استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خانه باغ عروسی خوب در تهران

خانه باغ عروسی خوب در تهران
خانه باغ عروسی خوب در تهران : تالار پذیرایی متین،باغ تالار یاس،باغ تالار آنیت،باغ تالار نیکان،باغ تالار آدریان،باغ تالار ارکیده،باغ تالار مشاهیر،باغ تالار سمیعی،باغ تالار ساقدوش،باغ تالار عرفان،باغ تالار میزبان،باغ تالار لشگری،باغ تالار رویال،باغ تالار سعادت،تالار بانک مسکن












تالار متین بهترین تالار پذیرایی در خیابان شریعتی تهران -  تالار پذیرایی یاس شیک در شهریار - تالار آنیت زیباترین در شرق تهران - باغ تالار نیکان مجلل ترین در احمد آباد مستوفی سمت فیروز بهرام - آدریان یکی از باغ های عروسی با بهترین دسترسی در محدوده احمد آباد مستوفی - ارکیده قشنگترین باغ تالار عروسی سمت شهریار- باغ و تالار پذیرایی مشاهیر از تالارهای نوساز و تازه ساخت غرب تهران محدوده ستارخان تهران - باغ تالار سمیعی با تشریفات لوکس در احمد آباد مستوفی - باغ تالار ساقدوش با منوی ارزان قیمت در احمد آباد مستوفی - باغ تالار میزبان با خدمات مجالس خوب در احمد آباد مستوفی - باغ تالار لشگری با امکانات کامل پذیرایی در محله احمد آباد مستوفی - تالار عروسی بانک مسکن در شمال تهران محدوده خیابان لواسانی ( فرمانیه ) - باغ تالار رویال حرفه ای ترین سالن عروسی شهریار - باغ سعادت یکی از باغ تالارهای شیک شمال غرب تهران منطقه 2 نزدیک سعادت آباد است

--------------------------------------------------------
تالار مجلل متین با کوله باری از تجربه و بهترین متریالها و سرویسهای پذیرایی آماده است که یک شب خاطره انگیز و تکرار نشدنی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. تالار متین با ظرفیت 400 نفر و در سه طبقه پارکینگ در محیطی مجلل و زیبا در قلب تهران آماده است تا نقش کوچکی را در بهترین و با ارزشترین لحظات زندگیتان ایفا نماید.این تالار با توجه به موقعیت خیلی خوبی که دارد و دسترسی آسان، یکی از بهترین گزینه های شما برای راحت الوصول بودن میهمانان می‌باشد. در ضمن تالار متین با توجه به منو های متنوع و بازه‌ی قیمتی خیلی بالا، برای هر قشر و هر سبک مراسمی مناسب است.
آنچه که این تالار را ازدیگر تالارها متمایز می‌نماید غذاهای متنوع و با کیفیت و با قیمت مناسب و بی‌نظیر است. خدمات جانبی تالار متین نیز یکی از وجه تمایزهای دیگر آن است که شامل:
الف) گروه هنری کامل (دی جی خانم، دی جی آقا، خواننده، نورپردازی، آتش بازی، مه سرد)
ب) گروه تصنیف خوان (خواننده، نوازنده دف، نوازنده نی)
پ) گل آرایی بی نظیر میز شام
ج) گل آرایی فضای بیرونی
سرویس کامل سفره عقد (با گل آرایی کامل و خنچه در طرح های مختلف)
د) دی جی برای هر سالن (دی جی خانم یا آقا همراه با سیستم صوتی و نورپردازی)
ن) گروه حرفه ای فیلمبرداری (2 دوربین FULL HDt، فیلمبردار خانم و آقا با مجوز، عکاس خانم، آتلیه، میکس و صدا گذاری کامل)
ذ) خواننده به صورت تمام وقت با سیستم صوتی و نورپردازی (فقط سالن آقایان)

