استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ های عروسی خاص و لاکچری تهران

باغ های عروسی خاص و لاکچری تهران
باغ های عروسی خاص و لاکچری تهران :‌ باغ تالار گردو - باغ تالار همسفر - باغ تالار سورینو - باغ تالار جزیره آبی - باغ تالار باران - باغ تالار نگار - باغ تالار رز - باغ تالار سیب - باغ تالار vip ‌- باغ تالار سینا - باغ تالار کاج - باغ تالار هزار و یک شب - باغ تالار ۲۱ - باغ تالار باران - باغ تالار موناکو  جزو معروف ترین و لاکچری ترین باغ تالارهای تهران - گرمدره - شهریار- شهر قدس - احمد آباد مستوفی - کرج - جاده مخصوص هستند
















------------------------------------
باغ عروسی گردو
باغ عروسی گردو در احمد آباد مستوفی قرار دارد و با بیش از ۲۰ سال تجربه در برگزاری مراسم های نامزدی، عقد، عروسی و همچنین همایش های گوناگون اطمینان لازم را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و این خاطره فراموش نشدنی را در ذهنتان ثبت کنید. این باغ تالار لوکس دارای ۴۰،۰۰۰ متر فضای سبز باغ، سالن ها با دیزاین ایتالیایی، آشپزخانه مجزا، مبله، پارکینگ اختصاصی و VIP می باشد. باغ عروسی گردو دارای طراحی و چیدمان نرکیه ای و مبله نیز می باشد. از امکانات این باغ عروسی می توان به موزیک، اتاق عقد، ماشین عروسی، نورپردازی، گل آرایی، شمع آرایی، سفره خانه سنتی، جایگاه عروس و داماد و... اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار عروسی گردو
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 800 نفر
ظرفیت پارکینگ : 100 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی گردو
احمدآباد مستوفی
عکس ها و تصاویر باغ عروسی گردو
------------------------------------
باغ عروسی همسفر
باغ عروسی همسفر نزدیکترین باغ به تهران داخل آزادگان می باشد. این باغ تالار لوکس دارای دو سالن برگزاری جشن عروسی است و هر سالن بطور مستقل دارای ظرفیت 400 نفر می باشد. این باغ دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام است. باغ عروسی همسفر برگزار كننده جشنهای عروسي و نامزدي در باغ رويايي و كاملا اختصاصی است. این باغ عروسی دارای قهوه خانه سنتی مراکشی می باشد و باغ تالار همسفر خاطره یک رویای شیرین را برای شما عزیزان رقم خواهند زد.
مشخصات باغ تالار عروسی همسفر
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 400 نفر
ظرفیت پارکینگ : 300 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی همسفر
آزادگان جنوب
عکس ها و تصاویر باغ عروسی همسفر
------------------------------------
باغ عروسی سورینو
باغ عروسی سورینو در منطقه گرمدره کرج واقع شده است.باغ تالار سورینو یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد که از دو سالن مجزا تشکیل شده است.فضای باغ تالار سورینو داری برکه و آبنمای زیبا، چشم اندازی عالی و چیدمان آلاچیق به طور تخصصی اجرا گردیده است. باغ عروسی سورینو دارای سیستم صوتی حرفه ای و سالن آکوستیک بوده و بهترین فیلم برداری و نورپردازی ممکن را برای برگزاری جشن عروسی شما تضمین می نماید. باغ عروسی سورینو دارای امکاناتی نظیر سفره خانه، پارکینگ اختصاصی، جایگاه عروس و دانورپردازی، موزیک، گل آرایی، آتش بازی، بار شمع و... می باشد.باغ عروسی پاریس از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است، این باغ زیبا این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و این خاطره فراموش نشدنی را در ذهنتان ثبت کنید.
مشخصات باغ عروسی سورینو
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 400 -600 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ عروسی سورینو
کرج، گرمدره
عکس و تصاویر باغ تالار عروسی سورینو
------------------------------------
باغ عروسی جزیره آبی
باغ عروسی جزیره آبی یکی از مدرن ترین آزادگان جنوب بعد از احمد آباد مستوفی می باشد. باغ تالار جزیره آبی در زمینی به مساحت 20000 مترمربع بنا شده است و دارای قدمت 15 ساله می باشد.این تالار باغ دارای سه سالن مجزا می باشد. باغ عروسی جزیره آبی دارای خدماتی نظیر آتش بازی، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، سفره عفد روی آب، موسیقی زنده و امکان ورود ماشین عروس به داخل سالن می باشد. در این باغ تالار انواع غذاهای ایرانی و اروپایی سرو می شود. دارای پارکینگ اختصاصی برای میهمانان می باشد. باغ تالار عروسی جزیره آبی موقعیت مناسبی برای میهمانان دارد.
