استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای مجالس عروسی اسلامشهر

تالارهای مجالس عروسی اسلامشهر
تالارهای مجالس عروسی اسلامشهر : اینجا میخواهیم اطلاعاتی از تالار های اسلام شهر تهران در اختیار شما دوستان عزیز قرار بدهیم. چندین تالار وجود دارد که میتوان انهارابهترین تالار های تهران معرفی کرد.











این تالار ها با داشتن تجربه ی چندین ساله ی خود نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کردن و خیلی زیاد به سلیقه ی مشتریان احترام میگذارند. تا یک شب به یاد ماندنی را رقم بزنند. این تالار ها همه تلاششان بر این است که بهترین باشند و بهترین فضا و کادر پرسنلی را داشته باشند تا بهترین کار هارا به مشتریان خود تحویل بدهند.یک تالار خوب می تواند تاثیر مثبتی بر جشن عروسی داشته باشد .شاید برای خیلی از عروس و دامادهای عزیز کشورمان انتخاب یک تالار با کیفیت از نظرشان دشوار باشد.ولی عروس و دامادهای عزیز می توانند در اسلامشهر تالار رویایی خودشان را  انتخاب کنند. تالار خوب تالاری هست که بتواند نیازی های مشتری را بر طرف کند وقتی به اسلامشهر می روید و باتالار های آنجا روبه رو میشوید از زیبایی این تالار ها چشمانتان خیره میشود.اگر میخواهید شبی به یاد ماندنی را در کنار دوستان و عزیزانتان داشته باشید و همه مهمان ها از عروسی شما لذت ببرند باید به یک تالار لاکچری در اسلامشهر مراجعه کنید. بدون نگرانی بدون استرس به سوی تالار های اسلام شهر قدم بردارید و یک خاطره زیبا در بهترین روز زندگیتان بسازید و از ان لذت ببرید معروفیت زیادی در بین تهرانیها و تالار هستن

تالارهای پذیرایی اسلامشهر

همینطور ایرانی هادارند و از هر لحاظ قابل پسند هستند.تالار های اسلام شهر بیش از که هرکدام دارای بهترین خدمات از قبیل جمع اوری پذیرایی ستاپ چیدمان  و کادر پرسنلی در هر بخش دارد و همینطور دارای سیستم امنیتی اشپزخانه مجزا و همراه با بوفه دارد که  نظر مشتریان رابه خود جلب میکند.چیزی که بیش از همه نظر عروس ها به این تالار ها جلب کرد سفره های مدرن این تالار هاست که مخصوص عقد عروسی و نامزدی هستندو همانطور که میدانید عروسهای ایرانی سفره ی عروسیشان برایشان اهمیت بسیاری دارد. تالار های اسلام شهر داری محوطه ای بسیار بزرگ و سالن های زیبا با نورپردازی سیستم صوتی و..هستندکه می تواند هم برای میزبان و هم مهمان بسیار رضایت بخش باشد این تالارها دارای دو تا سه سالن هستندسالن شب 12 صبح تا 12بانوان سالن اقایان و سالن ویژه .ساعت کاری این تالار ها تقریبا در نیم فصل اول از ساعت  شب .11صبح تا 11و نیم فصل دوم از ساعت در طی تحقیقات بررسی شده تا حالا هیچکس ناراضی از این تالار ها بیرون نیامده است.  یکی از ویژگی های خیلی مهم کیفت و تنوع غذا ها و کیفت کادر پرسنلی این تالار ها هست. تالار های اسلام شهرعلاوه بر قیمت های خوبی که دارند تخفیف ویژه ای برای مشتریان خود دارد و همینطور ارزش یک بار دیدن را برای همه ایرانیا دارند و مطمعنن برگذاری جشن های عقد، عروسی نامزدی و..در تالار های اسلام شهر لذت بسیاری به همراه دارد..قبل از اینکه شما را با چندین تالار در اسلامشهر آشنا کنیم باید بگویم هرکدام از این تالار ها زیبایی و سلیقه خودشان را دارند و شاید از نظر ظرفیت فرق کنند.ولی همه ی انها زیبا ومدرن هستند.در این محتوا با چند تالارآشنا میشوید که جز بهترین تالار های تهران به شمار میروند و تا به حال خاطره های به یاد ماندنی را برای خیلیا رقم زده آمد.

