استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای پذیرایی زیبا در تهران

تالارهای پذیرایی زیبا در تهران
تالارهای پذیرایی زیبا در تهران :همانطور که می دانید ما در دووره شکوفایی زندگی می کنیم، شکوفایی درتمامی عرصه ها از جزئی ترین چیز ها تا کلی ترین انها هرچه که مردم خلاق ایران با فرهنگشان هم خونی داشته فرهنگی که ریشه در زیبایی دارد.











درزمینه ی تالارهای عروسی درتهران بسیاری از آنها زیباترین معماری  رادارند وبه روزترین دیزاین ها ودکوراسیون را دارند تالارهای زیبای تهران بسیار شیک ومجلل هستند وبرگذاری جشن ها ومراسم هادرآنها به یادماندنی ترین جشن ها خواهد بود. روز به روز افزایش جمعیت وذهن اقتصاد گرای مردم سرزمینمان ، انچنان گسترش پیدا کرد که برج های مختلف دراشکال هندسی مختلف ساخته شد وباز هم ذهن باذکاوت و سرشار از هوش ایرانیان برای رفع مشکلا ت مکانی عروسی به سمت تاسیس تالار های مجلل عروسی پیش رفت .

تالارهای پذیرایی شیک تهران

 همانطور که می دانید معماران ایرانی ، معماران برجسته و شاخصی هستند که در ایجاد مقیاس های های دقیق و بدون الگو برداری از دیگران و هنر نمایی و نقش نگاری در ساختمان ها حرف اول را می زنند. بنابراین تالار داران با هوش اقتصادی خود، از معماران با ذکاوت ایرانی برای جلوه گری درتالار های خود بهره برده اند. توجه تالار دارن به بنای تالار ها باعث ایجاد ابنما های زیبا ، نور پردازی های فوق العاده ، کاشی کاری های زیبای ایرانی بر حسب سلیقه معماران ایرانی و همچنین سرویس ها بهداشتی لوکس ، پارکینگ های چند طبقه واختصاصی ، سالن های بدون ستون ودلباز ، طرح های ایرانی بر دیواره های تالار ها، فضا های سبز و درختان نما دار که در تالارها استفاده کرده اند . علاوه بر این در عصر جدید معماری های غربی نیز مورد توجه قرار گرفته اند وبرای جشن های کلاسیک بسیار مناسب می باشد . همه این ویژگی های به خصوص را می توان در تالار های تهران پایتخت ایران دید.



 در تالار های تهران موسیقی نیز از اساس بسیار مهم تالار های خوب است . درگذشته از موسیقی های سنتی برای عروسی ها استفاده می کردند در یک دووره نیز موسیقی زنده به هر سبکی اما امروزه استفاده از دیجی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. تالار های تهران برای انتخاب دیجی های عالی وفوق العاده ملاک های بسیار بالایی دارند و به شما این اطمینان را می دهد که بهترین دیجی را انتخاب کنید . ارائه نمونه دیجی به شما عزیزان برای انتخاب دیجی مورد نظر ، برای عروسیتان از خدماتی است که تالارهای تهران ارائه می دهند.

