استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین تالارهای عروسی در پاسداران

بهترین تالارهای عروسی در پاسداران
تالارهای عروسی در پاسداران :تالار عروسی در کنار آتلیه عروس، مزون لباس عروس، گروه موسیقی و غیره یکی از ارکان مهم تشریفات یک عروسی مجلل و به یاد ماندنی میباشد. پس طبیعی است که عروس و دامادها یا خانواده هایی که قصد برگزاری جشنها و مراسم مختلف را دارند با وسواس بیشتری به انتخاب تالار مناسب با شرایط خاص خودشان بپردازند. نوع تشریفات تضمین کننده خوشبختی افراد نیست ولی میتواند شبی رؤیایی را برای میزبان و میهمانان رقم بزند.












 تالار های پاسدارن انجام این وظایف را بر عهده دارند. برویم تا با آن ها بیشتر آشنا شویم.
بعلاوه شبی که صحبت آن تا سالها بر سر زبانها بماند و از تصاویرش تا آخر عمر لذت خواهید برد از جمله آرزوهای هر خانوادهای است. این امر علاوه بر فضای مناسب تالار نیازمند حضور کارکنان خبره و آموزش دیده در حوزه تشریفات و مهمانداری است تا آرامش خیال و شادی را برای میزبان و میهمانان فراهم نمایند. از دیر باز در فرهنگ ایرانی، سور دادن قبل از شروع زندگی مشترک، متداول بوده و از جمله رسومات باستانی ما ایرانیان است. این جشن از چند ساعت تا چند روز طول میکشید. در طول این مراسم علاوه بر پذیرایی به صرف شیرینی، ناهار و شام، برگزاری مراسم بند بازی، رقص محلی و آتش بازی هم متداول بود. امروزه با شیوع شهر نشینی و کاهش فضاهای باز خانگی و شهری، برگزاری جشنها و مراسم عروسی به تالارهای عروسی واگذار شده است. پس تالارهای عروسی با توجه به تغییرات فرهنگی در دنیای امروز، نقش بسیار مهمی را برای کمک رسانی به خانوادهها  برای برگزاری جشنهای آبرومندانه ایفا میکنند.

بهترین تالارهای پذیرایی پاسداران 
در این مقاله  قصد داریم تا برای کمک به تهرانیهای عزیز جهت برگزاری هر چه با شکوهتر جشنهایشان، ویژگیها و امکانات تالارهای عروسی واقع در خیابان پاسداران را بررسی کنیم تا شما عزیزان به انتخاب بهتر و مطمئن تری رسیده و در فضایی مجلل و با آرامش خیال به برگزاری جشنها و پذیرایی از میهمانان گرانقدرتان بپردازید.
 
ویژگیهای متمایز تالارهای عروسی در خیابان پاسداران تهران
هنگامیکه به عبارت تالارهای عروسی فکر میکنید؛ چه مواردی به ذهنتان میرسند؟ بله، افراد مختلف، تجسمهای ذهنی متفاوتی دارند؛ چون سلایق و اولویتهای متفاوتی دارند.  برخی به زیبایی، نورپردازی و نظافت مکان اهمیت میدهند. این موارد بیشتر برای خانمها اهمیت دارند.  برخی دیگر هم به دسترسی راحت و هزینههای منصفانه توجه میکنند که از جمله اولویتهای اغلب آقایان است. تالارهای عروسی واقع در خیابان پاسداران تهران تمامی این اولویتها را در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهند.  تالارهای عروسی برای اینکه بتوانند در رقابت صنعت تشریفات باقی بمانند باید عوامل متعددی را در نظر گرفته و آنها را هماهنگ با ترندها و مد سالیانه و ماهیانه، به روز رسانی کنند. برخی از مهمترین این عوامل شامل نورپردازی مدرن، ارتفاع مناسب سقف، رنگ و مصالح مناسب دیوارها و کف، تهویه مناسب سالن، بهداشت و نظافت مناسب فضای داخلی و سرویسهای بهداشتی، سیستمهای صوتی و تصویری حرفه ای و غیره هستند.  
 
