استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالار های سعادت آباد

تالار های سعادت آباد
تالار های سعادت آباد : اگر در سعات آباد تهران به دنبال تالار هایی مناسب برای برگزاری مراسم و جشن عروسی خود می باشید در این مقاله قصد داریم بهترین تالار های این منطقه را خدمت شما معرفی و بررسی نماییم.  














عروسی از ان دسته از مراسم هایی است که هدف همه ی عروس و داماد لذت بردن مهمانان از مراسم  عروسی شان است.اگر این مراسم دریکی از بهترین تالارهای سعادت آباد باشد قطعا زیباترین وبه یادماندنی ترین مراسم راخواهید داشت.  عروس و داماد هم وقتی از عروسی شان لذت می برند که به مهمانانشان خوش بگذرد و این خوشی در گرو میزان رضایت مندی از تالارهایی است که میزبانی از عروسی ها را به عهده دارند.

تالارهای پذیرایی سعادت آباد

 انتخاب تالار عروسی باید به گونه ای باشد که عروس و داماد، خانواده هایشان، و مهمانان یک شب خوب را سپری کنند.  ملاک های یک تالار خوب چه چیزهایی هستند؟ برای تشخیص یک تالار خوب از یه تالار معمولی باید بدانید یک تالار خوب چه ملاک هایی دارد. ملاک های یک تالار خوب به این صورت است که قبل از هرچیزی یک مشاور رایگان برای راهنمایی کردن ، دادن اطلاعات و نشان دادن لیست سرویس ها، غذا ها و بقیه موارد همراه با عکس را به مراجعین خود داشته باشد تا بتواند به سوالات شما هم پاسخ دهد. در ادامه به چیزهایی که باید شما در انتخاب تالار به آن اهمیت دهید می پردازیم: - یک تالار خوب باید از میزان ظرفیت بالایی برای پذیرش مهمان برخوردار باشد و این به این معنی است که توانایی خدمات رسانی به تعداد زیادی را داشته باشد. - یک تالار خوب تالاری است که برای فضای برگزاری مراسم، جایگاه عروس و داماد، جایگاه مهمانان،  پیست رقص ، میز سروغذ ا، اتاق پرو و سرویس بهداشتی هزینه کرده باشد و با نهایت سلیقه سعی در فراهم کردن محیطی لوکس و به روز داشته باشد. نکته مهم اینکه باید در چیدمان میز و صندلی ها به وجود فضای خالی بین میزها دقت شود تا رفت و آمد بین میزها سخت نباشد. - غذا، میوه و شیرینی مسئله ی بسیار مهمی است که یک تالار خوب باز هم باید در پرداختن به آن حساسیت به خرج دهد. آشپزخانه ای که در آن غذا پخته می شود باید محیطی تمیز همراه با کارکنانی تمیز و ماهر باشد. -کیفیت غذا و میوه هم وقتی درجه محسوب می شود که از بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین میوه ها استفاده شود.
 
از فضای بیرونی تالار غافل نشوید جایی که مهمانان به استقبال عروس و داماد می آیند، در ساختن یه شب به یاد ماندنی تاثیر زیادی دارد. که خب به لطف طراحان ، پیاده کردن طرح های متنوع و جذاب روی این بخش نیز کاری راحت است.
 
اگر شکوه و کیفیت تالار عروسیتان برایتان بسیار اهمیت دارد حتما به سعادت آباد سر بزنید .
تالار های سعادت آباد با انتظارات شما از یک تالار عالی همخوانی دارد. تالار هایی با فضا های متفاوت از هرجای دیگر، جوابگوی هر سطحی از توقع شما مناسب است. در طراحی و چیدمان فضای داخلی این تالار ها زیبایی هایی می بینید که چشمتان را حتما به خود خیره خواهد کرد. گل آرایی و شمع آرایی های جایگاه عروس به دلچسب بودن عروسی در هر فصلی کمک می کند.  اگر قصد برگزاری مراسم عقد را هم در شب عروسی تان دارید حتما از مشاور تالار بخواهید که سفره های عقد را به شما نشان دهد. با هر رنگ و سلیقه ای که بخواهید میتوانند برای شما سفره عقد طراحی کنند. بعضی از تالار های محله ی سعادت آباد تهران روی پشت بام هم ماجراهای قشنگی را برایتان تدارک دیده اند. آتش بازی و نور افکن هایی که به درخواست شما برای نورانی کردن بخش هایی از مراسم مثل برش کیک و رقص عروس و داماد به آسمان پرتاب می شوند.  
 