--------------------------------------------------------
باغ تالار یاس با ظرفیت 700 میهمان در شهریار قرار دارد. باغ یاس دارای پارکینگ اختصاصی, فضای باز برای پذیرایی, کالسکه و غذای با کیفیت میباشد. این باغ عروسی مناسب برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم ها میباشد.
--------------------------------------------------------
باغ تالار آنیت با ظرفیت 400 نفر ظرفیت در بهار و تابستان و 200 نفرظرفیت در پاییز و زمستان و طراحی ویژه مجموعه شامل فضای رستیک (لهستانی)، آتلیه و عمارت مخصوص عکاسی و فیلمبرداری، سالن شام مسقف، 2 سالن مجزا با دکور استثنایی و پارکینگ اختصاصی و پرسنل مجرب فضایی دلپذیر و دلنشین را برای پذیرایی از شما عزیزان پدید آورده است.
--------------------------------------------------------
باغ تالار نیکان در منطقه سرسبز احمد آباد مستوفی ( فیروز بهرام ) واقع شده است٫ باغ تالار عروسی نیکان دارای فضای باز و وسیع به وسعت ۱۵۰۰۰ متر مربع با ظرفیت ۱۵۰-۱۵۰۰ نفر آماده میزبانی از مراسم و جشن های شما می باشد٫از ویژگی های باغ عروسی نیکان می توان به فضای سبزی زیبا همراه با جزیره ای خاص در محوطه باغ، جدیدترین دیزاین داخلی کلاسیک، لوکیشن های بسیار عالی مناسب برای عکاسی و سرو شام به یاد ماندنی عروس و داماد اشاره نمود٫
--------------------------------------------------------
باغ تالار پذیرایی آدریان دارای 700 نفر ظرفیت در احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
--------------------------------------------------------
باغ تالار ارکیده با دیزاین و دکوراسیون مجلل و پرسنل حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی باشکوه شما میباشد. تالار ارکیده با ظرفیت 900 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. باغ عروسی ارکیده با فضای باز زیبا و ورودی لوکس, سالن هایی با دکوراسیون زیبا, نور پردازی و سرویس پذیرایی باغی مناسب برای برگزاری مراسم عروسی میباشد.همچنین این باغ عروسی دارای چای خانه سنتی, فضای باغ زیبا, مواد غذایی تازه و با کیفیت با برنج 100% ایرانی میباشد. باغ ارکیده دارای امکان ورود ماشین عروسی به باغ و آتش بازی به همراه دی جی و 12 مدل سفره عقد زیبا میباشد
--------------------------------------------------------
تالار پذیرایی و باغ تالار مشاهیر یکی از تالارهای تازه تاسیس و زیبای تهران است که در خیابان ستارخان تهران واقع شده است. باغ تالار عروسی مشاهیر تهران درای ظرفیت پذیرایی حداکثر 500 نفر می باشد و آماده پذیرایی و میزبانی از تمامی مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد.از شاخصه های بارز باغ تالار مشاهیر تهران می توان به نوساز بودن مجموعه طراحی و دکوراسیون به روز مطابق با استاندارد و معماری روز دنیا، سالن های مبله و مجلل، استیج رقص سه بعدی با نوررپردازی مدرن، لابی زیبا و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.
--------------------------------------------------------
باغ تالار سمیعی با ظرفیت 1200 میهمان در منطقه احمدآباد مستوفی تهران قرار دارد. باغ سمیعی با فضای باز, دکوراسیون زیبا, ارتفاع سقف 6 متر آماده برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم شما عزیزان میباشد.
--------------------------------------------------------
باغ تالار پذیرایی ساقدوش با ظرفیت 600 میهمان در منطقه احمدآباد مستوفی قرار دارد. باغ تالار ساقدوش دارای مساحت 3000 متر مربع میباشد و مناسب برگزاری مراسم عروسی باشکوه, عقد و دیگر مراسم میباشد. از ویژگی های این باغ تالار عروسی میتوان به استخر, آلاچیق, فضای سبز, دکوراسیون مدرن و زیبا اشاره نمود. از مزیت های باغ ساقدوش سفره عقد زیبا, پارکینگ اختصاصی, اتاق عقد زیبا و مجلل میباشد. باغ تالار ساقدوش با سالها تجربه آماده برگزاری باشکوه مراسم عروسی شما میباشد.
--------------------------------------------------------
باغ تالار عرفان دارای سالن با ظرفیت 800 نفر در مجموعه ای به مساحت 6000 متر مربع با امکاناتی نظیر چراغ های Led در کف باغ، مه سرد ، یخ خشک، دکوراسیون جدید و زیبا، سالن های مبله ، نورپردازی حرفه ای، تونل نور مخصوص عروس و داماد، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
