استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای برای تعداد مهمان کم

تالارهای برای تعداد مهمان کم
تالارهای برای تعداد مهمان کم :باغ مهرداد (تهرانپارس) ، باغ مهران ، تالار مجلل طریقت ، تالار آرتمیس ، تالار شفیعی ، باغ تالار تخت جمشید پارسه احمدآباد ، باغ تالار سیب احمدآباد ، باغ لوکس ونوس احمدآباد ، تالار قصر وصال ، تالار دنیای امید (تهرانپارس) ، تالار پذیرایی الماس شهر ، باغ سعادت ، تالار بزرگ پردیس کیان ، تالار پذیرایی گلوریا ، تالار اریکه پارسیان













------------------------------------------
باغ مهرداد (تهرانپارس)
تهرانپارس
باغ تالار مهرداد در تهرانپارس قرار دارد. این باغ از مناظر جذاب و محوطه شگفت‌انگیزی بهره‌مند است که برای عکاسی و مانورهای فیلم‌برداری مناسب است. اگر یک مراسم عروسی یا مجلس شسته رفته و باکیفیت می‌خواهید برگزار کنید این مجموعه تالار برای شما مناسب است. کیفیت غذا و تعدد منوی این باغ تالار مناسب ارزیابی شده است. کیفیت میز و صندلی و سایر ابزار این مجموعه درجه 1 است و به جذابیت مراسم شما می‌افزاید.
----------------------------------------
باغ مهران
شهران
باغ تالار مهران در غرب تهران و در باغ باصفایی به مساحت 5000 متر قرار دارد. از نکات مثبت و قابل توجه این مجموعه میتوان به فضای سبز و باغ آرایی بسیار جذاب، دکوراسیون مدرن، سفره خانه سنتی کارآمد، کافیشاپ کلاسیک، سیستم های مدرن صدابرداری و نورپردازی، اتاق عقد مجزا و شیک و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره نمود. محوطه این باغ برای عکاسی شگفت‌انگیز است. زیبایی و استفاده متزیال و اکسسوری زیبا این باغ را به یک مجموعه رویایی و خیال‌انگیز برای براگزاری مراسم تبدیل کرده. استفاده از منوهای با کیفیت و ساختارشکنانه و میز مجلل سلف سرویس از دیگر مزایای باغ تالار مهران است.
----------------------------------------
تالار مجلل طریقت
شمیران نو
تالار پذیرایی مجلل در منطقهای پر تالار قرار دارد، خیابان تهران‌نو یا دماوند را می‌توان بازار بورس تالارها نامید. همین باعث شده که رقابت بسیار سخت باشد. ظرفیت تالار طریقت بالغ بر 800 نفر است و از تالارها شیک و نوساز این منطقه است. از جاذبه‌های این تالار می توان به دکوراسیون مدرن و لوکس آن، نورپردازی دیجیتال و هوشمند، گروه موسیقی و دی جی خانم و آقا، جایگاه عروس و داماد فوق‌العاده، منوی سفره عقد، میوه آرایی اتاقعقد، میز رویل برای صرف شام عروس و داماد،  میز شام چرخشی، تهیه هدایای ویژه ؛ اشاره کرد.
----------------------------------------
تالار آرتمیس
شمیران نو
تالار پذیرایی آرتمیس از تالارهای پرظرفیت شرق تهران است. این تالار که خیابان دماوند قرار دارد با توجه به شرایط و تراکم جمعیت آن منطقه شرایط مناسبی را برای برگزاری مراسم فراهم کرده است. ظرفیت این تالار شیک 600 نفر است که به خوبی در فضای بزرگ سالن تالار، پذیرایی می‌شوند. اتقاق عقد این تالار بسیار جذاب و جادار است که دارای مبلمان خاصی است که به جذابیت و کارایی آن افزوده است.
----------------------------------------
تالار شفیعی
شمیران نو
تالار پذیرایی شفیعی دارای دو سالن مجزا به ظرفیت 250 و 500 نفر می باشد. تالار شفیعی دارای قدمت 40 ساله در زمینه رستوران داری می باشد که در منطقه دارای شهرت می باشد. تالار شفیعی بی نظیرترین کیفیت غذا را برای میهمانان شما عزیزان ارائه می دهد.
