استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای عروسی با هزینه کم و پایین

تالارهای عروسی با هزینه کم و پایین
تالارهای عروسی با هزینه کم و پایین : تالار قصر گلها خیابان فاطمی،تالار قصر سفید خیابان پاسداران،باغ تالار همتی در چیتگر،تالار ایرانیان در خیابان نیاوران،تالار آدنیس در جنوب غرب تهران،باغ مجنون احمد آباد مستوفی،تالار یسنا جنوب غرب تهران،تالار پایتخت میدان آرژانتین،



تالار ملودی در احمد آباد مستوفی،تالار پذیرایی رزنتال،تالار تی آمو محدوده تجریش خیابان دربند،تالار سبز شمیران،باغ مهران غرب تهران








----------------------------------
تالار پذیرایی قصر گلها در مرکز شهر تهران و محدوده میدان فاطمی واقع شده است و دارای ظرفیت حداکثر ۴۵۰ نفر می باشد٫ در تالار قصر گلها به دلیل وجود سالن کوچک امکان برگزاری مراسم برای تعداد مهمانان کمتر از ۱۵۰ نفر نیز دارد٫ این قابلیت تالار عروسی قصر گلها شرایط مناسبی را برای انجام مراسم های کوچک خود را اعم از تولد ، پاتختی ، میهمانی‌های کوچک و میهمانیهای ۵۰ تا ۱۵۰ نفر خود را در این مکان برگزار نمایید٫
برخی از امکانات تالار تالار قصر گلها: اتاق عقد مجزا ، فضایی برای استعمال دخانیات ، آسانسور و دنج بودن از ویژگی‌های این مکان میباشد٫
تالارپذیرایی قصر گلها با دکوراسیون جدید و تغییرات بسیار در دو طبقه و در دو سالن مجزا طراحی شده است و آماده پذیرایی از مراسم های عروسی، نامزدی، ولیمه و مراسم ختم شما عزیزان می باشد٫ تالار قصر گلها دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی است٫
تالار پذیرایی قصر گلها با ظرفیت ۴۵۰ نفر در منطقه ای از تهران واقع شده است که تعداد تالار عروسی در آن کم است٫ تالار پذیرایی قصر گلها از اعضای رسمی سایت تالارهای پذیرایی است٫
----------------------------------
تالار پذیرایی قصر سفید پاسداران دارای ظرفیت 300 نفر در پاسداران واقع گردیده است.
تالار قصر سفید پاسداران با دکوراسیون جدید،پارکینگ اختصاصی، مه سرد، ویدیو پروجکشن، غذای با کیفیت فوق العاده افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
----------------------------------
باغ تالار همتی با ظرفیت 1200 نفر در غرب تهران و منطقه چیتگر واقع شده است و به عنوان یکی از باغ تالار های قدیمی چیتگر به شمار می آید.
باغ همتی چیتگر در کنار قدمت زیاد، با توجه به داشتن کیفیت پذیرایی و خدمات بالا جزو باغ تالار های عروسی ویژه و VIP به حساب می آید.
مدیریت باغ تالار همتی آقای عزتی است که با تجربه بیش از 15 سال در خصوص برگزاری جشن عروسی است و پیشنهاد می کنیم حتما سری به باغ تالار همتی چیتگر بزنید و از نزدیک خودتان همه چیز را بررسی کنید.
برای اطلاع از تخفیف ویژه کاربران نوعروس تماس بگیرید
باغ همتی چیتگر با قیمت های مناسب و کیفیت بالای غذا می تواند گزینه مناسبی باشد.
خدمات و سرویس های ویژه باغ تالار همتی
1- دیزاین لوکس و جدید
2- کیفیت بالای غذا
3- اتاق عقد مجزا
4- جایگاه عروس و داماد لوکس
5- سفره خانه سنتی
6- سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای
7- چیدمان لوکس ورودی باغ همتی
8- فضای سبز و بسیار زیبا
----------------------------------
تالار پذیرایی ایرانیان با مدیریت و دیزاین جدید و دارا بودن ظرفیت 450 نفر در خیابان نیاوران خیابان جماران واقع گردیده است.
تالار ایرانیان دارای چشم انداز فوق العاده در بام تهران، پارکینگ اختصاصی تا 300 خودرو ، سفره خانه سنتی و کیفیت عالی غذا می باشد.
یکی از محاسن خاص تالار ایرانیان نظارت کامل مدیر تالار (آقای حمزه) از عقد قرارداد تا اتمام مراسم عروسی می باشد.
----------------------------------