مشخصات باغ تالار عروسی جزیره آبی
سال ساخت : مشخص نمی باشد.
ظرفیت میهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 500 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی جزیره آبی
آزادگان جنوب
عکس ها و تصاویر باغ عروسی جزیره آبی
------------------------------------
باغ عروسی هزار و یک شب
باغ عروسی هزار و یک شب یکی از زیباترین باغ های شرق تهران است. این باغ تالار دارای 2 سالن مجلل و زیبا با ظرفیت  400 نفر است. از جمله امکانات این باغ می توان به نورپردازی حرفه ای و مدرن سالن پذیرایی، نورپردازی حرفه ای موزیک، فضای باز همراه با چمن مصنوعی وسعت 1500 متر،‌ ورودی عروس و داماد و جایگاه عروس و داماد شیک و مدرن،‌ آلاچیق،‌ آبنما،‌ استخر،‌ سفره خانه سنتی،‌ ظروف پلیمری شیک همراه با تجهیزات روی میز زیبا و شیک،‌ برخورداری از پارکینگ اختصاصی شامل می شود. باغ عروسی هزار و یک شب بهترین تجهیزات رفاهی و خدماتی مراسم عروسی ایده آلی را برای شما به ارمغان می آورد.
مشخصات باغ تالار عروسی هزار و یک شب
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 400 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی هزار و یک شب
شرق تهران، کرشت
عکس ها و تصاویر باغ عروسی هزار و یک شب
------------------------------------
باغ عروسی 21
باغ عروسی 21 یکی از جدیدترین و لوکس ترین باغ های تهران می باشد که در خرداد سال 1396 در منطقه گرمدره تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. باغ عروسی 21 با معماری منحصر بفرد خود و طراحی اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی همه آنچه را که شما در نظر دارید را برآورده می سازد. فضای سبز منحصر بفرد با ظرفیت 500 میهمانان و سالن پذیرایی عروسی با ظرفیت 300 نفر همراه با بروزترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و صوتی و تصویری می تواند شب به یاد ماندنی را برای مهمانان مراسم عروسی شما به ارمغان آورد.
مشخصات باغ تالار عروسی 21
سال ساخت : 1396
ظرفیت مهمانان : 250 الی 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 300 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی 21
کرج، میدان گرمدره، خیابان تاج بخش
قیمت ورودی باغ تالار عروسی 21
25 تا 40 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی 21
------------------------------------
باغ عروسی نگار
باغ عروسی نگار در منطقه تهرانسر واقع شده است و یکی از باغ های زیبا و همراه با فضایی سرسبز با بهترین تجهیزات رفاهی و خدماتی مراسم عروسی ایده آلی را برای شما به ارمغان می آورد. ظرفیت این باغ عروسی 450 نفر است. امکانات این باغ تالار شامل اتاق عقد، نور پردازی، گل ارایی، جایگاه عروس و داماد، آتش بازی، شمع آرایی و... می باشد. باغ تالار نگار شبی به یادماندنی برای شما عزیزان رقم میزند.
مشخصات باغ تالار عروسی نگار
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 450 نفر
ظرفیت پارکینگ : 40 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی نگار
سعید آباد
عکس ها و تصاویر باغ عروسی نگار
------------------------------------
باغ عروسی باران
باغ عروسی باران از باغ های با قدمت و در عین حال سبک جدید و مدرن می باشد که در منطقه گرمدره واقع شده است. باغ عروسی باران در فضایی به وسعت 10,000 مترمربع احداث شده است و دارای سالن پذیرایی عروسی قابل قبولی برای استقبال از میهمانان مراسم عروسی می باشد. سقف سالن پذیرایی باغ باران حدود 6 متر بوده و تجهیزات و امکانات به روز این باغ عروسی تمام ابزار مورد نیاز برای خدمات مجالس و تشریفات عروسی ایده آل را فراهم می سازد. فضای سبز و طبیعت زیبا باغ عروسی باران همراه با آبنماها هر بیننده ای را به خود جلب می کند. باغ عروسی باران از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند.