حالا دیگر با گسترش و توسعه تکنیکهای فیلمبرداری و عکاسی، داشتن سقف کوتاه در تالار چندان جذابیتی ندارد. جایگاه عروس داماد به همراه دکور و نورپردازی ویژه یکی از بدیهیات و الزامات سالنها و تالارهای امروزی است.  کیفیت نورپردازی مطلوب هم برای داشتن فیلمها و عکسهای با کیفیت و درخشان اهمیت دارد. بعلاوه امروزه با توسعه کیفیت دستگاههای صوتی، انتظار زیادی از کیفیت صدا و تصویر سالن وجود دارد. رنگ روشن و چشمگیر فضای داخلی به همراه تزیینات سقف و میزها، چیدمان صندلیها و سن، همگی برای میزبانان و میهمانان اهمیت داشته و آرامش سمعی و بصری را فراهم مینماید.  تالارهای عروسی واقع در خیابان پاسداران تهران با قرارگیری در موقعیت مکانی فوق العاده در شمال شرق تهران تمامی امکانات مذکور را به همراه دسترسی آسان در اختیار همشهریان محترم قرار میدهند.
 
خانوادههای مذهبی و بزرگوار ایرانی با آسودگی خیال میتوانند برای برگزاری جشنهای عروسی و سایر جشنهای خانوادگی و ولیمههای مذهبی به این تالارهای عروسی مراجعه نمایند چون این تالارهای با داشتن سالنهای مجزا، امکان برگزاری جشنها برای بانوان و آقایان محترم را فراهم مینمایند تا رضایت خاطر خانوادههای مقید ایرانی هم جلب شود. با هماهنگی قبلی با مدیریت تالار، به راحتی میهمانان عزیز شما با راهنمایی پرسنل مجرب تالار به سمت سالنهای مجزا راهنمایی خواهند شد. ما رضایت خاطر شما میزبانان و عروس و دامادهای عزیز را با هر گرایش مذهبی و فرهنگی فراهم خواهیم کرد. تالارهای عروسی با کادر مجرب و حرفهای در قسمت آشپزخانه و آبدارخانه، انواع غذاها و نوشیدنیهای سنتی و مدرن را طبق سلیقه مشتریان و با بهترین کیفیت سرو مینمایند. سلامت میهمانان برای مدیریت تالارهای عروسی در اولویت قرار دارد چون اعتبار و شهرت تالارها به سلامت غذاها و نوشیدنیهای آن وابسته است. تنها با ارائه بهترین طعم، کیفیت و خدمات میتوان در رقابت سخت میان تالارهای سرتاسر شهر، دوام آورد. شما شبی به یاد ماندنی در فضایی زیبا و چشم نواز در کنار صرف غذاهایی لذیذ را در تالارهای عروسی ما تجربه خواهید کرد. پس با هماهنگی قبلی میتوانید از راهنمایی سرآشپز تالار در زمینه منوی غذایی شامل انواع غذاها، پیش غذاها، دسرها و نوشیدنیهای سالم و رژیمی بهرهمند شوید.
 

این تالارهای عروسی در مقایسه با باغ تالارهای واقع در شمال تهران از تعرفههای منصفانه تری برخوردار هستند پس با خیال راحت میتوانید تالار مناسب با بودجه خودتان را انتخاب کنید. برای کسب مشاوره در این زمینه با در نظر داشتن تعداد میهمانان، انواع غذاها و نوع تشریفات مدنظرتان به مدیریت تالارها مراجعه کنید تا بهترین زمان و منو را با توجه به بودجه و تعداد میهمانان محترم را به شما ارائه دهند.  علاوه بر جشنها و مراسم عروسی میتوانید مراسم مختلف تولد و فارغالتحصیلی را برای کودکان و فرزندان دلبندتان برگزار کنید. تمامی امکانات و تشریفات لازم برای اینگونه جشنها به همراه پذیرایی مناسب در اختیار خانوادههای محترم قرار خواهد گرفت و کارکنان خوش برخورد و آموزش دیده در این حوزه، اجرای این جشنها را برایتان سهل مینمایند.  
 