تالار کلاسیک آدنیس زیباترین و باشکوه ترین تالار جنوب غرب تهران میباشد که با دسترسی بسیار عالی برای عروس و دامادها و میهمانان محترم شما آماده برگزاری مراسم های عروسی٬عقد٬نامزدی٬ولیمه٬تولدومراسم های ترحیم میباشد که دارای ۲ سالن مجزا با ظرفیت ۴۰۰ نفر و دکوراسیون جدید و میز و صندلی و لوستر و شمعدان های برنز و سلطنتی که در هیچ تالار دیگری دیده نشده است و تالاری متفاوت در منطقه و کیفیت غذای بسیار بالا و دارای پارکینگ ۵۰۰۰ متری اختصاصی و سیستم صوت حرفه ای و از همه مهمتر دارای طرح ازدواج آسان و از آن هم مهمتر قیمت بسیار بسیار مناسب و از همه جا ارزانتر کافیست تماس بگیرید بازدید=با قرارداد میباشد.
----------------------------------
باغ تالار یسناء باغ تالاری زیبا و جدید است که دارای ظرفیت پذیرایی و میزبانی از 300 نفر می باشد. باغ تالار یسنا شهریار در جنوب غرب تهران و محدوده سعیدآباد واقع شده است و می توان میزبانی مناسب برای کلیه مراسمات، سمینارها و کلیه جشن های عقد، عروسی و نامزدی شما عزیزان با بهترین شرایط و کیفیت باشد.
از ویژگی های باغ تالار یسنا می توان به فضای باز زیبا همراه با دیزاین های متفاوت، سالن های تشریفاتی و مبله، کیفیت خوب غذا و پذیرایی و همچنین پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت 150 خودرو اشاره نمود.
منطقه شهریار تهران در جنوب غربی شهر تهران واقع شده است و در این منطقه و محدوده های اطراف آن باغ تالارهای زیادی واقع شده است. شما می توانید به صفحه باغ تالارهای شهریار مراجعه نموده و اطلاعات بیشتری در خصوص باع تالارهای این منطقه کسب نمایید.
----------------------------------
باغ تالار پذیرایی سعادت یکی از زیباترین باغ های تهران با ظرفیت 550 میهمان در منطقه سعادت آباد می باشد.
از ویژگی های باغ سعادت می توان کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد.
از ویژگی های برجسته باغ سعادت می توان به ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ، بیش از 50 نوع تنوع غذا، بیش از 20 مدل سفره عقد، آتش بازی ورودی و اطراف استخر، جوی آب روان در محوطه باغ، نورپردازی LED سالن ها، شمع آرایی خاص داخل باغ، DJ مخصوص تالار، سرو آب میوه طبیعی و ... اشاره کرد.همچنین شما می توانید در فصل پاییز و زمستان مراسم های خود را در سالن های تالار برگزار نمایید.
----------------------------------
باغ ایرانی با مجوز رسمی در زمینی بالغ بر دو هکتار در منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی واقع است که دسترسی به این باغ تالار زیبا برای شما عزیزان از تمامی بزرگراه های غرب تهران خصوصا بزرگراه همت ، حکیم و آزادگان به راحتی امکان پذیر است.
باغ تالار تشریفاتی باغ ایرانی با ظرفیت های ویژه و منحصر بفردی که دارد، با برگزاری مراسم های جشن عروسی متفاوت، شبی کاملا رویایی و بیادماندنی را برای شما و میهمانان عزیزتان رقم می زند.
سرویس های ویژه باغ تالار تشریفاتی باغ ایرانی
1- دیزاین جدید داخلی سالن ها
2- جایگاه زیبای عروس و داماد
3- نورپردازی حرفه ای پیست رقص
4- سن مخصوص اجرای موسیقی زنده
5- دستگاه های حرفه ای لیزر و رقص نور
6- حباب و بخار
7- میز شام چرمی
8- کاناپه و مبلمان cip و vip با چیدمان خاص
9- ظروف و شف اندیش های درجه یک به همراه لوازم کامل تشریفاتی میز میهمان با متد جدید
----------------------------------
یکی از تالارهای بسیار زیبا و همچنین نزدیک به تهران میتوان باغ تالار مجنون را نام برد.
این باغ زیبا با حداکثر 900 نفر ظرفیت و نیز محوطه ای دلنشین و بزرگ به وسعت بیش از 11 هزار متر میتواند انتخاب خوبی برای برگذاری مهمانی ها و مجالس شما باشد.معماری و دکوراسیون منحصر به فرد این باغ با طراحی دریاچه ای مه آلود,نورپردازی متفاوت,جزیره ی زیبا و دیدنی در باغ تالار مجنون و همچنین وحود فضایی رای بازی کودکان,کافی شاپ و … از ویژگی های جذاب این باغ می باشد.