مشخصات باغ تالار عروسی باران
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300 الی 450 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی باران
کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه
عکس ها و تصاویر باغ عروسی باران
 ------------------------------------
باغ عروسی موناکو
باغ عروسی موناکو یکی از بهترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی همراه با فضای سبز زیبا و غنی در تهران می باشد و این باغ در سال های اخیر در منطقه گرمدره افتتحاح شده است. ظرفیت باغ عروسی موناکو تهران بین 250 تا 300 نفر است و هر سه پکیج تشریفات عروسی گلد ، سیلور و برنزی در این باغ قابل ارئه می باشد. همچنین باغ عروسی موناکو دارای پارکینگ اختصاصی در داخل باغ با ظرفیت 300 وسیله نقلیه می باشد و نزدیک بودن میز شام به سالن پذیرایی و پیمودن مسافت کوتاه برای مهمانان عروسی از دیگر مزایا باغ موناکو گرمدره می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی موناکو
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 200 الی 300 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 300 خودرو
قیمت ورودی باغ عروسی موناکو
3 تا 8 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی موناکو
------------------------------------
باغ عروسی کاج
باغ عروسی کاج در جاجرود واقع شده است. این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و با ظرفیت 500 نفر می باشد. از ویژگی های باغ عروسی کاج می توان کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد.
مشخصات باغ تالار عروسی کاج
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی کاج
تهران، جاجرود
------------------------------------
باغ عروسی سینا
باغ عروسی سینا در جاده شهریار واقع شده است و ظرفیت این باغ 600 نفر است. باغ تالار سینا دارای دو سالن مجزا ، دیزاین به روز، پارکینگ اختصاصی، دسترسی آسان، سیستم نورپردازی و صوتی حرفه ای، نوساز، لباس فرم یکدست ، سفره خانه سنتی و پرسنل مجرب  افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
باغ عروسی سینا دارای امکاناتی نظیر اتاق عقد مجزا، ماشین عروس، گل آرایی، آتش بازی، مشعل آرایی، بادکنک آرایی، جایگاه عروس و داماد و... شامل می شود.
مشخصات باغ تالار سینا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی سینا
جاده شهریار
ورودی باغ تالار عروسی سینا
3 تا 7 میلیون
عکس و تصاویر باغ تالار عروسی سینا
------------------------------------
باغ عروسی رز
باغ عروسی رز در منطقه شهریار واقع شده و ظرفیت این باغ 600 نفر است. این باغ تالار عروسی دارای امکاناتی نظیر آبشار، آبنما، فضای سنتی، کافی شاپ، استخر، ورودی باغ، اتاق عقد، پارکینگ اختصاصی و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. از دیگر امکانات این باغ می توان به آتش بازی، شعل آرایی، اتاق عقد، سفره خانه سنتی، گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، جایگاه عروس و داماد، فضای سبز و طبیعت زیبا باغ عروسی رز همراه با آبنماها هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این باغ تالار از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند.
مشخصات باغ تالار عروسی رز
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی رز
شهریار، بعد از میدان نماز
عکس ها و تصاویر باغ عروسی رز
 ------------------------------------
باغ عروسی سیب
باغ عروسی سیب در منطقه احمد آباد واقع شده است.این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 800  نفر می باشد. این باغ دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام است. آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد و دارای محوطه استثنایی و شیک می باشد. از ویژ گی های باغ تالار سیب می توان به محوطه و فضای سبز زیبا، سالن های مجلل زیبا و دیزاین جدید و مدرن اشاره نمود.
باغ تالار سیب دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، ماشین عروس، آتش بازی، کافی شاپ، میوه آرایی، سفره خانه سنتی، اتاق عقد مجزا، جایگاه عروس و داماد، نورپردازی، گل آرایی، سفره عقد، شمع آرایی و...
مشخصات باغ تالار عروسی سیب
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 1000 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی سیب
احمدآباد مستوفی
قیمت ورودی باغ تالار عروسی سیب
10 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی سیب
------------------------------------
باغ عروسی VIP
باغ عروسی VIP در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع شده است. این باغ تالار 650 متر عمارت در 2250 متر زمین سالن موزیک با عایق اکوستیک صدا حرفه ای دارای 4 اتاق خواب با کمد دیواری تمام چوب دارای شاه نشین مجلل و اتاق بیزینس دارای 30 تا درخت زیبا از جمله بیدمجنون بزرگ 9 متری 3000 عدد بوته رز 54 عدد درخت چنار و 20 عدد درخت تبریزی چمن کاری به متراژ 450 متر نیز می باشد. باغ تالار VIP شبی به یادماندنی برای شما عزیزان رقم میزند.