گاهی اوقات برای تقسیم کردن شادیهایمان و حس خوشبختی در کنار یکدیگر به فضایی نیاز داریم تا بهترین امکانات لازم برای یک میهمانی جذاب را در اختیارمان قرار دهد.  در تالارهای عروسی واقع در خیابان پاسداران تهران بهترین امکانات با شیکترین میزبانی ممکن در اختیار شهروندان عزیز قرار میگیرد تا شبی به یادماندنی را برای خودتان، دوستان و آشنایان رقم بزنید. آرامش و جلب رضایت شما در شبی رؤیایی و خوشبختی همیشگی شما، آرزوی قلبی پرسنل تالارهای عروسی است.  در ادامه تعدادی از تالارهای عروسی واقع در خیابان پاسداران را معرفی خواهیم کرد.
 
تالار نگار  میهمان مدیریت تالار نگار برعهده آقای فریدونی است. این تالار در دو طبقه و با چهار سالن تا حداکثر  خودرو را دارد. این تالار دارای اتاق عقد مجزا با گنجایش دارد. پارکینگ اختصاصی تالار هم گنجایش تزیینات و نورپردازی مدرن است. هر گونه گلارایی، شمع آرایی و کریستال آرایی طبق سلیقه عروس خانمهای عزیز قابل اجراست. مهمانداران آموزش دیده و خوش برخورد در فضایی رؤیایی با دکوراسیون مطلوب و منوی غذایی متنوع آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.
 
تالار رویای آبی  سال سابقه و مدیریت آقای نامدوست در خیابان ساقدوش قرار گرفته است. تالار در دو تالار رویای آبی با  نفر و ظرفیت پارکینگ اختصاصی برابر با طبقه و با دوسالن مجزا ساخته شده است.  ظرفیت هر سالن  خودرو است. تالار دارای اتاق عقد مجزا، اتاق پرو بزرگ و سرای سنتی است. طراحی و دکور سالن سلایق 52 مختلف و سنین مختلف را به خود جذب میکند. تالار دارای محوطه و آبنمای زیبا است. کارکنان خوشرو با منوی غذایی و نوشیدنیهای متنوع آماده پذیرایی از همشهریان عزیز هستند.  
 
تالار قصر سفید خودرو میهمان و پارکینگی با گنجایش تالار قصر سفید با مدیریت آسمانی، دارای سالنی با گنجایش است. تالار قصر سفید دارای امکاناتی همچون نورپردازی حرفهای، افکت دود، آسانسور، گلآرایی، موسیقی زنده و غیره است. تنوع و کیفیت منوی غذایی، مطلوب بوده و از نظر سطح اقتصادی جزو تالارهای متوسط است.
 

تالار ساقدوش  سال سابقه برگزاری انواع مراسم، در حال حاضر به دست آقای نصیریان اداره میشود. تالار ساقدوش با  نفر میهمان و تالار در دو طبقه و دارای دو تالار مجلل صدف و مروارید به ترتیب با گنجایش است.  تالار دارای ورودی شیک و دکوراسیون اروپایی کاملاً مدرن و جوان پسند است. همچنین تالار ساقدوش  و خانه تولد برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم شما عزیزان است. VIPدارای سفره خانه سنتی با سالن داشتن جایگاه رقص با نورپردازی ویژه و اتاق عقد مجزا از سایر ویژگیهای تالار ساقدوش است. این سالن با داشتن کیفیت غذای عالی و برخورد و مهمانداری فوقالعاده کارکنانش، شبی رویایی و به یادماندنی را برای خانوادههای عزیز رقم میزند.
 


تالار مینورام افتتاح شده است. نمای داخلی تالار مینورام، تالار مجلل مینورام با مدیریت فضل علی و خلیلی راد در سال  خودرو را دارد. این تالار میهمان و پارکینگ هم گنجایش بسیار چشم نواز و مدرن است. گنجایش با سقفهای بلند، ستونهای بزرگ منقش و لوسترهای مدرن از نورپردازی ویژه و خیره کنندهای برای برگزاری مراسم مختلف و فیلمبرداری با کیفیت برخوردار است. دکوراسیون داخلی از جمله مبلمان، لابی و اتاق عقد هماهنگ با طراحیهای روز دنیا هستند. این تالار با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده عقد قرار داد با سازمانهای دولتی و خصوصی جهت برگزاری همایشها و مراسم مختلف است. انواع غذاها و نوشیدنیهای
مدرن و سنتی برای پاسخگویی به سلایق مختلف همشهریان عزیز در منوی غذایی تالار مینورام به چشم میخورند.
 

