استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین آتلیه عکاسی عروس در نیاوران

بهترین آتلیه عکاسی عروس در نیاوران
بهترین آتلیه عکاسی عروس در نیاوران :آتلیه های عروس خوبی در شمال تهران محدوده ی نیاوران وجود دارد که هرکدام با کادر تحصیل کرده و سرتیفیکست خود در کنار تجهیزات به روز و پیشرفته حرفی برای گفتن دارند و مدعی هستند می توانند رویایی ترین شب تمام عمر عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز را با بهترین متدها ثبت و ضبط کنند و می توانند لبخند رضایت جوانان در شرف ازدواج را به ارمغان بیاورند.










 ایا تجربه با مهارت مزون ارتباط دارد ؟؟؟ در محدوده ی نیاوران آتلیه های عروس با سابقه و دارای تجربه ای وجود دارد که می توانند به عروس و دامادها مشاوره ی هنری بدهند  که درکنار تجربه ی خود در امر عکس برداری و فیلم برداری از سلیقه ی مشتری خود هم حمایت کنند و همان عکس هایی را بگیرند که مشتری می خواهد با دادن مشاوره به نو عروس ها و آقا دامادهای عزیز می شود. بهترین ژست ها را خلق کرد و متفاوت ترین عکس ها را گرفت.


آتلیه عکس و فیلم خوب در نیاوران

تلفیق ذوق هنری تیم آتلیه و سلیقه ی مشتریان محترم می تواند عکس های خاص و ویژه ای خلق کند که کارهای بسیار متفاوت و زیبا تولید می شود . همه ی عروس خانم ها و آقا دامادها به دنبال خاص و متفاوت بودن هستند و عکس برداری از مهم ترین شب زندگیشان که متفاوت از تمام شب های عمرشان است بسیار برایشان مهم خواهد بود و به طبع به دنبال آتلیه ای خواهند بود که مطمئن باشند می تواند کار خاص ویژه و زیبا تقدیمشان کند.  در شمال تهران محدوده ی نیاوران آتلیه های با کیفیت کارخوب و قیمت مناسب هستند  که با توجه به بودجه ای  که عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز به امر مهم عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسیشان اختصاص می دهند پکیج هایی پیشنهاد می دهند که همه ی پکیج ها با قیمت های متفاوت و کیفیت کار بالا ارائه خواهد شد.  
 
آتلیه های عکاسی عروس با کادر خانم  البته به این آتلیه ها، آتلیه های مذهبی نیز گفته می شود. در نیاوران بعضی از آتلیه های عروس برای خانواده های مذهبی و مقید امکانی فراهم کرده اند که تیم فقط متشکل از خانم ها باشد و برای خانواده هایی که می خواهند پرسنل اتلیه انتخابی آن ها فقط خانم باشند و بسیار راحت هستند که با خانم ها این شب مهم عروسی خود را همراه باشند و نمی خواهند مردی درگروه در تمام مراحل عکاسی و فیلم برداری ادیت و چاپ و تحویل عکس و فیلم به مشتری وجود داشته باشد. کادرخانم حرفه ای و کاربلد که بتواند ذوق هنری و تجربه ی خود را به عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیری که آتلیه را انتخاب کرده اند نشان دهند و رضایت  آن ها را از آن خود کنند. این گروه های آتلیه های مذهبی یک کار جالب و قشنگی که انجام می دهند این است که فایل اصلی فیلم و عکس مربوط به عروسی ها را تحویل عروس و داماد می دهند و فایل اصلی یا مادر آن را از سیستم خود حذف می نمایند. این کار باعث اطمینان
و آسودگی خاطر خانواده ها می شود و امنیت کاری آن موسسه یا آتلیه عکاسی را بالا می برد. این یک نکته مهم به خصوص برای خانواده های ایرانی که متعصب بوده و با توجه به فرهنگ خود با آن توجه می کنند بسیار با اهمیت می باشد. و همین طور بعضی آتلیه های عروسی که در نیاوران هستند باغ های اختصاصی برای عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز در نظر گرفته اند تا شکوه عروسیشان به همان وضوح در عکس هایشان هم نمایان شود. جوانان عزیز با توجه به بودجه و هزینه ای که می توانند بدهند می توانند از این باغ ها هم استفاده کنند.  عروس خانم ها و آقا دامادهایی که می خواهند یکی از آتلیه های نیاوران را برای ثبت مهم ترین شب عمرشان انتخاب کنند باید نمونه کارهای آتلیه ها را ببینید با سلیقه و خواست خود تطابق دهند هر کدام با سلیقه و بودجه ی آن ها یکی بود را انتخاب کنند.

