استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن آرایش داماد

سالن آرایش داماد
سالن آرایش داماد محلی است که پسران و مردان برای اصلاح ، کوتاهی و مدل مو همچنین پیرایش و گریم صورت در روز خواستگاری ، نامزدی ، عقد  و محضر، عروسی ، بله برون ، حنابندان ، پاتختی به آنجا مراجعه می کنند . آرایشگاه داماد مکانی است که آرایشگران ماهر و حرفه ای خدمات پوست ، مو و آرایش صورت را به آقایان ارائه می دهند

تلفن مشاوره و رزرو نوبت : 09123019243
اینستاگرام : newface2000
 تلگرام : damad_tehran
www.damadbarber.com







آرایشگاه های مردانه از جمله مراکزی هستند که به مردان امکان بهینه‌سازی ظاهر و ظاهر آن‌ها را برای بهترین شکل ممکن فراهم می‌آورند. یافتن بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات کوتاهی موی پسرانه و رنگ موی مردانه در نزدیکی آرایشگاه حنا تهران می‌تواند برای شما مفید باشد. این مرکز و با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، به تأمین نیازهای مردان زیادی در تهران می‌پردازد.در ادامه بهترین روش‌های برای یافتن بهترین آرایشگاه مردانه در نزدیکی آرایشگاه حنا تهران را توضیح می‌دهیم.

- جستجو در اینترنت:
گام اول برای پیدا کردن بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات کوتاهی موی پسرانه و رنگ موی مردانه در نزدیکی آرایشگاه حنا تهران، بررسی و مقایسه آرایشگاه های مختلف در منطقه و شهر تهران است.به عنوان مثال به کمک اینترنت، می‌توانید با جستجو در گوگل و سایت‌های خدمات رسانی آرایشگاه های مردانه را مشاهده کنید. برای مثال، به وب سایت های آرایشگاهی معروف مراجعه کنید و در بخش جستجو کلمات کلیدی مرتبط با خدمات کوتاهی موی پسرانه و رنگ موی مردانه و منطقه جغرافیایی نزدیک به آرایشگاه حنا تهران را وارد کنید. بهتر است که نام شهر و منطقه دقیق ترین اطلاعات ممکن را برای جستجو استفاده کنید. پس از جستجو، نام آرایشگاه های مختلف را به همراه نشانی و اطلاعات تماس آنها در یک فایل جداگانه ذخیره کنید.


سالن آرایش داماد محلی  است که  عمدتا برای اصلاح مو و صورت ، سبک و اصلاح موی مردان و پسران است. محل کار کارفرما به عنوان "آرایشگاه" یا "آرایشگر" شناخته می شود. آرایشگاه ها نیز مکان های تعامل اجتماعی و گفتمان عمومی هستند. در برخی موارد، آرایشگاه ها نیز انجمن های عمومی هستند. آنها محل بحث های باز، ابراز نگرانی های عمومی و مشارکت شهروندان در بحث در مورد مسائل معاصر هستند.


در زمان های گذشته، آرایشگران (که به عنوان جراحان اصیل شناخته می شدند) نیز عمل جراحی و دندانپزشکی انجام دادند . با توسعه ریش تراش های ایمنی و کاهش شیوع ریش، در فرهنگ انگلیسی زبان، اکثر اعضای آرایشگر در حال حاضر متخصص در کوتاهی موهای پوست مردان هستند به موهای صورت.
در دوره های مدرن، اصطلاح "آرایشگری" از هر دو عنوان حرفه ای استفاده می شود و به آرایشگری هایی که در موهای مردانه تخصص دارند اشاره می شود. از لحاظ تاریخی، تمام آرایشگران آرایشگران در نظر گرفته شدند. در قرن بیستم، حرفه ای از لوازم آرایشی و بهداشتی که از کارهای پر سر و صدا جدا شده است، و امروز آرایشگران ممکن است به عنوان آرایشگر یا متخصص زیبایی مجوز داده شوند. آرایشگران با توجه به جایی که آنها کار می کنند، خدماتی که آنها مجوز ارائه می دهند متفاوت است و نام آنها برای اشاره به خودشان متفاوت است. بخشی از این اصطلاح، بستگی به مقررات در یک مکان مشخص دارد.