--------------------------------------------------------
باغ تالار میزبان که یکی از بهترین باغ تالارهای  تهران بشنار می آید واقع در منطقه  خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی می یاشد٫ باغ عروسی میزبان دارای حداکثر ۶۰۰ نفر ظرفیت پذیرایی می باشد و آمادگی میزبانی  و پذیرایی از کلیه مراسم و جشن های عقد و عروسی شما میهمانان گرامی  را دارد٫از ویژگی های بارز باغ تالار میزبان می توان به سالن های مبله در قسمت همکف با دیزاین شیک وسفره خانه سنتی بسیار زیبا و دارای  استیج رقص اشاره کرد/سرو و میزبانی توسط  پرسنل توانمند و کارآزموده و با مدیریت مجرب برکیفیت غذای عالی و همچنین نظارت بر کیفیت تمام امور  اشاره نمود٫
تخفیفات ویژه تابستانی مدیریت از امکانات دیگر این باغ تالار :آتش بازی دو مرحله,یخ خشک,نور پردازی کف LED زمینی و نورپردازی هواییکاپ رومیزی و پارت شمع
--------------------------------------------------------
تالار لوکس لشگری در احمدآباد مستوفی تهران در فضای پنج هزار متری قرار دارد. تالار لوکس لشگری ظرفیت 800 میهمان را داراست و مناسب برگزاری مراسم عروسی مجلل و مراسم عقد و نامزدی بی نظیر میباشد. تالار عروسی لوکس لشگری دارای فضای باز,دکوراسیون و دیزاین زیبا, معماری و نور پردازی فوق العاده میباشد. تالار لوکس لشگری کیفیت غذای بسیار خوبی دارد و با پارکینگ بزرگ و کادر مجرب و دکوراسیون و فضای بی نظیر بسیار ایده آل برای برگزاری مراسم عروسی میباشد.
--------------------------------------------------------
تالار پذیرایی بانک مسکن با ظرفیت 400 نفر در خیابان لواسانی واقع شده است. مجتمع رفاهی بانک مسکن دارای فضای سبز بسیار زیبا با مساحت 1500 مترمربع ،استخرو پرسنل حرفه ای افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. مکانی مناسب جهت برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, جشن تولد و دیگر جشن ها و همایش ها. با دکور مناسب جهت مراسم عروسی و نامزدی. منو متنوع غذا عروسی و نامزدی و جشن تولد.
--------------------------------------------------------
باغ تالار رویال با فضای باز زیبا, پارکینگ اختصاصی, سفره خانه سنتی, دیزاین زیبای عروسی در محدوده شهریار تهران قرار دارد. باغ رویال شهریار ظرفیت 400 میهمان را داراست و آماده برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, تولد, همایش, سمینارو دیگر مراسم میباشد.
--------------------------------------------------------
تالار پذیرایی باغ سعادت در یکی از تالارهای خوب و با کیفیت تهران است که در منطقه سعادت آباد  قرار گرفته است و  آمادگی سرویس دهی و میزبانی در تالاری دنج و زیبا از مراسم  و جشن های عقد و عروسی، مهمانی ها ولیمه را دارد و با امید به ثبت بهترین لحظات خوب و خاطره انگیز برای شما و مهمانان عزیزتان را فراهم آورد٫از شاخصه های  بارز باغ تالار پذیرایی سعادت می توان به ورودی شیک و زیبا با نور پردازی خاص و فضای باز سر سبز و بسیار زیبا با داشتن استخر که باعث زیباتر شدن فضای باغ شده است و دیگر امکانات باغ تالار سعادت با در اختیار داشتن 2 سالن  بصورت مجزا و سرپوشیده که میتوانید مجالس خود را در فصل  های سرد سال (پاییز و زمستان ) در سالن های باغ تالار  برگزار نمایید٫برگزاری مراسم ترحیم و یادبود با برنامه‌های خاص و منحصر به فرداین تالار دارای تم و طراحی خاص برای برگذاری مراسم تولد برای کودکان و همچنین مراسم ترحیم و دکوراسیون و دیزاین ویژه برای کلیه مراسمات سوگواری و ترحیم مناسب باشدما از شما  عزیزان دعوت میکنیم تا از باغ سعادت دیدن کنید و شاهده خدمات عالی  و سرویس دهی با کیفیت به مهمانان و همچنین با گروه کارآزموده و برنامه ریزی و طراحی این  تالار بیشتر آشنا شوید ٫نقاط قوت این تالار اینکه مدیریت این تالار تحصیلات هتل‌داری و مرتبط به این کار را دارد و با تجربه بسیار زیاد در امر برگزاری مجالس و قرار گرفتن در منطقه خوب از نظر دسترسی آسان  برای رفت و آمد میهمانان آسودگی خیال را برای شما سروران فراهم می آورد
--------------------------------------------------------


