استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

به چه خواستگارهایی نه بگویید ..!

به چه خواستگارهایی نه بگویید ..!

به گزارش دوشیزه به نقل از خراسان ؛ سلام و خدا قوت، این روزها با افزایش دمای هوا، کاهش گازهای گلخانه ای و پایان مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان اروپا، بساط عروسی ها دوباره راه افتاده، به خصوص این که زمینه آشنایی نسل جوان با همدیگه و مبادرتشون به انتخاب های آگاهانه در بنگاه های شادی و نشاط اینستاگرامی هم طبق نظر کارشناسان 20 تا 35 درصد افزایش پیدا کرده!!

یک نمونه اش کامنت های پرشور نسل جوان در پیج اون دختر خانمه که عاشق اون آقا پسره بود که بعدش اون آقا پسره عاشق اون یکی دختر خانمه شد و هر 3 در کنار هم باعث شدن اوقات نسل جوان حسابی سپری بشه و جوانان مجرد بتونن در بین کامنت هاشون در خصوص این مثلث عشقی، نیمه گمشده زندگی خودشون رو هم بر اساس نوع موضع گیریش در خصوص ماجرای دنیا و ساسی انتخاب کنن! خب حالا نگرانی خانواده ها اینه که اگه فرزندشون از طریق این بنگاه های همسریابی اینستاگرامی مورد مناسبی پیدا کرد چه کنن؟ دختر بدن یا که ندن؟







اول به خانواده های دختردار توصیه می کنیم به پسرهایی که اکانتشون پرایویته دختر ندین!! بعدشم خب سرچ کنین ببینین اگه پسره تو اینستاگرام با شال و روسری زنانه دابسمش ساخته دختر که هیچی، چایی هم ندین به طرف! اصلاً راهش ندین که نخواد چایی بدین!! البته دابسمش نساختن شرط لازمه اما شرط کافی نیست، مابقی شرایط طرف رو باید با تحقیق میدانی در تلگرام ارزیابی کنین، الکی هم برای تحقیق سراغ بقال و نونوای محله طرف نرین، این پسرهای دابسمش ساز یا خودشون اهل خرید برای خونه نیستن، یا خانواده ها از لحظه ای که پسرشون با دابسمش سازی معروف شد ترجیح میدن طرف رو برای حفظ آبروی خانواده بیرون نفرستن!!


اما حالا می رسیم به پاسخ این پرسش بنیادی که آقا پسرها به خواستگاری دخترهای چه نوع خانواده هایی برن؟ آقا پسرهای گرامی اگه با شال و روسری مامان تون دابسمش می سازین پیج برادر، پدر، خواهر و مادر و حتی عمه عروس خانم رو چک کنین، اگه اهل دابسمش دیدن بودن شما خواستگاری دخترشون نرین، نه این که اونا بد باشن، نه! فقط راهتون نمیدن خرج خشکشویی کت و شلوار و شیرینی و دسته گل میمونه روی دستتون!! اگه هم اهل دابسمش دیدن نبودن برین خواستگاری اما از هنرهاتون نگین!! درباره دفاع چهار نفره خطی و تاکسی خطی صحبت کنین تا رد گم کنین شاید فرجی شد!

سید مصطفی صابری

تاریخ درج: 1395/04/05
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله به چه خواستگارهایی نه بگویید ..! از مجموع 0 امتیاز