 
زمینه کاری و تخصص های متفاوت آتلیه های عکاسی آتلیه ها به کمک ما می آیند تا خاطرات خوب مان را در کنار عزیزان و دوستان و اشنایانمان ثبت و ماندگار کنیم.  اتلیه ها زمینه های کاری متفاوتی دارند و افراد با تخصص های مختلف برای انجام این کارهای متفاوت به کار می گیرند. این زمینه ها مثل عکاسی عروسی، عکاسی تولد، عکاسی اسپرت، عکاسی خانوادگی و عکاسی های صنعتی و تبلیغاتی می باشند. این زمینه های متفاوت عکاسی دکوراسیون مشرایط متفاوت می طلبند. لوکیشن و ژست های متفاوتی را شامل می شوند و حتی نحوه لباس پوشیدن افراد در ان ها متفاوت می باشد. در کنار همه این ها خلاقیت و ایده پردازی در کنار حرفه ای بودن عکاس باعث پیشرفت و تغییر و تحول در دنیای این عکس ها می شود. عکاسان آتلیه ها گاه با هدف ( عکس های تبلیغاتی و صنعتی ) و گاه بدون هدف اقدام به عکس گیری (غافلگیری اتفاقات و عکس های جالب ) می کنند.  بعضی آتلیه ها علاوه بر استودیو باغ و تالار اختصاصی دارند که هم می توانید برای برگذاری جشن ها و مراسم هایتان امکان گرفتن عکس هایی در فضای باز و در مکان هایی مجلل بگیرید.  
 
 تعامل گروه تشریفاتی و خدماتی مجالس با آتلیه های عکاسی گروه های تشریفاتی از جمله مجموعه هایی هستند که برای برگزاری مراسم و میهمانی ها با آتلیه ها تعامل و همکاری بسیاری دارند. این همکاری ها به شکل متفاوت صورت می گیرد.  گاه یک مجموعه تشریفات و خدماتی مجالس به طور اختصاصی آتلیه عکاسی نیز برای خود برقرار می کند تا برای برگذاری مراسم کمبودی از این نظر نداشته باشد و بتواند صفر تا صد مراسم را خود بر عهده بگیرد. اما گاه آتلیه اختصاصی ندارد و برای این کار با چند آتلیه قرارداد همکاری می بندد و برای برگزاری میهمانی ها جهت عکس و فیلم برداری از کمک آن بهره می برد. ولی گاهی اوقات هم حتی این همکاری را ندارد ولی آتلیه های خوب و دارای قیمت مناسب را می شناسد و در مشاوره های خود آن ها را به مشتریان معرفی کرده و پیشنهاد می دهند و این مشتریان هستند که بر اساس شرلی خود و کیفیت کاری آتلیه های عکاسی یکی را انتخاب می کنند. اما گاهی این مشتری است که خود در خواست دارد که یک آتلیه خاص وظیفه عکاسی و فیلم برداری از جشن یا میهمانی او را برعهده بگیرند در این صورت گروه تشریفاتی ملزم به احترام به نظر و سلیقه مشتری می باشد.  
 
معرفی آتلیه های عکاسی در شمال تهران منطقه نیاوران ما در این مقاله قصد داریم چند تا از آتلیه های خوب در شمال تهران محدوده ی نیاوران خدمت شما سروران گرامی معرفی کنیم تا بتوانیم کمک کننده باشیم تا هر چه بیشتر انتخاب بهترین آتلیه در نیاورا ن برایتان آسان تر شود.


آتلیه  عکاسی لینوس  در نیاوران بین یاسر و چهار راه مژده واقع شده است با مدیریت خانم و پرسنل خانم  بسیار حرفه ای که کاری با کیفیت و ماندگار ارائه می کنند با بهترین و به روز ترین تجهیزات شب به یاد ماندنی عروس خانم ها و آقا داماد های عزیز را به بهترین نوع و سبک همیشگی می کنند. قابل ذکر است استودیو عکاسی لینوس به در خواست آن خانواده های مذهبی که خواستار یک تیم حرفه ای و هنرمند خانم هستند این امکان را فراهم نموده است ودارای باغ ها و عمارت های خصوصی است تا در بهترین و مهم ترین شب زندگیتان در کنار شما بهترین را به ارمغان بیاورد. با چند منوی پیشنهادی عالی با قیمت های مختلف در خدمت شما خواهد بود. منوهای متفاوت از قیمت های پایین تا بالا دارد.



استودیو عروس کارن درشمال تهران قبل از سه راه یاسر  نیاوران واقع شده است و آقای مسعود رضا خانی  آتلیه عروس کارن را مدیریت می کند و دارای منوهای جذاب و متنوعی می باشد. دارای تجهیزات تخصصی و به روز برای حرفه ای کاران این آتلیه ها می باشد. به صورت تخصصی و کاملا هنرمندانه می تواند بهترین شب زندگی نو عروس ها و آقا داماد های عزیز را به زیبایی ترین شکل ثبت کند.  در زمینه کودک و عروسی فعالیت دارد اما برای بانوان بارداری در دوره بارداری ارائه خدمات می نمایند.  میلیون تومان شروع