تالار پذیرایی یادگار (قصر آینه)

 تالار پذیرایی یادگار (قصر آینه) با ظرفیت 750 نفر در پنج طبقه مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.


تالار پذیرایی تشریفاتی الماس پاکدشت

تالار تشریفاتی الماس دارای 700 نفر ظرفیت در پاکدشت واقع گردیده است.
تالار الماس دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد زیبا و مجلل، سفره خانه سنتی، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی تشریفاتی رز آبی

تالار تشریفاتی رز آبی دارای ۶۰۰ نفر ظرفیت در مهرماه سال ۹۶ در عبدل آباد افتتاح گردیده است.
تالار رز آبی دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، سالن ها با دکوراسیون زیبا، نوساز، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی پاسارگاد ورامین

تالار پذیرایی پاسارگاد دارای 1400 نفر ظرفیت در ورامین واقع گردیده است.


تالار پذیرایی آریانا

تالار پذیرایی آریانا دارای ظرفیت 450 نفر می باشد.

تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت

تالار تشریفاتی قصر ثابت دارای ۲ سالن مجزا به ظرفیت های ۶۰۰ نفر می باشد.
تالار قصر ثابت دارای سالن های با دیزاین شیک و مجلل، جایگاه عروس و داماد ویژه، اتاق عقد مجزا، سفره خانه سنتی، سالن های با ارتفاع ۶ متر، سقف رویایی، پارکینگ اختصاصی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
کلیه خدماتی که در باغ تالارها با هزینه های زیاد  اجرا می شود در این تالار با هزینه کم قابل اجرا می باشد.

تالار پذیرایی هتل بزرگ ارم

مجتمع پذیرایی هتل بزرگ ارم دارای دو سالن مجزا به ظرفیت ۳۰۰ و ۴۰۰ نفر می باشد.
سالن اختصاصی بانوان، تالار فیروزه با دکوراسیون زیبا می باشد و سالن اختصاصی آقایان، تالار بام مهتاب سالن اختصاصی آقایان با نمای شیشه ای دید عالی به سمت شمال و شرق تهران می باشد.

تالار پذیرایی آراما

تالار پذیرایی آراما با دو سالن مجزا به ظرفیت 170 و 180 نفر و پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 380 ماشین، آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

تالار آراما در منطقه 17 واقع شده است.

تشریفات عروسی مقصودلو

تشریفات عروسی و خدمات مقصودلو برگزارکننده عروسی دلخواه شما
ما کنار شما هستیم تا بر اساس افکار , ایده ها , باور ها و البته رویاهای شما مراسمی با شکوه را برنامه ریزی کنیم.

تالار پذیرایی تشریفاتی ماهان

تالار تشریفاتی ماهان دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت در اشرفی اصفهانی واقع گردیده است.
تالار ماهان در غرب تهران بزرگ و در ضلع جنوب غربی مرکز خرید تیراژه با فاصله ای حدودا نیم کیلومتری، جایی که از ازدحام پارک اتومبیل و عابرین خبری نیست، در تقاطع دو خیابان ناطق نوری و ابراهیم نوری، تالار پنج ستاره ماهان قرار دارد خیابان هایی عریض، دسترسی راحت به بلوار اشرفی اصفهانی، موقعیتی را فراهم کرده است که بسیاری از همشهریان عزیز که قصد تجربه " لحظه و خاطره ای ماندگار " در زندگی را دارند برای مراسم های خود این تالار مجلل را انتخاب می نمایند.
تالار ۵ ستاره ماهان در سال ۱۳۹۱ مجموعا به مساحت ۴۲۰۰ متر در ۶ طبقه مورد بهره برداری قرار گرفته است

