استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

انتخاب بهترین تشریفات عقد و عروسی تهران

انتخاب بهترین  تشریفات عقد و عروسی تهران
انتخاب بهترین  تشریفات عقد و عروسی تهران :مؤسسه های تشریفات عروسی امروزه صفر تا صد مراسم رو به عهده میگیرند و عروس و داماد و خانواده ها وقت بیشتری دارند تا از لحظات قشنگ قبل از ازدواج نهایت استفاده رو ببرند هم خیالشون راحت تره هم مطمئن هستند که چیزی از قلم نمیفته














ولی با توجه به تعداد زیاد مؤسسه های تشریفات ما باید چطور یک مؤسسه رو بشناسیم و اطمینان کنیم و مراسم رو با آرامش خیال به دست اونا بسپاریم چون همیشه این نگرانی هست که همه چی درست انجام میشه یا نه؛ به عنوان مثال: کیفیت غذاها، درست انجام شدن پذیرایی ها، تالار شیک و خلاصه اینکه همه چیز دقیقاً اونطوری باشه که باید باشه پس بهتره بدونیم که باید به چه نکاتی توجه کنیم تا بهترین مؤسسه رو برای برگزاری مراسم انتخاب کنیم.
1-علم و تجربه مؤسسه ها
به این اطمینان برسید که مؤسسه مد نظر شما علم و تجربه لازم برای انجام این کار رو داره یعنی اینکه شما اولین موردی نباشین که داره روش آزمایش میشه دوستان و اقوامی که قبل از شما ازدواج کردن راهنمای خوبی میتونن باشن. یکی دیگه از راه های فهمیدن علم و تجربه مؤسسه  مراجعه به سایت های معرف و سایت  خود اون مؤسسات است. سایت های معرف سایت هایی هستند که به طور تخصصی در مورد مؤسسات تحقیق می کنند و ما رو راهنمایی می کنند چون تخصص و تجربه این سایت ها در زمینه-های ویژه ای متمرکز شده، حتما پیشنهاد های خوبی دارن البته نظرات مردم پایین صفحه همین سایت ها درباره مؤسسات خیلی مفید میتونه باشه، همچنین سایت خود اون مؤسسات نمونه کارهای قبلیشون رو قطعاً تو سایتشون دارن و البته توی آرشیوشون که در دفتر کارشون هست راهنمایی های خوبی برای شما قرار دادن پس با شناخت هرچه بیشتر یک مؤسسه خوب رو انتخاب کنید. برای رسیدن به این شناخت به نکات زیر توجه کنید.
2-مدیریت هزینه ها
یک مؤسسه خوب با هر بودجه ای که شما در نظر دارید گزینه های مناسب با تخفیفات ویژه ای را پیش روی شما قرار خواهند داد و شما شگفت زده خواهید شد که با بودجه شما چنین مراسم مجللی را می توانند برگزار کنند وگرنه قیمت های فضایی را که همه می توانند به ما پیشنهاد دهند پس با توجه به بودجه ما برگزاری مراسم فراتر از سطح انتظارمان هنر یک مؤسسه خوب است.
3-امکانات
در این زمینه مؤسسه ها به دو دسته مهم تقسیم می شن دسته اول مؤسسه هایی هستند که خودشون مالک خیلی از تشریفات هستند این مؤسسه ها شاید بتونن تخفیف های خوبی به شما بدن و دسته دوم اون دسته از مؤسسه هایی هستند که با تالارها، گلفروشی ها، مزون ها، آرایشگاه ها و همه ی اون چیزهایی که ما برای مراسممون لازم داریم آشنایی کامل دارند و با اونا قرارداد میبندند پس یکی از سؤالات شما این میتونه باشه که مؤسسه مالک امکانات هست یا هماهنگ کننده آنها و اینکه چقدر میتونه برای شما نسبت به مراجعه آزاد شما تخفیف بگیرند. این امکانات شامل موارد زیر است:
الف) تالار یا باغ
مؤسسه ها باید چند تالار و باغ خوب با کیفیت و قیمت های متفاوت به ما پیشنهاد بدن و ما برای انتخاب بین بهترین تالار ها و باغ ها دستمون باز باشه برای یه تالار یا باغ  خوب باید حسابی حواسمون به مواردی باشه که خیلی مهم هستند مثل: نورپردازی، ورودی مجلل، میز و صندلی های شیک، میز و صندلی عروس داماد، حجله مجلل، سفرهای عقد و عروسی متنوع و همه ی اون چیزی که تالار یا باغ رو خاص میکنه.