----------------------------------
تالار تشریفاتی پایتخت در میدان آرژانتین ضلع شمال شرقی پارک سوار بیهقی واقع شده است.
این مجموعه داری فضای سبزی بالغ بر 1000متر مربع به صورت روف گاردن جهت رفاه حال شما عزیزان میباشد .
از دیگر ویژگی های این مجموعه میتوان به پارکینگ بسیار گسترده، نامحدود و رایگان آن و نیز ارتفاع سقف بلند سالنهای آن اشاره کرد.
این مجموعه تشریفاتی همه روزه از 10صبح تا 11شب آماده بازدید و خدمتگذاری از شما سروران گرامی میباشد.
----------------------------------
تالار باغ مهران با مدیریت آقای خشایار اصغری یکی از باغ تالار های خوب در غرب تهران است که با دسترسی آسان در انتهای اتوبان باکری شمال قرار گرفته است، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این باغ تالار زیبا بزنید و از نزدیک ببینید.
هدایای باغ تالار مهران به همراهان نوعروس
1- تخفیف 20 درصد خدمات
2- ورودی بالای 200 نفر رایگان
3- چایخانه و گل ماشین عروس هدیه
سرویس های ویژه باغ تالار مهران
1- اتاق عقد مجزا
2- دیزاین متفاوت گل آرایی  VIP
3- راهروی ورود عروس و داماد با دکور ویژه
4- سرو انواع فینگر فودهای خاص و آبمیوه طبیعی
5- سیستم نورپردازی و سیستم صوتی و کف ال ای دی حرفه ای
6- برق اضطراری
7- پارکینگ
----------------------------------
از باغ های بسیار زیبا در شمال تهران میتوان باغ تالار سبز شمیران را نام برد.
این باغ دارای مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع می باشد که ظرفیت افراد آن 800 نفر است.
باغ تالار سبز شمیران با داشتن محوطه بزرگ و فضای سبز دلنشین ,کیفیت مواد غذایی مناسب و عالی سرو غذا در کنار استخر ,سفره خانه سنتی و … آماده برگذاری مهمانی ها و سمینارها ,جشنها و مراسم های عقد و عروسی شما می باشد.
----------------------------------
تالار تشریفاتی تی آمو دارای ظرفیت 300 نفر میباشد که در خیابان دربند (منطقه یک) واقع گردیده است.
از محاسن تالار عروسی تی آمو سالن های بدون ستون و نوساز با دیزاین و دکوراسیون جدید، سیستم سرمایش و گرمایش حرفه ای، یخ خشک، میز وی آی پی میزبان، لابی و ورودی کاملا مجزا، میز اردو اختصاصی، آتش بازی حرفه ای ویژه ماشین عروس، پرسنل مجرب ، کیفیت غذای عالی و پارکینگ اختصاصی تا 100 خودرو اشاره کرد.
----------------------------------
مجموعه تالار تشریفاتی رزنتال دارای 2 سالن مبله بسیار شیک با قابلیت برگزاری مراسم تا 600 نفر ظرفیت، سه لاین آسانسور میهمان با ظرفیت بالا و آسانسور ویژه عروس و داماد، لابی وسیع به مساحت 500 مترمربع با دکوراسیون شیک و Luxury می باشد.
تالار عروسی رزنتال دارای امکانات رفاهی شامل:
کافی شاپ، اتاق سیگار، روف گاردن، دو عدد اتاق شام مجزا، اتاق شام VIP شیشه ای در فضای روف گاردن و اتاق شام دیگری با دکوراسیونی مجلل به همراه چایخانه سنتی ، اتاق عقد مجزا با دکور بسیار زیبا و مدرن، سیستم صوتی حرفه ای، نورپردازی دیجیتال رباتیک، کف LED پیست رقص، اجرای  مه سرد سنگین (یخ خشک) با دستگاههای فوق حرفه ای، پارکینگ اختصاصی میهمان با ظرفیت بالا و کیفیت غذای عالی با پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
----------------------------------
باغ تالار پذیرایی ملودی دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
باغ تالار ملودی دارای اتاق عقد بسیار تشریفاتی در فضای سبز باغ، سالن های با دکوراسیون جدید و کاملا بازسازی شده، پارکینگ اختصاصی، مدیریت جدید و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
----------------------------------




