استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین آرایشگاه تخصصی داماد

بهترین آرایشگاه تخصصی داماد
بهترین آرایشگاه تخصصی داماد : مجموعه زیبایی و آرایشگاه داماد شاهکار تخصصی گریم داماد تهران به عنوان بهترین سالن پیرایش و آرایش مردانه برای داماد با ارائه کلیه خدمات پوست ، مو و گریم داماد به عنوان برترین ، تاثیر گذارترین و پردامادترین آرایشگاه مردانه در سعادت آباد ، تهرانپارس ، قیطریه ، کامرانیه ، فرمانیه ، نیاوران ، اندرزگو ، چیذر ، قیطریه ، پاسداران ، شهرک غرب ، مرزداران ، پونک می باشد



خدمات پروتز مو از جمله خدماتی هستند که به طور معمول توسط آرایشگاه‌های مختلف ارائه می‌شوند. این خدمات به شکلی است که در صورت کمبود موهای سر، و در نتیجه ایجاد احساس ناراحتی یا ناامیدی در افراد، به آنها کمک می‌کند تا همچنان از زیبایی و جمال شان لذت ببرند. در این متن به بررسی خدمات پروتز مو مردانه در آرایشگاه دامادی به نام سیملی تهرانپارس، کلاه گیس آقایان و خانم ها خواهیم پرداخت.

خدمات پروتز مو در آرایشگاه دامادی سیملی تهرانپارس
آرایشگاه دامادی سیملی تهرانپارس با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا، خدمات زیبایی و بهداشتی هر چه بهتر را به مردان ارائه می‌دهد. خدمات پروتز مو برای مردان از جمله خدماتی است که در این آرایشگاه ارائه می‌شود. خدماتی که در آرایشگاه دامادی سیملی تهرانپارس برای پروتز مو برای آقایان و خانم ها ارائه می‌شود عبارتند از:

1- پروتز مو: پروتز مو شامل پشتیبانی از ترمیم و بهبود موهای سر و بازسازی حجم و طول موهای طبیعی است. این خدمات به پوشش دادن موهای کم کمی که بر روی سر مردان دیده می‌شود و حتی ایجاد حجم جدید در محل‌هایی که کم هستند، کمک می‌کند.

2- کلاه گیس آقایان و خانم ها: این خدمات شامل ارائه کلاه گیس‌هایی برای پنهان کردن یا کم کردن موهای بی‌حال و نازک در مناطق مختلف سر مردان و خانم‌ها است.

3- مشاوره در تعیین روش برای پروتز مو: مسئولین آرایشگاه دامادی سیملی تهرانپارس مانند یک مشاور حرفه‌ای درخشیده و هنرمند هستند که به شما در انتخاب روشی که برای پروتز موی شما مناسب است، کمک می‌کنند.

در آرایشگاه دامادی سیملی تهرانپارس، با بهره‌گیری از تکنولوژی های بازار روز، ارائه خدماتی با کیفیت و در راستای بهداشت روز مویرگی خواهند کرد. با این رویکرد، تلاش می‌شود تا خدماتی که برای پروتز مو مردانه و خانم ها ارائه می‌شود، دارای پوشش کاملی باشد که به مو éxito












تلفن : 44200103 - 88323608 - 22546947
موبایل : 09123019243
سایت رسمی : www.damadbarber.com


