استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفتر ازدواج با سالن پذیرایی بزرگ

دفتر ازدواج با سالن پذیرایی بزرگ
دفتر ازدواج با سالن پذیرایی بزرگ : محضر عقد و ازدواج نشان یکی از بزرگترین و مجلل ترین سالن های عقد در محدوده شرق تهران است . این سالن عقد شیک و زیبا با امکانات پذیرایی کامل به همراه ناهار ، شام تمام نیازهای شما را برای برگزاری جشن و مراسم عقد باشکوه و آبرومند فراهم می سازد . سالن عقد نشان تخفیف های ویژه ای را برای عروس دامادهایی که بدنبال دفتر ازدواج ارزان در شرق تهران بویژه محله های پیروزی ، تهرانپارس ، سی متری نیروهوایی ، افسریه و ... هستند در قالب پکیج ها ارائه می دهد
















حدود اذن پدر یا جد پدری در ازدواج دختر بالغ باکره
از آن جایی که ازدواج امری شخصی است و دخالت در ازدواج کسی که به سن بلوغ و رشد رسیده است خلاف اصل است لذا قانون گذار برای ولایت پدر و جد پدری در ازدواج دختر بالغ باکره چارچوب خاصی را به شرح ذیل تعیین نموده است:
- به موجب ماده ۱۰۴۳ قانون مدنی فقط پدر و جد پدری دارای چنین اختیاری هستند و موافقت یکی از آن‌ها برای ازدواج کافی است بنابراین، در صورتی که پدر یا جد پدی محجور باشند و قیم داشته باشند اجازه شخص دیگری مانند قیم آن‌ها لازم نیست همچنین اگر پدر یا جد پدری فوت کرده باشند دختر مکلف به کسب اجازه از شخص دیگری نیست.
- اذن پدر یا جد پدری قابل رجوع است یعنی پدر یا جد پدری می‌توانند پیش ازدواج تصمیم خود را تغییر دهد و امری را که اذن داده است رد کند، اما در صورتی که دختر بدون اذن پدر یا جد پدری ازدواج کند عقد وی غیر نافذ است البته اشخاص مذکور می‌توانند با تنفیذ خود آن عقد را نافذ نمایند در این صورت این اجازه دیگر قابل رجوع نیست یعنی پدر یا جد پدری نمی‌تواند امری را که اجازه داده است را رد کند.

سالن عقد پیروزی

عقد غیرنافذ به معنای عام کلمه، به هر عقدی گفته می‌شود که دارای اثر حقوقی نباشد، اما به معنای خاص، عقدی ناقص است که قابلیت کمال دارد و با ضمیمه شدن رضای بعدی، حیات حقوقی می‌یابد. در واقع عقد غیرنافذ، عقدی موقوف است که اجازه به آن تحرک و نفوذ حقوقی می‌بخشد و به همین دلیل، به آن عقد موقوف نیز گفته‌اند.
- در صورت مخالفت پدر یا جد پدری با ازدواج دختر یا درخواست ابطال نکاح واقع شده، وی موظف به ارائه دلایل مخالفت خود می‌باشد و در توجیه مخالفت خود نمی‌تواند تنها به اقتدار پدری استناد کند.

سالن عقد سی متری نیروهوایی

- اذن پدر یا جد پدری قائم به شخص است و قابل واگذاری نیست یعنی پدر یا جد پدری نمی‌توانند این اختیار خود را به شخص دیگری مثل برادر یا عمو واگذار کند البته می‌تواند در اعمال اختیار خود به دیگری وکالت دهند در واگذاری، پدر حق خود را به طور کامل به دیگری می‌دهد و خودش دیگر هیچ حقی ندارد.
 اما در وکالت این حق همچنان برای پدر باقی می‌ماند به عنوان مثال ممکن است پدری بنا به دلایلی نتواند در مجلس ازدواج دخترش حاضر شود و سند ازدواج را امضا کند لذا می‌تواند به شخصی وکالت دهد که از جانب او سند ازدواج را امضا کند همان طور که گفته شد شخص مذکور سند ازدواج را به وکالت از پدر امضا می‌کند نه از جانب خودش


سالن عقد شیک تهرانپارس

شروط ضمن عقد چیست؟
هنگامی که بین دو طرف یک معامله قراردادی بسته می‌شود آن‌ها می‌توانند علاوه بر تعهداتی که قانوناً با امضاء قرارداد به عهده شان گذاشته می‌شود، شرایطی را به عقد اضافه کنند که دو طرف ملتزم به رفتار بر اساس آن باشند. این شروط که به آن‌ها شروط ضمن عقد گفته می‌شود، در صورتی صحیح است و قانون از آن حمایت می‌کند که مخالفتی با اصل قرارداد (آن چیزی که طرفین عقد برای رسیدن به آن قرارداد بسته اند) و قوانین آمره (قوانین مربوط به نظم عمومی) نداشته باشند.