سالن آرایش داماد

از قرون وسطا ، آرایشگران اغلب به عنوان جراحان و دندانپزشکان خدمت می کنند. علاوه بر بریدن مو، آرایشگری و تراشیدن، آرایشگران عمل جراحی ، خونریزی و سوزش ، کپسول آتش ، دشمنان و استخراج دندان انجام دادند ؛ آنها را به نام " جراحان سلمانی " بدست آورید.  جراحان باربدی شروع به تشکیل انجمن های قدرتمند مانند شرکت پرستار آرایشگران در لندن کردند. آرایشگران پرداخت بیشتری نسبت به جراحان داشتند تا زمانی که جراحان در جنگ های دریایی به کشتی های جنگی انگلیس وارد شدند. بعضی از وظایف آرایشگر شامل دستکاری گردن، پاکسازی گوش ها و پوست سر، تخلیه جوش، فیستول و تکان دادن کیست ها با ویک است.
آرایشگاه ها در نوامبر قرن نوزدهم در ایالات متحده به عنوان شرکت های آفریقایی آمریکایی که به توسعه فرهنگ و اقتصاد آفریقایی آمریکایی کمک می کردند، تاثیر گذار بودند. بر طبق Trudier Harris، "علاوه بر وضعیت خود به عنوان یک محل جمع آوری، آرایشگاه سیاه نیز به عنوان یک میکروسکوپ پیچیده و اغلب متضاد از جهان بزرگتر عمل می کند. این محیطی است که می تواند تقویت کننده و حمایت کننده باشد و همچنین مکانی که در آن مردان فرقه ای می توانند از مشارکت در مسابقات کلامی و مسابقات مهارت های دیگر، از بین بروند یا حداقل به شدت از شرم بروند. این یک عقب نشینی، یک پناهگاه، فرار از همسران نگران کننده و مراقبت از جهان است. مردی است که در مقابل نوار گوردون یک جایی است. " آرایشگران از آرایشگران سیاه در ابتدا عمدتا به قفقاز ثروتمند خدمت می کردند. در بخشی از قرن گذشته، آرایشگران در جوامع سیاه و سفید برای خدمت به مردم سیاه و سفید باز کردند.

گریم صورت

متوسط ​​فروشگاه در سال 1880 به مبلغ 20 دلار هزینه می کند. حدود ده تا دوازده فوت بود. ریزش مو در سال 1880 هزینه 5 یا 10 سنت خواهد داشت و سه سنت هزینه برطرف می شود.
قرن بیست و یکم
سشوار بزرگ مو در آرایشگاه
در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، آرایشگاه ها به یک کسب و کار رایج تبدیل شدند که در آن مردم به آرایشگاه حرفه ای خود با تجهیزات مناسب می رفتند. مردم همچنین بازی های تخته ای را بازی می کنند ، در مورد رویدادهای اخیر و کسب و کار کشاورزی یا شایعات صحبت می کنند. گاهی اوقات نیز می توانند برای بحث های عمومی یا نگرانی های عمومی مورد استفاده قرار گیرند.
بسیاری از آرایشگاه های مدرن دارای صندلی های مخصوص استراحت و تجهیزات مخصوص شستشو و شستشو مو هستند. در برخی از آرایشگاه ها مردم می توانند مجلات را بخوانند و یا در حال تماشای تلویزیون در حالی که آرایشگاه کار می کنند.

علیرغم رکود اقتصادی در سال 2008، صنعت آرایشگری به رشد مثبت خود ادامه داده است. به تازگی یک محاکمه انجام شد که آرایشگاه ها فشار خون بالا را در آرایشگاه ها بررسی می کردند و یک داروساز را ملاقات می کردند و بیمار را در آرایشگاه با بیمار درمان می کردند و نتایج مثبت داشت.
در سال 2018، آرتور روبینف یک موزه با قطب آرایشگر و تجهیزات آرایشگری عتیقه در منهتن را باز کرد .