تالار پذیرایی رویای پارس

تالار پذیرایی و عروسی رویای پارس دارای دو سالن پذیرایی و دو سالن عقد مجزا می باشد. سالن شماره1 ( سالن الماس ) با ظرفیت 600 نفر  و سالن شماره دو ( سالن عقیق ) با ظرفیت 350 نفر می باشد.
از خدمات ویژه سالن عقیق می توان سرو شام در داخل محوطه بسیار زیبای تالار نام برد که در کنار فضای سبز محیطی جذاب و آرامبخش برای شما و میهمان های محترمتان به وجود می آورد.
از امکانات مختلف این تالار می توان به ورود خودرو به داخل محوطه تالار، لابی بسیار شیک، آب نمای داخل حیاط ، اتاق VIP مخصوص سرو شام عروس و داماد و محوطه فضای سبز زیبای تالار پذیرایی رویای پارس نام برد.

با دکوراسیون جدید

باغ تالار قصر مریم _ شهریار

باغ تالار قصر مریم دارای ۶۰۰ نفر ظرفیت در شهریار واقع گردیده است.
باغ تالار عروسی قصر مریم با امکان برگزاری مراسم داخل باغ تا ۲۰۰ نفر، سالن های همکف با دیزاین زیبا، کیفیت غذای عالی (گوشت روز،برنج هاشمی درجه یک)، پرسنل آموزش دیده و مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی قصر طلایی ملارد

تالار پذیرایی قصر طلایی دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در ملارد واقع گردیده است.
تالار قصر طلایی دارای سالن های بسیار شیک در طبقه همکف ، دکوراسیون کلاسیک، پروجکشن حرفه ای، پرسنل مجرب،  پخش کلیپ عروس و داماد در سالن بانوان و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی تشریفات کوروش - اسلامشهر

تالار پذیرایی تشریفات کوروش دارای ظرفیت ۸۰۰ نفر در اسلامشهر واقع گردیده است.
تالار تشریفات کوروش دارای فضای سبز زیبا ، دکوراسیون مجلل و مدیریت جدید افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی رویال وایت دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت می باشد.
تالار رویال وایت دارای لابی بسیار زیبا و مجلل، اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، سیستم گرمایش و سرمایش فوق حرفه ای، سیستم نورپردازی با ۵ آیتم ( TV,  stage , ربات رقص نور، نورپردازی و اپراتور) ، مدیریت با سابقه، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تشریفات عروسی عامری

 تشریفات عروسی عامری به عنوان یکی از کاملترین و مجهزترین مجموعه های تشریفاتی و خدماتی و همراه با کترینگ و آشپزخانه اختصاصی و تجهیزات به روز و سطح بالا از لحاظ کیفیت و کمیت پذیرای میهمانان شما می باشد.

تالار پذیرایی الیزه (شهرک شریعتی)

تالار پذیرایی الیزه دارای 700 نفر ظرفیت در شهرک شریعتی واقع گردیده است.
تالار الیزه دارای سالن های مجلل و شیک، نوساز، پارکینگ اختصاصی، پرسنل مجرب و مدیریت با تجربه افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی امیر اندیشه

تالار پذیرایی امیر دارای ظرفیت 600 نفر در اندیشه واقع گردیده است.
شعار مدیریت: برای یک شهر یک امیر کافیست تالار لوکس امیر


تالار پذیرایی ابویی

 تالار پذیرایی ابویی دارای ظرفیت 700 نفر می باشد و در اسلامشهر، شهرک واوان واقع گردیده است.
تالار ابویی با بهترین امکانات، دیزاین جدید، کادری مجرب به همراه سه سالن 300 متری، سالن های بدون ستون، سفره عقدی رویایی و مدیریت جدید در خدمت شما عزیزان می باشد.