 خیلیها بهترین شب و یا روز زندگیشان را با اعتماد بنفس در کنار مهمانان در این تالار ها جشن گرفته اند.  این محتوا مخصوص کسانی هست که میخواهند جشن عروسیشان پرشکوه برگذار بشود این تالار ها خودشان دارای نور پردازهایی هستند که نمای شب را به خوبی در دوربین نشان میدهند تا در فیلم برداری زیبا جلوه داده بشود و دارای سبک های جدیدی از تالار های خارجی دارند.دارای صندلی و میز های زیبا سالن غذا خوری های بزرگ و بسیار تمیز و پرسنل هایی با روپوش مخصوص هر بخش تالار ها تمامی کادر های پرسنلی هرکدام لباس مخصوص به آن بخش را دارد .لباس گارسون جدا لباس آشپز جدا و...اگر راه دوری دارید میتوانید با یک سرچ در گوگل عکسای این تالار هارا ببینید و تا حدودی با زیبایی انها اشنا بشوید.ولی توصیه میشود اگربه فکر یک تالار خوب هستید یک بار به اسلامشهر بروید و از نزدیک آنهارا مشاهده کنید . و در ادامه مطلب میرویم سراغ معرفی کردن این تالار ها تا با نام ادرس و ظرفیت انها اشنا بشوید .


تالار زندگی: یکی از زیباترین تالار های اسلام شهر می باشد که دارای دوسالن مجزا سالن خانمها و سالن آقایان فضای باز.حیاطی بزرگ وپراز باغچه ها و استخر های زیبا ،اتاق عقد جدا، پارکینگ اختصاصی و سیستم صوتی و نور پردازی و پرسنلی مجرب می باشد. این تالار داری ظرفیت  حدودهزار و پانصد نفر می باشد و بزرگترین تالار اسلامشهر میباشد. ادرس اسلام شهر نرسیده به میدان نماز به مدیریت غفاری میباشد.

 تالار قصر شیرین؛این تالارعلاوه بر نام زیبایی که دارد زیبا ترین فضا با محوطه ای بزرگ میباشد  دکوراسیون تالار قصر شیرین مدرن وبه روز میباشد.سیستم امنیتی ،سیستم صوتی و کادری مجرب و  سفره های عقد به روز و مدرن گوشه ای از ویژگی های تالار قصر شیرین است.  ظرفیت مجموعه حدود هزارنفر میباشد. تالار قصرشیرین با قیمت های مناسب و تخفیف ویژه در خدمت مشتریان خود میباشد. دارای پارکینگ اختصاصی سالن خانم ها ،سالن اقایان و سالن ویژه است. ادرس این تالار در اسلام شهر ،بعداز پمپ بنزین مهدیه، شهرک لاله است.مدیریت تالار قصر شیرین  باآقای رشوند میباشد. تالار قصر شیرین از بهترین تالارهای اسلامشهر است. پس میتواند انتخاب خوبی باشد



تالار تشریفات کوروش: تالار کوروش یکی از لاکچری ترین تالار های اسلام شهراست که این نام برای خیلیها آشناست. و برگذارکننده ی  جشن های،عروسی،عقد، نامزدی ،سمینارها و همایشهاست و این تالارهم از بیرون نمای زیبا و محوطه ای دلباز دارد و هم سالن های بزرگ و مدرنی را دارا ست.دارای سرویس بهداشتی وبوفه، دارای سالن غذا خوری بزرگ و سالن شیرینی خوری،سیستم صوتی و نور پردازی، سیستم امنیتی سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد .تالار پ کوروش داراس چند سالن میباشد که امکان مجزا بودن سالن خانم ها وآقایان وجود دارد.پارکینگ اختصاصی تالار کوروش یکی دیگر از مزیتهای خوب تالار میباشد. ادرس این تالاردر اسلام شهر،خیابان صیاد شیرازی ،روبرو سازمان آب با دو مدیر امور داخلی و مدیر اصلی میباشد. تالار کوروش در لیست تالارهایی میباشد که ازدواج آسان را اجرا میکنند.


تالار قصر کمیل:و این تالار هم یکی دیگر از مدرترین تالار های تهران واقع در اسلام شهر می باشد. که دارای سالن های شیک ولاکچری با گنجایش مهمان حدود هزارنفرمی باشد. وتا به حال جشن های زیادی در ان برگذاری شده که باعث معروفیت بالای تالار قصر کمیل  شده و  با همکاری کادرپرسنل حرفه ای و مجرب در حال فعالیت می باشد.دارای سیستم صوتی سیستم و نور پردازی، سیستم امنیتی میباشد.کیفیت غذاهای مجموعه بسیار عالیست.پارکینگ اختصاصی تالار خیال مهمانان را از جهت جای پارک راحت کرده است. تالار قصر کمیل در اسلام شهر، خیابان زر افشان، خیابان امام زاده عقیل با مدیریت قوی آقای جلیلی میباشد.


تالار دیدار: تالار دیدار در اسلامشهر با ظرفیت پانصد  نفر ودارای دوسالن میباشد.انواع مراسم های   عقد، عروسی، نامزدی با محیطی زیبا ،سالنی شیک و بدون ستون و کادری مجرب و جوان و این تالار اهمیت زیادی به سلیقه مشتری میدهد. همیشه در اختیار مشتریان خود می باشد. دارای سیستم صوتی سیستم امنیتی، سیستم تهویه هوا و پارکینگ اختصاصی میباشد. تالار دیدار در تهران، اسلامشهر، خیابان امام زاده عقیل یکی از تالارهای پرمشتری میباشد.