تالار پذیرایی قصر نشاط در غرب تهران فلکه دوم صادقیه قرار دارد.تالار قصر نشاط دو سالن مجزا تا 500 نفر ظرفیت و اتاق عقد مجزا دارد و آمادگی کامل پذیرایی از تمامی مجالس و مراسم های شما همشهریان عزیز را دارد.

تالار قصر نشاط دارای امکاناتی نظیر فیلم برداری و عکس برداری و ماشین عروس نیز میباشد


تالار پذیرایی قصر فردوس با مدیریت جدید وتغییر دکوراسیون  در انتهای بزرگراه نواب قرار دارد و  آماده پذیرایی از جشنها و مراسم عروسی های شما می باشد.

مدیریت محترم تالار پذیرایی قصر فردوس10% تخفیف  برای کارمندان دولت  در نظر گرفته است.

تالار قصر فردوس دارای دو سالن به صورت مجزا بوده که میتوان دو مجلس همزمان را برگذار کند. با ظرفیت ۶۵۰ نفر در سالن ۱و  ۳۰۰ نفر در سالن ۲

سالن هابا وجود  شمع دان های برنز زیبا  بر روی میز ها بسیار  جلوه خاصی دارد

قیمت ها حداقل و حداکثر از ۱۱،۹۰۰ تا ۴۰،۰۰۰ تومان می باشد.
از نگاه سایت دوشیزه :

در نگاه اول نقطه مثبت این تالار دسترسی آسان از نواب بشمار می آید و دیزاین شکیل و زیبا و با داشتن  مدیریت توانا و مجرب در زمینه  تالارمیتوانید  با خیال آسوده  تالار قصر فردوس را انتخاب کنید.



تالار پذیرایی شفیعی در خیابان دماوند تهران در منطقه شرق  واقع شده است٫ تالار شفیعی  دو سالن مجزا دارد که دارای ظرفیت ۲۵۰ و ۵۰۰ نفر با دو تم متفاوت می باشد و با ۴۰ سال  سابقه در امور تالار داری و کیفیت غذا که یکی از مهمترین ویژگی تالار شفیعی میباشد  آمادگی  میزبانی از مراسم و مجالس عروسی  شما را  دارد

تالار پذیرایی شفیعی اتاق عقد مجزا با گنجایش 50 نفر را دارد و همچنین پارکینگ خودرو با ظرفیت 300 خودرو دیگر امکانات این تالار می باشد

گالری عکس های تالار پذیرایی شفیعی (تهران نو)

تا کنون عکسی برای این تالار ارسال نشده است٫

 




تالار پذیرایی تشریفات

تالار تشریفات با مدیریت جدید وتغییر دکوراسیون  متفاوت و خاص با ظرفیت حداکثر ۱۲۰۰ نفر  در شرق تهران فلکه اول تهرانپارس آماده پذیرایی و میزبانی از مراسم و جشن عقد و عروسی شما عزیزان می باشد٫

تالار تشریفات تهرانپارس با سابقه درخشان ۱۵ ساله و فعالیت در برگزاری مراسم عروسی و جشنها  می تواند انتخاب مناسب و خوبی باشد٫ بخصوص برای ساکنین شرق تهران

از ویژگی های بارز تالار پذیرایی تشریفات میتوان به  امکاناتی مانند: آتش بازی سرد  هنگام رقص عروس و داماد، نورپردازی زیبا و حرفه ای و استفاده از بخار، سیستم صوتی پیشرفته  بروز با میکسر حرفه ای و داشتن پارکینگ اختصاصی تا ۱۰۰ خودرو ظرفیت  اشاره کرد.

