استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ عروسی در حومه تهران

باغ عروسی در حومه تهران
باغ عروسی در حومه تهران:باغ تالار مهدی 800،باغ تالار باران،باغ تالار شب های روشن،باغ تالار جزیزه آبی،باغ تالار پالیزی،باغ تالار آریل،باغ تالارتک درخت،باغ تالار لشکری،باغ تالار قصربهشت،باغ تالار ایرانی،باغ تالار دشت شقایق،باغ تالار چیتگر،باغ تالار پدر،باغ تالار قصر مریم،باغ تالار چهار باغ











باغ تالار 800 (مهدی) از باغ تالارهای زیبا و مجلل تهران است،باغ تالار باران در منطقه شهریار تهران قرار دارد .باغ تالار شب های روشن در منطقه احمدآباد مستوفی قرار دارد .باغ تالار جزیره آبی  یکی از زیباترین و مجهز ترین باغ تالارهای احمد آباد مستوفی به  شمار می رود.باغ تالار پالیزی  در منطقه شهریار تهران قرار دارد.باغ تالار تشریفاتی میزبان آریل  در منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی قرار دارد.باغ عمارت تک درخت جزو اولین باغ تالارها در منطقه احمدآباد مستوفی است.تالار لوکس لشگری در احمدآباد مستوفی تهران قرار دارد.اغ تالار پذیرایی قصر بهشت  در جنوب تهران قرار دارد.باغ تالار ایرانی  در   احمدآباد مستوفی قرار دارد.باغ تالار دشت شقایق در غرب تهران چیتگر قرار دارد.باغ تالار چیتگر یکی از خوشنام ترین باغ تالار های غرب تهران میباشد.باغ تالار پدر در شهریار قرار دارد.باغ تالار قصر مریم  در شهریار قرار دارد.باغ تالار چهار باغ احمدآباد یکی از قدیمی ترین و سرشناس ترین باغ تالارهای احمدآباد/ فیروزبهرام به شمار می رود