یکی از گزینه هایی که باعث می شود شما این تالار ها را بپسندید نورپردازی محیط است. رنگ ها از هر لحظه ای یک  خاطره ی تکرار نشدنی می سازند. اگر در بین دوستان و آشنایانی که دعوت می کنید افرادی هستند که از دوست داران رقص اند، تالار های سعادت آباد بهترین مکان برای خوشحال کردن آنهاست. تالاری که بهترین پیست ها را با بهترین سیستم های نورپردازی برای عزیزان شما تدارک دیده است. نگران سیستم صوتی و انتخاب موسیقی هم نباشید. شادترین و جدیدترین موسیقی ها توسط مجرب ترین های موسیقی ایران تقدیم شما می شود. موسیقی های درخواستی هم گزینه ی درخشان کادر موزیک و پخش است که به شما این امکان را می دهد تا هرچه را می پسندید بشنوید.
 
امکانات تصویری هم بخش دیگری از سرویس دهی این تالار ها است. این روز ها همه برای عروسی شان کلیپی تقریبا کوتاه و پر از عکس های خاطره انگیز و جذاب دو نفره شان برای ثبت خاطره تدارک می بینند و برای شریک کردن میهمانان در دیدن  لحظه های شاد و دو نفره شان این کلیپ را در روز عروسی به همه نشان می دهند . اینکه شما تالاری را انتخاب کنید که با بزرگترین و بهترین کیفیت تصویر شاهد این فیلم زیبا باشند به خودی خود حائز اهمیت است.  
 
و اما مختلط بودن یا نبودن عروسی هم از آن دسته از ماجراهایی است که در همه ی مجالس  به آن پرداخته می شود. فرهنگ و آداب هر خانواده ای با خانواده دیگر متفاوت است . اما خیالتان راحت تالارهای سعادت آباد قابلیت فراهم کردن مراسم را هم به صورت مختلط و هم به صورات زنانه ، مردانه در سالن جدا را دارد. به شیوه ای که هر دو سالن از تمام خدمات صوتی و نورپردازی و پذیرایی شیرین ، میوه، شام و ... استفاده ی برابر دارند.
 
وقتی صحبت از مراسم هایی می شود که مهمانان آن زیاد است باید علاوه بر مهمان ها به فکر ماشین های آنان نیز باشیم و پارکینگ موردی ضروری در انتخاب تالار مورد نظرتان است. قطعا برای رفت و آمد و سامان دادن ماشین ها وجود پارکینگ در لیست گزینه های تالار یک نکته مثبت است که باید تمام آن را در نظر گرفت.
 
یک خبر خوب هم برایتان دارم . تالار های سعادت آباد به جهت تشکر و قدر دانی از شما در راستای انتخاب و حمایت همیشگی و دراز مدت شما طی این سالها برای عروس و داماد های خوش شانسی که مراسم عروسی شان را در ماه های خاصی از سال برگزار می کنند تخفیف های جذابی در نظر گرفته اند .
 
برای پیدا کردن تالار مورد نظرتان از سعادت آباد شروع کنید . امیدواریم که در برگزاری مجالس پرشکوهتان سهیم باشیم. اکثر باغ تالارهای سعادت آباد دارای سابقه کار طولانی هستند که این یک مزیت بزرگ برای انتخاب تالار به حساب می آید بعضی از تالارها دارای چندین سالن هستند که باتوجه به تعداد مهمانان شما سالن موردنظر رامعرفی میکنند کیفیت غذاهای تالارهای سعادت آباد یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که نمیشود از آن گذشت آشپزان نوع غذارا سرو میکنند که شما میتوانید با توجه به سلیفه بسیار حرفه ای با دستپخت عالی دارند که نزدیک وبودجه ی خود منو ی غذای خود را انتخاب کنید . دراین جا قصد داریم چند مورد از تالارهای موردقبول مردم را که ویژگی های منحصر به فردی دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم پس درادامه نیز  باماباشید.




باغ تالار سعادت ( باغ عروسی کوچک با امکانات کامل)
این باغ تالار که جز معروفترین و زیباترین باغ های تهران در منطقه سعادت آباد می باشد توسط آقای خلیل زاده با همراهی گروه کارآزموده، برنامه ریز و طراح خود مدیریت می شود. علاوه بر دارا بودن باغی مجلل دارای سالنی شیک و با ظرفیت مناسب می باشد که در فصل پاییز و زمستان پذیرای میهمانان می باشد. انواع مراسم و جشن ها همانند جشن های عقد و عروسی، میهمانی ها، مراسم ترحیم و تولد در این باغ تالار با شکوه به  نوع غذا را 52 نفر طرفیت دارد. توانایی تهیه و تدارک بیش از 522 انجام می رسد. این باغ تالار چیزی حدود دارد که سرو غذای بانوان و آقایان کاملا مجزا و در محیطی دلنشین ارائه می شود. محوطه باغ، سالن و تالار به شکلی مجلل توسط گل و شمع تزیین شده و استخری زیبا به باغ سعادت شکوه بیشتری بخشیده است   . از خدمات دیگر این باغ می توان به چایخانه سنتی در باغ، انواع متنوع سفره عقد متناسب با سلیقه شما، امکان  سالن ها، ارائه موسیقی LEDورود ماشین عروس به درون فضای باغ و آتش بازی در ورودی باغ، نورپردازی
 مخصوص و حتی سرو اب میوه طبیعی و ... اشاره نمود. از ویزگی های بارز و شناخته شده باغ DJزنده و سعادت ، ورودی این باغ می باشد که در کنار مطالب گفته شده با دکوراسیون عالی و منحصر به فرد جلال و شکوهی بی نظیر و بی همتا به این باغ بخشیده است.
 