ب) لباس
 مزون ها و فروشگاه های شیک برای انتخاب لباس های عروس و داماد قسمتی از خدماتی هستند که مؤسسه های تشریفات معرفی می کنند. یک مزون خوب یک آرشیو خوب و عالی از لباس عروس  های مدرن و به روز رو دارند و همچنین کت و شلوار داماد هم از فروشگاه های با کیفیت و با تخفیف خوب که مورد قرارداد مؤسسات هستند انجام میشه.
ج) آرایشگاه
آرایشگاه  قطعاً از مهم ترین مراحلی است که در روز عروسی خاطره خوشی برای ما به جا خواهد گذاشت؛ چه آرایشگاه  زنانه چه آرایشگاه های مردانه آنها واقعاً می تونن جادو کنند، پس مؤسسه ما باید بتونه یک آرایشگاه خوب که کارش حسابی از آب در اومده رو به ما معرفی کنه هم با قیمت های مختلف و هم با کیفیت های متفاوت و تنوع بیشتر.
د) خوراکی ها
مؤسسه خوب به ما حق انتخاب هر نوع غذایی را با قیمت های متفاوت می دهد البته این بسیار مهمه که کیفیت غذا باید رعایت بشه چون غذا و کیفیت اون همیشه کانون توجه هست. انواع برنج ها با کیفیت های متفاوت، تنوع خورشت ها و انواع کباب ها؛ البته بسیاری از تالارها آشپزی را از مجموعه امکانات خود می دانند ولی خب طبیعی است که مؤسسه این حق رو به ما بده که بتونیم هرطور که میخوایم اون رو تغییر بدیم شاید دو غذا یا اصلاً منوی غذاهای ما سلف سرویس باشه. پذیرایی شامل انواع میوه ها و شیرینی ها و البته کیک مراسم هم میشه پس لازمه که با قنادی های خوبی که کیفیت اونها کاملاً مورد تاییده در ارتباط باشه و برای تهیه میوه و آبمیوه هم حتماً باید بتونه اونها رو از قیمت عادی خورده فروشی کمتر تهیه کنه چون اون همیشه مشتری ثابت  عمده-فروشی ها است و تخفیف های خوبی حتماً برای خرید تعداد بالا براش قائل می شن. یکی دیگه از گزینه هایی که مؤسسه تشریفات می تونه به ما خیلی کمک کنه انتخاب بهتری داشته باشیم، اینه که مواد غذایی و شیرینی  هایی که قراره سرو بشه برای نمونه داشته باشن که ما بتونیم تست کنیم و از کیفیتشون مطمئن بشیم.
ه) ماشین عروس
ممکنه ما دوست داشته باشیم که ماشین عروس کلاسیک و قدیمی رو برای اون روز انتخاب کنیم یا نه، یک ماشین مدرن اما هرگز نباید نگران پیدا کردن ماشین مورد نظرمون باشیم چون کافیه که ما انتخاب کنیم و مؤسسه تشریفات اون رو برای ما ممکن می کنه، دقیقاً اون چیزی رو که مد نظر ماست. حتی ممکنه عروس و  داماد بالن بخوان یا موردهای خاصی مد نظرشون باشه، مؤسسه خوب برای همه ایده های شما طرح آماده داره و گزینه های خوبی رو پیش روی شما میذاره.
و) گل
ما، هم برای ماشین عروس گل می خوایم  و هم برای دسته گل عروس و گاهی برای طراحی دکوراسیون داخلی و یا سفره عروسی پس گلفرشی خوب قسمت عمده ای از زیبایی مراسم ما رو به خودش اختصاص می ده اون باید بتونه با شرایط مالی ما کنار بیاد و یه ایده گل آرایی خاص داشته باشه و حسابی گل بکاره!