----------------------------------------
باغ تالار تخت جمشید پارسه احمدآباد
اتوبان تهران - کرج
باغ تالار پارسه تخت جمشید یک باغ مشجر و باکیفیت 5 هزار متری است که رویای شما را برای برگزاری یک مراسم جذاب در همه جوانب به واقعیت نزدیک می‌کند. وسعت این فضا این امکان را در اختیار مدیرلان این مجموعه قرار داده است که به نحو مطلوب خواسته های مشتری را فراهم کنند. آبنما، استخر، فضای باغ ایرانی ، آلاچیق در کنار سالن 500 نفره این باغ تالار کیفیت برخی خدمات را ارتقا داده است. از محاسن دیگر این محجموعه دسترسی آسان به اتوبان است.
----------------------------------------
باغ تالار سیب احمدآباد
اتوبان تهران - کرج
باغ تالار سیب که در فیروزبهرام و در جوار اتوبان آزدگان قرار دارد، در کنار اینکه عمده امکانات و فضاهای شگفت‌انگیز یک باغ بزرگ و باصفا را دارد در عین حال بسیار مدرن و به روز است. استیج و کف این باغ تالار بطور کامل از LED پوشیده شده است که مانور بی‌نظیر به سیستم نورپردازی می‌دهد و مراسم شما بسیار رویایی می‌کند. گروه موسیقی مستقر در مجموعه از بهترین‌ها و به روزترین هاست. فضای سبز 2هکتاری باغ از درختان سرحال سیب پوشیده شده است. دو سالن مجزا که 800 میهمان را پوشش می‌دهند از قابلیت‌های تالار است، اتاق عقد لوکس و آشپرخانه صنعتی باغ سیب مراسم به روز و مدرنی را برای شما رقم خواهد زد.
----------------------------------------
باغ لوکس ونوس احمدآباد
اتوبان تهران - کرج
باغ تالار لوکس ونوس یکی از باغهای بزرگ منطقه است. وسعت این باغ چیزی حدود 5000 مترمربع است به همین دلیل آماده پذیرایی از میهمانی‌ها و مراسم‌های بزرگ است. ظرفیت سالن این باغ حدود 800 نفر است و با توجه به امکانات باغ و خدمات ارائه شده کیفیت مراسم را ارتقا می‌دهد. پارکینگ این باغ حدود 100 خودرو را در خود جای می‌دهد و باغ آرایی موجود در فضا، امکان خوبی را برای بازی کودکان، عکاسی و گشت و گذار را فراهم کرده است.
----------------------------------------
قصروصال
یاخچی آباد
تالار مجلل قصر وصال ، فضایی درخور توجه را برای مراسم شما در جنوب تهران فراهم می‌کند. این تالار از دکوراسیونی لوکس و چشم‌نواز برخوردار است که به همین دلیل می‌توان آنرا در لیست زیباترین تالارهای پذیرایی جنوب تهران قرار داد. معماری این مجموعه تالار به گونه ای است که در سالن و فضای استیج ستونی وجود ندارد. و این بدون ستون بودن سالن یکی از جذاب‌ترین حسن های این مجموعه است. از دیگر امکانات قصروصال باید به استیج ژله‌ای و ارتفاع سقف 6 متری و همچنین کیفیت خدمات اشاره کرد.
----------------------------------------
تشریفاتی باغ صبا
پونک
یکی از محبوب ترین اماکن برگزاری مراسم در غرب تهران مجموعه تشریفاتی باغ صبا است. در یکی از کوچه‌های منطقه پونک محوطه ای 2000 متری پردرخت و شگفت‌انگیزی وجود دارد. سالن باغ صبا دکوراسیون جذاب و دلپذیری دارد. از نکات مثبت این مجموعه استفاده از مواد تازه و باکیفیت برای طبخ غذا است در عین حال فضای مطلوب برای بازی کودکان آسایش میهمانان را فراهم کرده است. پارکینگ این باغ بیش از 200 خودرو را در خود جای می‌دهد که برای یک مجموعه 500 نفری ارزنده است.
