استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

رازهای زیبایی در آرایش چشم و ابروی عروس

رازهای زیبایی در  آرایش چشم و ابروی عروس
آرایش چشم و ابرو در میکاپ عروس پر از نکات ریز و درشت است که رعایت آنها میتواند زیباترین چشم و ابرو را برای نوعروس ها بسازد. دوشیزه در مقاله ای رازهای زیبایی در گریم و میکاپ ابرو و چشم عروس را توضیح میدهد . تا شیک ترین آرایش را برای چشم و ابروی روز عروسیمون داشته باشیم











نکات طلایی در آرایش چشم عروس :
1 - آرایش بیش از حد و غیرحرفه ای چشم ها، آنها را ریزتر و خسته تر جلوه خواهد داد!
2 - اگر میخواهید چشمانتان براق تر و شفاف تر از حالت عادی نشان داده شود داخل چشمتان یک مداد آبی کمرنگ و ملایم بکشید!
3 - برای پوشاندن حلقه های زیر چشم و یا پوست تیره دور چشم کمی کرم پوشاننده Concealer با نوک انگشت اطراف چشم بمالید. رنگ کرم باید کمی از پوست خودتان روشن تر باشد!

آرایش چشم عروس

4- آرایش چشم دودی غلیظ و غیرحرفه ای باعث میشود چشمها بهم نزدیکتر شده، کوچکتر وخسته تر بنظر برسند. سایه های کرم متالیک، بژ یا طلایی روشن جلوه مهیجی به چشم شما میدهد!
5 - داخل چشم خود را مداد سفید بکشید تا آنها را درخشان تر جلوه بدهد. در شب می توانید از مداد سیاه برای تاثیر مشابه استفاده کنید!
6 - برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم میتوانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، حتی قهوه ای، خودداری کنید!

آرایش چشم ریز عروس

7 - آرایشگران حرفه ای توصیه می کنند که با کمک خط چشم مایع، فضای خالی بین مژه ها را پر کنید و در آخر با ریمل این قسمت را تکمیل کنید!
9 - اگر چشم‌ها بوسیله آرایش درشت‌تر نشان داده شوند و لب ها حالت طبیعی داشته باشد باعث خواهند شد که مابقی صورت در مقایسه با چشم‌ها، کوچک‌تر به نظر برسد!
10 - برای چشم های نزدیک به هم گوشه ها را روشن کنید و از سایه های سیاه در گوشه چشم بپرهیزید. فاصله چشم ها را به وسیله سایه روشن بیشتر کنید!

ارایش چشم و ابروی عروس

1- پرکردن ابروی عروس :
درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل میکند اما بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین می رود. بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید وبعد پودر را روی آن بزنید!

2- بهترین مدل برای ابروی عروس :
آیا میدانید چه ابرویی به صورتتان می آید؟ خیلی از ما به تاثیر فرم ابرو در زیباتر شدن چهره مان کمتر توجه می کنیم. فرم ابروها باید با فرم صورت مطابقت داشته باشد!

3- آرایش صورت برای پلک افتاده :
فرادی که پلک آنها دچار کمی افتادگی شده بهتر است قسمت بیرونی چشم را آرایش کنند. همچنین خط چشم مدل نازک میتواند انتخاب بهتری باشد. چون این افتادگی باعث پخش شدن خط چشم میشود!


آرایش چشم عربی و خلیجی عروس

4 - نحوه استفاده از ریمل :
چنانچه میخواهید ماده ریمل بیشتر روی برس آن بشیند، برس را درون ظرف بچرخانید و هیچوقت آنرا در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید، چون سبب میشود ریمل درون ظرف زودتر خشک شود!
ریمل ابرو دو نوع ساده (Clear) و رنگی (Tinted) دارد. نوع ساده برای کسانی است که بطور طبیعی ابروهای پرپشتی دارند و نوع رنگی آن برای کسانی است که ابروهای کم پشت دارند!

5- برطرف کردن پف زیر چشم عروس :
چنانچه زیر چشمانتان مشکلاتى از قبیل پف، لکه و… دارید، زدن ریمل به مژه هاى زیرین توصیه نمى شود چون این کار پف و یا لکه ها را بیشتر جلوه میدهد!

6 - درشت کردن چشم عروس :
به کار بردن ریمل سبب درشتى چشم ها و جلوه دار شدن مژه هایتان مى شود. باید توجه داشته باشید ریمل تمام سطح مژه، از ریشه تا نوک آن را بپوشاند!

