استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دسته گل عروس ، فرمالیته ، عقد و نامزدی

دسته گل عروس ، فرمالیته ، عقد و نامزدی
دسته گل عروس ، فرمالیته ، عقد و نامزدی : نکات حائز اهمیت در سفارش خرید و تزئین انواع سبد گل خواستگاری و بله برون ، دسته گل فرمالیته ، دسته گل عقد محضری و بلاخره دسته گل عروس از بهترین گل فروشی های تهران را در این مقاله از سایت دوشیزه مورد بررسی قرار دادیم










امروز قراره درباره گل ها صحبت کنیم .همونطور که می دونید گل ها کاربردهای متفاوتی دارن و در مراسم ها و مناسبتهای زیادی ازشون استفاده می کنیم و ما قراره درباره اینکه برای هر کدوم از این مناسبتها، چه گل هایی مناسب هستن صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.
خب دوستان همونطور که گفته شد گل ها کاربردهای زیادی دارن اما موضوعی که به شدت مهمه اینه که انتخاب گل در هریک از مناسبت ها، قوانین خاص خودشو داره و ما با در اختیار گذاشتن این قوانین برای شما ،کمک میکنیم تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.گل مناسب تولد بهترین انتخاب برای تولد، باکس گل در کنار هدیه ایه که میخواید تقدیم کنید. می تونید باکس گلی رو تهیه کنید که در اون جایی برای قرار دادن هدیه هم تعبیه شده باشه. انتخاب گل با تزئین شکلات یا اسکناس پول هم میتونه گزینه ی مناسبی باشه.



گل مناسب خواستگاری حالا به گل های مناسب خواستگاری می پردازیم؛ گل هایی که برای این مراسم انتخاب می • کنید میتوه دسته گل، سبد گل و یا باکس گل باشه .و این موضوع با شناختیکه از عروس  خانم دارید رابطه مستقیمی داره و این انتخاب بر عهده شماست .نکته قابل ذکر و مهم در این زمینه اینه که در مراسم خواستگاری که اولین دیدار شما با خانواده هاست بهتره تمام تلاشتون رو بکنید تا از هر لحاظ خوب و عالی باشید و مطمئن باشید تاثیر بسزایی داره.اما نکاتی که درمورد انتخاب گل، حائز اهمیته چه چیزایی هستن؟ • گلی که برای این مراسم انتخاب می کنید میتونه شیک و ساده باشه و یا خاص و تجملاتی. سبد یا باکس گل انتخاب های پر و پیمون تری برای این مراسم هستن که اگر از قبل قرار و مدار ها • گذاشته شده باشه و این مراسم فرمالیته و بیشتر برای بجا آوردن سنتها و رسم و رسوماته، بهترین انتخاب هم به شمار میاد و می تونید با انتخاب این دو نوع، حسابی سنگ تموم بذارید. انتخاب شما در زمینه گل به عنوان سلیقه شخصی شما و توجه و اهمیتی که به عروس خانم می دید رابطه  • مستقیم داره پس در این زمینه وسواس بیشتری به خرج بدید. اگر از سلیقه عروس خانم اطلاع دارید بهتره براین اساس گل رو انتخاب کنید تا حسابی خوشحالشون  • کنید. اگر هیچ شناختی از عروس و خانوادشون ندارید می تونید گل ساده و شیک و در عین حال قیمت مناسب  تری رو انتخاب کنید.


دسته گل عروسی
خب این مبحث به شدت گستردست و ما سعی می کنیم تا جایی که می تونیم اطلاعات لازم رو در عناوین • مختلف به شما انتقال بدیم؛ :انتخاب دسته گل براساس فصل • فصل بهار و تابستان بیشترین تنوع گل رو دارن و از اواسط پاییز تا اواخر زمستان تنوع گل ها کمتر و • قیمتشون بیشتر میشه و ما در این دسته بندی به شما کمک می کنیم یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.
دسته گل پاییزی • همونطور که گفته شد در این فصل نسبت به فصل بهار و تابستان حق انتخاب زیادی نداریم .اما گل هایی که در این فصل به وفور یافت میشن و قیمت به نسبت مناسب تری دارن شامل؛ گل های میخکو داوودی هستن که در رنگ های مختلف با توجه به رنگ لباس یا آرایشتون می تونید انتخابشون کنید .می تونید با ترکیب این گلها با گل رز یا چیزهای تزئینی برای خودتون یک دسته گل شیک و قیمت مناسب داشته باشید. یکی از ترندهایی که درسال های اخیر در این فصل به چشم میخوره دسته گل های بزرگ و خشکو به • اصطلاح وحشیه که در رنگ های نود تا نارنجی، استفاده میشه که هارمونی بسیار زیبایی رو با محیط ایجاد میکنه که باعث قشنگتر شدن عکسهاتون هم میشه.