----------------------------------------
دنیای امید (تهرانپارس)
تهرانپارس
تالار پذیرایی دنیای امید در تهرانپارس قرار دارد. این تالار آماده پذیرایی از میهمانی و مراسم‌هایی با مدعوین از 100 نفر تا 600 نفر را داراست از امتیازات دنیای امید می‌توان به دکور جدید و کلاسیک، اتاق عقد لوکس مجزا،  اشاره کرد. تنوع منو در تالار دنیای امید شگفت‌انگیز است و نیز پارکینگ تالار ظرفیت 70 خودرو را داراست.
----------------------------------------
عمارت تخت جمشید
شهران
عمارت تخت جمشید از مجموعه خوب شهران در غرب تهران است. عمارت تخت جمشید سالن2های چشم‌نواز و جالب توجهی دارد، نکته جالب توجه آن بدون ستون بودن آن است. پارکینگ عمارت فضایی به ابعاد ۳۰۰۰ متر را داراست، از نکات متمایز و چشم‌گیر این مجموعه کیفیت مواد غذایی، تنوع منوها و مناسب بودن سرو غذاهاست. پرسنل به کارگرفته شده در عمارت تخت‌جمشید بسیار کارآمد و آموزش دیده هستند.
----------------------------------------
گلاریس
خانی آباد
تالار پذیرایی گلاریس با ظرفیتی 1000 نفره و معماری لوکس از تالارهای جذاب جنوب تهران است. از نکات مهم این مجموعه می‌توان به مبله بودن و دکوراسیون باشکوه و همچنین اتاق عقد 100 نفره اشاره کرد. این مجموعه سفره خانه سنتی و پارککینگ اختصاصی نیز دارد
----------------------------------------
تالار قصر پارسه
یافت آباد
تالار قصر پارسه در منطقه جنوب غرب تهران قرار دارد. این تالار دارای یک امتیاز فوق2العاده است و آنهم پارکینگ سه طبقه آن می‌باشد. این تالار چشم‌نواز معماری خوبی دارد و به صورت مبله و بسیار شیک چیدمان شده است دارای یک اتاق عقد با ظرفیت بالاکه بسیار زیبا و مدرن طراحی و اجرا شده است. از خدمات جالب توجه این تالار تیم متخصص میوه آرایی است که کجلس مشا را به یک ضیافت به یادماندنی تبدیل می‌کنند.
----------------------------------------
تالار پذیرایی گلوریا
جنت آباد
تالار پذیرایی گلوریا واقع در جنت آباد بیشتر با نام تالار سوخته سرایی شناخته می‌شود. این تالار مدتی است با یک دکوراسیون جدید و امکانات لوکس آماده پذیرایی از مراسم‌هایی با ظرفیت حداکثر 600 نفر می‌باشد. معماری جدید این تالار بی نهایت چشم نواز است، یک امتیاز حیرت‌انگیز این تالار را شاخص جلوه داده است و آن‌هم Roof Garden معرکه آن است که در دل خود یک بار نوشیدنی زیبا را جای داده است. گلوریا سالن‌های مبله شیکی دارد که سقف بلند آن برای انجام مانورهای تصویری متاسب است.
----------------------------------------
تالار پذیرایی الماس شهر
حصارک
تالار پذیرایی الماس شهر از مجموعه‌های شاخص غرب تهران است. الماس شهر که در سیمون بولیوار قرار دارد دو سالن به ظرفیت 400 و 800 نفر را داراست. تالار الماس شهر یک فضای سبز 3000 متری دلربا دارد که برای فضای بازی کودکان مناسب است در ضمن این فضای سبز وسیع برای عکاسی نیز خوب است،دو تالار از نکات جالب این سالن مدرن و جدید تنوع منو، تعدد و کیفیت غذاهاست.
----------------------------------------
باغ سعادت
سعادت آباد
باغ تالار پذیرایی سعادت یکی از چشم‌نواز ترین و لوکس ترین مجموعه‌های پذیرایی تهران با ظرفیت 600 نفر است. محوطه این باغ سرشار از گلهای رنگارنگ و باشکوه است. از امتیازهای حیرت‌آور باغ سعادت ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ است، تنوع منو غذا و منوی زیبای سفره عقد یک امتیاز مهم است که سعادت در کنار خدمات با کیفیت خود آنرا اجرا می‌کند، آتش بازی در اطراف استخر، نهر باطراوت آب، نورپردازی مدرن. شمع آرایی خاص داخل باغ، سرو آب میوه از جذابیت های خدمات این باغ است.