------------------------------
آرایشگاه مردانه هیپی (Hippie)
تهران، بلوار ابوذر، پل پنجم
------------------------------
 آرایشگاه داماد در تهران
قابل انکار نیست برگزاری مراسم عروسی در کنار شور و هیجانی که برای زوج ها دارد استرس و نگرانی هم به همراه دارد. همه ما دوست داریم مراسمی که داریم به بهترین شکل و با کمترین نقص برپا بشود. انتخاب آرایشگاه خوب هم خودش دغدغه ای بزرگ است. بالاخره قرار است از صفر تا صد زیبائی ظاهر مهم ترین و تکرارنشدنی ترین روز زندگیتان را به دستان هنرمند و با ظرافت کسی بسپارید که قول داده است شما را به ستاره درخشان مهمانیتان تبدیل کند. آرایشگاه تخصصی داماد کاتیز یکی از بهترین و محبوب ترین آرایشگاه داماد در تهران به پشتوانه تجربه، تخصص و هنر خود گزینه ای بی بدیل برای آقایانی است که دوست دارند در زیباترین شب زندگیشان، بی نظیر باشند.
آرایشگاه تخصصی داماد کاتیز عروس را هم شگفت زده می کند
خیلی حس قشنگیست که هرکس شما را میبیند نام آرایشگاهی که رفته اید را بپرسد. بدین معناست که آراستگی و نتیجه حاصل چیزی فراتر از حد معمولی است. اگر دوست دارید آراستگی و زیبائی ظاهر شما علاوه بر مهمانان، عروس خانم را هم شگفت زده کند برای ماندگار کردن بهترین شب عمر خود به آرایشگاه تخصصی داماد کاتیز بروید.
شاید وقتی حرف از آرایشگاه عروسی باشد همه این حرف ها به آرایش عروس ختم شود اما باید بگوئیم خب داماد چه کم از عروس دارد؟ او هم باید به این فکر باشد تا در شب عروسی خود خوش سیماتر و جذاب تر از همیشه به چشم بیاید. باید هرکس او را میبیند بگوید کلمه داماد برازنده اوست. برای زوج های ساکن پایتخت یافتن آرایشگاه داماد در تهران دغدغه کمی نیست. میدانیم که همه ادعای خوب بودن و برتری دارند اما باید دید آیا واقعا در عمل هم نتیجه کار خوب هست یا خیر. یافتن آرایشگاه داماد در تهران موضوعی است که در اینجا به آن پرداخته میشود. قصد داریم یکی از بهترین و مرغوب ترین آرایشگاه های مردانه تهران را به مشکل پسندان و سخت پسندان  
جستجو برای یافتن آرایشگاه داماد در تهران به پایان رسید
آرایشگاه داماد در تهران به وفور یافت میشود طبیعی ست در تهران بزرگ ما که پر از آرایشگاه های زنانه و مردانه در تمام زمینه های خدمات آرایشی است، انتخاب و اعتماد کردن اندکی سخت باشد. آرایشگاه تخصصی، آرایشگاهی است که صرفاً در زمینه مشخص شده فعالیت ویژه و منحصر به فرد دارد. از میزان رضایت مشتریان میتوان به محبوبیت و درستی کار آرایشگر پی برد. گریم چهره داماد تخصص و مهارتی میخواهد که البته هرکسی از پس آن به خوبی برنمی­آید. اینکه چهره به صورت نامحسوس و معقول گریم شود خواسته هر دامادی است. پس اگر از جستجو برای یافتن آرایشگاه داماد در تهران که مناسب و درخور شما بوده و به خواسته دلتان راه بیاید، خسته و ناامید شده اید  از آرایشگاه تخصصی داماد کاتیز دیدن کنید و با چشم بسته زیباترشدن را به ما بسپارید.

این آرایشگاه داماد در تهران  با ارائه انواع خدمات مخصوص دامادهای عزیز با محیطی بهداشتی و تمیز آماده خدمات رسانی است تا اقلاً با آسوده کردن خیالتان از این یک مورد کاری در جهت رفاه حال زوج های ساکن شهر تهران انجام داده باشد. معرفی کنیم.
------------------------------
آرایشگاه مردانه پرشیا

سالن آرایش مردانه پرشیا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ در غرب تهران منطقه شهرک گلستان به مدیریت علیرضا تهرانی آغاز کرد. با توجه به استقبال فراوان ۳ سال بعد شعبه جدید خود را درشهرک غرب،مجتمع تجاری گلستان راه اندازی کرد. ۲ سال بعد آرایشگاه مردانه پرشیا شعبه دیگری در صادقیه تهران افتتاح کرد. در سال ۱۳۸۸ شعبه سعادت آباد آرایشگاه پرشیا افتتاح شد.

سالن آرایش پرشیا درسال ۱۳۹۳ فعالیت خود را به طور متمرکز و گسترده تری در شهرک غرب،بلوار دادمان با امکانات و فضای بزرگ و مناسب ، حرفه ای تر کردو تمامی پرسنل و شعب جمع آوری شده و به طور منسجم و فول امکانات در این سالن فعالیت جدی تری را به اجرا گذاشته و در خدمت مردم عزیز و هنرمندان و ورزشکاران محبوب کشورمیباشند. لازم به ذکر است که سالن آرایش مردانه پرشیا اولین آرایشگاه مردانه به ثبت رسیده در ایران میباشد. و تنها شعبه آرایشگاه مردانه پرشیا شهرک غرب بلوار دادمان جنب پمپ بنزین میباشد و هیچ شعبه دیگری در کشور ندارد از این رو تمامی مراکزدیگری که با این نام فعالیت دارند غیر قانونی و جعلی میباشند.

