استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ های عروسی قانونی و مجوز دار تهران

باغ های عروسی قانونی و مجوز دار تهران
باغ های عروسی قانونی و مجوز دار تهران :تالار پذیرایی دانیال-تالار پذیرایی ایرانیان-تالار پذیرایی ماهان-تالار پذیرایی کوچک-تالار پذیرایی پارسیس-تالار پذیرایی آریا-تالار پذیرایی عمارت زرین-تالار پذیرایی سناتور-تالار پذیرایی شیان-تالار پذیرایی مفرح-تالار پذیرایی میثاق-تالار پذیرایی هویزه-تالار پذيرايي شباهنگ












باغ ستاره طلایی
منطقه باغ : کیلومتر16 جاده مخصوص کرج
ظرفیت سالن : 700 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 ماشین
توضیحات : بافضای سبز و زیبا وآب نمای سنگی شیک و سفرخانه سنتی در فضای باز
-----------------------------------------------
باغ تالار غزال
باغ تالار غزال یکی از باغ های مناسب جهت برگزاری مراسم نامزدی و عروسی ایده آل می باشد که در جاده مخصوص کرج واقع شده است.باغ تالار غزال دارای دو سالن با ظرفیت 400 نفر که برای مجالس کم ظرفیت بهترین انتخاب است.چشم انداز بی نظیر و فضای چیدمان شده باغ تالار غزال که دارای قهوه خانه سنتی و سالن عقد رو باز و سر پوشیده به انتخاب زوج ها یک شب به یاد ماندنی به جا خواهد گذاشت.امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار غزال
1- سالن شام مجزا
2- ورودی شیک و با شکوه
3- پیست رقص
4- رقص نور ویژه
5- سیستم صوتی حرفه ای
-----------------------------------------------
باغ تالار ویان
باغ تالار ویان با ظرفیت 250 نفر در منطقه وردآور یکی از مجموعه های لوکس جهت برگزاری عروسی با شکوه و ویژه می باشد.ورودی رایگان در خرداد و تیر باغ تالار ویان عمارت باغ تالار ویان با نمایی سفید در باغ جای گرفته که با آبنما های زیبا و گل آرایی متناسب با فصل میزبان برپایی جشن های نامزدی و عروسی لاکچری است.لوستر آرایی در میان باغ تالار و دیزاین سالن عقد و همچنین نورپردازی سالن های اصلی عروسی در باغ تالار ویان فضایی دلنشین را برای یک شب خاص و متفاوت رقم زده است.امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار ویان
1- دو فضای مجزا برای عقد
2- سیستم صوتی حرفه ای
3- دیزاین مدرن و به روز
4- سالن شام مجزا باغ عروسی ویان
5- شمع آرایی و گل آرایی
6- پارکینگ اختصاصی
-----------------------------------------------
باغ 770
منطقه باغ : گرمدره
ظرفیت سالن باغ : 300 نفر
ظرفیت پارکینگ : نامشخص
توضیحات: این باغ عروسی دارای فضای آلاچیق عقد است و همچنین دارای امکاناتی نظیر باغ و سالن بسیار زیبا، دارای دو سالن مجزا، دارای چایخانه سنتی، فضای عقد در باغ، برکه و آبشار است و میتوان گفت یکی از مدرن ترین باغ های منطقه محسوب میشود.
-----------------------------------------------
باغ و تشریفات یلان
باغ و تشریفات یلان با دارا بودن عمارتی زیبا و مجلل با ظرفیت بالغ بر 600 نفر با سالها تجربه عالی در محدوده گرمدره واقع شده است.در باغ و تشریفات یلان چیلر های سقفی طراحی گردیده تا از لوازم جانبی گرمایشی و سرمایشی جهت زیباتر بودن نمای داخلی استفاده نشود.هنگام ورود به باغ تشریفات یلان پلکان دو طرف عمارت یکی به تراس سفره عقد و دیگری به کافی شاپ عربی ختم می شود و این مجموعه دارای آشپزخانه صنعتی می باشد.امکانات و سرویس های ویژه باغ و تشریفات یلان
1- پارکینگ اختصاصی
2- تراس سنتی
3- استیج رقص
4- روف گاردن
5- سالن سلف مجزا
6- دی جی حرفه ای
7- آسانسور
8- اتاق vip
9- گل آرایی و شمع آرایی
-----------------------------------------------
باغ سفید
منطقه باغ : کیلومتر 27 جاده کرج
ظرفیت سالن باغ : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ :250 ماشین
توضیحات: باغ عروسی سفید یک از باغ های به روز برای برگزاری مراسم عروسی است که در منطقه گرمدره و پایین کلاک بنا شده است. باغ تالار عروسی سفید دارای عمارتی زیبا با معماری مدرن ، باغ با فضای سبز و محیطی مناسب است. امکانات و تجهیزات مدرن باغ سفید و خدمات کامل این باغ از جمله مزیت های باغ تالار سفید است.