------------------------
باغ تالار 800 (مهدی) یکی از باغ تالارهای زیبا و مجلل تهران است که در فضایی به وسعت 8000 متر مربع در منطقه گرمدره واقع شده است.این باغ تالار با ظرفیت پذیرایی و میزبانی حداکثر 500 نفر می تواند انتخابی مناسب و ایده آل برای شما به حساب آید.از شاخصه ها و ویژگی های باغ تالار 800 می توان به دو سالن اختصاصی و مجلل و بدون ستون، محوطه و فضای سبز بسیار وسیع و طراحی شده و زیبا، آبنما ها و آلاچیق ها، پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا همراه با سفره عقد های متنوع، پرستل کارآزموده و تحصیل کرده و همچنین کیفیت خوب غذا و پذیرایی اشاره نمود.
------------------------
باغ تالار باران با ظرفیت 500 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. باغ باران دارای فضای سبز و کادری حرفه ای آماده برگزاری انواع مراسم و همایش ها را داراست.
------------------------
باغ تالار شب های روشن با ظرفیت 350 میهمان در منطقه احمدآباد مستوفی قرار دارد. از امکانات باغ شب های روشن میتوان به طراحی و دکوراسیون زیبا, ظروف زیبا, غذاهای ایرانی و فرنگی اشاره نمود.
------------------------
باغ تالار جزیره آبی  یکی از زیباترین و مجهز ترین باغ تالارهای احمد آباد مستوفی به  شمار می رود. باغ تالار جزیره آبی دارای ظرفیت حداکثر 700 نفر در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع قرار گرفته است و با سابقه ای 15 ساله می تواند انتخابی مناسب برای کلیه مراسمات و جشن های شما باشد.
برخی از امکانات و تجهیزات باغ  تالار جزیره آبی
– ورودی مخصوص عروس و داماد به همراه اجرای بخار سرد و آتش بازی خاص
– برگزاری سفره عقد وسط جزیره رویایی
– آب نمای صخره ای منحصر بفرد
– تلوزیون شهری LED به طول ۱۲ متر به ارتفاع ۳ متر
– کف LED ورودی میهمان و پیست شادی غیر همسطح به طول ۱۷۰ متر مربع با تحمل ۱۷۰ نفر
و …همچنین باغ تالار جزیره ابی خدمات متنوعی و یژه ای را به میهمانان خود ارائه می کند برخی از آنها شامل پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت پارک ۲۰۰ خودرو به همراه متصدی پارک خودرو با امنیت کامل، دارای ۳ سالن مجزا به صورت همکف و بدون پله به عنوان سالن سلف غذا، دینرز سالن و مراکشی همکف بدون پله، کافی شاپ، قهوه خانه مراکشی، موسیقی سنتی، گل آرایی، شمع آرایی، حریر آرایی، آتش بازی و یخ خشک، ستون آرایی، نور پردازی، سرویس پذیرایی و آتلیه سیار اشاره نمود.
------------------------
باغ تالار پالیزی با قابلیت پذیرایی از 550 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. از ویژگی های باغ تالار پالیزی میتوان به سفره خانه سنتی, کادر حرفه ای, غذای با کیفیت اشاره نمود. این تالار پذیرایی آماده برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم میباشد.تعداد مهمان: 550 ظرفیت پارکینگ: 400
------------------------
باغ تالار تشریفاتی میزبان آریل یکی از مجلل ترین تالارهای عروسی استان تهران محسوب میشود که در منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی قرار دارد. باغ آریل دارای دو سالن به مجزاست که هرکدام ظرفیت 600 میهمان را دارد و مجموعا دارای ظرفیت 1200 میهمان میباشد و مناسب برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, عقد و دیگر جشن ها میباشد. از مزیت های باغ تالار آریل میتوان به نوساز بودن, سالن بدون ستون و بزرگ با ارتفاع سقف 6 متر, دکوراسیون زیبا, جایگاه مجلل عروس و داماد, میزهای تشریفاتی شام, لوستر های زیبا و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.
------------------------
باغ عمارت تک درخت جزو اولین باغ تالارها در منطقه احمدآباد مستوفی است.با بیش از 10 سال تجربه کاری درخشان و بهترین تیم تشریفاتی و آموزش ديده جهت ساختن يك شب رويايي براي شما عزيزان باغ عمارت تک درخت با جدیدترین معماری به سبك كلاسيك فرانسوي و طراحی و دیزاینی كاملا متفاوت آماده خدمت رسانی به شما ميهمانان گرامي میباشد.وسعت اين باغ بالغ بر 6 هزار متر مربع است كه دارای 2 سالن مجزا و پارکینگ اختصاصی و 3 هزار متر مربع فضای سبز ایده آل همراه با آبنمايي عظيم و همچنين لوکیشن هايي خاص و زیبا جهت عکاسی میباشد كه در فصل زمستان هم این مکان زیبایی و سرسبزی خود را حفظ خواهد نمود.از جمله نكات بارزي از اين باغ مي توان به لوكيشن اجراي مراسم كيك در نماي اصلي عمارت و همچنين محل سرو شام عروس داماد در بركه اي بسيار زيبا همراه با آبنمايي خاص اشاره كرد.
------------------------
تالار لوکس لشگری در احمدآباد مستوفی تهران در فضای پنج هزار متری قرار دارد. تالار لوکس لشگری ظرفیت 800 میهمان را داراست و مناسب برگزاری مراسم عروسی مجلل و مراسم عقد و نامزدی بی نظیر میباشد. تالار عروسی لوکس لشگری دارای فضای باز,دکوراسیون و دیزاین زیبا, معماری و نور پردازی فوق العاده میباشد. تالار لوکس لشگری کیفیت غذای بسیار خوبی دارد و با پارکینگ بزرگ و کادر مجرب و دکوراسیون و فضای بی نظیر بسیار ایده آل برای برگزاری مراسم عروسی میباشد.تعداد مهمان: 800 ظرفیت پارکینگ: 70
------------------------
باغ تالار پذیرایی قصر بهشت با ظرفیت 500 نفر در جنوب تهران قرار دارد. باغ قصر بهشت دارای فضای 5000 متر مربع است و آماده برگزاری مراسم عروسی شما میباشد.
------------------------
باغ تالار ایرانی با مساحتی به بزرگی دو هکتار با مجوز رسمی در  منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی قرار دارد  که دسترسی به این منطقه و این  مجموعه زیبا از اتوبان آزادگان  برای شما عزیزان به راحتی امکانپذیر میباشد٫ مجموعه تالار  تشریفاتی باغ ایرانی با داشتن دو سالن مجزا و  بزرگ با ظرفیت 500 نفر آماده  پذیرایی  میهمان می باشد , هر سالن دارای لوازم تشریفاتی و  سرویس کامل با طراحی به روز و مدرن  ، نورپردازی حرفه ای در  پیست رقص میباشد٫از شاخصه های بارز باغ عروسی ایرانی داشتن  سفره خانه سنتی بزرگ و زیبا  با دکوراسیون  و طراحی و تجهیزات کاملا قدیمی وسنتی با چشم اندازی زیبا از فضای کاملا  سرسبز  با  انبوهی از درختان بید  که فضایی  رویایی و چشم نوازی  را برای میهمانان ایجاد میکند  واین امکانات و چشم انداز زیبا در بین باغ تالارها بی همتا می باشد٫طبخ غذا  در آشپزخانه صنعتی این مجموعه از بهترین و کاملترین تجهیزات و با پرسنل مجرب ، با مدیریت درست و توانا  انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را تهیه میکند  و  با افتخار آمادگی سرو غذا و ارائه بهترین خدمات و پذیرایی از  شما و میهمانان عزیزتان را دارد.باغ تالار ایرانی دارای سفره عقد با چیدمان زیبا و با ظروف تمام نقره وتنوع زیاد و گل آرایی خاص و حرفه ای و با کیفیت بی نظیر غذا و با داشتن پارکینگ اختصاصی و دسترسی آسان  میتواند انتخاب خوبی برای شما عزیزان باشد این مجموعه با داشتن چشم انداز زیبا و رویایی و طراحی منحصر به فرد خود شب به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می آورد.بازدید از این مجموعه زیبا برای شما عزیزان خالی از لطف نیستمحوطه و فضای سبز وسیع و زیبای این باغ تالار شبی به یادماندنی را برای شما و مهمانانتان به ارمغان خواهد آورد. برکه، آب نما، آلاچیق و سفره خانه سنتی، این باغ را متمایز ساخته است. سالن های دارای سقف بلند این مجموعه باعث زیبایی دو چندان مراسم عروسی شما می شود. مدیریت توانمند و بسیار با شخصیت این مجموعه آسودگی خیال را برای شما و مهمانان به ارمغان خواهد آورد. مجموعه تالارکده تا کنون هیچ شکایتی از این باغ نداشته و همواره ابراز رضایت مهمانان را از مراجعان و همراهان سایت داشته ایم.
------------------------
باغ تالار دشت شقایق در غرب تهران منطقه خوش آب و هوای چیتگر قرار دارد. باغ تالار دشت شقایق با ظرفیت 2200 نفر, در زمینی به مساحت 15000 متر و امکانات تالاری به مساحت 1200 متر, یکی از بزرگترین و مجلل ترین باغ تالار های تهران محسوب میشود. باغ تالار دشت شقایق مناسب برگزاری مراسم های عروسی باشکوه, عقدکنان, نامزدی, ولیمه, همایش های دولتی و خصوصی ودیگر جشن و مراسم ها میباشد. باغ تالار عروسی دشت شقایق با طراحی کلاسیک و چیدمان روز اروپا و همچنین آشپزخانه مجهز با ظرفیت 2200 غذای ایرانی و فرنگی میباشد. باغ عروسی دشت شقایق باغی چهار فصل است و دارای برنامه های شاد و فضای اختصاصی کودکان میباشد. مجموعه دشت شقایق مناسب برای برگزاری عروسی و میهمانی های باشکوه است و به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از این مجموعه دیدن فرمایید.
------------------------
باغ تالار چیتگر یکی از خوشنام ترین باغ تالار های غرب تهران میباشد. ظرفیت میهمان این باغ تالار در تابستان 200 تا 850 و در زمستان 200 تا 650 میباشد.
------------------------
باغ تالار پدر با قابلیت پذیرایی 900 میهمان در شهریار قرار دارد. این باغ عروسی دارای پارکینگ اختصاصی, سالن مبله همکف, کادر حرفه ای  و سفره خانه سنتی میباشد. باغ تالار پدر آماده پذیرایی از میهمانی های شما میباشد.تعداد مهمان: 900 ظرفیت پارکینگ: 100
------------------------
باغ تالار قصر مریم با ظرفیت 600 نفر در شهریار قرار دارد. باغ قصر مریم با امکان برگزاری مراسم در فضای باز, سالن هایی با طراحی زیبا, غذای با کیفیت با برنج ایرانی هاشمی, پرسنل حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم و همایش ها میباشد.
------------------------
باغ تالار چهار باغ احمدآباد یکی از قدیمی ترین و سرشناس ترین باغ تالارهای احمدآباد/ فیروزبهرام به شمار می رود. باغ تالار چهار باغ دارای ظرفیت حداکثر 700 نفر بوده و آماده پذیرایی و میزبانی ازکلیه مراسمات و  جشن های شما می باشد.از ویژگی های باغ تالار چهارباغ می توان به دسترسی آسان از تهران بخصوص برای ساکنین غرب، 15 هزار متر فضای اختصاصی و زیبا، سفره خانه ستتی و کافش شاپ، سالن اختصاصی فست فود، شاه نشین، دارای دو پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 1000 خودرو، سفره عقد های متنوع، نورپردازی بسیار حرفه ای، استیج رقص در کف، تونل نور و آتش بازی، محل اختصاصی ویژه تفریح و بازی کودکان، آشپزخانه صنعتی با به روزترین تجهیزات برای ارائه بهترین خدمات، پرسنلی تحصیل کرده، توانمند و باتجربه اشاره نمود.