مشخصات باغ تالار عروسی VIP
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 400-200 نفر
ظرفیت پارکینگ : 150 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی VIP
کیلومتر11 واقع در سعید آباد
قیمت ورودی باغ تالار عروسی VIP
4 تا 15 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسیVIP
------------------------------------
 


باغ لاکچری تهران
باغ لاکچری اصفهان
باغ لاکچری در مشهد
باغ لاکچری لواسان
باغ لاکچری مشهد
باغ لاکچری گرمدره
باغ لاکچری دزفول
باغ لاکچری بهرامی
باغ لاکچری عروسی
باغ های لاکچری اصفهان
باغ رستوران لاکچری اصفهان
باغ تالار لاکچری در اصفهان
اجاره باغ لاکچری در مشهد
اجاره باغ لاکچری در شیراز
خرید باغ لاکچری در اصفهان
باغ عمارت لاکچری بهرامی
ویلا لاکچری باغبهادران
ویلای لاکچری باغبهادران
اجاره ویلا باغ بهادران لاکچری
باغ تالار لاکچری تهران
باغ تالارهای لاکچری تهران
باغ تالار لاکچری گرمدره
باغ تالار لاکچری در تهران
باغ تالار لاکچری شهریار
خانه باغ لاکچری
باغ ویلا لاکچری در شهریار
باغ های لاکچری دزفول
باغ رستوران لاکچری
باغ عروسی لاکچری شیراز
باغ ویلای لاکچری شهریار
طراحی باغ لاکچری
باغ عمارت لاکچری
باغ عمارت لاکچری مجلل
باغ عکاسی لاکچری
عکس باغ لاکچری دزفول
فروش باغ لاکچری
باغ های لاکچری گرمدره
باغ های لاکچری مشهد
نمای باغ لاکچری
باغ ویلای لاکچری
باغ ویلاهای لاکچری
طراحی باغ ویلا لاکچری
عکس باغ ویلا لاکچری
باغ های لاکچری
عکس باغ های لاکچری
باغ تالار های لاکچری تهران
باغ رستوران های لاکچری تهران
خانه باغ های لاکچری
تالار لاکچری تهران
تالار لاکچری اصفهان
تالار لاکچری مشهد
تالار لاکچری در تهران
تالار لاکچری کرج
تالار لاکچری اهواز
تالار لاکچری دانیال
تالار لاکچری شیراز
تالار لاکچری غرب تهران
تالار های لاکچری اصفهان
باغ تالار لاکچری اصفهان
تالار های لاکچری اهواز
باغ تالار لاکچری در اصفهان
باغ تالار لاکچری گرمدره
باغ تالار لاکچری شهریار
تالار پذیرایی لاکچری
تالار های لاکچری تهران
تالار عروسی لاکچری تهران
لاکچری ترین تالار تهران
لاکچری ترین تالار اصفهان
تالار عروسی لاکچری شیراز
تالار های لاکچری کرج
تالار های لاکچری مشهد
باغ تالار های لاکچری مشهد
تالار های لاکچری
لاکچری ترین باغ تالار های تهران
تالار معروف فرمانیه
تالار معروف تهران
تالار معروف گرمدره
تالار معروف همدان
تالار معروف قم
تالار معروف مشهد
تالار معروف شهریار
تالار معروف لنگرود
تالار معروف رشت
تالار معروف گرگان
تالار های معروف اصفهان
تالار های معروف اهواز
باغ تالار معروف تهران
باغ تالار معروف کرج
باغ تالار معروف مشهد
باغ تالار معروف شهریار
تالارهاي معروف تهران
تالار های معروف تهران
تالار معروف فرمانیه تهران
تالار های معروف تبریز
تالار های عروسی معروف تهران
تالار های معروف رشت
تالار معروف زنجان
تالار هاي معروف شيراز
تالار های معروف شیراز
عکس تالار معروف فرمانیه
تالار های معروف قزوین
تالار های معروف کرمانشاه
تالار های معروف مشهد
باغ تالار های معروف مشهد
تاریخ درج: 1398/10/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ های عروسی خاص و لاکچری تهران از مجموع 0 امتیاز