ز) گروه فیلمبرداری و عکاسی
این مورد از گزینه هایی است که اکثر مؤسسه های تشریفات خودشون یک تیم حرفه ای دارند چون هم کارهای خودشون رو خوب نمایش می دن و هم یادگاری مهم مراسم همین فیلم و عکسها هستن حتی بعدها که دوستان عروس و داماد فیلم  و عکس ها رو میبینن یه تبلیغی برای اون مؤسسه تشریفاتی هم هست و سطح رضایت عروس و داماد رو حسابی تحت تاثیر قرار میده پس معمولاً مؤسسه ها تو این قسمت کم نباید بزارن.
ح) گروه موسیقی
مؤسسه تشریفات عروسی انتخاب های جالب و متنوعی برای شما خواهد داشت مثلاً دی جی(DJ) یا خواننده. خب واضحه که هر کدام از این گزینه ها برتری خاص خودش رو داره مثلاً دی جی به شما این امکان رو می ده که آهنگ ها رو با کیفیت اصلی خودش و حتی با ترتیبی که شما دوست دارید پخش کنه ولی شما با داشتن یک گروه خوانندگی در حقیقت یک کنسرت خواهید داشت و این کاملاٌ سلیقه ای هست که کدوم رو انتخاب کنید. این قسمت از اون قسمت هایی است که مؤسسه میتونه هزینه رو ازش کم کنه و کیفیت رو به جای دیگه اضافه کنه چون تو این قسمت تفاوت قیمت  زیادی وجود داره. مؤسسه میتونه برای شما یک گروه رقص هم پیشنهاد بده که مراسم رو شادتر میکنه.
اما ما کارها رو به مؤسسه های تشریفات عروسی میسپاریم که کمتر وارد جزئیات بشیم معمولاً وقتی وارد یک مؤسسه تشریفات عروسی می شیم پک های آماده با قیمت های مختلف رو از قبل آماده دارند و در اختیار ما قرار می دهند اما یادتون نره که روی همه گزینه های قراردادی که با مؤسسه می بندید فکر کنید و حتماً یک بار برای بازدید مراسم در سطح انتظار شما قبل از عروسی با هماهنگی صاحب مجلس حضور پیدا کنید و همه چیز رو بادقت بسنجید. شما باید بتونید از کیفیت و کمیت هر قسمت کم و به قسمت دیگه اضافه کنید چون این طبیعیه که برای شما قسمت هایی از مراسم مهم تر هست. از خواسته های خودتون نگذرید بیانشون کنید و در موردش با تیم مشاوران مؤسسه حتماً بحث کنید گاهی چیزی که به نظر شما خیلی هزینه داره یا غیر ممکن میاد برای اونها بسیار ساده و ارزان قیمت برگزار میشه چون اونها اون امکانات رو دارند و اگه روز عروسی شما در روزهای شلوغ و پرطرفدار نباشه شاید بشه با قیمت خیلی پایین انتظاراتتون رو برآورده کنن. مشاوره های مؤسسه شما رو خیلی کمک میکنن پس بهتره یک لیست از انتظارات و خواسته هاتون تهیه کنید و حسابی در موردش فکر کنید وقتی با مشاوره ها صحبت می کنید گزینه-هایی رو حذف می کنند و گزینه های دیگه رو پیشنهاد می دن که ممکنه بنظرتون حتی بهتر هم بیاد به هر حال این کار اونهاست. حتماً چندتا مؤسسه رو با هم مقایسه کنید اطلاعات خوبی دستگیرتون میشه از مطالعه و تحقیق توی اینترنت هم غافل نشید تکنولوژی-های جدید همیشه وجود داره که میتونه خیلی شما رو توی برگزاری مراسم شیک شگفت زده کنه.
مهمترین کاری که یک مؤسسه تشریفات عروسی برای ما انجام می ده اینه که حسابی به ما وقت کافی می ده که از مراسم عروسی لذت ببریم و دیگه نگران مدیرت و برنامه ریزی مراسم شب عروسی نباشیم و از هماهنگی و کیفیت بالای مراسم لذت ببریم.

تاریخ درج: 1399/07/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله انتخاب بهترین تشریفات عقد و عروسی تهران از مجموع 0 امتیاز