------------------------------------------
-----------------------
----------------
همه چیز درباره تالار عروسی | امکانات و خدمات و نحوه انتخاب بهترین تالار عروسی
تالار عروسی، همان قصر و دروازه ورود به دوران متاهلی است. یکی از دغدغه‌های مهم عروس و داماد، مکان برگزاری یک عروسی زیبا است. با ما همراه باشید تا سفری جذاب و هیجان انگیز داشته باشیم به سرزمین تالارهای عروسی. امروزه برگزاری یک جشن عروسی تغییرات زیادی نسبت به سال‌های قبل کرده است. مراسم‌های سنتی جای خود را به مراسم‌های درخشان و مدرن دادند. در این میان انتخاب تالار عروسی می‌تواند در درخشندگی و هر چه بهتر برگزار شدن مراسم کمک زیادی بکند. وقتی پای عروسی وسط می‌آید، انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر اولین فکری است که به ذهن جوانان می‌رسد.

این مسئله‌ای نیست که بشود هفته‌های آخر تصمیمش را گرفت. اشتباه نکنید، برای انتخاب و بحث درباره تالار عروسی و یا محل برگزاری عروسی باید پنج ماه زودتر اقدام کنید. انتخاب تالار عروسی به این سادگی‌ها هم که فکر می‌کنید نیست. خیلی مسائل هست که باید قبل از هر انتخابی از آنها سر در بیاورید. ویژگی‌های تالار عروسی خوب، خدمات و وظایف تالار عروسی، انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر، قیمت و هزینه تالار عروسی مواردی هستند که قبل از هر انتخابی باید درباره آنها اطلاعات کسب کنید. نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا شما را در انتخاب یک تالار عالی و مناسب خودتان یاری کنیم.

چرا تالار عروسی را برای جشن عروسی انتخاب کنیم؟
بیایید این سفر پرماجرا را از خدمات و وظایف تالار عروسی شروع کنیم. به این سوال پاسخ بدهیم که اصلا چرا تالار عروسی؟ خوب می‌دانید جشن عروسی یکی از جشن‌های مهم و خاطره انگیز برای هر زوج است که انتظار دارند به بهترین شکل ممکن برگزار شود. مهم‌ترین قدم برگزاری یک جشن عروسی زیبا، انتخاب یک مکان برای جشن است. کجا برگزار کنیم؟ در منزل خود؟ خب معایب این انتخاب بیشتر از مزایای آن دارد. تصور کنید مهمانان دعوت شده به عروسی زیاد است. آیا منزل شما ظرفیت آن را دارد؟ همسایه‌ها چطور؟ آیا با شما همکاری می‌کنند؟ فرش‌های نازنین شما و یا مبل‌های منزل شما و حتی وسایل زندگی شما همه و همه ممکن است در یک جشن آسیب ببیند.

انتخاب بهترین تالار عروسی

 

بهترین مکان برای جشن عروسی ، تالار است
خب قبل از اینکه به سراغ برگزاری یک جشن عالی برویم، ابتدا بهتر است درمورد کمی و کیفی مراسم با خانواده بحث کنیم. اینکه مراسم ما در چه ابعادی برگزار می‌شود و چه میزان مهمان قرار است دعوت کنید. لیستی از مهمانان تهیه کنید و فراموش نکنید که لیست ممکن است نوسان داشته باشد. بررسی کنید که بهترین گزینه‌های برگزاری چنین جشنی کدام است.  برای همه این کارها بهتر است یک اتاق فکر تشکیل دهید. تا همه جوانب را در نظر بگیرید.

تالار عروسی یا باغ عروسی؟مسئله این است
در مرحله بعد تصمیم بگیرید که جشن در تالار عروسی برگزار شود یا باغ عروسی. بله درست حدس زدید. این دو تفاوت بسیاری دارند. بهترین گزینه تالار عروسی است. چرا؟ به دلیل اینکه اولأ تالارهای عروسی قیمت مناسب تری دارند و دومأ به دلیل سرپوشیده بودن، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسبی دارند. تصور کنید فصل زمستان، پاییز یا حتی بهار است. در باغ عروسی هوا قابل پیش بینی نیست. ولی در تالار با خیال راحت می‌توانید هر فصل از سال را جشن عروسی بگیرید. همچنین به دلیل سرپوشیده بودن نیاز به ملاحظات برای گرم بودن غذا ندارند و در کل بهترین گزینه تالار عروسی می باشد.

البته بی انصافی است که به جذابیت‌های بصری باغ عروسی نپردازیم. با وجود همه معایب که برشمردیم، باغ عروسی‌ها به علت داشت فضای مناسب و بزرگ و امکانات پذیرایی و رفاهی بیشتر، قطعأ مطلوبیت بالایی دارند. این مکان بی شک از لحاظ زیبایی و جلوه‌های هنری و بصری از تالار عروسی بهتر است. بیایید کمی بیشتر در این باره صحبت کنیم. بهتر است توجه ویژه‌ای به فصل عروسی خود داشته باشید. اگر باغ عروسی می‌خواهید مسلمأ فصل زمستان فصل مناسبی برای عروسی نخواهد بود. بهترین فصل برای باغ عروسی، فصل بهار و تابستان است. در این دو فصل باغ عروسی می‎تواند جشن عروسی شما را مجلل و عالی نشان دهد.

برعکس تالارها به علت سرپوشیده بودن برای تمام فصول مناسب هستند. باغ عروسی به علت بزرگی و فضای باز دکورهای بی نظیری خواهد داشت. نور افشانی و نورپردازی عالی خواهد داشت. ولی نگران نباشید، تالارهای عروسی جدید و مجلل هم ارتفاع زیادی دارند و دکورهای شاهانه‌ای را انجام می‌دهند. لذا با تمام شرایط و شباهت و تفاوت‌های باغ عروسی و تالار عروسی، برنامه‌های شما در تالار عروسی منظم تر و دقیق‌تر دنبال خواهد شد. اگر تعداد مهمانان شما زیاد نباشد، خرج اضافی نکنید، بهترین انتخاب تالار عروسی خواهد بود. بسته بودن فضای تالار عروسی کمک می‌کند خدمات شیک و منظم، به وقت و اندازه ارائه شود در حالی که باز بودن فضای باغ عروسی این امکان را از برگزار کنندگان مراسم خواهد گرفت.