تشریفات عروسی پرنسس

تشریفات عروسی پرنسس برگزارکننده باشکوه ترین مراسم عقد و عروسی

تشریفات پرنسس دارای باغ عروسی با درختان بلند، سفره عقد کنار استخر، برکه و آبشار، سفره عقد روی آب با شمع آرایی فراوان، جایگاه عروس و داماد کریستال

• پیشنهاد گروه موزیک مراسم عروسی با توجه به بودجه عروس داماد
• گروه فیلم برداری با توجه به سلیقه عروس و داماد
• معرفی آرایشگاه عروس و داماد
• معرفی مزون های لباس عروس و داماد
• پیشنهاد سفره عقد
• راهنمایی در زمینه انتخاب عاقد ( عقد سنتی یا عقد آریایی )
• راهنمایی در زمینه اجاره ماشین عروس، گل آرایی دسته گل و گل آرایی ماشین عروس
• معرفی آژانسهای مسافرتی و سفرهای ماه عسل

باغ تالار زمرد - شهریار

باغ تالار زمرد دارای 800 نفر ظرفیت در شهریار واقع گردیده است.
باغ زمرد دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجلل، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
با دیزاین جدید
 

تالار پذیرایی آمیتیس شهریار

تالار پذیرایی آمیتیس دارای ظرفیت ۷۰۰ نفر در شهریار واقع گردیده است.

تشریفات عروسی مجلل خورشید

تشریفات بین المللی مجلل خورشید با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه برگزاری خدمات مجالس با جدیدترین متدهای روز دنیا خاطره انگیزترین شب زندگیتان را به زیبا ترین شب مبدل می نمایید.
فضای سبز های بسیار زیبا، پارکینگ اختصاصی، سالنهای شیک با دیزاین جدید، استخر، آبنما، ورودی زیبا به همراه نور و باکس مشبک

تالار پذیرایی چهلستون - شهریار

تالار پذیرایی چهلستون با کادری آموزش دیده ، کیفیت غذا و سرویس دهی عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
تالار چلستون در شهریار واقع گردیده است.
هدیه مدیریت: عروس و داماد یک شب میهمان رستوران چهلستون

تالار پذیرایی میلاد (خورشید-شیخ بهایی)

اطلاعات تالار پذیرایی خورشید در مرحله تکمیل شدن می باشد.

تالار پذیرایی رویال اجلاس

تالار تشریفات CIP رویال اجلاس دارای 800 نفر ظرفیت به مساحت 15000 متر مربع می باشد.
تالار فوق لاکچری رویال اجلاس دارای 6 طبقه پارکینگ اختصاصی می باشد.

باغ تالار عابدی

باغ تالار عابدی با ۲۰۰۰ متر فضای سبز زیبا و ۳۰۰ متر باغ درخت میوه دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت می باشد.
تالار عابدی دارای سالنهای در طبقه همکف و بدون ستون تا ارتفاع ۸ متر، سفره عقد در تراس رو به باغ،کف LED، شات شمع ، پذیرایی با آخرین ظروف پلیمری، پرسنل حرفه ای و مجرب، کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

