
تالار عروسی سورینو
تالار عروسی سناتور
تالار عروسی ساقدوش پاسداران
تالار عروسی شهر دبی در کابل
تالار عروسی شرق تهران
تالار عروسی شیک
تالار عروسی شیک در تهران
تالار عروسی شهرزاد لاهیجان
تالار عروسی شمال تهران
تالار عروسی ش
تالار عروسی صدف سنندج
تالار عروسی صاحبدلان رشت
تالار عروسی صدف اهواز
تالار عروسی صدف بیوتی
تالار عروسی صاحبدلان در رشت
تالار عروسی صاحبقرانیه
تالار عروسی صنایع دفاع
تالار عروسی صبا رشت
تالار عروسی ضیافت رشت
تالار عروسی ضیافت بندرعباس
تالار عروسی ضیافت تبریز
تالار عروسی ضیافت اصفهان
تالار عروسی ضیافت
تالار عروسی مهرگان ضیابر
ضوابط تالار عروسی
تالار عروسی باشگاه بانک مرکزی - ضرابخانه
تالار عروسی طلائیه
تالار عروسی طنین رشت
تالار عروسی طرح ازدواج آسان
تالار عروسی طلائیه تبریز
تالار عروسی طریقت
تالار عروسی طاووس اهواز
تالار عروسی طلاییه تهران
تالار عروسی طوبی تهران
تالار عروسی طرف قرارداد با نیروهای مسلح
تالار عروسی طلائیه تهران
تالار عروسی ظرفیت کم
تالار عروسی ظرفیت بالا
تالار عروسی ظفر
تالار عروسی با ظرفیت کم
تالار عروسی با ظرفیت بالا
ظروف تالار عروسی
تالار عروسی عمارت زرین
تالار عروسی علی دایی
تالار عروسی عمارت دانیال
تالار عروسی عقیق
تالار عروسی عرشیا رامسر
تالار عروسی عطر سیب
تالار عروسی عمارت ساری
تالار عروسی علوم پزشکی تبریز
تالار عروسی عسل کاشان
تالار عروسی عطر یاس
تالار عروسی غرب تهران
تالار عروسی غرب تهران با قیمت مناسب
تالار عروسی غدیر یزد
تالار عروسی غرب تهران قیمت
تالار عروسی غدیر ناجا
تالار عروسی غدیر
تالار عروسی غرب
تالار عروسی غزل
تالار عروسی غزال قم
تالار عروسی غرب تهران عکس
تالار عروسی فرهنگیان
تالار عروسی فرهنگیان تبریز
تالار عروسی فرمانیه
تالار عروسی فرهنگیان اصفهان
تالار عروسی فرهنگیان شیراز
تالار عروسی فرهنگیان تهران
تالار عروسی فرمانیه تهران
تالار عروسی فرهنگیان مرزداران
تالار عروسی فخریه تبریز
تالار عروسی فرهنگیان مشهد
تالار عروسی قم
تالار عروسی قزوین
تالار عروسی قصر سفید رشت
تالار عروسی قیمت
تالار عروسی قائمشهر
تالار عروسی قصر طلایی معراج اهواز
تالار عروسی قسطی
تالار عروسی قصر طلایی رشت
تالار عروسی قصر ملک کاشان
تالار عروسی قو ساری
تالار عروسی کابل دبی
تالار عروسی کرمانشاه
تالار عروسی کرج
تالار عروسی کریاس پالاس میبد
تالار عروسی کرمان
تالار عروسی کیمیا سنندج
تالار عروسی کیانشهر اهواز
تالار عروسی کلاسیک
تالار عروسی کاشان
تالار عروسی کامرانیه
یک تالار عروسی
تالار عروسی درجه یک
تالار عروسی منطقه یک
تالار عروسی گرمدره
تالار عروسی گرگان
تالار عروسی گلستان رشت
تالار عروسی گیلان
تالار عروسی گرینلند
تالار عروسی گلاریس
تالار عروسی گرمدره تهران
تالار عروسی گویا رشت
تالار عروسی گوت که مال سمنان
تالار عروسی گراش
تالار عروسی لاکچری
تالار عروسی لوتوس لنگرود
تالار عروسی لبینا
تالار عروسی لنگرود
تالار عروسی لاهیجان
تالار عروسی لاکچری تهران
تالار عروسی لوتوس در لنگرود
تالار عروسی لیانا تهران
تالار عروسی لبینا تهران
تالار عروسی لیانا تبریز