تالار زمرد میهمان است. تالار زمرد با تالار زمرد پاسداران با مدیریت آقای جعفری در دو طبقه دارای گنجایش کیفیت غذای عالی و کادر مهمانداران حرفهای آماده برگزاری مراسم مختلف همشهریان و سازمانها است. تالار زمرد خیابان پاسداران به لحاظ اقتصادی از جمله تالارهای متوسط خیابان پاسداران است.  
 

تالار یاس سفید نفر میهمان را دارد. دکوراسیون سالنهای تالار یاس سفید در شمال تهران با مدیریت زمانی، گنجایش بزرگ این تالار متحول شده تا هماهنگ با تقاضای خانوادههای محترم در فضایی شیک به برگزاری مراسم باشکوه بپردازد. باغ بزرگ و سرسبز به همراه استخر امکان سرو غذای آقایان در حیاط را فراهم کرده است. تالار یاس سفید پاسدران وابسته به ارتش و دارای تخفیف ویژه برای خانوادههای شهدا و ایثارگران و کارکنان  خودرو، گلآرایی، شمع نیروهای مسلح است. اتاق عقد مجزا، نماز خانه، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت آرایی، آتش بازی و غیره برخی از امکانات این تالار هستند. فضای تالار تمیز و دارای کارکنان مجرب است. کیفیت و تنوع منوی غذایی این تالار هم در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.  
 
تالار برج سفید میهمان را دارد. مدیریت تالار برج سفید پاسداران برعهده آقای نیک هتل برج سفید پاسداران گنجایش  درجه در رستوران گردان برج از  خودرو است. داشتن دید تبار است. گنجایش پارکینگ برابر با جمله ویژگیهای متمایز این تالار است. میوه آرایی، شکلات آرایی، برق اضطراری، ویدئو پروجکشن وسوئیت مجلل جهت اقامت عروس و داماد برخی از امکانات این تالار باشکوه هستند. معماری و دکوراسیون داخلی تالار برج سفید پاسداران مشابه تالارهای سلطنتی و مدرن است. منوی غذایی از کیفیت و تنوع بسیار بالایی برخوردار است تا با بودجه های متفاوت اقشار متوسط و مرفه جامعه هماهنگ شود.  مهمانداران مجرب و خبره در تالار برج سفید از میهمانان گرانقدر شما به بهترین نحو ممکن پذیرایی مینمایند.  
 
تالار گلستان  سال سابقه در حال حاضر با مدیریت آقای یاوری اداره میشود. این تالار دارای محوطه تالار گلستان با  نفر میهمان را در خود جای میدهند.  سفره خانه سنتی بزرگ و فضای دلباز است. سالنهای همکف تا  خودرو گنجایش دارد. میهمان را دارد. پارکینک اختصاصی تالار تا تالار هم گنجایش پذیرایی از این تالار دارای امکاناتی همچون اتاق عقد مجزا، عاقد، نورپردازی، گلآرایی، شکلات آرایی، بادکنک آرایی، محل بازی کودکان، مولودی خوانی و غیره است. منوی غذایی متنوع و لذیذ در کنار سرو انواع نوشیدنیها و دسرها در تالار گلستان پاسداران زبانزد خاص و عام است.
 
تالار محمد سال در حال حاضر با مدیریت آقای شاهوردی اداره تالار محمد واقع در خیابان پاسداران با سابقهای بالغ بر نفر میهمان است. استفاده از مواد غذایی تازه و با کیفیت رمز میشود. گنجایش تالار محمد برابر با رضایت مادام العمر مشتریان از منوی غذایی این تالار است. تزیینات فضای داخلی و چیدمان تالار محمد، ساده و کلاسیک است در نتیجه جوابگوی س
لایق سنین مختلف و بودجههای متفاوت است. مادران و پدرانی که سالها پیش مراسم شادی یا ترحیم را در این تالار برگزار کردهاند حالا برای برگزاری مراسم فرزندان و سایر اعضای فامیل هم این تالار را به عنوان تالاری در سطح اقتصادی متوسط، پیشنهاد میکنند.
 
 
تاریخ درج: 1399/04/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین تالارهای عروسی در پاسداران از مجموع 0 امتیاز