استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

ایده های جذاب برای ورود عروس داماد به تالار و باغ

ایده های جذاب برای ورود عروس داماد به تالار و باغ
ایده های جذاب برای ورود عروس داماد به تالار و باغ ؟همه موارد ذکر شده متعلق به زمانی است که تالار یا باغ عروسی شما از فضای درخوری برخوردار باشد. اگر باغ و یا تالار کوچکی دارید و از این بابت نگرانی دارید، بای بگوییم که نگرانی شما کاملاً بی مورد است زیرا می‌توانید تقریباً تمام موارد ذکر شده را با کمی تغییر در تالار و یا باغ خود به کار ببندید. به عنوان مثال، اگر تالار شما فضای کافی برای دیزاین ورودی عروس و داماد در اختیار ندارد، می‌توانید با یک تکه تور و یا گلبرگ‌های گل، مسیری را ایجاد کنید که همه میهمانان متوجه شوند این بخش به ورود عروس و داماد تعلق دارد.











ساقدوش‌ها نقش بسیار مهمی در نظم و ترتیب بخشیدن به مراسم عروسی شما بر عهده دارند. خوشبختانه در چند سال اخیر حضور ساقدوش‌ها در مراسم عروسی باب شده است و همین امر موجب می‌شود تا مراسم عروسیتان بهتر جلوه کند. ساقدوش‌ها می‌توانند پیش از ورود عروس و داماد شرایط را جوری مهیا سازند که همه چیز درست در جای خود قرار داشته باشد و از حضار بخواهند که به احترام ورود عروس و داماد سکوت را رعایت کنند. برای مثال می توانند از میهمانان بخواهند که پیش از ورود عروس و داماد بر سر جای خود بنشینند و یا با ترتیب خاصی در مسیر ورود عروس و داماد بایستند که در این صورت دست گرفتن شمع فضا را رمانتیک می‌کند اصولاً ساقدوش‌ها پس از ورود عروس و داماد گلریزان می‌کنند.


تزئین ورودی عروس و داماد به مراسم عروسی توسط تشریفات مجالس از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. به طور قطع، جشن عروسی برای عروس و داماد یک شب رؤیایی و فوق العاده خواهد بود. این روزها به حدی بازار جشن عروسی گرم شده است که تقریباً همه عروس و دامادها سعی می‌کنند با ارائه ایده‌هایی نو و تازه در شب عروسیشان، جشن خود را با سایرین متمایز کنند. ده‌ها ایده و ابتکار وجود دارد که می‌توان با به کار بستن آنها در جشن عروسی مراسم را جذاب و به یاد ماندنی کرد.

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم ایده‌های نو و تازه‌ای که می‌شود در زمان ورود عروس و داماد به کار بست را ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله راهکارها و ایده‌های نویی را برای عروس و دامادهای خوش ذوق و خلاق در پی داشته باشد.

تزئین ورودی عروس و داماد به مراسم عروسی
قبل از هر چیزی، با کادر باغ و یا تالار عروسی خود در رابطه با طراحی‌ها و ایده‌هایی که برای ورود عروس و داماد دارند، مشورت کنید. در بسیاری از مواقع کادر اصلی تالار یا باغ ایده‌هایی برای ورود عروس و دامادها در نظر گرفته‌اند که می‌توانید از آنها استفاده کنید. اگر از ایده‌های آنها خوشتان نیامد، می‌توانید خودتان دست به کار شوید.
ایده‌های ناب برای جذاب‌تر شدن ورود عروس و داماد

برای این کار، اول از همه باید به جایگاه و مسیر ورودی عروس و داماد دقت کنید. قطعاً فضایی که برای عروس و داماد در باغ یا تالار عروسی در نظر گرفته شده است، نقش بسزایی در به سرانجام رساندن ایده‌های خلاقانه شما خواهد داشت. اگر مسیر ورودی عروس و داماد به میزان کافی بزرگ باشد، می‌توانید با گل آرایی محیط را رمانتیک‌تر کنید. به عنوان مثال می‌توانید تمامی مسیری که عروس و داماد از درب ورود تا جایگاه باید طی کنند را با گلبرگ‌های گل بپوشانید. می‌توانید از گل‌های هم‌رنگ با لباس و یا دکور تالار استفاده کنید تا هارمونی بهتری در محیط ایجاد شود. قرار دادن شمع یا بادکنک در کنار مسیر عبور عروس و داماد، یکی دیگر از ایده‌های جالبی است که موجب می‌شود فضا زیباتر جلوه کند.

نورپردازی و نورافشانی یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی ما است که البته این روزها بسیار هم رایج شده است. آتش بازی هم از دیگر مواردی است که می‌توان برای ورود عروس و داماد در نظر گرفت.




تاریخ درج: 1398/01/18
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله ایده های جذاب برای ورود عروس داماد به تالار و باغ از مجموع 0 امتیاز