استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

اینستاگرام باغ و تشریفات سورینو

اینستاگرام باغ و تشریفات سورینو
اینستاگرام باغ و تشریفات سورینو : در ابتدا باید بگوییم تشریفات به معنی زیبایی و نظم هرچه بیشتر مراسم می باشد و به معنی تجملات و صرف هزینه بیشتر نیست. تفاوت انواع تشریفات در مرحله اول در انتخاب تالار یا باغ می باشد که بسته شرایط فصلی انتخاب آن متفاوت خواهد بود، معمولا در فصول سرد تالار را انتخاب می کنند و در فصل گرم  باغ را رزرو می نمایند. انتخاب این موارد با مشاوره  تیم تشریفات صورت می گیرد.











باغ تالار سورینو در منطقه گرمدره با ظرفیت بالغ بر 450 نفر یکی از باغ های شیک و زیبا برای مراسم عروسی می باشد.فضای باغ تالار سورینو داری برکه و آبنمای زیبا، چشم اندازی عالی و  چیدمان آلاچیق به طور تخصصی اجرا گردیده است.

مشاوره  تیم تشریفات

سالن های پذیرایی باغ تالار سورینو تنها سالن آکوستیک است که دارای مهندسی صدا می باشد.سالن دارای ایرواش - آشپزخانه مدرن و مجهز-ظروف لوکس و دیزاین تخصصی-پارکینگ اختصاصی-چایخانه سنتی

باغ های شیک و زیبا برای مراسم عروسی


فاکتور های مقایسه ای تشریفات مجالس لوکس در تهران، بستگی به عوامل متعددی دارد. به عنوان مثال هر تشریفاتی بنا به کمیت و کیفیت خدماتی که به مهمانان ارایه می دهد متفاوت می باشد. مثلا تنوع غذایی و پذیرایی بیشتر از مهمانان یکی از این موارد است.

سالن های پذیرایی باغ تالار سورینو

باغ تالارهای معروف و برگزیده از نظر موقعیت مکانی درجایگاه بسیار مناسبی هستند، هم از نظر دسترسی هم از نظر فضا برای پذیرایی، و مراسم های مختلف مانند آتش بازی و موسیقی و مهمانان به راحتی می توانند از هر نقطه شهر با زمان کمی به آن تالار برسند. یک نکته مهم در این مکان ها پارکینگ اختصاصی می باشد که مهمانان  از این نظر هیچ‌گونه نگرانی ندارند.

مقایسه ای تشریفات مجالس لوکس در تهران

کترینگ اختصاصی با قابلیت پخت انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و دریایی ، سرویس اختصاصی فینگر فود و کاناپه ، انواع دسر بار و دسر شات ، سرو انواع نوشیدنی گرم و انواع آب میوه طبیعی ، تهیه انواع کاپ کیک ، کیک های ایتالیایی و اروپایی ، تهیه انواع شیرینی مجلسی ، خانگی و بومی ، تهیه انواع میوه فصل و میوه های استوایی



تاریخ درج: 1398/07/14
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله اینستاگرام باغ و تشریفات سورینو از مجموع 0 امتیاز