----------------------------------------
تالار بزرگ پردیس کیان
شکوفه
تالارهای پذیرایی بزرگ پردیس کیان مجموعه بسیار بزرگی است که می‌تواند مراسمی با ظرفیت 1200 نفر را پوشش دهد. با توجه به ظرفیت این تالار آسانسورهای بزرگی دارد که ورود و خروج حجم بالای میهمانان را آسان می‌کند. این تالار لابی بسیار شیکی دارد که 50 نفر را در خود جای می‌دهد. پردیس کیان منوهای متعددی دارد که می‌تواند هر سلیقه و بضاعتی را راضی نگه دارد.
----------------------------------------
سرو سعادت
سعادت آباد
یکی از تالارهای مدرن و خاص شما‌ل‌غرب تهران تالار سرو سعادت است این مجموعه در طراحی داخلی از سبک‌ها و طرح ایتالیایی بهره برده است، نکته جالب اینجاست که اتاق VIP مخصوص عروس و داماد با تزیینات خاصی آراسته شده که برای تصویربرداری  خوب است، از مزیت‌های این تالار آسانسور 15 نفره ، پارکینگ اختصاصی، گل آرایی پایه، پرسنل حرفه ای و مجرب است.
----------------------------------------
اریکه پارسیان (شهرک غرب)
شهرک غرب
اریکه پارسیان یکی از معروف ترین اماکن تهران است. جالب است بدانید که اریکه تالار تشزیفاتی دارد که بسیار شایسته برگزاری مراسم هاست. تالار تشریفاتی اریکه پارسیان در شهرک غرب حدود 400 میهمان را به خوبی پذیرایی می کند. این تالار از دکوراسیون خوب و دیزاین متفاوتی برخوردار است. اتاق عقد مجزای این تالار هم ظرفیت 50 نفری دارد.
----------------------------------------
شیان سرخه حصار (تهرانپارس)
تهرانپارس
تالار پذیرایی شیان یک موقعیت منحصر به فرد را در میان تالارهای تهران داراست. این مجموعه در مجاورت پارک جنگلی سرخه حصار است. ظرفیت تالار شیان 400 نفر است این تالار دارای فضای  بینظیر و خوش منظره جنگل های سرخه حصار قرار دارد و این امر باعث شده قاب های جذابی برای عکاسی بوجود بیاید، چشم‌انداز شیان هم بسیار زیباست. میز شام مخصوص عروس و داماد هم از تمایزات این تالار است و مهم تر ازهمه محل بازی کودکان است که آسایش میهمانان را فراهم می کند.
----------------------------------------
تالار اریکه تندگویان
خانی آباد
تالار پذیرایی اریکه در خیابان تندگویان قرار دارد و به همین دلیل به اریکه تندگویان معروف است. این مجموعه 400 نفر ظرفیت دارد. این تالار پارکینگ مناسبی دارد که بیش از 80 خودرو را در خود جای می دهد. از مزایای این مجموعه می توان به این نکته اشاره کرد که یک تیم میوه آرایی ظرف های میوه را به جذاب ترین شکل آراسته می کنند.
----------------------------------------
یزدان نوا
جنت آباد
تالار پذیرایی یزدان نوا یک مجموعه کامل در منطقه جنت آباد است. این مجموعه امکانات جالب توجهی در کنار خود می بیند که می تواند شما را در برخی کارها کمک کند. از جمله این امکانات وجود آرایشگاه و قنادی در جوار مجموعه است. این تالار دارای دو سالن 400 نفره است. در عین حال خدمات خود تالار نیز کامل است. دکوراسیون داخلی و مبلمان یزدان نیست بسیار چشم نواز است.
----------------------------------------
تالار بزرگ کردستان
ونک
یکی از جذاب ترین مجموعه های پذیرایی تهران تالار بزرگ کردستان است. یک امتیاز شگفت انگیز این تالار پارکینگ آن است. جالب است بدانید که ظرفیت این تالار بیش از 1000 نفر است و جالب‌تر آنکه گردستان یک پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 1000 خودرو دارد. از دیگر نکات منحصر به فرد این تالار این است که غذای آن در رستوران طریقت طبخ می شود. این مجموعه خدمات و امکانات جالبی دارد.