درخصوص بنای تالار های عروسی تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اکوستیک :یعنی جلوگیری از خروج صدا از دیواره های تالارهای عروسی -سیستم های گرمایشی و سرمایشی مناسب -نور پرداری های فوق العاده به سبک های نوین -دیزاین تالار ها به سبک های سنتی ، کلاسیک و ...
سالن هایی با ارتفاع هایی بلند برای افزودن عظمت تالار -سیستم های تهویه هوا-سالن ها اغلب بدون ستون می باشند -اتاق های عقد مجزا جدا از فضای اصلی -معماری های خاص (گچ بری های شیک به شیوه سلطنتی)-اشپزخانه های با دارای فضای بزرگ و سرد خانه میوه جات و.. _اختصاص سالنی جدا از سایر سالن ها بزرگ و باز برای سرو انواع دسر وغذا های مختلف - اتاقی برای مدیران تالار برای کنترل وضع تالار که اشکالی پیش نیاید -ایجاد امنیت کامل برای مشتریان-ایجاد فضای سبز در بیرون تالار و ابنما های زیبا _انواع تالار ها در متراژ های مختلف _تالارها پذیرای تمام جشن ها از جمله جشن های عروسی ، بله برون ، حنا بندون ، مجالس عقد ، سالگرد 16 های ازدواج و همچنین در بر پایی جشن های چون ولنتاین و سپندارمذگان و میزبان تمامی عشاق است ، جشن های تولد و جشن های تعیین جنسیت فرزندانتان با بهترین دیزاین و بادکنک آرایی متناسب با تم دلخواهتان را می توانید در تالار های لوکس با نورپردازی و نمایش تصویر و شمع آرایی و گل آرایی با گل های طبیعی خوشبو و موسیقی زنده  ارائه شمع ارایی ها با بهترین هنر و متناسب با سلیقه شما -ارائه گل ارایی های خاص و ویژه
 
 
باغ تالار ایرانی: این تالار یکی از تالارهای زیبایی تهران میباشد. که دراحمد آباد واقع شده است .دارای  مساحتی به متراژ دو هکتار می باشد،با محیطی بزرگ وزیبا ارائه دهنده لحظات خاص و ناب برای جشن های خاص وچشم نواز میباشد، دارای پیست رقص شیک وعالی و نور پردازی های فوق العاده برای عروس و داماد   نفرمیباشد.های جوان، رقص نور های شیک وعالی، دارای ظرفیت نفر میباشد.این تالار دارای نمایی



باغ تالار تاج : یکی از بهترین تالارهای گرمدره میباشد .ظرفیت تالار  زیبا وشیک به شکل تاج است  پارکینگ مخصوص، گل ارایی ها با دیزاین های خاص ، ورودی شیک که اطراف ان را درختان کاج وگل های سفید دیزاین کرده اند دارای الونک های سفید در فضای بیرونی میباشد.نورپردازی تالار فوق العادست که زیبایی سالن راچند برابر میکند همچنین این تالار ارائه دهنده ی بهترین وبا کیفیت ترین  غذاهاست.


تالار دشت شقایق : تالار دشت شقایق یکی از تالارهای شیک تهران میباشد که در اتوبان تهران -کرج واقع  شده است .ارائه انواع خدمات بازی برای کودکان در پارک بازی خصوصی کودکان،فضای سبز دلنشین با طراحی  نفرمیباشد.این سالن با دیزاین عالی ومدرن وهمچنین عالی وزیبا،دارای گنجایش میهمان به اندازه دارای فضای سبز یکی از تالارهای شیک وزیبا میباشد.
 

تالار پذیرایی ژابیز یکی ازتالارهای زیبا وشیک تهران میباشد که در خیابان شریعتی واقع شده است.این  سالن میباشد که هر کدام دکوراسیون ودیزاین ویژه ی خود رادارد.نمای بیرونی تالار مجلل وزیبا دارای وداخلی تالار بسیار زیباست.چیدمان ودیزاین مجموعه بسیار هنرمندانه میباشد.

تالار پارسیس از دسته تالارهای زیبا و لوکس میباشد.این تالاردرآزادگان واقع شده است.سالن های مبله  ولوکس بانورپردازی عالی چیدمان بسیار فوق العاده ی تالار این تالار رابه یکی از زیباترین تالارها تبدیل کرده است.این تالار با سقف های بلند  تصویربرداری های حرفه ای را امکان پذیر کرده است.


تالار کلاسیک غرب جزء تالارهای زیبا وشیک میباشد.پرسنل مجموعه  باامکانات وتجهیزات مدرن بهترین  جشن هارا برگذارمیکنند.تالار کلاسیک غرب با دوسالن لوکس ومبله با دیزاین عالی سالن ها نوید برگذاری قشنگ ترین جشن هارا میدهد.


