استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

راهنمای خرید کفش عروس برای هماهنگی با داماد کوتاه قد

راهنمای خرید کفش عروس برای هماهنگی با داماد کوتاه قد
راهنمای خرید کفش عروس برای هماهنگی با داماد کوتاه قد :بسیاری از زوجین از لحاظ قد با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد، بسیاری از زوجین که دارای تفاوت قد کمی هم هستند به دلیل شینیون مو عروس این اختلاف قد نیز از بین می رود، طبق یک قانون نانوشته ای بهتر است تا عروس در روز عروسی کمی کوتاه تر از آقا داماد باشد. راه حل چنین مسئله ای چیست؟


کفش ها در مدل های مختلفی تولید شده و هر یک پاشنه ای متفاوت را بخود اختصاص داده اند؛ در این بین کفش های پاشنه بلند اگرچه کمی شرایط را برای یک خانم سخت می کنند اما منجر می شوند تا استایل کشیده تر و زیباتری داشته باشید، مدل کفش مجلسی پاشنه بلند منجر می شود تا پاهای کشیده تری داشته باشید و حرکات شما در زمان راه رفتن سنجیده تر، آرام تر و لوند تر باشد.









به همین دلایل عموما کفش های پاشنه بلند یکی از انتخاب های خانم های شیک خواهد بود. مدل های دیگری از کفش مجلسی نیز وجود دارد که در مدل پاشنه کوتاه و بدون پاشنه تولید می شوند که بسیار مناسب برای خانم های بلند قد بوده و می تواند زیبایی بسیاری را به آنها بدهد.اگر به عنوان یک عروس قرار است کفش انتخاب کنید یادتان باشد هیچ قانونی وجود ندارد که شما باید حتما از کفش پاشنه بلند سفید استفاده کنید، هر رنگی که مد نظرتان است را انتخاب کنید، حتی می توانید کفش های خود را هم رنگ و طرح دسته گل عروس انتخاب کنید. همه چیز که قرار نیست سفید باشد… کمی جسارت به خرج داده و رنگ های دیگر را نیز امتحان کنید. لباس عروس به رنگ سفید و خنثی است، مطمئن باشید هر رنگی که انتخاب کنید در کنار سفید جلوه گری بسیاری کرده و قطعا می تواند عکس هایی بسیار زیبا برای شما به جای بگذارد.


کفش عروس بلند قد




امروز می خواهیم مدل های متفاوت از کفش پاشنه کوتاه و بلند عروس و مجلسی را برای شما معرفی کنیم؛ مدل های معرفی شده از دسته کفش های مجلسی بوده که به عنوان یک عروس و یا یک مهمان شیک می توانید از آنها استفاده کنید.عروسی یکی از بهترین اتفاقات در زندگی هر شخصی می تواند باشد اگر: انتخاب های او درست و به جا باشند، فرقی نمی کند از انتخاب همسر گرفته تا انتخاب کفش و لباستان همگی در عروسی تکه هایی هستند که می توانند حس خوشایند و یا ناخوشایندی در شما ایجاد کنند. فارغ از انتخاب همسر که در بخش روابط عاطفی مفصلا در مورد آن برایتان صحبت کرده ایم، بسیاری از زوجین از لحاظ قد با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد، بسیاری از زوجین که دارای تفاوت قد کمی هم هستند به دلیل شینیون مو عروس این اختلاف قد نیز از بین می رود، طبق یک قانون نانوشته ای بهتر است تا عروس در روز عروسی کمی کوتاه تر از آقا داماد باشد. راه حل چنین مسئله ای چیست؟

کفش عروس با پاشنه کوتاه

اگر تفاوت قد زیادی ندارید و امکان پوشید کفش های با پاشنه کوتاه را دارید که هیچ اگر نه مدل کفش عروس بدون پاشنه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. یکی از نکات دیگری که لازم است در مطلب امروز برایتان بازگو کنم، این است که حتما لزومی ندارد بگردید و کفش های این مطلب را پیدا کنید! بسیاری از کفش هایی که در این مطلب برای شما معرفی می کنم در واقع مدل هایی ساده هستند که توسط دانتل، گل های آماده در بازار و سنگ های زیبا تزیین شده اند، کاری که شما نیز قطعا از پس آن بر خواهید آمد. کمی خلاقیت به خرج داده و ایده های مدل کفش مجلسی پاشنه کوتاه دخترانه امروز استفاده کنید و در نهایت کفش هایی بسیار زیبا برای خود تهیه کنید.طلایی و مشکی یکی از دسته رنگ هایی هستند که به سادگی با هر رنگ پوستی خود را هماهنگ کرده و ظاهری بسیار دلچسب ایجاد خواهد کرد. فرقی ندارد پوستی سفید رنگ دارید و یا برنز مطمئن باشید کفش هایی با رنگ طلایی و یا مشکی بسیار برازنده شما خواهد بود.








تاریخ درج: 1397/12/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله راهنمای خرید کفش عروس برای هماهنگی با داماد کوتاه قد از مجموع 0 امتیاز