----------------------------------------



تالار سجاد سیمون بولیوار
تالار قائم سیمون بولیوار
تالار احسان سیمون بولیوار
باغ تالار سیمون بولیوار
تالار در سیمون بولیوار
تالار میلاد سیمون بولیوار
تالار های سیمون بولیوار
تالار مهران سیمون بولیوار
تالار زرین سیمون بولیوار
سیمون بولیوار تالار الماس شهر
تالار احسان در سیمون بولیوار
تالار عروسی الماس شهر سیمون بولیوار
باغ تالار احسان سیمون بولیوار
باغ تالار میلاد سیمون بولیوار
باغ تالار سجاد سیمون بولیوار
تالار پذیرایی سجاد بلوار سیمون بولیوار
باغ تالار قائم سیمون بولیوار
باغ تالار مهران سیمون بولیوار
باغ تالار های سیمون بولیوار
تالار پذیرایی سجاد سیمون بولیوار
تالار پذیرایی در سیمون بولیوار
تالار پذیرایی قائم سیمون بولیوار تهران
تالار پذیرایی قائم در سیمون بولیوار
تالار در خیابان سیمون بولیوار
تالار عروسی در سیمون بولیوار
تالار شهرداری در سیمون بولیوار
تالار قائم در سیمون بولیوار
تالار عمارت زرین در سیمون بولیوار
تالار قصر زرین سیمون بولیوار
تالار عروسی قائم سیمون بولیوار
تالار عروسی محدوده سیمون بولیوار
قیمت تالار قائم سیمون بولیوار
تالار خیابان دماوند تهران
تالار خیابان دماوند سفیران
تالارهاي خيابان دماوند
تالارهاي خيابان دماوند تهران
تالار طريقت خيابان دماوند
تالار مسعود خیابان دماوند
تالار آرتمیس خیابان دماوند
تالار شفیعی خیابان دماوند
تالار های خیابان دماوند
تالار ارتمیس خیابان دماوند
تالار ارمادا خیابان دماوند
ادرس تالار خیابان دماوند
تالار ارتمیس در خیابان دماوند
تالار پذیرایی المهدی خیابان دماوند
بهترین تالار خیابان دماوند
باغ تالار خیابان دماوند
بهترین تالار در خیابان دماوند
باغ تالار در خیابان دماوند
تالار پارادایس خیابان دماوند تهران
تالار پاسارگاد خیابان دماوند
تالار پارامیس خیابان دماوند
خیابان دماوند تالار پذیرایی سفیران
خیابان دماوند تالار پذیرایی طریقت
خیابان دماوند تالار پذیرایی المهدی
تالار های خیابان دماوند تهران
تالار سفیران خیابان دماوند تهران
تالار مسعود خیابان دماوند تهران
تالار طریقت خیابان دماوند تهران
تالار ساحل خیابان دماوند تهران
تالار کاخ خیابان دماوند تهران
تالار جدید خیابان دماوند
تالار چهار فصل خیابان دماوند
تالار حقیقت خیابان دماوند
تالار داریوش خیابان دماوند
تالار طریقت در خیابان دماوند
تالار مسعود در خیابان دماوند
تالار آرتمیس در خیابان دماوند
تالار شفیعی در خیابان دماوند
رستوران تالار مسعود خیابان دماوند
تالار رویال پارس در خیابان دماوند
تالار ساغر خیابان دماوند
تالار سپید خیابان دماوند
تالار سپیده خیابان دماوند
تالار سفیر خیابان دماوند
تالار ساحل خیابان دماوند
تالار سبز خیابان دماوند
تالار سمت خیابان دماوند
تالار هتل شهر خیابان دماوند
شماره تماس تالار خیابان دماوند
آدرس تالار شفیعی خیابان دماوند
تالار پذیرایی شفیعی در خیابان دماوند
تالار ضیافت خیابان دماوند
تالار پذیرایی طریقت خیابان دماوند