-----------------------------------------------
باغ یاسین
منطقه باغ : شهریار
ظرفیت سالن باغ : 700 نفر
ظرفیت پارکینگ :نامشخص
توضیحات: باغ عروسی یاسین یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد. باغ تالار یاسین با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند. انجام مراسم عقد در فضای باز این تالار باغ صورت می گیرد. باغ تالار یاسین دارای سالن های متوسط برای مجالس کوچک و متوسط می باشد. همچنین این باغ تالار دارای دسترسی مناسبی میباشد.
-----------------------------------------------
باغ خوبان
منطقه باغ : گرمدره
ظرفیت سالن باغ : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ :نامشخص
توضیحات: باغ تالار خوبان دارای ورودی مناسب با محوطه زیبا است و از ویژگی های باغ عروسی خوبان می توان کیفیت بسیار عالی غذا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس را نام برد. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر مجالس عروسی، نامزدی، جشن ها، سمینارها و..است.
-----------------------------------------------
باغ آرشام
منطقه باغ : شهر قدس
ظرفیت سالن باغ : نامشخص
ظرفیت پارکینگ :نامشخص
توضیحات: باغ تالار آرشام یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد و این باغ تالار دارای 6000 متر فضای سبز با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند. باغ عروسی آرشام دارای امکاناتی نظیر سفره خانه، پارکینگ اختصاصی، 2 سالن مجزا، جایگاه عروس و دانورپردازی، موزیک، گل آرایی، آتش بازی، بار شمع و... می باشد.
-----------------------------------------------
باغ 777
منطقه باغ : گرمدره
ظرفیت سالن باغ : 800 نفر
ظرفیت پارکینگ :200 ماشین
توضیحات: باغ تالار 777 در زمینی به وسعت بیش از 5000 مترمربع بنا شده و در سال 96 مورد بازسازی قرار گرفته است. نقطه قوت این باغ زیبا سالن پذیرایی با سقف بلند آن است. این باغ دارای پارکینگ داخلی و سالنی برای برگزاری مراسم عقد می باشد که دارای معماری مدرن ، باغ با فضای سبز و محیطی مناسب برای پذیرایی است.در این باغ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشود و همچنین امکانات و تجهیزات این باغ شامل فضای بازی کودکان، سفره خانه، میوه آرایی، شمع آرایی، سفره آرایی، گل آرایی، آتش بازی، موزیک پاپ و سنتی، کافی شاپ، نور پردازی، طراحی دکوراسیون لاکچری و... است.
-----------------------------------------------
باغ روما
منطقه باغ : کیلومتر 25 جاده کرج
ظرفیت سالن باغ : 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : نامشخص
توضیحات: باغ تالار عروسی روما یکی از لوکس ترین باغ های کیلومتر 25 جاده کرج منطقه گرمدره می باشد.این باغ عروسی دارای دو سالن مجزا است و در فصل تابستان ظرفیت 600 نفر و فصل زمستان 300 نفر می باشد،این باغ برای مراسم هایی با ظرفیت کم مناسب می باشد.دارای دسترسی مناسب و دارای دارای امکاناتی نظیر اتاق عقد، سفره خانه سنتی، فضای ورودی زیبا، طاق رومی، کافی شاپ، گل آرایی، شمع آرایی، آتش بازی، دکوراسیون و چیدمان ورودی عروس و داماد، پارکینگ مجزا و... می باشد.
-----------------------------------------------
باغ تالار فرمانیه
معرفی باغ تالار فرمانیه
باغ تالار فرمانیه یکی از باغ های شیک و زیبا با ظرفیت 200 نفر در منطقه گرمدره است که با سابقه درخشان بیش از یک دهه نامی نیک به جا گذاشته است.مهمانداران تحصیل کرده و آراسته در باغ تالار فرمانیه میزبان جشن های باشکوه نامزدی عروسی می باشند.ورودی باغ تالار فرمانیه رایگان است و با گروه موزیک اختصاصی تشریفات آرین همراه است.امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار فرمانیه
1- طراحی و دیزاین مدرن
2- گل آرایی و میوه آرایی
3- سیستم صوتی حرفه ای
4- استفاده از ایده های روز
5- کیفیت بالای غذا
6- تنوع در منو
7- پارکینگ اختصاصی
8- اتاق عقد مجزا
-----------------------------------------------