سالن های آرایشی میتوانند ناقل بیماری های خطرناکی از نظیر هپاتیت و بیماری های پوستی باشند اما سالن آرایشی پرشیا با استفاده از موارد زیر این امکان رو از بین برده و‌محیط کاملا تمیز و‌بهداشتی و‌امن را در اختیار مشتریان عزیز خود گذاشته است:

# خدمات و‌محیط کار کاملا بهداشتی
# استفاده از حوله های یکبار مصرف
# استفاده از لوازم‌کار یکبار مصرف
# شست و‌شوی کامل سر و‌صورت با بهترین و با کیفیت ترین شوینده ها
# مجهز به دستگاه استریل لوازم کار
# استریل کردن تمامی محیط کار
------------------------------
آرایشگاه مردانه و داماد دیپلمات

آرایشگاه دیپلمات سالنی به وسعت هفتاد متر در شهرک غرب واقع شده.فعالیت مجموعه دیپلمات از سال 1384 آغاز شده.در سالن دیپلمات تیمی متشکل از آرایشگران جویای نام و کار بلد با مدیریت آقای شهرام هاشملو با آخرین و به روزترین خدمات آماده سرویس دهی به شما عزیزان میباشد. در سالن دیپلمات همیشه حق با مشتری است. مشتری پادشاه ما میباشد,از این رو کل پرسنل دیپلمات آماده سرویس دادن به مشتریان در بهترین سطح ممکن میباشد.مشتری در سالن دیپلمات حق انتخاب آرایشگر مد نظر خود را دارد, بدین ترتیب که آرایشگران در دیپلمات بر اساس توانمندیها و سابقه دسته بندی شده اند.مشتری بر اساس خواسته خود و بودجه مد نظرش میتواند آرایشگر مناسب خود را انتخاب کند.این رویه برای اولین بار در سالن دیپلمات اجرا شده و بازخورد خوبی هم داشته.

هدف مدیریت و کل مجموعه دیپلمات فراهم کردن تجربه متفاوت و دادن سرویسی ایده آل برای شما عزیزان میباشد.ما در مجموعه دیپلمات به دنبال مشتریان یکبار مصرف نیستم,سرویسی که به شما داده میشود باید در حدی باشد که شما به دنبال تجربه مجدد آن باشید و خود شما سفیر تبلیغاتی سالن ما باشید.این شعار اصلی مجموعه ما میباشد.
درباره مدیریت سالن آرایش دیپلمات :

مدیریت سالن آرایش ديپلمات آقاى شهرام هاشملو متولد سال ١٣٥٤ در شهر تهران ميباشند.فعالیت خود در حرفه آرایشگری را از سال 1384 آغاز کردند. بخاطر گرايش هنرى كه داشتند زير نظر استاد معيريان در رشته چهره پردازى در سال 1380 تحت اموزش قرار گرفتند.كه بمدت سه سال و اندى بطول انجاميد.چند سالی در تعدادی از پروژهای سینمایی فعالیت کردند.سپس به فراگیری درضمینه مراقبت از پوست و مو یا همان skin care پرداختند كه توانايى سرويسهاى پوست و مو را پيدا كردن. در همين ايام از طريق نمايندگيهاى loreal perofessionnel و wella براى فراگيرى دوره هاى اموزشى انتخاب شدن وموفق به کسب مدارک بین المللی dessang و wella perofessionnel شدند. اقای هاشملو فعالیت خود در ضمینه ارایشگری را از سال 1374 اغاز کردن و در سال 1384 سالن ارایش دیپلمات را افتتاح کردن.
سخن مدیریت سالن:

با عرض سلام و ادب خدمت تمامی آقایان خوشتیپ و پیگیر تیپ و ظاهر,سلام و ارادت خدمت دوستانیکه ظاهر و آراستگیشان ارزشمند است و برای آن انرژی میگذارند.حسی که شما با ظاهری آراسته لباسی مناسب و ادکلنی خوش بو,آماده خارج شدن از منزل میشوید و به فعالیت روزانه خود میپردازید واقعا هیجان انگیز است.بیایید تصمیم بگیریم که برای ظاهر خود بیشتر وقت وانرژی بگذاریم.باورتان نمیشود تفاوت روحیه مشتریانی که در بازه زمانی کوتاه به آرایشگاه مراجعه میکنند با مشتریانی که تا وقتیکه مجبور نشوند آرایشگاه مراجعه نمیکنند قابل مقایسه نیست.مدل موی مناسب و مراجعه منظم شما به آرایشگاهتان شما را تبدیل به شخصیتی با اعتماد به نفس بالا خواهد کرد.باور کنید!!! این تجربه تعداد زیادی از مشتریان میباشد.در سالن دیپلمات سعی کرده ام همیشه شعار "حق با مشتری است" پابرجا باشد.ما اینجا هستیم تا در کنار شما همیشه بهترین سرویس را به شما بدهیم.مجموعه دیپلمات در این حرفه شاید بهترین نباشد ولی یکی از پیشروان در به روز کردن خدمات برای آقایان , مخصوصا آقا دامادهای عزیز و تغییر فرهنگ سنتی در این مقوله میباشد.باعث افتخار من و مجموعه دیپلمات است که در خدمت شما عزیزان باشیم.بنده را با نظرات سازنده خود یاری فرمایید.همیشه و همواره دست همکاری من بسوی تمامی شاغلین در این رشته باز است.
------------------------------
آرایشگاه حمید بخشی از بهترین و تخصصی ترن آرایشگاه ها در تهران به شمار می رود.
سالن مردانه حمید بخشی از معتبر ترین و حرفه ای ترین سالن ها در منطقه سعادت آباد تهران است.
از ویژگی های این آرایشگاه وجود تمامی خدمات است که در اختیارتان قرار می گیرد.
خدماتی مانند گریم داماد با بیشترین نمونه کارها و مجهز ترین امکانات و همچنین استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد صورت می گیرد.
همچنین خدمات و امکااتی مانند گل آرایی و عکاسی و فیلمبرداری برای مراسم ها نیز انجام می شود.
همچنین در آرایشگاه حمید بخشی کار پاکسازی پوست بصورت تخصصی با دستگاه های پیشرفته انجام میشه.
انجام خدمات صافی مو مانند:

    کراتینه
    ریباندینگ
    صافی ژاپنی و…
------------------------------
آرایشگاه داماد پرشیا از ارایشگاه های بسیار خوب در محدوده غرب تهران به شمار می رود.
خدمات بسیار حرفه ای و تخصصی در این آرایشگاه ارائه می شود که عبارتند از:
    صافی مو
    کوتاهی مو
    فر کردن مو
    پاکسازی پوست
    بخور
    ویتامینه پوست و مو
    کلامازون
    گریم داماد توسط گریمو صدا و سیما
این آرایشگاه جزو بهترین آرایشگاه ها می باشد و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
------------------------------
آرایشگاه مردانه رامین از بهترین آرایشگاه های مردانه در تهران می باشد.
از خدمات قابل ارائه در ای آرایشگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
گریم تخصصی داماد با بهترین کیفیت زیر نظر بهترین متخصصین گریم
مدیریت و پرسنل با تجربه و کارآمد






تلفن : 44200103 - 88323608 - 22546947
موبایل : 09123019243
سایت رسمی : www.damadbarber.com













درست به مانند عروس، داماد هم دوست دارد که در جشن عروسی خود بسیار جذاب و خاص به چشم بیاید پس هیچ دلیلی وجود ندارد تا به عنوان داماد به سراغ آرایش داماد نرود.

درست به مانند عروس، داماد هم دوست دارد که در جشن عروسی خود بسیار جذاب و خاص به چشم بیاید درنتیجه هیچ دلیلی وجود ندارد تا به عنوان داماد به سراغ آرایش داماد نرود. بعضی از دامادها با محصولات پاک کننده و مرطوب کننده صورت آشنا هستند و همچنین محصولات مراقبت از مو را به خوبی می شناسند و برای رفتن به یک مهمانی ساعت ها وقت صرف مدل دادن به مو و ریش خود می کنند. اما برای بعضی از دامادها هم حتی اصلاح صورت برای رفتن به مهمانی به سختی جابه جا کردن کوه است.