دسته گل زمستانی
دسته گل های زمستانی هم شبیه به فصل پاییز بیشتر حجیم، بلند، بزرگ و پر از برگ هستنکه باعث زیباتر شدن دسته گل شما میشه و همچنان تنوع گل ها در این فصل کم هستند اما از اواخر بهمن ماه کم کم گلهای  بهاری در نقاط مختلف رشد میکنن که می تونید از اونها هم استفاده کنید. .در این فصل می تونید از ترکیب رنگ های سرد و تند باهم یک دسته گل زیبا بسازید  در ضمن چون این دسته گل ها اکثرا بزرگ و حجیم هستن ممکنه نگه داشتن اون ها در طول مراسم سختباشه  • چون سنگین هستن .پیشنهاد ما به شما اینه که از این گلها برای عکاسی استفاده کنید و دسته گل سبک تری برای  مراسمتون در کنار این دسته گل ها تهیه کنید.
دسته گل بهاری  
در این فصل تنوع گل ها و رنگ ها بسیار زیاده و شما در انتخاب های خودتون هیچ محدودیتی ندارید  . هرگلی که فکرش رو بکنید می تونید توی این فصل پیدا کنید. .بهتره توی این فصل از تنوع رنگ ها استفاده کنید و یک دسته گل خوش آب و رنگ تهیه کنید •یکی از گلهای به شدت زیبا که در رنگ های متنوع در این فصل از ابتدای اردیبهشت تا خرداد، پیدا میشه گل  هست که می تونید تک رنگ یا ترکیبی از رنگهاش رو داشته باشید که تبدیل به یک دسته گل گرد،  »پیونی « شیک و کلاسیک میشه.
دسته گل تابستانی
 در این فصل هم تنوع گل ها بسیار زیاده و پیشنهاد ما به شما اینه که از رنگ های گرم برای زیبایی هرچه بیشتر  دسته گلتون استفاده کنید.
ترکیبی یا یک نوع؟
 در انتخاب دسته گل عروسی گاهی با این موضوع مواجه میشیم که آیا دست گلمون ترکیبی از گل ها باشه بهتره یا فقط از یک نوع گل استفاده بشه؟ در ابتدا باید اشاره کنیم این موضوع هم به سلیقه و خواست خودتون بستگی داره اما نکات کمک کننده رو بهتون  • می گیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. • دسته گل ترکیبی : گل هایی مثل؛ زنبق، زنبوری، کرزنتیا، داوودی، السترومریا، عروس هلندی و ...برای دسته گل های ترکیبی انتخاب • مناسبی هستن که می تونید با ترکیب این گل ها با گل های کوچکتر و ارزون تر، یک دسته گل باکلاس و شیک و درعین حال قیمت مناسبی داشته باشید.
دسته گل از یک نوع: شنیدین که میگن زیبایی در سادگیه؟ این موضوع درمورد این دسته گل ها هم صدق میکنه .این دستهگل ها • همیشه زیبایی خودشونو دارن و انتخاب شیک و ساده ای به شمار میان که هیچوقت از مُد نمیفته .دسته گل های کلاسیک از یک نوع هنوز هم طرفداران خاص خودشونو دارن. گل های رز، شیپوری و ارکیده به تنهایی بسیار جذاب هستن که می تونید در این نوع دسته گل ها ازشون استفاده • کنید .رنگ سفید و قرمز برای این نوع گلهارو فراموش نکنید!


نکات مهم در مورد دسته گل عروسی: دسته گلتون رو از جای مورد اعتماد تهیه کنید که مطمئن باشید برای گل آرایی از گل های تازه و جدید استفاده • میکنن نه گل های قدیمی و روز قبل. در حین عکاسی دسته گلتون رو روی زمین رها نکنید چون خراب میشه و به جاش توی یک گلدون پر ازآب  • قرارش بدید. .دسته گل رو روبری نور مستقیم خورشید قرارندید چون زود خراب میشه • سعی کنید دسته گل مراسم عقدتون رو کوچکتر انتخاب کنید چون اصولا در مراسم های عقد محضری وجشن • نامزدی، آرایش و لباس شما نسبت به مراسم عروسی ساده تره و با انتخاب گل های بزرگ و خیلی حجیم تمرکز  بیشتر روی گل هاست تا خود عروس.
گل مناسب تسلیت و آخرین عنوان انتخاب گل برای مراسم های عزا هستن که در چنین مراسم هایی هم کاربرد دارن و به نشانه • احترام و عرض تسلیت به کار میرن. .در چنین مراسم هایی از سبد گل یا تاج گل که با روبان های سیاه زینت داده شده، استفاده میشه • انتخاب گل در این زمینه بسیار محدوده و می تونید از گل های لیلیوم، گلایل، انتوریم و رز استفاده کنید که انتخاب  • های معقول، شکیل و زیبایی هستند. خب مطالب امروز هم به پایان رسید و امیدواریم با استفاده از این نکات بهترین • .انتخاب هارو داشته باشید