باغ تالار های عروسی
باغ ، سالن و تالار در تشریفات مجالس مهرسام
تشریفات مجالس مهرسام با معرفی باغ ها و سالن های اختصاصی  مجلل در تهران و اطراف تهران ، رویا های شما را به واقعیت تبدیل خواهد کرد لیست تعدادی از باغ و سالن های تهران و اطراف تهران به شرح زیر است :
باغ تالارهای بزرگراه آزادگان – وروردی فیروزبهرام:
ظرفیت این باغ تالارها از 100 تا 1500 نفر می باشد. آدرس و کروکی این تالارها بسیار سر راست می باشد.
باغ سالن های کیلومتر 13 (محدوده ایران خودرو و کرمان خودرو) :
باغ سالن های این محدوده  دارای فضای باغی وسیع و زیبا و  فضای سبز مختص مراسم عقد بصورت اروپایی می باشد. مجهز بودن سالن و پارکینگ باغ از دیگر ویژگی های این باغ تالار ها است. ظرفیت این باغ سالن ها از 200 تا  600 نفر می باشد.
باغ سالن های کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج :
ظرفیت این باغ ها از 200 تا 600 نفر می باشد.
باغ سالن های گرمدره :
حدود 40 باغ تالار با ظرفیت های مختلف  در این منطقه وجود دارد. دسترسی به این منطقه از بزرگراه همت،بزرگراه تهران کرج و جاده مخصوص کرج امکان پذیر است. این باغ سالن ها دارای بالاترین درجه استانداردهای عروسی ، فضای سبز بینظیر و سالن های  شام مجزا و مجلل می باشند
باغ سالن های محمدشهر ، کمال شهر ، فردیس کرج :
این منطقه دارای باغ سالن های عروسی بینظیر و رویایی است . فضاسازی بیرونی زیبا ،آلاچیق و استخرهای بزرگ از ویژگی های این باغ ها است.
باغ سالن های شرق تهران :
باغ های شرق تهران در منطقه های لواسان ، فشم ،جاجرود و کرشت واقع شده است. ظرفیت این سالن ها حداکثر 800 نفر می باشد.
 ویلا و سالن اجتماعات داخل تهران :
سالن اجتماعات ها و ویلاهای داخل تهران نهایتا گنجایش 150 نفر را دارد. 5 سالن اجتماعات در شرق ،12 سالن اجتماعات در غرب و 8 سالن در شمال تهران  وجود دارد که  برای برگزاری عروسی و نامزدی مناسب است.
باغ ها و سالن های منطقه سعید آباد و شهریار :
بیش از 20 سالن و باغ در این منطقه قرار دارد که دارای ظرفیت های مختلف (از 100 الی 1000) می باشند.منطقه سعید آباد حدود 15 کیلومتر با تهران فاصله دارد و دسترسی به این منطقه از طریق بزرگراه فتح امکان پذیر خواهد بود.
سالن های پذیرایی تهران :
سالن های ساده تا لاکچری زیادی در تهران وجود دارد که یکی از آنها سالن پذیرایی مهرسام می باشد  که این سالن بسیار لوکس  به ظرفیت 180 نفر در بهترین جای تهران ، ولنجک قرار دارد  که اماده پذیرایی از لوکس ترین مهمانی های شما عزیزان می باشد.