تالار پذیرایی آمی تیس
 در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده در رده بهترین و مجلل ترین تالارها 1384آمی تیس که نیز از سال  نفر در سالن هایش به میهمانان ارائه خدمات بدهد. مدیریت 522قرار دارد و توانایی این را دارد که به حدود تالار را آقای گیاهی بر عهده دارد که در کنار کادر متخصص و تحصیل کرده این تالار در زمینه هتلداری سعی در جلب رضایت همگان دارند تا میهمانی خاطره انگیز برای میهمانان به ارمغان آورند. آمی تیس هفت طبقه دارد که امکان برگزاری میهمانی ها، جشن ها و مراسمات مختلف را دارا می باشد. این تالار اتاق عقد مجزا دارد که با طراحی هایی متنوع و متناسب با سلیقه عروس و داماد تزیین می شود. پارکینگ اختصاصی و کافی نت ویزه میهمانان جهت راحتی و آسودگی میهمانان فراهم گردیده است. امکان ورود ماشین عروس با ورودی بسیار زیبا به لابی تالار فراهم گردیده است. موزیک حرفه ای و ارائه آتش بازی از ویژگی های این تالار معروف می باشد. کیفیت بالای ارائه خدمات و تدارک متنوع و بی نظیر وعده های غذایی همواره مورد رضایت مشتریان گرامی بوده است. از نظر سطح قیمت این تالار در رده تالار های گران و لوکس طبقه بندی می شود.
 
تالار پذیرایی و عروس سرای سرو
یکی دیگر از تالار های منطقه سعادت آباد تالار سرو می باشد و توسط مدیر مجرب خود اقای حسینی مشغول به فعالیت می باشد. تالاری با شکوه و مجلل که پرسنلی متخصص و خوش رفتار دارد و محیط تالار را به فضایی لوکس و با شکوه مبدل کرده اند. خدمات گل آرایی و موسیقی و تمام امکانات لازم برای طراحی آن در این تالار فراهم گردیده است. اتاق مخصوص به عقد دارد که متناسب با سلیقه افراد تزیین و طراحی می گردد. علاوه بر مراسم های مربوط به عقد و عروسی جشن ها و میهمانی های دیگر هم چون ولیمه و افطاری نیز در این تالار برگزار می شود. جهت خدمت به کلیه میهمانان پارکینگ اختصاصی برای این تالار طراحی گردیده است و گزینه تاثیر گذاری در کسب رضایت آنان محسوب می شود. این تالار دو سالن مجزا دارد.
 
تالار آسمان
این تالار پذیرایی در منطقه ی سعادت آباد واقع شده است ویکی از تالارهای خوب تهران به حساب می نفر است.دراین تالار انواع مراسم ها وجشن ها با کیفیت خوب برگذار 422آید.ظرفیت تالارپذیرایی آسمان میشود.دکوراسیون تالار آسمان بسیار شیک میباشدودارای چیدمان ودیزاین بسیار حرفه ایست.
 
باغ تالار دشت بهشت
در منطقه سعادت آباد تالار دشت بهشت است که سابقه فعالیت طولانی تری نسبت به دیگر تالار ها دارد. سالن مجزا و مجلل دارد که به ارائه خدمات در آن ها می پردازد. سه تالار دشت بهشت به 6تالار پذیرایی و نام های عقیق، زمرد و شیشه ای خوانده می شوند. تالار عقیق ظرفیت بیشتری نسبت به بقیه دارد و امکان   نفر در آن فراهم شده است.  از ویژگی های مشخص و خاص این تالار پارکینگ اختصاصی 522ارائه خدمات به و بسیار بزرگ این تالار با ظرفیت بسیار بالا می باشد که جهت رفاه و راحتی میهمانان تدارک دیده شده است. اتاق عقد در این تالار مجزا بوده و مثل کل تالار ظرفیت زیادی دارد و دکوراسیون آن متناسب با سلیقه و نظرات عروس و داماد با کمک پرسنل متخصص تالار با شکوه طراحی می گردد. منوی غذایی تالار دشت بهشت بسیار متنوع و با کیفیت می باشد که در نحوه پذیرایی و شارژ غذا بسیار دقت می شود. یکی از زیبایی های این تالار ایجاد باران مصنوعی به همراه موسیقی زنده می باشد که لحظات مفرح و خاطره انگیزی را به وجود می آورد. روز جمعه خدمات به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. علاوه بر تالار های ذکر شده تالار   نیز دارد که خدماتی ویژه را به میهمانانش ارائه می دهد. vipدشت بهشت ،
 
تاریخ درج: 1399/04/18
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالار های سعادت آباد از مجموع 0 امتیاز