گالری عکس های تالار پذیرایی تشریفات

٫٫٫ تا کنون عکسی برای این تالار ارسال نشده است٫

مسیریابی تالار تشریفات باکمک نقشه ماهواره ای




تالار پذیرایی پرنیان واقع در شهر ری میباشد٫ تالار پرنیان دارای دو سالن در دو طبقه مجزا بوده با ظرفیت ۵۰۰ نفر و پارکینگ تا 150خودرو ظرفیت و اتاق عقد داخل سالن آماده پذیرایی  مجالس و جشن های عروسی شما می باشد

تالارهای شهر ری

مسیریابی تالار عروسی پرنیان با کمک نقشه ماهواره ای


تالار آرمانی تغییر کاربری داده و بسته شده است …

به صفحه “تالارهای تهران” مراجعه کنید و تالار دیگری انتخاب نمایید.

تالار پذیرایی آرمانی با ظرفیت حداکثر  400 نفر میهمان در شمیران  محدوده میدان تجریش تهران واقع شده است و آمادگی پذیرایی  به بهترین شکل را  از کلیه مجالس  و جشن های عقد و عروسی شما دارد

از شاخصه های  تالار پذیرایی آرمانی می توان به سالن های زیبا و مبله و نوساز بودن تالار، تجهیزات کامل و به روز و  دو  آسانسور 13 نفره برای راحتی میهمان ها، پذیرایی با ظروف زیبا و کریستال ، اتاق عقد اختصاصی، برق ذخیره که در هنگام قطع برق خود بخود وارد جریان میشود، و همچنین پارکینگ با ظرفیت بالا خودرو  اشاره نمود٫

دیگرامکانات منحصر به فرد تالار آرمان: کرین جهت زیباتر شدن فیلم برداری مجلس  ، دی جی حرفه ای ودی جی مخصوص بانوان ,دستگاه حرفه ای دی جی مجزا برای آقایان ، سیستم نورپردازی حرفه ای و VIP ,استیج رقص 3D یا کف سه بعدی

۱۵% تخفیف ویژه برای مدت محدود

۳۰% تخفیف ویژه کاربران سایت دوشیزه به مناسبت افتتاحیه تالار آرمانی

از نگاه سایت دوشیزه :

با توجه به نوساز بودن تالار آرمانی سالن های مجلل مبله و سقف های بلند و  دیزاین جدید آن از به روز ترین تکنولوژی های معماری استفاده شده٫ ظروف کریستالی  که در این سالن استفاده میشه باعث زیبایی وجلوه خاص  مراسم و تالار می شود

پرداخت هزینه های مراسم بصورت وام با اقساط 24 تا 36 ماهه
شروع منوی سلف سرویس از35 تومان !

اینستاگرام : tallare_tashrifati_armani
تخفیف ویژه شما همراهان ” سایت دوشیزه “

تالار پذیرایی آبگینه با ظرفیت 1200 نفر در تهران  خیابان فاطمی قرار دارد با توجه به موقعیت قرار داشتن در مرکز شهر و دسترسی آن انتخاب خوبی برای مراسم و مجالس می باشد

تالار آبگینه دارای سالن های بزرگ و بدون ستون و لابی و ورودی بزرگ با 400 متر مربع مساحت و سالن ها با دکوراسیون مجلل وزیبا آماده پذیرایی از تمامی مراسم را دارد. تالار ارکیده دارای  سالن اجتماعات با  1000 نفر ظرفیت می باشد         مدیریت تالار پذیزایی آبگینه با افتخار  آماده میزبانی از شما عزیزان میباشد


باغ تالار آفرودیت باغ تالاری بسیار زیبا و خاص است که درمنطقه پردیس و شرق تهران واقع شده است٫ باغ تالار آفرودیت با ددکوراسیون مدرن وجدید خود می تواندجشنی  به یاد ماندنی وشب خوبی را برای شما به همراه داشته باشد٫
باغ عروسی آفرودیت با ظرفیت حداکثر ۵۰۰  ظرفیت نفر بوده و آمادگد میزبانی از کلیه مجالس و مراسم عقد و عروسی شما عزیزان می باشد٫
از شاخصه های این باغ تالار می توان به امکات پذیرایی در فضای باز و باغ زیبا و رویایی طراحی و دیزاین جدید و مدرن، ، برگزاری مراسم عقد در فضای باز، سفره خانه سنتی و پارکینگ اختصاصی با متراژ ۲۰۰۰ متر مربع، طبخ غذای با کیفیت عالی و درجه یک و همچنین با مدیریت مجرب و پرسنل و کادر  توانمند اشاره نمود ٫

تخفیف ویژه شما همراهان سایت دوشیزه
** ۲۰% تخفیف افتتاحیه برای ۵۰ قرارداد اول به مدت محدود **




تالار پذیرایی محمد واقع در مجیدیه شمالی  تهران می باشد٫ تالار محمد با 300  نفر ظرفیت آمادگی  پذیرایی کامل و با کیفیت را از میهمانان و  کلیه مراسم و جشن های عقد و عروسی شما را دارد.