شما جزو هر دسته ای که قرار بگیرید باید در شب عروسیتان بهترین چهره خود را داشته باشید، پس با این مقاله همراه باشید تا با نکاتی کاملا مفید آشنا شوید :

حتما بخوانید : صفر تا صد گریم صورت داماد

آرایش داماد مد امروزه روز
آمادگی پوست برای آرایش داماد

از روزی که نامزد کردید شروع به شستشوی صورتتان کنید، نه با آب و صابون معمولی بلکه به دنبال پاک کننده ای مناسب پوستتان باشید و همچنین به صورت هفتگی از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید و به زودی متوجه درخشنده تر شدن پوست خود خواهید شد. نوشیدن آب را فراموش نکنید که تاثیر شگفت انگیزی بر روی پوست دارد. پس نوشیدن روزانه ۸ لیوان آب را حتما در برنامه رژیم غذایی خود قرار دهید. مراقبت های پوستی فصلی را فراموش نکنید، حتما در تابستان از کرم ضد آفتاب و در زمستان با استفاده از کرم مرطوب کننده از پوست خود محافظت کنید تا به هنگام جشن عروسی در شفافیت و زیبایی پوست رقیب عروس شوید !!
منظور از آرایش داماد چیست ؟

چون اسمش شد آرایش دلیل بر این نمیشود که دقیقا به مانند عروس از خط چشم و یا رژلب استفاده شود و یا اینکه کلمه شرم آوری باشد. منظور از آرایش داماد بیشتر گریمی بی رنگ است که تنها برای صاف و یکدست شدن پوست و همچنین یکرنگ شدن پوست و از بین بردن لک و جای جوش و … به کار می رود. این آرایش به خصوص برای دامادهایی که دارای گودی چشم و سیاهی اطراف چشم هستند بسیار مناسب است. پس اگر شما به عنوان داماد به آرایشگاهی رفتید و حرف از آرایش داماد برای جشن عروسیتان شد اصلا حیرت زده نشوید، آرایش داماد کاملا محو است و در جشن عروسی کسی متوجه آن نمیشود.

منظور از آرایش داماد بیشتر گریمی بی رنگ است که تنها برای صاف و یکدست شدن پوست و همچنین یکرنگ شدن پوست و از بین بردن لک و جای جوش و ... به کار می رود

اگر داماد از گریم استفاده نکند در عکسها بین صورت داماد و صورت عروس تعادل برقرار نمیشود و تمام خطوط چهره و لک و دو رنگ بودن قسمتهای مختلف پوستش به چشم می آید.
آرایش داماد از چه مراحلی تشکیل می شود ؟!

ابتدا آرایشگر باید با استفاده از پاک کننده ای مناسب پوست داماد را از آلودگی پاک کنند و در مرحله بعد از یک تونیک و مرطوب کننده ای مناسب استفاده کند تا پوست داماد شفاف و تر و تازه شود. بهتر است که در استفاده از محصولات پوستی از محصولاتی استفاده شود که مخصوص پوست آقایان ساخته شده است.

آماده سازی پوست داماد برای گریم

برای پوشاندن و یکنواخت کردن پوست داماد از کرم پودر و سایر پودرهایی استفاده می شود که خانمها استفاده میکنند و تنها تفاوت این است که از محصولات بدون چربی استفاده میشود که پوست براق و چرب به چشم نیاید.

در هنگام گریم کردن دامادهایی که ریشهایشان را کامل می زنند و به اصطلاح ۶ تیغ میکنند، از کرمهای مخصوصی برای محو کردن جای ریش استفاده میشود، زیرا که ریشه ریش باعث ایجاد رنگ سبزی بر روی پوست می شود. با این روش پوستی یکدست ایجاد می شود.

آرایش و گریم داماد

در مرحله آخر برای دامادهایی که نیاز داشته باشند از یک گریم ترمیمی استفاده می کنند به این صورت که به وسیله گریم زاویه های نامتناسب پوست را از بین برده و با استفاده از کانتورینگ ( ایجاد سایه روشن ) برخی زوایا چون بینی و چانه و فک را آشکارتر می کنند.

برای پوست لب داماد در صورتی که خشک باشد به این صورت عمل می کنند که با مسواکی نرم بر روی لب می کشند تا پوستهای مرده از بین برود و بعد با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و یا چرب کننده لب و یا وازلین ، لب ها را چرب می کنند تا ظاهری زیبا داشته باشد.