امکانات خدمات پکیج های تالار عروسی ارزان خوب لاکچری

بررسی ویژگی‌های تالار عروسی خوب
ویژگی‌های تالار عروسی خوب می تواند مختلف باشد. بستگی به سلیقه عروس و داماد خواهد داشت. ولی به طور کلی ما در این بخش به برخی ویژگی‌های تالار عروسی خوب اشاره خواهیم کرد.

موقعیت جغرافیایی تالار عروسی
یکی از ویژگی‌های تالار عروسی خوب، موقعیت جغرافیایی آن است. در هر شهری هستید فراموش نکنید که موقعیت تالار عروسی هم بسیار مهم است. مکان‌هایی را انتخاب نکنید که صعب العبور باشند، از منزل شما دور باشند، یا در مکان‌های پر رفت و آمد و دارای ترافیک شدید واقع شده باشند، زیرا باعث کلافگی و مشکلاتی برای خردسالان و افراد مسن خانواده می‌شوند. همه موارد گفته شده را رعایت کنید و مکانی را انتخاب کنید که سر راست باشد.

اندازه و بزرگی تالار عروسی
معلوم است که این مسئله هم دارای اهمیت است. تصور کنید تالاری را رزرو کرده‌اید و بعد از آمدن مهمانان نیمی از ظرفیت آن خالی است. تصویر مناسبی از این عروسی بدست نمی‌آید. اگر تالار عروسی بزرگ باشد و مهمانان کم باشند، هر کدام در گوشه‌ای پراکنده و نامنظم خواهند بود و این مراسم شما را سرد و بی روح نشان می‌دهد. و برعکس اگر تالار عروسی کوچک باشد و مهمانان زیاد، جایی برای رفت و آمد، رقص و شادی و برنامه‌های سرگرم کننده نخواهد بود. لذا قبل از گرفتن یک تالار عروسی، تعداد مهمانان را در نظر داشته باشید.

نظافت تالار عروسی
در هنگام بازدید از تالار عروسی برای انتخاب گزینه مناسب، به روکش میزها، دستشویی و سرویس بهداشتی آنها، کف سالن، در و دیوار سالن توجه کنید. حساسیت نشان دهید. به مدیر تالار عروسی بگویید قبل از عروسی روکش میزها و کف سالن و ... تمیز شسته شوند.

انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر
سالن عروسی نقش مهمی در مجلل و زیبا دیدن شدن عروسی شما دارند. فراموش نکنید این قیمت تالارهای عروسی نیست که مجلس عروسی شما را گران نشان می‌دهد. بلکه ویژگی‌های خاص تالار عروسی هست که بیشتر به چشم می‌آید. رزرو یک تالار عروسی مناسب با بودجه و سلیقه عروس و داماد می‌تواند خاطره خوشی را برای کل خانواده رقم بزند. با توجه به اینکه خانواده‌ها درگیر کارهایی نظیر خرید و تهیه لیست مهمانان و تهیه جهیزیه و منزل هستند، گاهی برای پیدا کردن تالار عروسی مناسب وقت کمتری دارند. نگران نباشید. با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر کمک کنیم.

قیمت هزینه پکیج ورودی تالار عروسی

بودجه شما برای تالار عروسی چقدر است
اولین معیار هزینه و قیمت مناسب است. به بودجه خود توجه داشته باشید. موقعیت مکانی تالار، سطح کیفیت و میزان خدمات یک تالار نقش اساسی در قیمت آن خواهند داشت. پس در قدم اول قیمت و بودجه خود را مد نظر قرار داشته باشید. در این مورد مسئله‌ای که باید مطرح کنیم این است که واقع بین باشید. بعضی اوقات جشن عروسی که هر شب خواب آن را می‌بینید با بودجه شما هم خوانی ندارد و از پس هزینه آن بر نخواهید آمد. ممکن است در رویا خواب تالار عروسی لوکس و مجلل را می‌بینید و یا ماشین‌های بزرگ و زیبا، ولی باید بدانید ایده شما هر چیز باشد، باید از لحاظ مالی منطقی باشد و با درآمد و بودجه شما سازگاری داشته باشد. البته کمی پول اضافی هم برای تالار عروسی در نظر بگیرید. همیشه ده درصد بیشتر از هزینه تالار عروسی برای این کار اختصاص دهید.

ویژگی های یک تالا عروسی خوب
محیط و فضای تالار عروسی هم بسیار مهم است. فضای تالار عروسی باید زیبا و دلنشین باشد. فضایی برای رقصیدن، حرف زدن، عکاسی، نشستن و قدم زدن بسیار مناسب باشد. به جایگاه عروس و داماد حتمأ توجه کنید. جایگاه عروس و داماد که نقش امپراطور و ملکه را خواهند داشت بسیار مهم است. دکور و تزئین آن را حتما در نظر داشته باشید. این مکان باید زیباترین و دلنشین ترین مکان تالار باشد. باید بالاتر از سطح سالن باشد تا عروس و داماد به فضای سالن و مهمانان اشراف داشته باشند. نورپردازی سالن هم یکی دیگر از مسائلی هستند که باید به آنها توجه کنید. زیبایی سالن به وسیله برخی آیتم‌ها انجام می‌شود. نظیر گل آرایی سالن، دکور جایگاه عروس و داماد، نورپردازی جایگاه و ورودی سالن همه و همه اینا باید به بهترین شکل ممکن و مطابق سلیقه عروس و داماد باشند. در سالن‌های مجلل و گران نورپردازی هنرمندانه انجام می‌شود که همه جای سالن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. داشتن پارکینگ هم مهم است تا مهمانان بدون نگرانی و داشتن دغدغه مکان و سرقت خودرو از عروسی لذت ببرند. خصوصأ اگر تالار عروسی در مرکز شهر و جای شلوغ باشد، وجود پارکینگ بسیار مهم خواهد بود.

به پذیرایی دقت کنید. به پوشش پرسنل و کارکنان تالار عروسی حساس باشید. دقت و نظم در برگزاری مراسم عروسی حرف اول را میزند. حتما قبل رزرو تالار عروسی به این نکته توجه داشته باشید. اخلاق و ادب پرسنل، خوشرویی و خوش برخوردی و تسلط کامل به کارهایی که باید انجام دهند همیشه یکی از معیارهای انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر است. قبل از انتخاب تالار عروسی، به همه اتاق‌های آن سربزنید. سالن غذا خوری، اتاق عقد و اتاق پرو لباس حتمأ مورد بررسی قرار بگیرند.  معمولأ میز شام عروس و داماد در تالارها، جدا و به صورت زیبایی چیده می‌شوند. همچنین فارغ از همه این مسائل، به شکل ظاهری سالن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. بدون شک باید هفته‌ها وقت بگذارید تا همه را بررسی کنید. پیشنهاد ما این است که برای صرفه جویی در وقت، به سایت تالار عروسی که مد نظر دارید سر بزنید و امکانات آنها را بررسی کنید. چند تالار را انتخاب کرده و برای بررسی حضوری به آنها مراجعه کنید.