آرایشگر

شورای نگهبان Sam Mature که مصاحبه با Studs Terkel در سال 1974 در کتاب کار " Terkel " منتشر شد، می گوید: "یک مرد هر دو هفته یک بار مدل مو را به دست آورد. حالا او منتظر یک یا دو یا چند روز است، برخی از آنها حتی طولانی تر از آن است. از مردم هر هفته یکبار خسته کننده و مرتب می شود.بسیاری از این افراد بازنشسته می شوند، منتقل می شوند و یا از بین می روند. همه چیز در مورد موهای بلند است. شما قدیمی ها را انتخاب می کنید، آنها می خواهند نگاه شسته و رفته و قابل توصیف باشند. به نظر نمی رسد که خیلی مراقب باشیم. "

با توجه به اهمیت آنها به عنوان مراکز اجتماعی در فرهنگ های خاص، آرایشگاه ها در کمپین های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرند. اینها شامل پروژۀ سوادآموزی ایالات متحده کتابهای Barbershop Books  است که ایستگاههای خواندن را در آرایشگاه ها برای ترویج فرهنگ خواندن در پسران آفریقایی آمریکایی تنظیم می کند. محققان بهداشت عمومی نیز به عنوان محل برگزاری تحصیلات بهداشت جنسی در آرایشگاه ها تحقیق کرده اند.

تجارت آرایشگری دارای سابقه ای طولانی است: در میان آثار عصر برنز (حدود 3500 پیش از میلاد ) در مصر یافت شده است. اولین خدمات مراقبت از پوست توسط مصری ها در سال 5000 قبل از میلاد با ابزار ساخته شده از پوسته صدف و یا گرانیت تیز ساخته شده بود .  در فرهنگ مصر باستان، آرایشگران افراد بسیار محترم بودند. جاهلان و مردان پزشکی اولین نمونه های ثبت شده از آرایشگری هستند. علاوه بر این، هنر پرستاری نقش مهمی در قاره ها ایفا کرد. مایان، آزتک، ایروکوئیس، تمدن های وایکینگ و مغولستان از هنر اصلاح به عنوان راهی برای تشخیص نقش در جامعه و زمان جنگ استفاده می کنند. مردان در یونان باستان ریش، مو و ناخن های خود را توسط κουρεύς ( cureus )، در agora (بازار)، که همچنین به عنوان یک اجتماع برای بحث و شایعات، خدمت می کنند، می شود. باربری در سال 296 قبل از میلاد توسط رژیم های مستعمره یونانی در سیسیل به رم معرفی شد و آرایشگاه ها به سرعت به مراکز بسیار محبوب برای اخبار و شایعات روزانه تبدیل شدند. یک دیدار صبحگاهی به تاندونگ بخشی از روال روزمره بود، همانطور که بازدید از حمام عمومی نیز مهم بود ، و اولین بیهوانی ( تنسورا ) مرد جوان بخش مهمی از مراسم عروسی او بود. چند تن از روم شرقی ها ثروتمند و با نفوذ، مغازه های اجرا شد که محل های مورد علاقه مردم عمومی جامعه بالا بود؛ با این حال، اکثر معامله گران ساده بودند که فروشگاه های کوچک و یا در خیابان ها برای قیمت های پایین کار می کردند.

خدمات داماد

در اوایل دهه 1900 یک کلمه جایگزین برای آرایشگری «chirotonsor» در ایالات متحده آمریکا استفاده شد.

ایالات مختلف ایالات متحده در قوانین کار و مجوز آنها متفاوت است. به عنوان مثال، در مریلند، یک متخصص زیبایی می تواند از یک تیغ نر راست استفاده نکند، که به شدت برای آرایشگران اختصاص داده شده است. در مقابل، در نیوجرسی هر دو توسط هیئت امنا از لوازم آرایشی و بهداشتی تنظیم شده است و دیگر اختلاف قانونی در آرایشگران و متخصصان زیبایی وجود دارد، به عنوان آنها مجوز همان صادر شده و می تواند هر دو هنر اصلاح تیغه برقی، رنگ آمیزی، مواد شیمیایی دیگر کار و مو برداشتن اگر آنها را انتخاب کنید.

در استرالیا، اصطلاح رسمی برای یک آرایشگر، آرایشگر است؛ سالن آرایشگری تنها یک عنوان محبوب برای آرایشگران مردانه است، اگر چه در حال حاضر به عنوان محبوب در حال حاضر در اواسط قرن بیست و یکم نیست. بیشتر در یک سالن آرایش مو کار می کنند.


برای بزرگترین روز زندگی شما، شما نمیتوانید چیزی کمتر از عالی ببینید. ما در آرایشگاه زیبایی شاهکار پکیج های تخصصی داماد ارائه می دهیم. ریش تراشیدن و پرپشت کردن موهای کوتاه و یک ظاهر طراحی شده، جذابیت چهره داماد را تضمین می کند و مهمانی او برای رویداد اصلی و عکس های فانتزی درخشان خواهد بود.  آرایشگاه ما در حال حاضر برای بهترین طراحی سالن آرایش داماد در ایران انتخاب شده است.