دفتر ازدواج ارزان شرق تهران

به عنوان مثال به علت مخالفت با اصل قرارداد، نمی‌توان ضمن عقد اجاره شرط کرد که مستأجر نتواند از ملک استفاده کند، چون ذات عقد اجاره به این صورت است که مستأجر باید بتواند از منافع ملک مورد نظر که مثلاً سکونت در یک آپارتمان است استفاده کند یا اینکه نمی‌توان در عقد بیع (خرید و فروش) شرط کنیم که خریدار مالک نشود.



در بیشتر اقوام و شهرهای ایرانی مراسم نامزدی یا عقد را خانواده دختر خانم برگزار می‌ کند و تمام مخارج آن را هم بر عهده می‌ گیرد و آقا داماد و خانواده با کیک و گل به مراسم می‌ روند. در بعضی شهرها مراسم در خانه عروس یا در سالن عقد برگزار می‌ کنند اما میوه و شام مراسم را خانواده داماد تهیه می‌ کند و به خانه دختر خانم می ‌آورند. بعضی اقوام هم رسم دارند که خانواده عروس و داماد هر کدام برای فامیل خودشان در سالن عقد یک مراسم نامزدی یا عقد ترتیب می‌ دهند. در مورد تمام این موارد باید در مجلس بله برون توافق کنید و مسئولیت‌های توافقی را به گردن بگیرید.

دفتر ازدواج لاکچری تهران

گاهی مراسم عقد به سبک جدید برگزار می شود که با شکوه تر است این مراسم به نام عقد آریایی است که در سالن عقد جملاتی در بین زوجین تبادل می شود. عقد آریایی کاملا فورمالیته بوده و مناسب برای فیلم برداری است. این مراسم عقد آریایی هزینه نسبتا بالایی نیز دارد.
از دیگر آیین ایرانیان این است که سفره عقد بايد به روي زمين چيده شده و عروس و داماد در پائين سفره بنشينند. معمولا عقد درخانه پدر عروس برگزار مي شود . عروس نیز زماني وارد مجلس مي شود که تمامي مهمان ها آمده باشند و داماد بايد در طرف راست عروس بنشيند که اين نيز باز مي گردد به آیيني زرتشتي. معمولا یک ترمه در وسط يک پارچه سفيد قرار مي گيرد که وسايل عقد بر روي آن چيده مي شوند. سفره عقد در مراسم عقد پهن می گردد و عروس و داماد بر سر آن می نشینند و به خطبه عقد گوش می‌ کنند. آینه در قسمت بالای سفره،روبه‌روی عروس و داماد قرار می گیرد به این دلیل که آنها یکدیگر را در آینه ببینند تا دل‌هایشان نسبت به هم مانند آینه صاف و زلال باشد. قرآن مجید نشانه‌ای از تایید وصلت از سوی خدا و جانماز گواهی برای پایبند بودن عروس و داماد به اصول دینی است. نبات به عنوان شیرینی دوران زندگی است و اغلب از زعفران اعلا در یک ظرف بسیار زیبا و یا در یک ظرف چند طبقه چیدمان می‌ شود و گاهی اوقات از روبان و یا تورهای زیبا برای تزئین آن استفاده می‌ کنند. نان و پنیر و سبزی برای برکت زندگی در سفره استفاده می‌شود و اغلب اوقات در کنار نان، پنیر می‌گذارند و آن را نشانه وسعت روزی می‌دانند



اگر بدنبال یک محضر عقد با سالن پذیرایی بزرگ و ظرفیت بالا و امکان پذیرایی با ناهار ، شام ، کیک ، میوه ، شیرینی ، نور پردازی ، آسانسور ، تهویه مناسب ، مدیریت عالی ، پرسنل مجرب هستید می توانید به سالن عقد و ازدواج درجه یک و عالی و معروف نشان در منطقه شرق تهران مراجعه کنید . بی شک سالن عقد نشان حرفه ای ترین مکان برای برپایی مراسم عقد کنان رویایی شما خواهد بود
تاریخ درج: 1398/05/24
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله دفتر ازدواج با سالن پذیرایی بزرگ از مجموع 0 امتیاز