قیمت و هزینه پکیج های تالار عروسی
آخرین بحثی که باید با شما خوانندگان عزیز داشته باشیم، بحث قیمت و هزینه تالار عروسی می‌باشد. ابتدا باید بدانید که هزینه رزرو تالار عروسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مکان تالار عروسی، وسعت و اندازه آن، داشتن پارکینگ یا بدون پارکینگ و نهایتأ قیمت و هزینه پکیج‌های تالار عروسی.

پکیج‌های تالار عروسی و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند معمولا به شرح زیر است :

هزینه اول هزینه اجاره سالن به مدت یک شب می‌باشد که از شما دریافت می‌کنند.

هزینه دوم مربوط به غذا و پذیرایی است. اگر شما قصد دارید تمام تشریفات عروسی در تالار عروسی برگزار شود، باید این هزینه را هم بپردازید.

هزینه سوم مربوط به هزینه خدمات است. معمولأ تالارها مبلغی به عنوان هزینه خدمات در نظر می‌گیرند. خدمات دقیقأ چیست؟ در ادامه به این مطلب هم اشاره خواهیم کرد.

تالا عروسی خوب عالی شیک لاکچری

هزینه تزئین و دکور هم جداست. مثلأ آتش بازی، شمع و دکور جایگاه عروس و داماد با گل و دکور میوه‌ها و پذیرایی‌ها.

برخی از تالارها برنامه‌های متنوعی هم اجرا می‌کنند که باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید. مثلا گل ریزان هنگام ورود عروس و داماد، اسب سواری و اجرای رقص‌های شاد توسط گروه از جمله هزینه‌هایی هستند که به عنوان برنامه‌های متنوع دریافت می‌شوند. به طور کلی هزینه تالار عروسی به ازای هر نفر تقریبأ بیست الی شصت هزار تومان است که در تالارهای مجلل به ازای هر مهمان مبلغ به صد الی دویست هزار تومان می‌رسد. البته هزینه خدمات، دکور، تزئین و برنامه‌های متنوع جداگانه حساب می‌شوند. گاهی وقت‌ها هزینه عروسی در باغ یا تالار عروسی به سیصد میلیون هم می‌رسد.

شاید بگویید چقدر گران؟ بگذارید مطلبی را برای شما بیان کنیم. قیمت و هزینه تالار عروسی از نفری بیست هزار تومان شروع می‌شود تا حتی سیصد هزار تومان. چرا اینقدر گران؟ زیرا ازدواج این روزها اصلأ کار راحتی نیست. حداقل به راحتی گذشته نیست. امروزه همه چیز مردم به لطف رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های مجازی، رنگ و بوی تجمل گرفته است. از غذا خوردن مردم گرفته تا آرایش و ماشین و منزل تجملاتی شده است، چه برسد به عروسی و ازدواج.

کار به جایی رسیده است که همان اولین روز خواستگاری، دسته گل‌های بزرگ و جعبه‌های شیرینی سنگین و حتی دسته گل‌های دکور شده با پول نشان دهنده دست و دلبازی آقای داماد است. توجه کنید در اینستاگرام چقدر محتوا درباره نوع گل خواستگاری و دکور شیرینی‌های مخصوص خواستگاری هست و چقدر درباره همین یک مسئله ساده بحث و گفت و گو می‌شود؟  به این ترتیب در ابتدای ازدواج بحث تجمل گرایی مطرح است. حالا بماند بحث مهریه‌های عجیب غریب و آنچنانی، جهیزیه‌های بزرگ و اشرافی.

صحبت از قیمت و هزینه بسیار زیاد تالار عروسی و دلایل آن بود. همین تجمل گرایی مردم و تمایل آنها برای برگزاری جشن عروسی آنچنانی، راه را برای سودجویی و تخلفات قانونی و غیر قانونی دلالان باز می‌کند. تقاضای بالا برای برگزاری جشن عروسی دست مدیران برخی تالارهای عروسی را برای افزایش قیمت و خدمات اشرافی باز می‌کند. به همین خاطر خانه‌ها و باغ‌هایی که به عروسی و تشریفات اختصاص پیدا می‌کنند هر روز مثل قارچ بیشتر و بیشتر می‌شوند و کار انتخاب را هم مشکل می‌کنند. در این میان برخی تالار عروسی و باغ های عروسی آنچنان مشهور و بزرگ هستند که خیلی از عروس و دامادها دوست دارند در این مکان‌ها جشن عروسی بگیرند و به قیمت سرسام آور منوهای آن توجهی نمی‌کنند و کاری می‌کنند زندگی مشترکشان با قسط و قرض و وام آغاز شود. و یا پدر مادر خود را دچار زحمت و هزینه میکنند.

مقایسه قیمت و هزینه تالار عروسی ایران با سایر کشورها
برای مقایسه قیمت و هزینه تالار عروسی ایران با سایر کشورها، لازم است قیمت بعضی خدمات را به طور متوسط بیان کنیم. هزینه فیلم برداری و عکاسی و مستند سازی ده میلیون تومان است. البته قیمت اتحادیه متفاوت است با قیمت درج شده در سایت عکاسی‌ها، قیمت اجاره خودرو هم از پانصد هزار تومان شروع می‌شود تا ساعتی صد و ده هزار یا بیشتر.

بالن سواری هم از جمله کارهایی است که گاهأ با مبلغ تقریبا چهار میلیون تومان انجام می‌دهند. قیمت تالار عروسی و باغ ها را هم که به آن اشاره کردیم. در سایر کشورها مثلا در آمریکا به صورت متوسط می‌توان گفت هزینه یک عروسی لاکچری حدود پنجاه هزار دلار آب می‌خورد. در حالی که هزینه یک عروسی متوسط تقریبا پانزده الی بیست هزار دلار آب می‌خورد. مثل ایران بیشتر هزینه‌های عروسی مربوط به کرایه محل مناسب برای جشن عروسی است.

یکی از دلایل گران بودن هزینه برخی تالار عروسی در آمریکا، به خاطر داشتن امکانات مختلف در تالار یا هتل عروسی است. امکاناتی نظیر میز بیلیارد و اتاق ورق بازی . اگر بخواهید جشن عروسی را در ساحل برگزار کنید به ازای هر مهمان باید دویست دلار بیشتر بپردازید. بیشتر هزینه خدمات تالار عروسی در آمریکا مخصوص دکور گل است. به طوری که از ورودی تا خروجی، روی صندلی‌ها، سالن و راهرو را با گل‌های زیبا دکور می‌کنند. بخش جدانشدنی جشن عروسی در غرب، گروه موسیقی است. گروهی که نیاز به یک استیج خاص دارد. این گروه هم معمولأ زیر سه هزار دلار نمی‌شوند.