تالار مجلل طریقت خیابان دماوند
تالار پذیرایی طریقت خیابان دماوند تهران
تالار مجلل طریقت در خیابان دماوند
تالار پذیرایی طریقت در خیابان دماوند
تالار پذیرایی مجلل طریقت خیابان دماوند
تالار عروسی خیابان دماوند
عکس تالار خیابان دماوند
تالار عطر یاس خیابان دماوند
تالار عروسی آرتمیس خیابان دماوند
تالار عروسی در خیابان دماوند
عکس تالار مسعود خیابان دماوند
عکس تالار پارادایس خیابان دماوند
عکس تالار سفیران خیابان دماوند
خیابان دماوند تالار قصر سپید
قیمت تالار خیابان دماوند
خیابان دماوند تالار قصر کیان
تالار قصر خیابان دماوند
خیابان دماوند تالار قصر پارسیان
خیابان دماوند تالار قصر محمد
خیابان دماوند تالار قصر کلاسیک
تالار کاظمی خیابان دماوند
تالار قصر کیان خیابان دماوند
تالار قصر کلاسیک خیابان دماوند
لیست تالار خیابان دماوند
لیست قیمت تالار خیابان دماوند
لیست تالار های خیابان دماوند
لیست تالار پذیرایی خیابان دماوند
خیابان دماوند تالار مجلل طریقت
تالار مجلل خیابان دماوند
تالار مبینا خیابان دماوند
تالار محدوده خیابان دماوند
تالار مروارید خیابان دماوند
تالار نگین خیابان دماوند
تالار نزدیک خیابان دماوند
تالار ولیمه خیابان دماوند
تالار های پذیرایی خیابان دماوند
مجموعه تالار های خیابان دماوند
تالار های پذیرایی در خیابان دماوند
آدرس تالار های خیابان دماوند
تالار یاس خیابان دماوند
تالار قصر یاس تهران خیابان دماوند
تالار قصر یاس در خیابان دماوند
تالار پذیرایی قصر یاس خیابان دماوند
تالارهاي خيابان وليعصر
تالار پارسیس خیابان ولیعصر
تالار برازنده خیابان ولیعصر
تالار خانجان خیابان ولیعصر
تالار فرهنگیان خیابان ولیعصر
تالار محراب خیابان ولیعصر
تالار در خیابان ولیعصر
تالار قصرشیرین خیابان ولیعصر
تالار های خیابان ولیعصر
تالار حافظ خیابان ولیعصر
باغ تالار در خیابان ولیعصر
تالار پذیرایی خانجان خیابان ولیعصر
تالار پذیرایی در خیابان ولیعصر
تالار پذیرایی در محدوده خیابان ولیعصر
تالار پارسیس ولیعصر
تالار در خیابان ولیعصر جنوبی
تالار خان جان خیابان ولیعصر
تالار حافظ شیراز در خیابان ولیعصر
تالار خانه معلم خیابان ولیعصر
قیمت تالار در خیابان ولیعصر
تالار قصر شیرین خیابان ولیعصر
تالار لوکس طلایی خیابان ولیعصر
تالار های عروسی خیابان ولیعصر
تالار خیابان شریعتی تهران
تالارهاي خيابان شريعتي
تالار آیینه خیابان شریعتی
تالار متین خیابان شریعتی تهران
تالار پارسین خیابان شریعتی
تالار ضیافت خیابان شریعتی
تالار متين خيابان شريعتي
تالار الهیه خیابان شریعتی
تالار ارکیده خیابان شریعتی
تالار اندیشه در خیابان شریعتی
تالار بنیس خیابان شریعتی
تالار قصر بهار خیابان شریعتی
تالار پذیرایی متین خیابان شریعتی
تالار پذیرایی پارسین خیابان شریعتی
تالار پذیرایی پیام خیابان شریعتی
تالار های پذیرایی خیابان شریعتی
تالار عروسی در خیابان شریعتی
تالار سپیده در خیابان شریعتی
تالار رستوران خیابان شریعتی
قیمت تالار آینه خیابان شریعتی
تالار گنجینه نور خیابان شریعتی