تالارپذیرایی آریا درلیست تالارهای لاکچری وشیک غرب تهران میباشد.این تالار با نمای بیرونی باشکوه و  سالن های شیک یکی از بهترین تالارهای تهران است. این تالار دارای دوسالن مجهز وزیبا میباشد.هر سالن فضایی مجزا برای سلف سرویس دارد.قطعا انتخاب این تالار میتواند مهم ترین جشن زندگیتان را ماندگار کند.

 
اگر قصد دارید جشن و ضیافت ازدواج خود را در تالار های تهران برگزار کنید بهترین انتخاب را کرده اید زیرا دیزاین وگل ارایی آن هم از نوع ژورنالی بسیار پر اهمیت می باشد و اولین چیزی که میهمان ها قبل از ورود شان به سالن تالار می بینند گل ارایی های خاص و شیک می باشد و همینطور لحظه ورود شما به تالار های عروسی در فیلم ها و عکس های عروسی باقی می ماند . از مزیت های دیگر تالار های تهران، ماندگاری شب عروسیتان بخاطر چیدمان های شیک میز های سرو غذا ها ودسر ها می باشد وبسته به سلیقه خود ان چیدمان را تغییر دهید زیرا میهمان ها اغلب در حال سرو غذا یا دسر می باشد و با این کار به زیبایی ضیافت ازدواجتان بیفزایید. داشتن قهوه خانه وکافه های دنج در تالار های تهران از مزیت های دیگر این تالار ها می باشد در این کافه ها وقهوه خانه های انواع چای ( سبز، سیاه،زعفرانی ،لیمویی ، نعنایی و...) ، انواع شیک ، انواع معجون ، انواع قلیون ارائه قلیون با میوه های طبیعی و... ارائه می شود

استفاده وبهره گیری متد های روز دنیا در چیدمان های سالن های تالارهای تهران برای عروس خانم ها و اقا داماد ها که به دنبال مکانی لوکس برای برگزاری عروسی اشان می باشند. ارائه افر و تخفیفات ویژه برای جشن های خاص و ویژه در مناسب های فرخنده و مبارک سال برای عروس خانم ها واقا داماد ها
 
عروس خانم ها و اقا داماد های عزیز اگر می خواهید به تالاری بروید که ورودی ان با گل ارایی ها و شمع ارایی های خاص باشد به گونه ای که بر حسب سلیقه شما باشد اگر می خواهید میدان دیدتان در تالار زیاد باشد ، اگر می خواهید نور پردازی ها زیاد باشد ونمای تالار به خوبی وبه زیبایی نمایش داده شود، اگر می خواهید از بادکنک های متناسب با سلیقه اتان فضایی مناسب ایجاد کنید ، اگر می خواهید در فضای سبز با درختان بلند وزیبا ویا بید های مجنون عاشقانه قدم بزنید ، اگر خواهان ان هستید که نور افکنی واتش بازی های عروسیتان زبانزد باشد ، اگر خواهان کالسکه و ابزار های حمل زیبا وکلاسیک هستید ، اگر خواهان فضای بزرگ برای فیلمبرداری های گسترده عروسی اتان هستید ، اگرمی خواهید در بهترین سالن های سرو غذا انواع غذا های ایتالیایی ، چینی ، ایرانی، هندی و.. را تجربه کنید وبر سر میز های زیبا وخوش چین بنشینید،  های خاص خود باشید، به vipاگر می خواهید حریم شما عروس خانم ها و اقا داماد ها حفظ شود ودارای دنبال مکان هایی برای سرو نوشیدنی به مناسبت عشق بزرگتان هستید و در زمستان هستید و به گرما نیاز دارید و درتابستان به سرما سیستم های گرمایشی وسرمایشی این مشکل را حل خواهند کرد وتمام این موارد را می توان در تالار های با مساحت وبا گنجایش بالا در تهران ببینید.
 
تهران پایتخت ایران است واز نظر امکانات اقتصادی در درجه اول قرار دارد بنابراین دارای تالارهای باشکوه ولوکس می باشد .
 