شعار مدیریت تالار محمد :کیفیت بالا با قیمت مناسب تنها تبلیغ ماست

مسیریابی تالار محمد با کمک نقشه ماهواره ای


تالار پذیرایی مسعود واقع در تهران نو خیابان دماوند تهران قرار دارد ٫ تالار مسعود با 700 نفر ظرفیت  آمادگی پذیرایی با بهترین خدمات و با کیفیت عالی غذا از کلیه مجالس عقد و عروسی ، ولیمه ها و مراسم  شما عزیزان را دارد.

اطلاعات این تالار در حال تکمیل است ٫٫٫ این امکان به زودی ٫٫٫ | با سایت دوشیزه می باشد٫

مسیریابی تالار مسعود با کمک نقشه ماهواره ای





تالار پذیرایی مروارید  در شرق تهران قرار دارد و وابسته به تالارهای وارتش نیروهای مسلح می باشد٫ تالار مراوید  دارای دوسالن مجزا  که یک سالن با 480 نفر  و سالن دوم با 900 نفر ظرفیت  آمادگی پذیرایی از مراسم عقد و عروسی و تمامی جشن های شماعزیران را دارد.

تالار های مروارید دارای سالنهای بزرگ وزیبا و بدون ستون با ارتفاع بلند وفضای بسیار زیبا ی سرسبز و محوطه شیک و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا می باشد

برگزاری مراسم برای عموم آزاد می باشد.

تا کنون عکسی برای این تالار ارسال نشده است

قبل از مراجعه به تالار تماس بگیرید ٫٫٫




تالار پذیرایی کشتی ارم  واقع در اتوبان تهران کرج در کیلومتر ۴ جاده داخل  مجموعه تفریحی ارم (پارک ارم) قرار گرفته است . تالار کشتی ارم امکان پذیرایی از 2500 نفر ظرفیت را دارد .تالار ارم دارای ظرفیت پذیرایی مجزا با ظرفیت های مختلف را نیز دارد

٫٫ تالارهای تهران

مسیریابی تالار پارک ارم با کمک نقشه ماهواره ای


تالار پذیرایی قصر وصال واقع در جنوب شهر تهران و یکی از بهترین تالار های منطقه به شمار می آید٫ تالار قصر وصال دارای سان های شیک و با ظرفیت 300 تا 1000 میهمان در منطقه نازی آباد تهران واقع شده است  و آمادگی پذیرایی از جشن عقد و  عروسی و کلیه مراسم شما هم شهریان را دارد

تالار عروسی قصر وصال دارای سالن های بدون ستون و با ارتفاع بالا و همچنین  دارای استیج رقص ژله ای می باشد.

مسیریابی با کمک نقشه ماهواره ای



تالار قصر شیرین  واقع در خیابان ولی عصر تهران، منطقه توانیر قرار گرفته است ٫ تالار قصر شیرین با 600 نفر ظرفیت آمادگی پذیرایی از کلیه مراسم و مجالس عروسی شما عزیزان دارد.

برخی از امکانات   تالار عروسی قصر شیرین  باید به سالن های بزرگ بدون ستون  با سقف های  بلند، لابی  و ورودی شیک و مجلل،  با کیفیت عالی و بی نظیر غذا و پخت غذا در آشپزخانه صنعتی مجهیز  و پارکینگ اختصاصی با 120 ظرفیت خودرو اشاره کرد ,تست غذا و بازدید از تالار قصر شیرین از دیگر ویژگی های این تالار می باشد  و در صورتی که مورد پسند قرار گرفت می توانید  با تالار قرار داد  ببندید

مدیریت محترم تالار قصر شیریـن مزایای  ویژه ای برای کارمندان دولت، شهدا و جانبازان در نظر دارند