تالار و باغ عروسی
خدمات مجالس و تشریفات سایت دوشیزه جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عروسی مشتریان خود، بهترین سالن ها، باغ عروسی و ویلاهای تهران و اطراف تهران را پیشنهاد می دهد.

خدمات زیر توسط گروه کارشناسان تالار سایت دوشیزه به مشتریان محترم ارائه می گردد:

معرفی باغ، سالن و تالار های مجلل عروسی
قرار بازدید از فضای مورد نظر به اتفاق مشتری جهت انتخاب و بررسی گنجایش دقیق مدعوین
عقد قرارداد با باغ یا سالنهای مجلل برای برگزاری مجالس
هماهنگی با کادر متخصص جهت طراحی چیدمان و ایجاد یک فضای ایده آل برای مهمانی
در صورت فراهم بودن محل برگزاری از جانب سفارش دهنده، بازدید از فضا و دیزاین فضای مورد نظر توسط طراحان مجموعه

یکی از خدمات مهم در پکیج های پیشنهادی تشریفات سایت دوشیزه، اجاره باغ  و تالار عروسی میباشد. در این مورد کلیه نکات مهم از قبیل هزینه باغ عروسی، محل و فاصله تا باغ، فصل برگزاری مراسم عروسی و همچنین تعداد میهمانان در جشن عروسی در نظر گرفته میشود. همچنین بدانید خدمات مجالس سایت دوشیزه با بیش از 80 مورد باغ عروسی و ویلای شیک برای عروسی، آماده ارائه بهترین پیشنهادات در این زمینه به عروس و دامادها میباشد.

یکی از اصلی ترین دغدغه های هر زوج جوانی، پیدا کردن محل مناسب توأم با آرامش و احساس امنیت در برگزاری مراسم عروسی می باشد. مجموعه تشریفات مجالس سایت دوشیزه با داشتن تعداد زیادی مورد باغ و سالن در شرق و غرب تهران با توجه به بودجه شما استرس های شما را از بین میبرد.

مراسم عروسی از نظر اکثر افراد مهمترین اتفاقی است که در زندگی شان می افتد و به همین دلیل است که عروس و داماد تمام تلاش شان را میکنند تا مراسم عروسی شان به بهترین شکل ممکن برگزار شود. اولین نکته که درباره برگزاری مراسم عروسی ذهن عروس و داماد را مشغول میکند محل برگزاری آن است، قدیم ترها در خانه مراسم عروسی میگرفتند ولی امروزه در تالار و باغ برگزار میشود. 

عروسی در فضای باز
دکور عروسی در فضای باز
اگر در انتخاب تالار و باغ سردرگم شده اید باید به فصلی که مراسم عروسی تان میخواهید برگزار کنید توجه کنید، در فصل بهار و تابستان باغ مناسب است و در فصل پاییز و زمستان تالار بهتر است. پس اگر در فصل بهار و تابستان میخواهید مراسم عروسی تان را برگزار کنید باغ گزینه خوبی برای شماست، برای مهمان ها هم باغ متفاوت تر و جالب تر است.

عروسی در باغ
برگزاری مراسم عروسی در باغ
چیدمان درست میز و صندلی ها در باغ، نورپردازی، تزیینات از مهمترین نکاتی هستند که برای برگزاری مراسم عروسی در فضای باز باید به آن دقت کنید. برای دکور و تزیینات باغ ایده های متنوعی وجود دارد که ما رومانتیک ترین و رویایی ترین ها را برایتان در این بخش از نمناک جمع آوری کرده ایم.

در سالهای اخیر تمایل زوج های جوان به برگزاری مراسم عروسی خود در باغ تالار افزایش یافته است.به گونه ای که هم اکنون تعداد قابل توجهی از مراسم های عروسی در باغ تالار ها و یا باغ عروسی خصوصی برگزار می گردد. اما برای انتخاب یک باغ عروسی خوب باید ویژگیهای لازم برای برگزاری مراسم عروسی را مد نظر داشت.

