استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین سالن های آرایش عروس شرق تهران

بهترین سالن های آرایش عروس شرق تهران
معرفی بهترین سالن های آرایش عروس شرق تهران  : در لیست اسامی سالن های زیبایی زنانه و عروس سرا های شرق تهران که در سایت دوشیزه جمع آوری کرده ایم ، قرار است فهرستی از سالن های آرایش عروس در رسالت ، هنگام ، تهرانپارس ، حکیمیه ، تهران نو ، شمیران نو ، دلاوران ، سراج ، استخر ، امام حسین ، پیروزی ، دماوند ، نظام‌آباد ، مجیدیه ، حشمتیه را که از نظر قیمت آرایش عروس و کیفیت ارائه خدمات زیبایی به عروس خانمها معروف هستند را به شما معرفی کنیم








رده بندی بهترین سالن های آرایش عروس شرق تهران بر اساس  میکاپ آرتیست ها و شینیون کارها ،پر عروس بودن سالن ، کیفیت بالای ارائه خدمات ، برخورد مناسب ، دسترسی مناسب و نظرسنجی هایی مختلفی است که از نوعروس های تهرانی در سایت دوشیزه درج شده است . این مقاله که به معرفی برترین سالن های زیبایی عروس در شرق تهران میپردازد گلچینی از هزاران مرکز زیبایی بانوان است که در محدوده مناطق شرق تهران در حال فعالیت هستند





سالن آرایش عروس گل سرخ
1- سالن آرایش عروس گل سرخ در صدر جدول پر عروس ترین آرایشگاه های زنانه شرق تهران قرار گرفته است . نیز به نیم قرن سابقه مرکز زیبایی گل سرخ را تبدیل به برند قابل اعتماد در صنف سالن های زیبایی بانوان کرده است . مدل آرایش صورت و شینیون عروس های میکاپ آرتیست های گل سرخ از تنوع بسیار زیادی برخوردار است همچنین در گالری تصاویر نمونه کارهای این آرایشگاه عالی در تهرانپارس میتوانید مدل آرایش چشم ، شینیون موهای کوتاه و جدید را مشاهده کنید . قیمت آرایش عروس آرایشگاه گل سرخ در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس گلها
2- سالن آرایش عروس گلها در فهرست بهترین آرایشگاه های زنانه شرق تهران قرار گرفته است . آرایشگاه گل ها کلیه خدمات آرایشی، زیبایی و عروس در محیطی لوکس و آرام با امکانات VIP در شش بخش مجزا با جدیدترین متد روز دنیا با استفاده از برندهای آرایشی به اهالی تهرانپارس ارائه میدهد . عروس سرای گل ها با تیم مجربی و کاملی که از میکاپ کارها و هیراستایلیست های حرفه ای در اختیار دارد نظر تمام سلیقه ها از میکاپ های ملایم و محو اروپایی تا آرایش های غلیظ خلیجی به خود جلب میکند . آلبوم عکس جدیدترین مدل های آرایش و شینیون عروس 2017  که نمونه کارهای آرایشگران عروس این آرایشگاه خوب است در اختیار عروس خانمها قرار میگیرد.قیمت آرایش عروس آرایشگاه گلها در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس هور
3- سالن آرایش عروس هور این روزها یکی از پرطرفدارترین عروس سراهای تهرانپارس است . آرایشگاه هور با میکاپ آرتیست تخصصی عروس با نام ژیلا مقدسی گریم ومیکاپ تخصصی عروس با محصولات مک و کلارینس در سالن vip عروس را ارائه میدهد . شینیون های زیبا و جدید ، شینیون مدل موی کوتاه و آرایش زیبای عروس از ویژگی های مرکز زیبایی هور سمت شرق تهران است . میکاپ های شیک و تمیز میکاپ کار عروس ژیلا مقدسی با اجرای جدیدترین شیوه های گریم و آرایش در جهان یک انتخاب مطمئن برای دختر خانمهایی است که دوست دارند زیباترین عروس سال شوند.قیمت آرایش عروس آرایشگاه هور-ژیلا مقدسی در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس گل نرگس
4- سالن آرایش عروس گل نرگس یکی از آرایشگاه های خوب زنانه در محدوده شرق تهران است . نرگس شریفی که از میکاپ آرتیست های معروف تهرانپارس است مدیریت این عروس سرا را بر عهده دارد . فستیوال های میکاپ و شینیون عروس مرکز زیبایی گل نرگس فرصت مناسبی برای نوعروس های تهرانی است تا از نزدیک عروس های واقعی نرگس شریفی را ببینند . معرفی جدیدترین مدل مو برای عروسی و شیک ترین آرایش برای شب نامزدی ، حنابندان ، عروسی و پاتختی بخشی از خدمات گسترده ای است که این آرایشگاه حرفه ای به مشتریان خود ارائه میدهد.قیمت آرایش عروس آرایشگاه گل نرگس-نرگس شریفی در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس گل آرا
5- سالن آرایش عروس گل آرا یکی از تاپ ترین آرایشگاه های زنانه شرق تهران است . بخش تخصصی عروس گل آرا با جدید ترین متد روز و استفاده از بهترین مواد آرایشی موجود در دنیا توسط 10 گریمور حرفه ای عروس و ارائه  10 سبک مختلف جدیدترین شینیون سال عروس و میکاپ های شیک عروس ایرانی را ارائه میدهد . قیمت آرایش عروس در مجموعه زیبایی گل آرا به نسبت عروس سراهای شرق تهران مناسب است . آلبوم تصاویر نمونه کار میکاپ آرتیست های خوب گل آرا  شامل مدل شینیون کلاهی ، عکس عروس با مدل موی باز به همراه آرایش ، مدل آرایش موی دخترانه، مدل شینیون موهای بلند میباشد.قیمت آرایش عروس آرایشگاه گل آرا در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس نقره نگار
6- سالن آرایش عروس نقره نگار یکی از لوکس ترین آرایشگاه های عروس در شرق تهران است . کاشت و طراحی و دیزاین ناخن ، کوتاهی و کوپ های ژورنالی ، رنگ و مش‌های سال بخشی از خدمات آرایشگاه نقره نگار در تهرانپارس است . حرفه‌ای‌ترین گریمورها و میکاپ آرتیست‌های شرق تهران به مدیریت خانم شایگان در سالن نقره نگار مشغول به فعالیت هستند . گریم صورت به همراه آرایش های ایرانی ، عربی ، اروپایی با محصولات آرایشی معروف در این آرایشگاه انجام میشود . اگر مراسم نامزدی هم در پیش دارید جدیدترین مدل موی نامزدی هم در آلبوم نمونه کارهای نقره نگار برای انتخاب شما قرار داده شده است. قیمت آرایش عروس آرایشگاه نقره نگار در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس سومیا
7- سالن آرایش عروس سومیا یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش روز عروسی است . آرایشگاه عروس سومیا که پکیج های ویژه ای برای مراسم های نامزدی ، حنابندون ، پاتختی و عروسی دارد در مقایسه با سایر سالن های زیبایی ،قیمت های بسیار مناسبی دارد . مشتری های زیاد ، عروس های راضی ، نمونه کارهای قبل و بعد آرایش عروس نشان از کیفیت بالای خدمات در این آرایشگاه عروس خوب در نارمک ( هفت حوض ) دارد . خانم فرجی که مدیریت آرایشگاه سومیا به آدرس خیابان آیت، نرسيده به چهارراه تلفنخانه را دارد کارشناس ارشد گریم استخری به روش سینمایی ،  شینیونهای زیبا و ماندگار در محدوده رسالت تهران است. قیمت آرایش عروس آرایشگاه سومیا در کلاس قیمت قرار دارد.