مسیریابی تالار با کمک نقشه ماهواره ای



تالار پذیرایی آرین با ظرفیت 100 الی 800 نفر ظرفیت در جاده احمدآباد مستوفی منطقه اسلامشهر قرار گرفته است٫ این تالار  نو ساز بوده و تالار زیبایی در منطقه بشمار می آید و بدلیل دسترسی مناسب تالار تشریفاتی آرین از اتوبان آزادگان دسترسی مناسبی برای میهمانان  می باشد و به این دلایل می‌تواند  انتخاب  مناسبی برای مراسم و مجالس شما عزیزان باشد٫

از شاخصه های  بارز تالار آرین می‌توان به ورودی زیبا و دکوراسیون شیک و بروز و مدرن ، سالن‌های مبله راحت و مجلل و دلباز با سقف های بلند، نورپردازی  حرفه ای در داخل و محوطه بیرون تالار، کیفیت بسیار عالی غذا و اتاق عقد و سفره عقد مجزا در آلاچیق زیبا  تزیین شده با گل های طبیعی و چمن مصنوعی و  کافی شاپ , دارای  سفره خانه سنتی و پارکینگ با ظرفیت بالا

تالار آرین با  مدیران با سابقه و پرسنل مجرب و کارآزموده آماده پذیرایی از تمامی مراسم شما عزیزان را دارد

از نگاه سایت دوشیزه

سالن های شیک با سقف های  بلند و قرار داشتن تمامی قسمت های تالار آرین  بصورت همکف از ویژگی های این تالار به شمار می آید ٫ صندلی های مبله  راحت و طراحی بسیار زیبا و جدید  این تالار  را متمایز می سازد.
تخفیفات تالار آرین ویژه شما همراهان سایت دوشیزه
۴۰ درصد تخفیف در ماه های دیگر سال


تالار پذیرایی الماس شهر تا 800 نفر ظرفیت دارد و آماده پذیرایی از مراسم  عقد و عروسی، جشنها و ولیمه، همایش و سمینار مخصوص شرکت ها و ارگان ها  می باشد.

تالار عروسی الماس شهر بزرگ و مجلل و با دکوراسیون جدید مبله در منطقه می باشد و امیدوار است بهترین لحظات را برای شما به ارمغان بیاورد

کافی است آشنایی خود را از طریق وب سایت “سایت دوشیزه” اعلام نمایید تا از طرف مدیرت تالار الماس شهر 30% تخفیف هدیه بگیرید.

اطلاعات این تالار در دست تکمیل می باشد ٫٫٫

مسیریابی تالار با کمک نقشه ماهواره ای

تالار پذیرایی صدف در غرب تهران در منطقه تهرانسر قرار دارد و دو سالن با ظرفیت 650  نفر دارد و با تجربه بالا و با سابقه در امور تالار وعرصه پذیرایی آمادگی کامل برگزاری و پذیرایی از کلیه مراسم عقد و عروسی و جشن های مختلف را دارد.

تالار پذیرایی صدف  دارای دکوراسیون به روز و مدرن، اتاق عقد خارج از سالن با دیزاین زیبا در فضای باز با گل آرایی زیبا و دید زیبا و سرویس پذیرایی هتلی توسط پرسنل کارآمد و هتلی با لباس فرم و 800 متر پارکینگ اختصاص  برای راحتی میهمانان شما واین ویژگی ها  می تواند یک انتخاب خوب برای  شما جهت برگزاری کلیه جشن ها و مراسم باشد

مسیر یابی تالار صدف تهرانسر با کمک نقشه ماهواره ای
اطلاعات این تالار هنوز تکمیل نشده است



تالار عروسی صداقت واقع در خیبان جمهوری با پذیرایی با کیفیت  مجالس و خدمات مراسم  ، سمينارها و جشن ها  به يادمادنى ، مدیریت تالار صداقت با افتخار  كليه اين خدمات را با  بالاترين كيفيت از جمله  تهيه غذا و سرويس و سرو با بهترین شیوه، دیزاین سالن و  تزئينات  ميز شام و سفره عقد زیبا ، كارت دعوت اختصاصى ، دسته گل و تزئين اتومبيل عروس ، اجراى برنامه هاى شاد هنرى، عكاسى، فيلمبردارى و نورپردازى حرفه ای  و ٫٫٫ را در اختيار شما عزیزان می گذارد

هدیه مدیریت محترم تالار پذیرایی صداقت: ۱۰% تخفیف ویژه کسانی که آشنایی خود را از طریق سایت سایت دوشیزه اعلام نمایند٫





تالار پذیرایی شیان واقع در شمال شرقی تهران در پارک جنگلی خوش آب و هوا ی لویزان (شیان) می باشد.