خدمات و امکانات تالار عروسی
به نظر شما بهتر نیست نگاهی به خدمات و امکانات تالار عروسی هم بیاندازیم؟ برای شما لیستی از خدمات و وظایف تالار عروسی تهیه کرده‌ایم که بعد از انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر برای شما ارائه می‌گردد. البته فراموش نکنید خدمات و امکانات لیست شده در قالب پکیج تالار ارائه می‌شوند و حق انتخاب دارید. بعضی وارد نوشته شده در لیست در هر تالاری یافت نمی‌شود و معمولأ تالارهای مجلل مشتریان را از این خدمات بهره‌مند می‌کنند. البته لیست زیر را می‌توان لیست ویژگی‌های تالار عروسی خوب هم دانست.

{ مراسم ورود عروس و داماد، جایگاه عروس و داماد، پارکینگ، استیج، نورپردازی و لیزرشو، اتاق پرو، تزئینات ورودی عروس و داماد، نمازخانه، شمع آرایی، آتش بازی سرد، آتش بازی گرم، پرسنل با لباس فرم مخصوص، کافی شاپ و تریا، نمایش و شعبده بازی، محل بازی کودکان، آسانسور، بادکنک آرایی، گل آرایی، معرفی کیک و شیرینی، معرفی مزون عروس، معرفی پیرایش داماد، معرفی آتلیه فیلم و عکس}

تالار عروسی یا باغ عروسی

لیست فوق اقداماتی است که معمولأ در تالار عروسی‌های مجلل ارائه می‌شوند. بیشتر آنها در تالار عروسی‌های متوسط نیز ارائه می‌شوند. شاید بگویید که خدمات زیاد است و در انتخاب ممکن است سردرگم شوید. نگران این مورد هم نباشید. با ما همراه باشید تا کمی شما را در انتخاب خدمات و پکیج‌های تالار عروسی راهنمایی کنیم.

ابتدا نقشه راه داشته باشید. یعنی چه؟ یعنی با نامزد خود بنشینید و معیارهای جشن عروسی را بررسی کنید. اینکه دوست دارید در جشن عروسی چه اتفاقاتی بیافتند. همه را یادداشت کنید. عکس‌ها و طراحی دکوراسیون تالار عروسی را ببینید و از آنها الهام بگیرید. سپس می‌توانید به سایت‌های تالار عروسی شهر خود مراجعه کنید و ببینید هر کدام از تالار عروسی‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهند. آیا نقشه‌ای که شما ترسیم کرده‌اید را پوشش می‌دهند؟ یا نه.

خدمات و وظایف تالار عروسی که در بالا اشاره شد هر یک به نوع خود جذاب هستند. مثلا نمایش و شعبده بازی در تالار عروسی بسیار سرگرم کننده است. یک گروه حرفه‌ای نمایش جالبی مثلا با آتش و میله و پارچه انجام می‌دهند. بسیار شاد و سرگرم کننده است. نور پردازی و لیزرشو هم جو مراسم را عالی و گرم نشان می‌دهد.

آتش بازی گرم و سرد چیست؟
 آتش بازی گرم وسایلی هستند که با استفاده از گوگرد یا فیتیله شروع به روشن شدن و تولید نور می‌کنند. حرارت آن زیاد است و ممکن است اجسام نزدیک آن آسیب ببینند. ولی در آتش بازی سرد اینگونه نیست. دمای پایینی نسبت به آتش بازی گرم دارد. مثلا آبشار سرد با توجه به کیفیت مواد مصرفی آن، درصورت برخورد با لباس و بدن به آنها آسیبی نمی‌رساند.

پیشنهاد می‌کنیم از آبشار سرد در لحظه ورود عروس و داماد به تالار عروسی و همچنین بریدن کیک استفاده کنید. چرا که این وسایل بی خطر بوده و با نور خود مراسم را رویایی و زیبا نشان می‌دهند. خصوصأ در عکس‌های عروسی بسیار زیبا و چشم گیر هستند. ممنون که تا اینجای کار با ما بودید. سفر ما در اینجا به پایان رسید. سفری داشتیم به سرزمین تالارهای عروسی و زیبایی‌های آن. سفری هیجان انگیز که شما را در انتخاب هر چه بهتر و مفیدتر تالار عروسی راهنمایی کرد. امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر کمک کرده باشد. همچنین امیدواریم اطلاعاتی که در حوزه ویژگی‌های تالار عروسی خوب، خدمات و وظایف تالار عروسی، قیمت و هزینه تالار عروسی ارائه شد برای شما مفید بوده باشد.


تالار پذیرایی یاس (اشرفی اصفهانی)

اطلاعات تالار پذیرایی یاس در مرحله تکمیل شدن می باشد.

باغ تالار تشریفاتی فلامینگو

باغ تالار تشریفاتی فلامینگو با بیش از ۳۰ هزار مترمربع فضاهای مختلف، ۲۰۰۰ مترمربع فضای سبز رویایی و ۱۲۰۰ متر مربع تالار شامل دو سالن آقایان و بانوان مجزا با نورپردازی کاملا مدرن و مهندسی قادر خواهد بود خاطرات یک شب کاملا رویایی را برای شما و میهمانانتان به ثبت برساند.
باغ تالار فلامینگو دارای سالنهای مجهز به سیستم حرارتی و برودتی، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای با آخرین متد روز کشور طراحی و اجرا گردیده است.
دارای فضای سبز جداگانه و دریاچه به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع همراه با محوطه بسیار زیبا جهت فیلمبرداری و عکسبرداری

تالار پذیرایی الماس شهر اسلامشهر

تالار پذیرایی الماس شهر دارای ظرفیت ۵۰۰ نفر می باشد و در منطقه اسلامشهر واقع گردیده است.
تالار الماس شهر باپرسنلی مجرب و کیفیت عالی غذا در خدمت پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

تشریفات عروسی صبور

خدمات مجالس و تشریفات عروسی صبور
برگزار کننده فاخرترين مراسمهای نامزدي،عقد،عروسي متناسب با سلیقه و بودجه موردنظر شما
70% ‏تخفيف ورودي باغ سالن تا فروردين1397
تشریفات صبور با  استفاده از جدیدترین تجهیزات و لوکس ترین دیزاین های روز دنیا مجری مراسمهای خاص شما عزیزان حتی در منزل شخصی تان می باشد.این مجموعه با در اختیار داشتن کادری مجرب و بیش از 80 مورد باغ سالن های رویایی، به بهترین شکل و متناسب با بودجه و سلیقه مورد نظرتان، پذیرای جشن های شما سروران گرامی می باشد