تالار الماس شهر:این تالار یکی از تالارهای مجهز ولاکچری تهران واقع در اسلامشهر میباشد.دارای دوسالن نفرکه  فضا و سالن هایاپ این تالار  بسیاردلنشین هستند و کیفیت غذاهای میباشد با ظرفیت های عالی تالاروالماس صهر مشتریان خود را جذب میکند و میتوان گفت این تالار هم یکی از مجهز ترین تالار های  منطقه اسلام شهر شناخته شده است که تمامی مشتریان هم میزبان و مهمانان از این تالار همیشه راضی بوده اند. دارای سیستم امنیتی ،کادر پرسنل مجرب و خوش سلیقه،  پارکینگ اختصاصی سیستم صوتی و نورپردازی اتاق عقد اتاق عکس و..میباشد.


تالار قصر طلایی:این تالار با ظرفیت هفتصد نفر یکی از بزرگترین و به روز ترین تالار های اسلامشهر می باشد و مشتریان زیادی بخاطر سالن های بزرگ و کیفیت غداهایش  دارد.این مجموعه دارای اتاق عقد به نفر میباشد. کادر پرسنل تالارقصر طلایی بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند وتمام برنامه های 32ظرفیت جشن عروسی را به بهترین شکل برگذار میکنند. آدرس تالار قصر طلایی اسلام شهر،گذر پل بسیج بعداز خیابان کاشانی با دو مدیریت اصلی و مدیریت امور داخلی میباشد.یکی دیگر از ویژگی های تالار قصر طلایی روف گاردن ومحلی برای بازی کودکان میباشد.و استیج رقص بی نظیری دارد.


تالار پذیرایی کلاسیک: یکی از سالن های درجه یک دراسلامشهر میباشد.دارای سالن های نوساز، سالن میباشد کیفیت بسیار عالی غذا ها و کادر vipاقایان، سالن خانمها ،سالن ویژه، سالن غذا خوری و خدمات پرسنل های مجرب یکی ریگر از مزیتهای تالا کلاسیک میاشد.با داشتن پارکینگ اختصاصی خیال مهمانان عزیز را آسوده کرده است. تالار کلاسیک  اماده پذیرایی از مهمانان عزیز با ظرفیت ششصدنفر می باشد و  تخفیف ویژه به علاوه قیمت های مناسب برای مشتریان خود درنظر گرفته است و اماده حضور سبز شما عزیزان هستند.


تالار ابویی :تالار ابویی  دارای ظرفیت هفتصد نفر میباشد اگر شما در گوگل اسم تالار ابویی در اسلامشهر را سرچ کنید عکسای زیبای این تالار راخواهید دید.ولی دیدن این تالار خیلی زیباتراز عکسهایش است. تالار پذیرایی ابویی واقع در اسلامشهر مییاشد و با دکوراسیون کم نظیر ، امکانات وتجهیزات مدرن نویدگذاراندن شبی عالی را میدهد و همیشه  با کادری  مجرب با کیفیت و تنوع غذا های خوب و محیطی دلنشین اماده برگذاری زیباترین جشن ها ومراسم هابرای مشتریان عزیزمیباشد.

تالار تک:و اینجا به تالار تک رسیدیم تالار تک ظرفیتی هفتصدنفر دارد و بامحیطی دلباز با سالن بسیار بزرگ و مدرن  مجری برگذار به یادماندنی ترین جشن هاست. همچنین دارای پرسنل مجرب و خوش سلیقه میباشدو همیشه اهمیت بالایی به سلیقه مشتری میدهد و از تخفیف ویژه ای برخوردار هست تالار تک همانطور ک از اسمش مشخص هست واقعا تک هست و از هرلحاظ قابل پسند برای مشتری میباشد امیدوارم از این تالار زیبا لذت ببرید.تالار تک در اسلامشهر روبه رو مهدیه، جنب بانک ملت واقع شده است. مدیریت تالار تک با میرزایی میباشد.ایشان با برنامه ریزی دقیق بهترین جشن هارا برگذار میکنند.



اگر میخواهید جشنی پرشکوه و فوق العاده  زیبا داشته باشید  فقط کافیست  تالارهای منطقه اسلامشهر در استان تهران را ببینیدوقطعا بهترین تالار را دراین منطقه خواهید یافت.  امیدوارم از این محتوا اطلاعاتی در مورد تالار های اسلام شهر به دست اورده باشید و برایتان مفید بوده باشد
تاریخ درج: 1399/04/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارهای مجالس عروسی اسلامشهر از مجموع 0 امتیاز