تالار عروسی مذهبی
تالار عروسی میرداماد اهواز
تالار عروسی معلم تبریز
تالار عروسی مروارید
تالار عروسی مهر سنندج
تالار عروسی ماهان
تالار عروسی محمد در رشت
تالار عروسی نی نی سایت
تالار عروسی نیاوران
تالار عروسی نیاوران تهران
تالار عروسی نیاوران کرمانشاه
تالار عروسی نیروهای مسلح
تالار عروسی نیروانا در شیراز
تالار عروسی نوشهر
تالار عروسی نوبل
تالار عروسی نگین یزد
تالار عروسی نیروی انتظامی تهران
تالار عروسی ولنجک
تالار عروسی وزارت کشور
تالار عروسی وزارت دفاع
تالار عروسی ورامین
تالار عروسی ورداورد
تالار عروسی والا
تالار عروسی وصال رشت
تالار عروسی ونیز خرمشهر
تالار عروسی وصال لنگرود
باغ و تالار عروسی نیروانا در شیراز
باغ و تالار عروسی در شیراز
هزینه باغ و تالار عروسی در کرج
بهترین باغ و تالار عروسی در کرج
بهترین باغ و تالار عروسی در شیراز
تالار عروسی هتل اسپیناس
تالار عروسی هتل اوین
تالار عروسی هتل استقلال
تالار عروسی هتل پارس تبریز
تالار عروسی هتل شادی سنندج
تالار عروسی هتل کادوس رشت
تالار عروسی همدان
تالار عروسی هتل المپیک
تالار عروسی هتل ارم
تالار عروسی هتل عباسی اصفهان
تالار عروسی یزد
تالار عروسی یلان
تالار عروسی یاسوج
تالار عروسی یاس سفید پاکدشت
تالار عروسی یاقوت رشت
تالار عروسی یاس سفید پاسداران
تالار عروسی یاس سفید کرمانشاه
تالار عروسی یاران مهدی
تالار عروسی یادمان در مسجدسلیمان
تالار عروسی یافت اباد
هزینه ی تالار عروسی
هزینه ی ساخت تالار عروسی
تالار عروسی برای 100 نفر
تالار عروسی منطقه 1
تالار عروسی منطقه 1 تهران
تالار عروسی منطقه 17
تالار عروسی قصر 110 ونوس
تالار عروسی منطقه 10
تالار عروسی منطقه 19
تالار عروسی منطقه 11
تالار عروسی منطقه 14
باغ تالار عروسی 110
تالار عروسی 22 بهمن ارتش
تالار عروسی 21
تالار عروسی 22
باغ تالار عروسی 21
تالار عروسی منطقه 22
تالار عروسی منطقه 2
تالار عروسی منطقه 21
تالار عروسی منطقه 22 تهران
تالار باغ عروس 2 ارومیه
تالار عروسی هتل هما 2 مشهد
تالار عروسی منطقه 3
تالار عروسی فرهنگیان منطقه 3
تالار عروسی تهران منطقه 3
تالار عروسی فرهنگیان منطقه 4
تالار عروسی در منطقه 4
تالار عروسی منطقه 5
تالار عروسی منطقه 5 تهران
تالار عروسی در منطقه 5
تالار عروسی منطقه 6 تهران
تالار عروسی منطقه 6
تالار عروسی 777
باغ تالار عروسی 777
تالار عروسی منطقه 7
تالار عروسی فرهنگیان منطقه 8
قیمت تالار عروسی 97
قیمت تالار عروسی 98
قیمت تالار عروسی تهران 97
قیمت تالار عروسی سال 97
قیمت تالار عروسی سال 98
98 قیمت تالار عروسی

 

 

با مطالعه ی این مطالب این امکان برای شما فراهم خواهد شد که با خیالی آسوده تر و ذهنی بازتر دست به انتخاب بزنید. و از تمامی نکته های گفته شده برای بهتر برگزار شدن مراسم عروسیتان استفاده کنید. حتی می توانید دفترچه یادداشتی را برای هماهنگی کارها تهیه کنید و به محض انجام شدن هر کار تیک انجامش را بگذارید.
تاریخ درج: 1398/08/22
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله اطلاعات تماس باغ تالارهای عروسی از مجموع 0 امتیاز