برخی از ویژگی های خاص تشریفات صبور

بیش از 80 مورد باغ تالار رویایی با امکانات و ظرفیتهای متفاوت *
لوکس ترین خدمات و تشریفات عروسی *
دارنده گواهینامه ایزو 22000 مدیریت کنترل کیفیت و سلامت غذایی *
بیش از 20 سال تجربه مفید در مدیریت و اجرای خدمات پذیرائی *
برگزاری مراسمهای نامزدی ، عقد ، عروسی و همایشهای بین المللی

تالار پذیرایی روشن

تالار پذیرایی روشن با ظرفیت 500 نفر و 40 سال تجربه آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

تالار پذیرایی پریسا

تالار پذیرایی پریسا برگزاری دو مراسم همزمان در سالن های مجزا با ظرفیت های  یک سالن ۳۵۰ نفر و سالن دیگر ۵۵۰ نفر میهمان در خدمت شماست.
تالار پریسا با دکوراسیون مجلل و نوساز، پارکینگ اختصاصی، سفره عقد جدید و زیبا، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای ، پرسنل مجرب و مدیریت با سابقه در امر پذیرایی افتخار پذیرایی از میهمانان شما در مجالس نامزدی، عقد، عروسی، تولد، ولیمه و ... را دارا می باشد.

تالار پذیرایی شنهای طلایی (بومهن)

تالار پذیرایی شنهای طلایی دارای ۹۰۰ نفر ظرفیت در بومهن واقع گردیده است.
حرف اول مجموعه کیفیت بالای میزبانی از مراسمات برگزار شده، سمینار، همایش ها، جشن ها و مراسمات ترحیم اغلب میهمانان ما مشتریان ما هستند و این بهترین تبلیغات ما برای مجموعه هاست.
پخت غذای عالی و پرسنل مجرب و کارآزموده که ما را در طی این راه ۱۵ سال کمک کرده است.
برای مراسمات ترحیم فقط پول غذای میهمانی دریافت می شود.

باغ تالار ملکه

باغ تالار ملکه دارای 800 نفر ظرفیت در شهریار واقع گردیده است.
باغ ملکه با طراحی مدرن و استثنایی با سالن های مجلل و ارتفاع سقف بیش از 5 متر و فضای بیش از 4000 متر مربع آماده میزبانی شایسته و در خور شما میهمانهای محترم می باشد. این مجموعه با ارائه فضای سبز زیبا و بی نظیر با وسعت بیش از 2500 متر مربع، فضای باز جهت برگزاری مراسم در فصول معتدل سال، آبشار، آب نما و رودخانه، قهوه خانه سنتی، اتاق عقد مجلل با ظرفیت 70 میهمان، بدون ستون و با ارتفاع بیش از 4 متر، وجود لوکیشن های متنوع جهت عکاسی، اجرای نورپردازی زیبا در سالنها و فضای باغ، رستوران سنتی و پارکینگ اختصاصی سرپوشیده با ظرفیت 150 خودرو، گل آرایی میز میهمان و جایگاه، مه سرد، آتش بازی و ویدیو پروژکشن در خدمت شما عزیزان می باشد. بهترین جشن و ماندگارترین خاطره را در باغ تالار ملکه به خاطر بسپارید.

باغ تالار رضا - شهریار

باغ تالار رضا دارای ظرفیت ۵۰۰ نفر در شهریار واقع گردیده است.
تالار رضا با دکوراسیون زیبا،میز و صندلی های مبله و کیفیت عالی غذا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی توسکا سرا

 تالار پذیرایی تشریفاتی توسکا سرا اقامتی دلنشین و آرام را در مکانی زیبا و رویایی در دل پایتخت و ارائه خدمات بی نظیر با دکوراسیون زیبا و دیزان منحصر به فرد کاملا برتر، لیزر و نوربرداري هاي مدرن در نما و داخل سالن میزهاي تشریفات دکوراسیون و سرو انواع غذاهاي محلی ، ایرانی ، فرنگی ، با مجرب ترین کادر براي ساختن زیبا ترین و رویايی ترین شب زندگیتان

تالار پذیرایی تشریفاتی قصر آرین - باقر شهر

تالار تشریفاتی قصر آرین دارای ظرفیت ۵۴۰ نفر در باقر شهر واقع گردیده است.
تالار قصر آرین در مرداد ماه 1395 افتتاح گردیده و به دلیل نزدیکی به بهشت زهرا علاوه بر مراسمات عروسی آماده پذیرایی از مهمانان در خصوص برگزاری مراسم ترحیم در تمامی ساعات می باشد

 

باغ تالار فرشته - سازمان ملی زمین و مسکن

اطلاعات تالار در مرحله تکمیل شدن می باشد.

تالار پذیرایی فردوس

تالار پذیرایی فردوس با ظرفیت 3000 نفر و پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 1000 دستگاه خودرو، سالن VIP و پرسنل مجرب آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.
تالار فردوس برگزار کننده مراسم ترحیم، ولیمه، تولد و میهمانی های شما عزیزان
(مناسب ترین قیمت با بهترین کیفیت)

باغ تالار نسترن - شهریار

باغ تالار پذیرایی نسترن با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر در منطقه شهریار واقع گردیده است.
باغ تالار نسترن با دیزاین جدید افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی شب رویایی

تالار پذیرایی شب رویایی در کرج منطقه مهر ویلا قرار دارد.
برخی از امکانات تالار شب رویایی : بدون ورودی،با پارکینگ اختصاصی،ظرفیت تا 350 نفربهترین منطقه کرج میدان مادر،لیزر پردازی و ویدیو پروژکشن

تالار پذیرایی کلاسیک اسلامشهر

تالار پذیرایی کلاسیک با ظرفیت 600 نفر در منطقه اسلامشهر واقع گردیده است.
تالار کلاسیک با نورپردازی حرفه ای،سالن های نوساز، پارکینگ اختصاصی، خدمات کامل vip، کیفیت عالی غذا و صندلی های مبله افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی هتل ورزش تالار خیام

 تالار پذیرایی خیام در هتل ورزش دارای ظرفیت 300 نفر بعد از بازسازی مجدد، در اردیبهشت ماه سال 93 بازگشایی گردید.
شعار مدیریت تالار: مهمان نوازی سنت ماست.

تالار پذیرایی مهتاب

تالار پذیرایی مهتاب با ظرفیت 500 نفر در منطقه 2 واقع گردیده است.

تالار پذیرایی قصر سفید پاسداران

تالار پذیرایی قصر سفید پاسداران دارای ظرفیت 300 نفر در پاسداران واقع گردیده است.
تالار قصر سفید پاسداران با دکوراسیون جدید،پارکینگ اختصاصی، مه سرد، ویدیو پروجکشن، غذای با کیفیت فوق العاده افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.


