استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خرید تلویزیون برای جهیزیه بر اساس متراژ خانه

خرید تلویزیون برای جهیزیه بر اساس متراژ خانه

خرید تلویزیون  همیشه یکی از اقلام اصلی لیست خرید جهیزیه برای عروس خانمها میباشد. اینکه از کجا بخریم و چه مارکی بخریم خیلی مهمه ولی مهمتر از اون اینه که چه سایزی بخریم . دوشیزه در مقاله ای راهنمای محاسبه سایز تلویزیون مطابق با متراژ خانه را به شما آموزش میدهد






بزرگ شدن صفحات تلویزیون ها باعث شده است تا روز به روز ما با تصاویری بزرگتر مواجه باشیم که گاه باعث می شود این موضوع به خصوص در خانه هایی که روز به روز کوچک می شود دارای اهمیت است، چرا که تصاویر بزرگ تر و خانه ها کوچکتر می شود و فاصله شما به ناچار کمتر می شود و گاهی اوقات تناسب بین فاصله شما و اندازه تصویر از بین می رود.
بنابراین برای خرید فقط به اندازه بزرگتر آن توجه نداشته باشید بلکه به فضایی که قرار است در آنجا قرار گیرد نیز توجه کنید.

البته تنها به این دلیل که شما بودجه خرید یک تلویزیونی ۶۵ اینچی را دارید به آن معنا نیست که حتماً باید آنرا خریداری نمایید. در نظر بگیرید که می خواهید تلویزیون را در چه فضایی قرار بدهید. برای تعیین بهترین محل قرار گرفتن از تلویزیون اندازه صفحه نمایشگر (به اینچ) را در عدد ۴ ضرب کنید. عدد بدست آمده مبین بهترین فاصله شما برای تماشای تلویزیون است. ماشین حساب ها را آماده کنید: به عنوان مثال یک تلویزیون ۵۲ اینچی ا در نظر می گیریم؛ بهترین نقطه برای تماشای این تلویزیون قرار گرفتن در فاصله ۲۰۸ اینجی از آن می باشد یعنی در حدود ۵۲۸ سانتی متر عقب تر از تلویزیون. البته لازم نیست بطور ۱۰۰% یک نقطه مشخص را به عنوان مرکز تماشای تلویزیون در نظر بگیرید.

نحوه محاسبه سایز تلویزیون براساس فاصله کاربران :
1-فاصله بین تلویزیون را از محل نشستن برای تماشای تلویزیون بر اساس متر، محاسبه کنید و قسمت Screen Size که درتصویر بالا نشان داده شده را خالی بگذارید
نکته: اغلب تلویزیون های امروزی رزولوشن 1080P یا Full HD دارند. بنابراین این مورد را روی 1080P تنظیم کنید.

2-شما باید از رزولوشن تلویزیونی که قصد خرید آن را دارید، مطلع باشد.

3-دکمه Calculate را فشار دهید تا مشاهده کنید با این فاصله، کوچکترین تلویزیونی که در این سایز بهتر است تهیه کنید چند اینچ است.

4-اگر تلویزیون خود را در سایز مورد نظرتان تهیه کردید و قصد دارید بهترین فاصله از تلویزیون را محاسبه کنید؛ سایز صفحه نمایش را وارد کنید و فاصله قرار گرفتن از تلویزیون را خالی بگذارید تا این برنامه، فاصله را برای شما مشخص کند. سپس دکمه Calculate را فشار دهید.
به طور مثال ، این سایت برای فاصله 2 متر و رزولوشن 1080P، سایز 50 اینچ را در نظر می گیرد

 

تاریخ درج: 1394/09/14
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خرید تلویزیون برای جهیزیه بر اساس متراژ خانه از مجموع 0 امتیاز