مردم ایران از سراسر سر زمینمان اگر به دنبال تالار های مجلل هستید تالار های تهران را معرفی می کنم زیرا مزایایی چون داشتن سالن عقد مجزا ؛ لابی های مجلل وپرزینت؛، گل ارایی ها بی نظیر با گل های طبیعی وخوش عطر به گونه ای که به وجد اییدوبه روش های مختلف متناسب با سلیقه شما گل ها را به شیوه عالی می چینند در سبک های مختلف مدرن، سنتی وکلاسیک و...؛ شمع ارایی استفاده از بهترین لوستر ها وسبک های مختلف چراغانی کردن گوشه ای از مزیت های تالارهای تهران است دارا بودن پارکینگ های اختصاصی خاص عروس دامادهای عزیز ،محیطی باز وسبز با وسایل بازی برای کودکان ،رختکن های اختصاصی vipسالن برای راحتی هرچه بیشتر میهمانان، گارسون هایی که در خدمت شما همه جوره هستند و در ارائه خدمات به مهمانان و عروس و داماد کوتاهی نمی کنند ، سیستم های گرمایشی سرمایشی تهویه هوایه مناسب، سالن های بزرگ برای سرو غذا ، دیزاین های مختلف سالن عروسی ،نور پردازی های عالی، سرو انواع غذا های چینی تایلندی ایرانی و...، یکی از مهمترین ویژگی تالار ها که به چشم می آیند نمای بیرون و درون تالار است که در زیبایی تالار های شهرک غرب تهران شکی نیست ، و در هر نوع مدل های دیزاین که عروس داماد های با توجه به سلایق مکان دیزاین می شود ، همه و همه در تالار های تهران است.
 
اقایون وخانم های با سلیقه به دلیل اینکه گزینه های انتخاب شما برای گل ارایی در تالار های تهران زیاد است چند نکته   دراین جا خواهیم گفت که پرسنل تالارهای زیبا به آن توجه خاصی دارند    از گل های شاد ماننده بنفش ، صورتی ، قرمز ،سفید و.. استفاده میکنند و حجم ان ها متوسط باشد به گونه ای که انقدر زیاد نیست که در گل غوطه ور باشیداز گل ها برای سقف های تالار که به گونه ای  که گل ها از سقف تالار اویزان باشند ، و از داربست کمانی استفاده میکنند و ان را با گل تز ئین میکنند وگاهی  لوستر هایی از گل ایجاد میکنند واز گل ها درگلدان وبه صورت فرش باریکی بر روی میز های سرو استفاده میکنند،   ودرنهایت  ورودی را با داربست های گل یا هرمدل دیگری تزئین میکنند تالار های پر عظمت وبزرگ تهران امکان همه این گل ارایی ها را برای شما فراهم می کند وشما در ارامش می توانید با گل های زیبا زندگی تان را شروع کنید بدون انکه احساس نا رضایتی بکنید.
 
عروس خانم ها واقا داماد های عزیز، می توانید درتالار های تهران به جای ایده گل از ایده بادکنک کمک بگیرید ، اولا استفاده از بادکنک های رنگی مانند صورتی وسفید در درجه های اول اهمیت قرار دارند دوما خیلی بهتر است، از بادکنک های هلیومی استفاده بشود زیرا به راحتی در هوا معلق می شوند ،می توانید ریسه هایی از گل یا طناب به بادکنک های هلیومی متصل کنید واینگونه برروی زمین می ایستند ،ورودی را می توان با مجموعه ای از این بادکنک ها تکمیل کرد ، می توانید بخش هایی از تالار با تور بپوشانید وبر روی ان تورها بادکنک قرار دهید، می توانید از داربست های کمانی برای بادکنک ارایی استفاده کنید، می توانید بادکنک های با گاز معمولی را همین گونه عادی بر روی زمین رها کنید واز میان انها عبور کنید وبادکنک هارا پر از پودرهای رنگی کنید وبتراکانید وتالار را پر از ذرات رنگی کنید این است مزیت استفاده از تالارهای اجمالی وزیبای تهران که به شما گستردگی انتخاب می دهند.
 
 
تاریخ درج: 1399/04/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارهای پذیرایی زیبا در تهران از مجموع 0 امتیاز