استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

رتبه اول بهترین آرایشگاه های مردانه تهران

رتبه اول بهترین آرایشگاه های مردانه تهران
رتبه اول بهترین آرایشگاه های مردانه تهران . در جدول رتبه بندی سالن ها ، پیرایشگاه ها و مغازه های پیرایش و آرایش مردانه دامادی در تهران بر اساس گزارش سایت دوشیزه سالن زیبایی شاهکار به عنوان بهترین آرایشگاه مردانه دامادی تهران معرفی شد











آرایشگاه مردانه دامادی شاهکار

آرایشگاه مردانه دامادی شاهکار در جایگاه اولین برند تخصصی پیرایش آقایان در شهر تهران قرار دارد . گریمورهای داماد آرایشگاه شاهکار در سعادت آباد ، شهرک غرب ، قیطریه ، فرمانیه ، نیاوران ، تهرانپارس میزبان شاه دامادهای ایرانی هستند که دوست دارند برای مراسم عروسیشون پیش معروف ترین آرایشگران مرد دامادی در تهران برند . جهت دریافت آدرس شعب آرایشگاه داماد شاهکار(نیوفیس) سابق می توانید با شماره تلفن 09123019243 تماس حاصل فرمایید

تلفن : 09123019243
instagram : newface2000
www.damadbarber.com








آرایشگاه مردانه مصطفی باقری

آرایشگاه مصطفی باقری یکی از آرایشگاه های خوب جنوب غرب تهران است . اینستاگرام مصطفی باقری نمونه کارهای  اعم از هيركات،ميكاپ،رنگ و لايت و پروتز مو قرار داده شده است . آکادمی آرایشگر خلاق توسط  آقای مصطفی باقری و همکارانش با هدف افزایش خلاقیت ، تکنیک ، ارتقاء مهارت ،استفاده از تکنولوژی در ارائه خدمات و توسعه بازار کار تاسیس شده است .بی شک مصطفی باقری را میتوان یکی از بهترین آرایشگران سطح یک تهران نام برد که در تهرانسر فعالیت دارد ، شما می توانید برای اصلاح موی سر خود حداقل یک هفته قبل وقت خود را تعین کنید تا با آرامش خاطر در یکی از بهترین سالن های آرایشی مردانه تهران اصلاح کنید.




آرایشگاه مردانه پندار بختیاری

آرایشگاه پندار بختیاری در شمال غرب تهران قرار دارد . اینستاگرام پندار بختیاری یکی از آرایشگران معروف در ایران است که اخیرا علاوه بر کار آرایشگری خود به آموزش کارآموزان در سالن خود در سعادت آباد میپردازد   ، شما می توانید برای اصلاح موی سر خود حداقل یک هفته قبل وقت خود را تعین کنید تا با آرامش خاطر در یکی از بهترین سالن های آرایشی مردانه تهران اصلاح کنید.ماساژ سر،شستشو و استایل،هیرکات،ترمیم موهای آسیب دیده یا سوخته یا وز شده با بوتاکس (بدون صافی ) همراه ماساژ سر بخشی از خدمات سالن پیرایش پندار بختیاری است . 



آرایشگاه مردانه مهبد استایل

آرایشگاه مهبد استایل در شمال شرقی تهران قرار دارد . اینستاگرام آرایشگاه مردانه مهبد استایل دارای خدماتی در زمینه پیرایش وگریم آقا دامادها برای مراسم نامزدی و عروسی و...می باشد. پیرایش مو در این سالن به سبک مدرن ونچرال و گریم آقا دامادها به صورت کاملا نرمال ومردانه انجام می شود. یکی از خدمات متمایز سالن مهبد استایل همراهی با آقا دامادها در روز مراسم برای شارژ گریم می باشدتا در بهترین شب زندگی به بهترین شکل و ظاهر خود حضور یابند.



آرایشگاه مردانه مقداد

آرایشگاه مقداد در سعادت آباد قرارداد . اینستاگرام آرایشگاه مقداد VIP نمونه کارهای هیرکات-استایل-فید-میکاپ-پرتز مو-کاشت موقت مو-و… می باشد . این آرایشگاه خوب در سعادت آباد همچنین برگزار کننده ورک شاپ های بزرگ با ارائه مدرک بین المللی می باشد .



 
 

تاریخ درج: 1398/04/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله رتبه اول بهترین آرایشگاه های مردانه تهران از مجموع 0 امتیاز