سالن آرایش عروس الی
8- سالن آرایش عروس الی که شایسته ترین انتخاب برای عروس خانم های منطقه افسریه تهران است با شهرتی که در این چند سال اخیر بدست آورده توانسته است رقیبان خود را در عرصه آرایشگاهی کنار بزند . مشاوره خوب برای انتخاب مدل آرایش و هماهنگ با لنز ، تاج ، لباس عروس یکی از بزرگترین ویژگی های این آرایشگاه عروس خوب در جنوب شرق تهران است . پر عروس ترین آرایشگاه افسریه که با المیرا و الناز میکاپ کارهای حرفه ای اش معروف شده است با بهترین محصولات آرایشی زنانه به ارائه خدمات می پردازد . جدیدترین مدل های مو و میکاپ نامزدی در پکیج های آرایش ویژه سالن الی با قیمت بسیار مناسب و ارزان برای نوعروس های عزیز ارائه میشود. قیمت آرایش عروس آرایشگاه الی در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس مائده
9- سالن آرایش عروس مائده بهترین و مجهزترین مرکز میکاپ و گریم عروس به متد روز در منطقه پیروزی تهران است . سه طبقه مستقل VIP عروس ، هر روز بازدید عروس با هماهنگی قبلی ، مرکز مدرن میکاپ و کانتورینگ اروپایی عروس ،با تضمین کیفیت بالا از امکانات و خدمات این آرایشگاه زنانه خوب را در منطقه نیروهوایی تهران است . ژورنال مدل های زیبا آرایش و شینیون عروس برای اینکه با توجه به سلیقه خودشون بهترین میکاپ کار عروسیشون رو انتخاب کنند از ویژگی های آرایشگاه زنانه مائده سمت شرق تهران است .قیمت آرایش عروس آرایشگاه مائده در کلاس قیمت متوسط قرارا دارد.





در بانک اطلاعات آرایشگاه های عروس شرق تهران اسامی زیادی از سالن های زیبایی زنانه قرار دارد که استفاده از نام این مجموعه ها در قالب این مقاله امکان پذیر نبود . در ادامه قرار است مشاورین سایت دوشیزه با بررسی دقیق عملکرد آرایشگاه های خوب تهرانپارس ، رسالت ، نارمک ( هفت حوض ) ،  پیروزی و .... بهترین عروس سراهای محدوده شرق تهران که شامل منطقه 4 و 8 میشود را معرفی کنیم . شماره تلفن و موبایل آرایشگاه های زنانه شرق تهران را نیز قرار است در مطلب جداگانه ای در سایت عروس دوشیزه منتشر شود


تهیه و انتشار اختصاصی دوشیزه


مرجع مقاله:
تاریخ درج: 1395/12/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین سالن های آرایش عروس شرق تهران از مجموع 0 امتیاز