ویژگی های مهم یک باغ عروسی خوب جهت برگزاری مراسم عروسی:
داشتن سالن متناسب با تعداد میهمانان دعوت شده
داشتن سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مناسب
رختکن
سرویس بهداشتی به تعداد کافی
پارکینگ
نورپردازی مناسب
داشتن سقف بلند و حداقل تعداد ستون در داخل سالن و …

از جمله نکاتی است که در هنگام انتخاب باغ عروسی باید به آنها توجه کرد.

تشریفات سایت دوشیزه ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از ۷۰ مورد باغ عروسی و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب داشته باشید.

تالار پذیرایی دانیال
تالار پذیرایی ایرانیان
تالار پذیرایی ماهان
تالار پذیرایی کوچک
تالار پذیرایی پارسیس
تالار پذیرایی آریا
تالار پذیرایی عمارت زرین
تالار پذیرایی سناتور
تالار پذیرایی شیان
تالار پذيرايي فخريه east azerbaijan province
تالار پذیرایی راحیل gorgan golestan province
تالار پذیرایی لوتوس لنگرود gilan province
تالار پذیرایی ونوس karaj
تالار پذیرایی رویال آنتیک noe
تالار پذیرایی مفرح tehran province tehran
تالار پذیرایی میثاق tehran province iran
تالار پذیرایی هویزه tehran tehran province
تالار پذيرايي شباهنگ shahriar tehran province
تالار پذيرايي سياره tehran province tehran
تالار پذیرایی میثاق tehran province
تالار پذیرایی انصار tehran province tehran
تالار پذیرایی سورتمه tehran province tehran
تالار پذیرایی نهاجا tehran
تالار پذیرایی vip رباط کریم
تالار پذیرایی vip
تالار پذیرایی گلریز هنرستان zanjan
تالار پذیرایی 133
تالار پذیرایی 14
تالار پذیرایی 15 خرداد
تالار پذیرایی 110 شیراز
تالار پذیرایی برای 100 نفر
تالار پذیرایی منطقه 19
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 14
تالار پذیرایی فرهنگیان خیابان 17 شهریور
تالار پذیرایی میثاق 1
تالار پذیرایی منطقه 10
تالار پذیرایی 1
تالار پذیرایی 22 سایت دوشیزه ارتش
تالار پذیرایی 22 سایت دوشیزه ارتش در تهران
تالار پذیرایی 22 سایت دوشیزه
تالار پذیرایی 22 سایت دوشیزه ارتش اصفهان
تالار پذیرایی 20
تالار پذیرایی با ظرفیت 200 نفر
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 2
تالار پذیرایی منطقه 2
تالار پذیرایی صدف 2 زنجان
تالار پذیرایی نور 2
تالار پذیرایی منطقه 3 تهران
تالار پذیرایی زیتون 30 متری جی
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 3
تالار پذیرایی با ظرفیت 300 نفر
تالار پذیرایی معلم منطقه 3
تالار پذیرایی گل یاس منطقه 3
تالار پذیرایی خانه معلم منطقه 3
تالار های پذیرایی منطقه 3
تالار پذیرایی منطقه 4
تالار پذیرایی منطقه 4 تهران
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 4
تالار پذیرایی 5 ستاره
تالار پذیرایی 555
تالار پذیرایی منطقه 5
تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 5
تالار پذیرایی برای 50 نفر
تالار پذیرایی منطقه 5 تهران
تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر تهران
تالار پذیرایی با ظرفیت 50 نفر کرج
تالار پذیرایی با ظرفیت 500 نفر
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 6
تالار پذیرایی منطقه 6
تالار پذیرایی منطقه 6 تهران
تالار پذیرایی بهار 64
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 6 تهران
تالار پذیرایی با ظرفیت 600 نفر
تالار پذیرایی خانه معلم منطقه 6
تالار پذیرایی 777
تالار پذیرایی منطقه 7
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 7
تالار پذیرایی با ظرفیت 700 نفر
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 8
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 8 تهران
تالار پذیرایی خانه معلم منطقه 8
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 9
تالار های پذیرایی منطقه 9
 
تاریخ درج: 1398/07/21
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ های عروسی قانونی و مجوز دار تهران از مجموع 0 امتیاز