آرایش مو داماد

بعد از کار بر روی صورت و متعادل کردن پوست با استفاده از گریم به سراغ آرایش مو میرویم. نکته ای که بارها گفته شده و جا دارد که یک بار دیگر نیز متذکر شویم این است که موهایتان را درست در روز عروسی کوتاه نکنید زیرا خط قیچی بر روی موهایتان می ماند و موهایتان به خوبی حالت نمیگیرد. بگذارید آرایشگر با توجه به فرم صورتتان و تجربه ای که در این زمینه دارد به موهایتان حالت و فرم مناسبی دهد.

اگر از آن دسته دامادها هستید که ریش و سبیل و یا یکی از این دو را دارید قبل از شروع تمام مراحل معمولا ریش و سبیل اصلاح می شود. بهتر است ریسک نکنید و مدل ریش و سبیل خود را تغییر ندهید، روز عروسی روز مناسبی برای تغییرات اساسی و عمده نمی باشد.


پروتز مو به عنوان یکی از مهمترین روش‌های افزایش زیبایی و جذابیت، در بسیاری از آرایشگاه‌های تهرانپارس انجام می‌شود. آرایشگاه سحر تهرانپارس نیز به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های ارائه دهنده خدمات پروتز مو مردانه دامادی، کلاه گیس آقایان و خانم ها به شمار می‌رود. در این مقاله به بررسی این خدمات و روش‌های اجرایی آن در آرایشگاه سحر تهرانپارس می‌پردازیم.

پروتز مو مردانه در آرایشگاه سحر تهرانپارس
در آرایشگاه سحر تهرانپارس، بهترین خدمات پروتز مو مردانه دامادی ارائه می‌شود. با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، برای جلب رضایت مشتریان، متخصصین آرایشگاه سحر تلاش می‌کنند تا کاراکتر مردانه و کلاه گیسی برای افراد علاقه مند ارائه کنند و به نیازهای هر فرد بپردازند.

پروتز مو کلاه‌گیس آقایان
پروتز مو کلاه گیسی برای آقایان، برای رفع نیازهای ظاهری در مورد جنسیت مردانه توصیه می‌شود. در آرایشگاه سحر تهرانپارس، پروتز مو کلاه گیسی برای هر اندازه سر با کیفیت بالایی تهیه می‌شود تا کاراکتر مردانه را به خوبی تداوم بخشد. این خدمات با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، برای جلب رضایت مشتریان بسیار مهم است.

پروتز مو کلاه‌گیس خانم‌ها
پروتز مو کلاه گیسی برای پوشش موهای موجود در مردان و خانم ها ارائه می‌شود. با توجه به جنسیت و نوع پوست برخی از کلاه گیس‌های خاص برای خانم ها طراحی شده‌اند تا بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه داده شود.

با استفاده از محصولات با کیفیت در این خدمات، متخصصان آرایشگاه سحر تلاش می‌کنند تا شما را به بهترین شکل به دیدار با دیگران بفرستند و به اعتماد به نفس شما یکی از محصولات با کیفیت را ارائه دهند.

قیمت پروتز مو در آرایشگاه سحر تهرانپارس
با توجه به اینکه پروتز مو به صورت چندین نوع و مدل ارائه می‌شود، قیمت این خدمات نیز به صورت چندین رنج قابل توجیه است. در آرایشگاه سحر تهرانپارس، هزینه پروتز مو بستگی به نوع پوست، شرایط موجود و نظرات مشتری در مورد خدمات دارد. با این حال، می توان گفت که هزینه پروتز مو در آرایشگاه سحر تهرانپارس نسبتاً مقرون به صرفه است.

نتیجه گیری
همانطور که در بالا ذکر شد، پروتز مو به عنوان یکی از مهمترین روش‌های افزایش زیبایی برای دامادان و آقایان و همچنین خانم ها در تهرانپارس وجود دارد و در آرایشگاه سحر تهرانپارس با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. با توجه به کیفیت خدمات، قیمت مناسب و متخصصان خبره، بهترین گزینه برای انجام پروتز مو مردانه و کلاه گیس آقایان و خانم ها در نزدیکی آرایشگاه ژوان تهران است.


تلفن : 44200103 - 88323608 - 22546947
موبایل : 09123019243
سایت رسمی : www.damadbarber.com
تاریخ درج: 1399/02/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین آرایشگاه تخصصی داماد از مجموع 0 امتیاز