آرایش چشم پف دار عروس

7 - پرشت کردن و حجیم کردن مژه عروس :
اگر میخواهید مژه هایتان را بلندتر و حجیم تر کنید، ریمل را هنگامی که از سمت پایین به سمت بالای مژه هایتان میکشید، به دو طرف بلرزانید!

8 - انتخاب کانسیلر در میکاپ چشم عروس :
نتیجه ی اینکار زیر چشمان شما را حالت اسفنجی نموده و باعث میشود چشمان شما خشک تر و خسته تر بنظر برسد!


9 - فاصله چشم های در میکاپ صورت عروس :
چنانچه میخواهید فاصله چشمتان را بیشتر جلوه دهید، زمان کشیدن خط چشم روی کنار داخلی چشم بیشتر تاکید کنید و کنار بیرونی را روشن کنید!


آرایش چشم درشت و مشکی عروس

10 - مدل ابرو برای عروس با صورت گرد :
برای صورت های گرد ابروها حتما باید زاویه دار با منحنی به سمت بالا برداشته و مرتب شوند تا صورت را از گردی به کشیدگی و بیضی شکل شدن نزدیک کند!

11- کاربرد رنگ طلایی در آرایش چشم عروس :
یکی از متد های جدید آرایش پیشنهاد می کند که فقط مقدار کمی از رنگ طلایی استفاده کنید. به دنبال رنگ های طلایی گرم و یا طلایی مخلوط با برنز بروید. هیچگاه کل پلک خود را طلایی نکنید!

12- از بین بردن قرمزی دور چشم عروس :
کرم پودرهایی که پایه زرد دارند و یا پوشاننده های دور چشم برای پوشاندن قرمزی پوست دور چشم مناسب هستند!

آرایش چشم 2016 عروس ساده

13- نحوه استفاده از لنز در میکاپ چشم عروس :
یکی از قوانین طلایی استفاده از لنز این است که قبل از اینکه آرایش چشم ها را شروع کنید، لنزها را در داخل چشم قرار دهید. البته عکس این موضوع، صد در صد مردود نخواهد بود!

14 - مدادچشم یا خط چشم مناسب چشم گود رفته عروس :
اگر چشمانتان گود رفته است بهتر است بجای استفاده از مداد چشم از خط چشم مایع استفاده کنید!


آرایش چشم ریز و گود و پف دار عروس

15 - سایه ها  در آرایش چشم عروس :
1- براى بهره گیری از سایه چشم ها، نمونه اى که با رنگ چشم شما کنتراست دارد را انتخاب کنید، این تضاد سبب بیشتر مشخص شدن چشم ها مى شود!
2 - برای آرایش چشم سعی کنید از سایه ترکیبی استفاده کنید.
3 - در گوشه خارجی پلک از سایه تیره تر و در قسمت میانی رنگ نسبتا ملایم تر و در گوشه داخلی چشم سایه روشن بزنید!سایه های چرب، لای چین و چروک چشم جمع می شود و برای استفاده در روزهای گرم و برای مدت زمان طولانی انتخاب مناسبی به شمار نمی روند!

آرایش عروس برای چشمهای قهوه ای تیره

4 - برای پلک افتاده از سایه براق و رنگ سرد استفاده نکنید، چون وقتی از سایه ی براق استفاده میکنید چروک های ریز و پف پلک خودشان را بیشتر نشان میدهند!
5 - در انتخاب رنگ سایه در مهمانی ها برای اینکه چهره شما جذاب تر شود میتوانید از رنگهایی با پیش زمینه تندتر و رنگهای ترکیبی استفاده کنید! (مثل ترکیب دودی و ارغوانی)
6 - اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید!

آرایش شیک چشم دخترانه

7 - در مورد انتخاب رنگ سایه دقت بیشتری کنید. رنگهای درهم نیز حالت پریشانی به چشمان شما می دهند و باعث می شوند تا چهره شما انقدرها هم که فکر می کردید زیبا به نظر نرسد!
8 - استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد. از خط چشم در آخر کارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید!
9 - نحوه سايه زدن ميتواند چشمتان را بزرگتر، كوچكتر، بافاصله زياد ويا كم جلوه دهد. مهم اين است كه سايه چشمتان را طوری پخش كنيد كه نگاه شما جلب توجه كند، نه سايه چشمتان!


تهیه گزارش و انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

تاریخ درج: 1395/06/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله رازهای زیبایی در آرایش چشم و ابروی عروس از مجموع 0 امتیاز