تالار گل یاس خیابان شریعتی
تالار نزدیک خیابان شریعتی
تالار تهرانپارس خیابان بهار
تالار تهرانپارس قصر طلایی
تالار تهرانپارس صدف
تالار تهرانپارس قیمت
تالار تهرانپارس قصر
تالار تهرانپارس فلکه سوم
تالار تهرانپارس عکس
تالار تهرانپارس حکیمیه
تالار امیران تهرانپارس
تالار الوند تهرانپارس
تالار ارمادا تهرانپارس
تالار استقلال تهرانپارس
تالار الیزه تهرانپارس
تالار ایرانیکا تهرانپارس
تالار امید تهرانپارس
تالار ایرانیان تهرانپارس
تالار ارمان تهرانپارس
تالار امیر تهرانپارس
تالار بهار تهرانپارس
تالار بزرگمهر تهرانپارس
تالار بزرگ تهرانپارس
تالار بهاره تهرانپارس
تالار پذیرایی بلوط تهرانپارس
تالار باغ بهشت تهرانپارس
تالار دشت بهشت تهرانپارس
تالار پذیرایی بزرگ تشریفات تهرانپارس
تالار پذیرایی تهرانپارس خیابان بهار
تالار پریسا تهرانپارس
تالار پارسیان تهرانپارس
تالار پارادایس تهرانپارس
تالار پارمیدا تهرانپارس
تالار پذیرا تهرانپارس
تالار پایتخت تهرانپارس
تالار پارس تهرانپارس
تالار پذيرايي تهرانپارس
تالار پاسارگاد تهرانپارس
تالار پیوند تهرانپارس
تالار تشریفات تهرانپارس
تالار تشریفات تهرانپارس تلفن
تالار تشریفاتی تهرانپارس
تالار ترابی تهرانپارس
تالار تو تهرانپارس
تهرانپارس تالار تشریفاتی داریوش
تالار پذیرایی تشریفات تهرانپارس
تالار صدف تهرانپارس تلفن
تالار پذیرایی ترابی تهرانپارس
تالار جدید تهرانپارس
تالار تخت جمشید تهرانپارس
تالار عروسی تخت جمشید تهرانپارس
تالار چهارفصل تهرانپارس
ادرس تالار چهارفصل تهرانپارس
تالار فلکه چهارم تهرانپارس
تالار پذیرایی چهار فصل در تهرانپارس
تالار حجله تهرانپارس
تالار خوب تهرانپارس
تالار خاطره تهرانپارس
تالار خورشید تهرانپارس
تالار صدف تهرانپارس خیابان بهار
تالار پذیرایی خیابان تهرانپارس
خیابان دماوند تالار تهرانپارس
تالار داریوش تهرانپارس
تالار در تهرانپارس
تالار دیپلمات تهرانپارس
تالار دانیال تهرانپارس
تالار درویش تهرانپارس
تالار در تهرانپارس غربی
تهرانپارس تالار دنیای امید
تالار پذیرایی در تهرانپارس
تالار پذیرایی داریوش تهرانپارس
تالار رویال تهرانپارس
تالار رسالت تهرانپارس
تالار رز تهرانپارس
تالار پذیرایی تهرانپارس رشید
تالار پذیرایی رویال تهرانپارس
تالار پذیرایی رویال پارس تهرانپارس
تالار آرمادا سه راه تهرانپارس
تالار پذیرایی رویال پارس در تهرانپارس
تالار پذیرایی سه راه تهرانپارس
تالار پذیرایی لوکس رفاه تهرانپارس
تالار زرین تهرانپارس
تالار گلهای زندگی تهرانپارس
تالار سوگند تهرانپارس
تالار سپید تهرانپارس
تالار سیب تهرانپارس
تالار سپهر تهرانپارس
تالار سفیران تهرانپارس
تالار ساوالان تهرانپارس
تالار سمت تهرانپارس
تالار ساغر تهرانپارس
تالار سپیده تهرانپارس
تالار سورتمه تهرانپارس
تالار شادکام تهرانپارس
تالار شهریار تهرانپارس
تالار شهر تهرانپارس
تالار شادمان تهرانپارس
تالار شیان تهرانپارس
تالار شیک تهرانپارس
تالار شقایق تهرانپارس
تالار شهرام تهرانپارس
تالار شیدا تهرانپارس
تالار پذیرایی شهریار تهرانپارس