گل فروشی

دسته گل عروس
دسته گل زیبا
دسته گل عروس ۲۰۲۰
دسته گل خاص عروس
دسته گل هدیه
دسته گل سرخ
دسته گل عروس مصنوعی
دسته گل تحفه
دسته گل های زیبا
دسته گل ارکیده
دسته گل ارزان
دسته گل آبی
دسته گل ارکیده سفید
دسته گل اروپایی
دسته گل ارکیده و رز
دسته گل ارکیده بنفش
دسته گل ارزان قیمت
دسته گل آ
دسته گل با پول
دسته گل به انگلیسی
دسته گل برای تولد
دسته گل بله برون
دسته گل بزرگ
دسته گل برای تسلیت
دسته گل برای خواستگاری
دسته گل برای زایمان
به دسته گل
به جای دسته گلی که فردا
به روز ترین دسته گل عروس
دسته گل ب انگلیسی
دسته گل ب اب دادن
دسته گل ب عربی
دسته گل پول
دسته گل پاییزی
دسته گل پولی
دسته گل پاییزی عروس
دسته گل پیونی
دسته گل پنبه
دسته گل پول برای تولد
دسته گل پاپاتیا
دسته گل پ
دسته گل تبریک
دسته گل تولد
دسته گل تولدت مبارک
دسته گل ترحیم
دسته گل تسلیت
دسته گل تولد دخترانه
دسته گل ترحیم کوچک
ست دسته گل و ماشین عروس
ست دسته گل وتاج عقد
ست دسته گل وتاج گل عروس
ست دسته گل و تاج
ست دسته گل عروس و داماد
ست دسته گل وتاج سر
ست دسته گل وتاج گل
ست دسته گل و تاج عروس
دسته گل e
دسته گل جدید
دسته گل جدید عروس
دسته گل جعبه ای
دسته گل جنگلی
دسته گل جوراب
دسته گل جدید خواستگاری
دسته گل جمع و جور
دسته گل جدید عقد
دسته گل چیپسی
دسته گل چند شاخه ای
دسته گل چوبی
دسته گل چند رنگ
دسته گل چینی
دسته گل ژیپسوفیلا
دسته گل چیست
دسته گل چند رنگ عروس
چ دسته گل قشنگی
چه دسته گلی به آب داده است
چه دسته گلی برای خواستگاری مناسب است
چه دسته گلی به آب داده
نقاشی چه دسته گلی به آب دادی
معنی چه دسته گلی به آب داده است
معنی چه دسته گلی به اب دادی
دسته گل چ
دسته گل حنابندان
دسته گل حنابندون
دسته گل حلقه ای
دسته گل حروف
دسته گل حنابندان عروس
دسته گل حنایی
دسته گل حروف انگلیسی
دسته گل حرف m
دسته گل خواستگاری رز
دسته گل خواستگاری طبیعی یا مصنوعی
دسته گل خواستگاری
دسته گل خواستگاری ایرانی
دسته گل خواستگاری مصنوعی
دسته گل خواستگاری با پول
دسته گل خاص
دسته گل در فال قهوه
دسته گل داوودی
دسته گل درست شده با پول
دسته گل در خواب
دسته گل دستبندی
دسته گل داماد
دسته گل دیجی کالا
دسته گل دامادی
دسته گل رز
دسته گل رز قرمز
دسته گل رز سفید
دسته گل رز آبی
دسته گل رز مشکی
دسته گل رز هلندی
دسته گل رز عروس
دسته گل رز زرد
دسته گل زیبا برای تبریک
دسته گل زیبا برای دوست
دسته گل زیبا برای تولد
دسته گل زایمان
دسته گل زیبا برای پروفایل
دسته گل زرد
دسته گل زنبق
ز رویت دسته گل میتوان کرد
دسته گل ژربرا
دسته گل ژله رولی
دسته گل ژورنالی
دسته گل ژورنالی عروس
دسته گل ژله ای
دسته گل ژله ای عروس
دسته گل ژربرا قرمز
دسته گل ساده
دسته گل سفید
دسته گل سالگرد ازدواج
دسته گل سفید عروس
دسته گل ساده و شیک
دسته گل ساده عروس
دسته گل سفید صورتی
دسته گل شیک
دسته گل شکلاتی
دسته گل شیپوری
دسته گل شکلات
دسته گل شیک عروس
دسته گل شقایق
دسته گل شیک برای خواستگاری
دسته گل شب خواستگاری
دسته گل صورتی
دسته گل صورتی عروس
دسته گل صبح بخیر
دسته گل صد تومانی
دسته گل صورتی سفید
دسته گل صورتی زیبا
دسته گل صورتی و سفید