آتلیه عکاسی فیس تایم در نیاوران خیابان با هنر واقع شده است و قیمت منو ها از  هزار تومان گرفته می شود ) با مدیریت آقای فرشید تاجالدین که در لاین می شود ( برای ورودی آتلیه های عکاسی متفاوتی خدمات خود را ارائه می دهد. برای ثبت خاطرات عروس و داماد اقدام می کند. اما گرفتن عکس های اسپرت و خانوادگی را هم در زمره خدمات خود دارد


آتلیه عکاسی روضاتی در نیاوران خیابان جمشیدیه واقع شده است با مدیریت آقای کامران روضاتی که  میلیون تومان شروع می شود. در کنار کادر تحصیل کرده و سرتیفیکیت 4قیمت پکیج های مجموعه روضاتی از  4تجهیزات آتلیه به روز و سینمایی می باشد از جمله این تجهیزات دوربین های هلی شات رونین هستند K که می توانند کاری متفاوت و حرفه ای تقدیم عروس خانم ها و آقا داماد های عزیز کنند. علاوه بر عروسی در زمینه عکس های اسپرت و کودک در کنار سایر خدمات شان ارائه می دهند.


آتلیه  عکاسی نوربین در شمال تهران محدوده ی نیاوران خیابان قمی واقع شده است آتلیه عکاسی نوربین   میلیون تومان می باشد با مدیریت 7 منو های متنوع و خیلی خوبی ارائه می دهد. که شروع قیمت هایش از نگار زنده دل که در بخش های مختلف عکاسی و هم چنین پرتره فعالیت دارد. عوامل حرفه ای مجموعه عکاسی نوربن با ذوق و هنرمند و خلاق هستند و بهترین عکس ها و فیلم ها را تقدیم نگاه مشتریان خود می کنند. بیان این نکته خالی از لطف نیست که وردی این آتلیه رایگان می باشد.


استودیو عکاسی عروس روزتی واقع در شمال تهران نیاوران خیابان لاله می باشد آقای کامبیز روزتی مدیریت این مجموعه را به عهده دارد. آتلیه عکس روزتی با پرسنل کار بلد و حرفه ای خود در لاین های متفاوت برای گرفتن عکس های مراسم ازدواج، عکس هاس دور همی و خانوادگی ، تصاویری از کودکانمان، تولد و خیلی های دیگرآماده ی ارائه خدمات به ایرانیان عزیز می باشد. منوهای متنوع تدارک دیده است که  میلیون تومان شروع می شود آتلیه روزتی باغ اختصاصی برای عروس خانم ها و آقا دامادهای 4قیمت منوها از عزیز در نظر گرفته است.


استودیو عکاسی عروس مازیار مدنی واقع در شمال تهران نیاوران می باشد که تحت مدیریت آقای مدنی  می باشد. جزء اتلیه های دارای مجوز رسمی و معتبر از اتحادیه عکاسان و فیلم برداران تهران است این استودیو عکاسی در بخش های عکاسی عروسی عکاسی صنعتی عکاسی خانوادگی عکاسی مدلینگ و عکاسی پرتره خدمات ارزنده ای ارائه می دهد و توانسته است رضایت مشتری های عزیز خود را کسب کند.


آتلیه عروس تخصصی روزبه درشمال تهران محدوده ی نیاوران کاشانک واقع شده است مدیر مجموعه روزبه  آقای حاجتی می باشد. که یکی از بهترین های نیاوران به حساب می آید با سابقه ی درخشان خود توانسته رضایت بسیاری از عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز را کسب کند مجموعه روزبه بسیاری از قراداد های تصویربرداری بهترین موسسات خدماتی تشریفاتی و هتل های تهران را داشته باشد و تاکنون توانسته بیش   مجلس عروسی و سایر میهمانی ها و همایش ها را با بهترین متدها و حالت ها ثبت و ضبط کند.


 آتلیه نیلگون یکی دیگر از آتلیه هایی ایت که برای عکاسی از مجالس شادی و عروسی در شمال تهران  محدوده نیاوران قرار گرفته است. مدیریت محترم این مجموعه تخصصی و هنری آقای اکبری میباشد. آتلیه عکاسی نیلگون علاوه بر عروسی در زمینه های مختلف دیگر خدمات خود را ارائه می دهند. علاوه بر عکاسی آتلیه نیلگون مسدولیت فیلم برداری با تجهیزات مدرن از مراسمات شما را بر عهده می گیرد.


 آتلیه عکاسی رادین، آتلیه ای در محدوده نیاوران تهران که در زمینه عروسی فعالیت دارد البته در زمینه 12 های دیگر هم چون اسپرت و خانوادگی نیز خدمات ارائه می دهند. کار بسیار قشنگ این اتلیه ترمیم و سالم سازی عکس های قدیمی شما می باشد.  
 

امیدواریم با خواندن مطالب این مقاله بتوانیم در جهت انتخاب آتلیه ای مناسب به شما کمک کرده باشیم.
تاریخ درج: 1399/03/25
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین آتلیه عکاسی عروس در نیاوران از مجموع 0 امتیاز