استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین روش نوشتن کارت عروسی

بهترین روش نوشتن کارت عروسی

به گزارش دوشیزه به نقل از بانو ؛ بعد از اینکه تصمیم نهایی را برای زمان عروسی گرفتید تعداد مهمان‎تان را لیست کنید تا بتوانید برای تعدادی معین کارت_عروسی بفرستید. هرچند دوست دارید همه کسانی را که می‎شناسید و از بچگی با شما دوست بوده‎اند و مدت‎هاست همدیگر را ندیده‎اید به جشن‎تان دعوت کنید اما کیفیت کار مهم‎تر از کمیت است. تعداد مهمان‎ها هر چه بیشتر باشد رسیدگی به آنها هم سخت‎تر می‎شود. لازم نیست برای مهمان‎های راه دور هم کارت_دعوت بفرستید آنها را تلفنی دعوت کنید.







• برای مراسم عروسی بهتر است یک ماه قبل و حتی قبل از انتخاب_تالار، تعداد مهمان‎ها را بدانید تا بعدا با مشکل جمعیت زیاد و تالار با ظرفیت کم مواجه نشوید. مهمانی‎های خودمانی را در زمان کمتر می‎توانید تهیه کنید.

• بهتر است اقوام را درجه‎بندی کنید. این کار را به بزرگ‎ترها واگذار کنید شاید خیلی از اقوام دور را تا به حال ندیده باشید اما آشنای قدیمی پدر و مادرتان باشند و جایگاه خاصی نزد پدر و مادرتان دارند.

• برای صرفه‎جویی در دعوت مهمان‎ لازم نیست همه را با پسوند «با خانواده محترم» دعوت کنید. همچنین لازم نیست در دعوت دوستان‎تان، همسرشان را هم دعوت کنید چون همسر دوست‎تان اگر آشنا نباشد کسی را در مجلس نمی‎شناسد.

• اگر تعداد مهمان‎های دو خانواده یکی نبود نهایت تلاش‎تان را نکنید تا به عدد مساوی برسید چون جمعیت نسبی خانواده‎ها با هم متفاوت است.

• اگر آدرس تالار مسیر پیچیده‎ای است حتما نقشه و کروکی تالار را ضمیمه کارت عروسی کنید.

• در انتخاب متن_کارت_عروسی هم دقت کنید. اگر متن‎های آماده شده را نمی‎پسندید خودتان متنی آماده کنید تا با سلیقه شما جور دربیاید.

• برای نوشتن لیست، مهمان‎تان را دسته‎بندی کنید. می‎توانید فامیل دور پدر و مادر و دوستان خانوادگی و دوستان خودتان را جدا کنید و برای هر کدام، این موارد را در نظر بگیرید، مهمان‎تان را به ترتیب یک، دو و سه درجه‎بندی کنید تا در آخر اگر لازم بود برخی‎ها را حذف کنید

تاریخ درج: 1395/04/23
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین روش نوشتن کارت عروسی از مجموع 0 امتیاز