تالار شیان لویزان با 1500 نفرظرفیت و با داشتن محوطه زیبا سر سبز در پارک جنگلی شیان  و سفره خانه سنتی  و پارکینگ  با ظرفیت بالا آمادگی پذیرایی از مراسم عقد و عروسی و دیگر مجالس و مهمانی ها ی شما سروران گرامی را دارد.

گالری تصاویر تالار پذیرایی شیان

این امکان به زودی ٫٫٫ | است٫

مسیریابی با کمک نقشه ماهواره ای





تالار پذیرایی رویال تهران در غرب تهران در فلکه دوم صادقیه قرار گرفته است . تالار رویال تهران دارای  380  نفر ظرفیت می باشد و با کیفیت بالای  غذا و  سرو و پذیرایی خوب  می تواند میزبانی شایسته برای کلیه مراسم  و جشن های عقد و  عروسی شما عزیزان  می باشد٫

تالار رویال تهران دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق عقد و سفره عقد می باشد

مسیریابی تالار عروسی رویال تهران با کمک نقشه ماهواره ای

 


تالار پذیرایی انصارالحسین با ظرفیت پذیرایی 600 نفر در تهران بزرگراه شهید محلاتی (آهنگ) قرار دارد و آمادگی میزبانی از جشن های  عقد و عروسی و مراسم و مجالس شما عزیزان را دارد می باشد٫

از امکانات ویژه تالار عروسی انصارالحسین می توان به دکوراسیون بروز و دیزاین زیبایی تالار،  دارای دو سالن مجزا با و امکان برگزاری  همزمان دو مجلس و با آسانسورهای بزرگ، تالار انصار الحسین با قیمت  های مناسب و  کیفیت عالی  غذا  و سرو  و پذیرایی خوب در خدمت میهمانان می باشد.

مسیریابی تالار انصارالحسین با کمک نقشه ماهواره ای



تالار پذیرایی قصر ماهان با ظرفیت 500 نفر واقع در تهران میدان بهمن در منطقه ۱۶ قرار دارد  و آمادگی پذیرایی از تمامی مجالس و مراسم شما عزیزان  را دارد

مسیریابی تالار عروسی قصر ماهان با کمک نقشه ماهواره ای




تالار پذیرایی گلستان یکی از تالارهای زیبا و شیک واقع در غرب تهران با دو سالن مجزا با دکوراسیون مدرن و متفاوت می باشد٫ تالار گلستان با مدیریت و  کادری مجرب با خدمات نوین با 550 نفر ظرفیت و با داشتن دو سالن مجزا با دو  تم مختلف مطابق با سلیقه شما عزیزان آمادگی  پذیرایی کامل از جشن های عقد و عروسی و مراسم  را دارد.
از امکانات ویژه و منحصر به فرد  تالار گلستان باید به  کادر مجرب و پرسنل با تجربه و کیفیت و طعم خوب غذا و پذیرایی و سرو با مواد اولیه غذایی تازه و با کیفیت همراه با پخت برنج ۱۰۰% ایرانی، سرو با ظروف VIP دارای  پارکینگ اختصاصی با 140 ظرفیت خودرو و دسترسی آسان به تالار نام برد٫
تالار گلستان دارای اتاق عقد مجزا با ۱۲ مدل مختلف و متنوع سفره عقد می باشد که در صئرت تمایل میتوانید از آن استفاده کرد.
هدیه  محترم  جناب معمار زاده  مدیریت تالار قصر گلستان به کاربران سایت “سایت دوشیزه”
رایــگـــان :
اتاق عقد، گل آرایی، آتش بازی، شمع آرایی، پذیرایی و ٫٫٫
گالری تصاویر تالار پذیرایی قصر گلستان
اطلاعات و تصاویر در دست تکمیل ٫٫٫٫
مسیر یابی تالار با کمک نقشه ماهواره ای





باغ تالار رویال با ظرفیت حداکثر 400 نفر آمادگی پذیرایی کامل از کلیه مراسم و مجالس عقد و عروسی شما عزیزان را دارد . باغ  تالار رویال در منطقه خوش آب و هوا شهریار تهران واقع شده است دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

مسیریابی باغ تالار پذیرایی رویال شهریار با کمک نقشه ماهواره ای


تاریخ درج: 1398/08/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارهای عروسی با هزینه کم و پایین از مجموع 0 امتیاز