دسته گل صدفی
دسته گل ص
تعویض گلدسته ضریح امام رضا
دسته گل به آب دادن ضرب المثل
دسته گل طبیعی
دسته گل طبیعی عروس
دسته گل طبیعی زیبا
دسته گل طبیعی برای خواستگاری
دسته گل طلایی
دسته گل طبیعی خواستگاری
دسته گل طلا
دسته گل طبیعی رز
دسته گل ظریف
دسته گل ظریف عروس
دسته گل عروس اروپایی
دسته گل عروس لیلیوم
دسته گل عاشقانه
دسته گل عروس ایرانی
دسته گل عروس 2019
دسته گل ع
دسته گل فرمالیته
دسته گل فرمالیته پاییزی
دسته گل فانتزی
دسته گل فومی
دسته گل فرمالیته وحشی
دسته گل فرمالیته تابستانی
دسته گل فومی عروس
دسته گل فارغ التحصیلی
دسته گل قرمز
دسته گل قلب نمدی
دسته گل قرمز عروس
دسته گل قشنگ
دسته گل قلبی
دسته گل قلب
دسته گل قرمز و سفید
دسته گل قدم نو رسیده
دسته گل کوچک
دسته گل کادویی
دسته گل کوچک برای تسلیت
دسته گل کاغذی
دسته گل کوچک عروس
دسته گل کوچک با پول
دسته گل کریستالی
دسته گل کادو
یک دسته گل
یک دسته گل زیبا
یک دسته گل pdf
یک دسته گل دماغ پرور
یک دسته گل دماغ پرور از خرمن صد گیاه بهتر چند جمله دارد
یک دسته گل رز
یک دسته گل به انگلیسی
یک دسته گل نرگس
دسته گل گندم
دسته گل گرد
دسته گل گلایل
دسته گل گلدوزی
دسته گل گندم عروس
دسته گل گلدوزی شده
دسته گل گلایل سفید
دسته گل گل عروس
دسته گل لاکچری
دسته گل لیلیوم
دسته گل لاله
دسته گل لاکچری عروس
دسته گل لاکچری تولد
دسته گل لاکچری خواستگاری
دسته گل لواشکی
دسته گل لیسیانتوس
مدل دسته گل
دسته گل ل
دسته گل مصنوعی
دسته گل مریم
دسته گل مصنوعی عروس
دسته گل مشکی
دسته گل مچی
دسته گل مردانه
دسته گل میخک
دسته گل مراسم ختم
دسته گل نامزدی
دسته گل نمدی
دسته گل نرگس
دسته گل نامزدی جدید
دسته گل نوزاد
دسته گل نمدی عروس
دسته گل نوزاد پسر
دسته گل نرگس عروس
دسته گل وحشی
دسته گل وحشی عروس
دسته گل وتاج گل عروس
دسته گل وتاج گل
دسته گل و شیرینی خواستگاری
دسته گل وحشی پاییزی
دسته گل و پول
دسته گل واسه تولد
دسته گل هدیه به دوست
دسته گل هدیه دادن
دسته گل های خاص
دسته گل هدیه تولد
دسته گل هورتانسیا
دسته گل های عروس
یه دسته گل
یه دسته گل زیبا
یه دسته گل دارم
یه دسته گل رز
یه دسته گل تو دستش داره میاد
یه دسته گل قشنگ
یه دسته گل نرگس
یه دسته گل بزرگ
دسته گل یاس
دسته گل یاس سفید
دسته گل یاسمن
دسته گل یاس عروس
دسته گل یاسی
دسته گل یک شاخه ای
دسته گل یا دستبند گل
دسته گل یا سبد گل برای خواستگاری
ی دسته گل زیبا
ی دسته گل دارم
ی دسته گل خوشگل
ی دسته گل رز قرمز
ی دسته گل قشنگ
ی دسته گل نرگس
ی دسته گل
ی دسته گل مریم
دسته گل 10 میلیونی الهام حمیدی
درس 1 دسته گلی از آسمان
دسته گل 2020
دسته گل 2019
دسته گل 206
دسته گل عروس 2018
دسته گل عروس 2020
دسته گل نامزدی 2018
دسته گل عقد 2017
دسته گل پنج تن آمد
دسته گل پنج پر
دسته گل رز 50 تایی
دسته گل 98
دسته گل عروس 98
دسته گل عروس 99
دسته گل خواستگاری 98
دسته گل عروس سال 98
دسته گل خواستگاری سال 98
جدیدترین دسته گل عروس 98
عکس دسته گل عروس 98
تاریخ درج: 1399/08/10
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله دسته گل عروس ، فرمالیته ، عقد و نامزدی از مجموع 0 امتیاز