تالار صدف تهرانپارس ادرس
تالار پذیرایی صدف تهرانپارس
شماره تالار صدف تهرانپارس
قیمت تالار صدف تهرانپارس
تالار پذیرایی صدف در تهرانپارس
منو تالار صدف تهرانپارس
کروکی تالار صدف تهرانپارس
تالار ضیافت تهرانپارس
تالار طلائیه تهرانپارس
تالار طریقت تهرانپارس
تالار طلایی تهرانپارس
تالار پذیرایی طلایی تهرانپارس
تالار لوکس طلایی تهرانپارس
باغ تالار طوفان تهرانپارس
تالار مجلل طریقت تهرانپارس
تالار ارغوان طلایی تهرانپارس
تالار عروسی تهرانپارس
تالار عقد تهرانپارس
تالار عطر یاس تهرانپارس
تالار عرشیا تهرانپارس
تالار عرفان تهرانپارس
تالارهاي عروسي تهرانپارس
تالار پذیرایی عطر یاس تهرانپارس
تالار های عروسی تهرانپارس
تالار غزل تهرانپارس
تالار امیرو غزال تهرانپارس
تالار عروسی در تهرانپارس غربی
تهرانپارس غربی تالار
تالار فانوس تهرانپارس
تالار فرهنگیان تهرانپارس
تالار فردوسی تهرانپارس
تالار فاطیما تهرانپارس
تالار پذیرایی فانوس تهرانپارس
تالار پذیرایی فردوسی تهرانپارس
تالار خلیج پارس تهرانپارس
تالار چهار فصل تهرانپارس
تالار قریشی تهرانپارس
تالار قصر کلاسیک تهرانپارس
تالار پذیرایی قریشی تهرانپارس
تالار پذیرایی قصر تهرانپارس
تالار کلاسیک تهرانپارس
تالار کوروش تهرانپارس
تالار پذیرایی کوروش تهرانپارس
باغ تالار کلاسیک تهرانپارس
تالار قصر کیان تهرانپارس
تالار رویال کلاسیک تهرانپارس
تالار تشریفات کلاسیک تهرانپارس
تالار پذیرایی کوچک در تهرانپارس
تالار سازمان گوشت تهرانپارس
تالار پذیرایی گل نرگس تهرانپارس
تالار لوکس تهرانپارس
تالار لیانا تهرانپارس
تالار های لوکس تهرانپارس
تالار پارس لوکس تهرانپارس
لیست تالار تهرانپارس
تالار مهرگان تهرانپارس
تالار مروارید تهرانپارس
تالار مدیران تهرانپارس
تالار مهرداد تهرانپارس
تالار محمد تهرانپارس
تالار مجلل تهرانپارس
تالار مسعود تهرانپارس
تالار مینورام تهرانپارس
تالار محدوده تهرانپارس
تالار میلاد تهرانپارس
تالار نگین تهرانپارس
تالار نگاه تهرانپارس
تالار نگار تهرانپارس
تهرانپارس تالار نگین طلایی
تالار نیاوران تهرانپارس
تالار پذیرایی نگین تهرانپارس
تالار یاس نو تهرانپارس
تالار قصر نیلی تهرانپارس
تالار دنیای نور تهرانپارس
تالار ونوس تهرانپارس
تالار ولیمه تهرانپارس
تالار قصر ونوس تهرانپارس
ورودی تالار تهرانپارس
تالار های تهرانپارس
تالار هاي تهرانپارس
تالار پذیرایی های تهرانپارس
لیست تالار های تهرانپارس
تالار پذیرایی هتل شهر تهرانپارس
باغ تالار های تهرانپارس
تالار های تهرانپارس تهران
بهترین تالار های تهرانپارس
ادرس تالار های تهرانپارس
اسامی تالار های تهرانپارس
تالار یاس تهرانپارس
تالار یاران تهرانپارس
تالار قصر یاس تهرانپارس
تالار پذیرایی یاران محمد تهرانپارس
تالار محمد یاران تهرانپارس
تالار پذیرایی یاران محمد در تهرانپارس
فلکه اول تهرانپارس تالار یاران محمد




تاریخ درج: 1398/10/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارهای برای تعداد مهمان کم از مجموع 0 امتیاز