باغ تالار عمارت بزرگمهر

مجموعه پذیرایی عمارت بزرگمهر واقع دراحمدآباد مستوفی با زیربنایی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع مجموعه ای بینظیر در نوع خود از لحاظ معماری و ساخت می باشد. همچنین دارای قابلیتهای گوناگون در ارائه خدمات پذیرایی و تشریفات مجالس با معرفی خود امکان آشنایی از امکانات و خدمات مهیا شده را برای هموطنان گرامی فراهم می سازد.
ورودی تالار: مجموعه عمارت بزرگمهر با فضایی سرسبز و گلکاری شده با آبنماهایی بسیار زیبا با پارکینگ های سرپوشیده در داخل مجموعه محیطی امن جهت فیلمبرداری ، عکاسی و تفریح در اختیار عروس و داماد ها و میهمانان میگذارد.
سالن های پذیرایی: باغ تالار عروسی بزرگمهر احمد آباد مستوفی دارای سالن هایی بدون ستون در طبقه همکف هر کدام به مساحت 600 متر مربع با ارتفاع ۶ متر و سالن های مجزا امکان برگزاری جشن های عروسی، نامزدی، میهمانی، ولیمه حجاج و … را فراهم نموده است. به دلیل مجهز بودن این سالن ها به تجهیزات صوتی و تصویری امکان برگزاری انواع همایش، سمینار، کنفرانس و سایر اجتماعات را فراهم میسازد.
لابی مجموعه: ما بر این عقیده استواریم که مجلل ترین لابی جهت هرچه باشکوه نمودن مجموعه در قسمت داخلی ساختمان در فضایی بالغ بر 700 متر مربع با ارتفاع 7 متر به لابی مجموعه با طرح ها و نقش های اصیل ایرانی و ترکیبی از معماری سنتی و مدرن ایرانی مزین به تابلوهای بزرگترین نقاشان عصر معاصر بنا نهادیم تا محولی زیبا برای هر نوع مراسم شما آماده نماییم.نورپردازی مهندسی و پنهان با مدرن ترین ترکیب رنگی نوازشگر چشمانتان خواهد بود.
اتاق های مراسم عقد: در داخل مجموعه ۲ اتاق که هر یک دارای ظرفیت 100 نفر با طراحی متفاوت جهت برگزاری مراسم عقد برای زوجهای جوان فراهم گردیده است.اتاقــها مجهز به کلیه لوازم و تزئینات اتاق عقد، آماده برپایی مراسم میباشد.
سالن شام: این مجموعه دارای سالن های مجزا جهت پذیرایی به صورت سلف سرویس و میز شام عروس و داماد با دو طراحی و ترکیب رنگ متفاوت صرف شامی به یادماندنی را برای شما عزیزان فراهم میسازد.



تالار پذیرایی الغدیر

اطلاعات تالار در مرحله تکمیل شدن می باشد.

تالار پذیرایی نور

تالار پذیرایی نور دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت می باشد.
تالار نور با امکان برگزاری مراسم در محیط سرسبز باغ، اجرا مراسم اختصاصی عقد با بیش از ۱۵ مدل سفره در طرح های جدید مطابق سلیقه عروس و داماد ها، سالن های بدون ستون و زیبا، پرسنل مجرب ، پارکینگ اختصاصی و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی سروستان ورامین

تالار پذیرایی سروستان دارای ۳ سالن مجزا در ورامین واقع گردیده است.
تالار عروسی سروستان دارای دیزاین جدید، پارکینگ اختصاصی، سیستم گرمایش و سرمایش هوشمند ، آشپزخانه مجهز و ... می باشد.

تالار پذیرایی لوکس ایمان

تالار پذیرایی ایمان بومهن دارای ظرفیت 1000 نفر و با فضایی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از جشن های شما عزیزان می باشد.
تالار عروسی ایمان با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و مجرب ترین پرسنل میزبان شما خواهد بود.


تالار پذیرایی محبی

 تالار پذیرایی محبی دارای دو سالن مجزا به ظرفیت 300 و 600 نفر می باشد.
تالار محبی مجهز به سیستم نورپردازی و سیستم صوتی حرفه ای ،کادری مجرب و آموزش دیده،پارکینگ اختصاصی و ... می باشد.

 

تشریفات عروسی ماندگار

 تشریفات عروسی ماندگار با بیش از 12 سال سابقه درخشان در امور طراحی،اجرا مراسم عروسی،همایش ها،سمینارها و میهمانی های ویژه برای برگزاری مراسم هرچه باشکوه تر در خدمت شما عزیزان می باشد و شبی خاطره انگیز و رویایی را برای شما رقم خواهد زد.

تالار پذیرایی شهر (شهرری)

تالار پذیرایی شهر دارای ظرفیت 700 نفر در شهرری واقع گردیده است.
تالار شهر دارای دیزاین جدید، پارکینگ طبقاتی اختصاصی داخل مجموعه، آسانسور، پرسنل حرفه ای و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی بزرگ پارس

تالار پذیرایی بزرگ پارس با ظرفیت 400 نفر در کرج منطقه گوهر دشت قرار دارد.


تاریخ درج: 1398/08/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خانه باغ عروسی خوب در تهران از مجموع 0 امتیاز