تالار پذیرایی تک اسلامشهر

تالار پذیرایی تک با ظرفیت ۷۰۰ نفر در منطقه اسلامشهر واقع گردیده است.
تالار تک دارای روف گاردن بسیار زیبا می باشد.

تالار پذیرایی قصر پردیس (خ هلال احمر)

تالار پذیرایی قصر پردیس با ظرفیت 600 تفر و پارکینگ اختصاصی افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
برخی از امکانات تالار قصرپردیس : فضای سبز، سالن های زیبای بدون ستون و ارتفاع 7 متر با دیزاین جدید،

تالار پذیرایی پیوند (خ قزوین)

تالار پذیرایی پیوند دارای ظرفیت 300 نفر می باشد.
تالار پیوند با دیزاین جدید و کیفیت غذای خوب افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی دیدار اسلامشهر

تالار پذیرایی دیدار دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های ۴۰۰ و ۵۰۰ نفر می باشد.
 

باغ تالار قصر بهشت

باغ تالار پذیرایی قصر بهشت با ظرفیت 500 نفر و فضای سبز بالغ بر 5000 متر مربع در جنوب تهران واقع گردیده است.


باغ تالار پالیزی شهریار

باغ تالار پالیزی دارای دو سالن مجزا به ظرفیت 600 نفر در شهریار واقع گردیده است.
باغ پالیزی دارای پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، سیستم نورپردازی حرفه ای، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تخفیف ویژه تالار پالیزی:
10% تخفیف + یک دستگاه خودرو 206 به قید قرعه + 75% تخفیف وام ازدواج یا
100% خدمات رایگان ویژه شنبه تا سه شنبه روزهای باقیمانده شامل:
(سیستم نورپردازی حرفه ای دو سالن به همراه بخار، شمع آرایی دو سالن و بار شمع روشن در لابی، گل آرایی سالن ها و سن ها (گل رز لمسی)، میز شام مخصوص عروس و داماد، آتش بازی خروجی در باغ، پذیرایی شیر کاکائو، آبمیوه، چای، ژله و کرم ژله

باغ تالار چهارباغ

باغ تالار پذیرایی چهار باغ دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در فیروز بهرام واقع گردیده است.
باغ تالار چهارباغ دارای ۱۵ هزار متر مربع فضای دلنشین و سبز، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، سالن فست فود، شاه نشین، دو عدد پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو، انواع سفره های عقد، نورپردازی فوق حرفه ای، استیج کف، آتش بازی، تونل نور، محل بازی کودکان، آشپزخانه با مجهزترین دستگاه های صنعتی با سرآشپز فوق حرفه ای و پرسنل مجرب و کارآزموده افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
فیلم

تالار پذیرایی ولی عصر (عج)

تالار پذیرایی ولیعصر (عج) دارای دو سالن جهت برگزاری دو مراسم مجزا با ظرفیت 300 نفر می باشد.
تالار ولیعصر (عج) صرفا جهت برگزاری مراسم ترحیم و ولیمه بوده و در وسعت 3000 متر با پارکینگ اختصاصی،فضای سبز،آبشار و آبنما می باشد.

تالار پذیرایی پارامیس

 تالار پذیرایی پارامیس با ظرفیت 500 نفر و با پرسنلی مجرب، نورپردازی حرفه ای، صدابرداری با کیفیت و دیزاین جدید و به روز آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

تالار پذیرایی قصر سلیمان

تالار پذیرایی قصر سلیمان در سال 1392 در محدوده ی عبدل آباد افتتاح گردیده و در پاییز 1397 به طور کامل تغییر دکوراسیون داده شده و خارج از محدوده ی زوج و فرد می باشد.
ظرفیت میهمانان از 100 نفر الی 600 نفر همراه با پارکینگ اختصاصی رایگان
تالار قصر سلیمان یکی از شکیل ترین تالارهای پذیرایی با دیزاین جدید، سیستم صوتی، موزیک و نورپردازی حرفه ای، پرسنل مجرب، آشپز بین المللی همراه با کیفیت غذای عالی با منوی ایرانی آماده برگزاری مراسم ها، جشن ها و میهمانی های شما عزیزان می باشد و تمام هدف این مجموعه درست کردن شب به یادماندنی و خاطره انگیز برای شما و میهمانان تان می باشد.
شعار ما این است با یک بار برگزاری مراسم در تالار ما مشتری دائم ما خواهید شد.

تالار پذیرایی آفتاب (سروناز)

تالار پذیرایی آفتاب (سروناز) مخصوص کارکنان نیروهای مسلح می باشد.

تالار پذیرایی قصر داریوش - شهریار

تالار پذیرایی قصرداریوش دارای ظرفیت 500 نفر می باشد.
تالار قصر داریوش در شهریار واقع شده است.

تالار پذیرایی مجلل آوین ملارد

تالار پذیرایی مجلل آوین دارای ۷۵۰ نفر ظرفیت در ملارد واقع گردیده است.
تالار مجلل آوین دارای سالن های همکف ، استیج رقص جدید، ۷۰۰۰ متر بنا تالار با محوطه ای بزرگ و زیبا، محل بازی کودک، پارکینگ اختصاصی، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی قصر کمیل اسلامشهر

تالار پذیرایی قصر کمیل در اسلامشهر واقع شده است و جزء تالارهای پذیرایی تهران به شمار میرود.
تالار قصر کمیل با مدیریت اقای جلیلی و همکاری کادری حرفه ای و مجرب در حال فعالیت میباشد.
تالار قصر کمیل دارای سالن های شیک و بدون ستون با ظرفیت ۱۰۰ تا ۹۰۰ نفر ظرفیت میباشد. از ویژگی ها و امکانات این تالار میتوان به بخش VIP،برق اضطراری، سالن عقد ، کیفیت غذای مطلوب، موزیک دی جی و…اشاره نمود. اگر به دنبال یک تالار خوب در اسلامشهر تهران میگردید به شما این مجموعه پذیرایی را پیشنهاد میکنیم.

باغ تالار بهشت ورامین

باغ تالار پذیرایی بهشت دارای ظرفیت ۸۰۰ نفر در ورامین واقع گردیده است.
باغ بهشت دارای کالسکه ران، فضای باغ زیبا، آبشار ، آبنمای منحصر به فرد افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی مجلل کیان

تالار پذیرایی مجلل کیان دارای ظرفیت 1000 نفر می باشد.
تالار مجلل کیان در محوطه فضای سبز بالغ بر 2500 متر مربع، سالن های مجلل با ارتفاع سقف ۱۰ متر مناسب هلی شات و کرین، لابی شیک و اختصاصی، پارکینگ طبقاتی، اتاق VIP عروس و داماد و پرسنل مجرب افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.



تاریخ درج: 1398/08/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ عروسی در حومه تهران از مجموع 0 امتیاز