همانطور که در تجربیات و توصیه های ما یافت می شود، توصیه می کنیم چند روز قبل از عروسی برای کوتاهی و انتخاب مدل مو به آرایشگاه داماد بروید. این باعث می شود موهای شما به اصطلاح جا بیوفتد و  طبیعی تر به نظر برسد  




تفاوت بین آرایشگاه داماد و دیگر آرایشگاه ها چیست؟
در آرایشگاه داماد کارها با دقت و حساسیت بیشتری انجام می شود. اول از همه ما تمرکزمان را بر ارائه بهترین خدمات ممکن  به مشتریان و توجه ویژه به کیفیت خدمات می باشد . دامادها باید در ساعت اولیه صبح  آماده باشند و دوست دارند آرایشگر تمام وقت ، انرژی و زمان کافی را برای انجام پکیج های دامادی اختصاص دهد . همچنین محیط آرام ، خلوت و دنج ، استفاده از با کیفیت ترین و شناخته ترین محصولات آرایشی ، بهداشتی و زیبایی دامادها در آرایشگاه داماد شاهکار تجربه خواهید کرد

گارانتی رضایت مشتریان :
خدمات داماد با تضمین رضایت مشتریان ارائه می شود . ما تضمین می کنیم که اگر از کیفیت سرویس ها و خدمات آرایشگران دامادی شاهکار راضی نبودید . می توانید برای یک بار دیگر بصورت کاملا رایگان از خدمات سالن پیرایش مردانه و داماد شاهکار استفاده کنید


 آیا من باید بدانم که چه مدل مو یا ریشی که میخواهم داشته باشم و کجا میتوانم ایده هایی برای سبک های جدید پیدا کنم؟
شما لزوما نیازی به داشتن یک ایده از سبک جدید خود برای مو و ریش خود ندارید. آرایشگران ما حرفه ای ها آموزش دیده اند تا ببینند کدام سبک بهترین است. شما می توانید از آرایشگران ما مشاوره های  الهام بخش و ایده های خود را برای سبک خود دریافت کنید . اگر به دنبال یک سبک کاملا جدید هستید، توصیه می کنیم خدمات vip ما رو رزرو کنید.

من یک مشتری جدید هستم و مطمئن نیستم که خدمات آرایشگاه شاهکار برای من بهترین است؟
برای نخستین بار به شما توصیه می کنیم 1 ساعت وقت  در اختیار داشته باشید. ما زمان بیشتری برای مشورت خواهیم داشت تا اطمینان حاصل شود که بهترین مدل مو را برایتان پیدا کنیم. سپس در مراجعات آینده می توانید ، مدل مو با تنوع  بیشتری را در سالن پیرایش ما امتحان کنید
برای دوستان ریش دار ما توصیه می کنیم که  30 دقیقه وقت برای خدمات شکل گیری ریش  به عنوان اولین بازدید زمان بگذارید . ما زمان خوبی برای شکل دادن به ریش شما داریم و خط ریش را با یک تیغه مستقیم درست میکنیم. در مراجعات بعدی صورت 15 دقیقه زمان برای حالت و مدل ریش و استایل آن زمان لازم دارید

 آیا می توانم ملاقات خود را با آرایشگر انتخابی خود رزرو کنم؟
 البته که میتوانید. شما می توانید به راحتی آنلاین و یا با تماس با آرایشگاه شاهکار وقت مناسبی را برای اصلاح ، کوتاهی مو و ریش ، سرویس پوست و گریم رزرو کنید
 آیا من باید قبل از وقت آرایشگاه را رزرو کنم یا می توانم بصورت سر زده  به آرایشگاه مراجعه کنم ؟
 شما همیشه خوش آمدید ... اما زمانی که ما معمولا بسیار شلوغ هستیم اگر بدون اینکه وقت بگیرید تشریف بیارید شاید حدود نزدیک به 3 ساعت در انتظار نوبت بمانید. مخصوصا اگر میخواهید یک سرویس طولانیتر داشته باشید، توصیه میکنیم که قرار ملاقات را رزرو کنید تا بتوانید بهترین زمان برای شما انتخاب کنیم. ما می توانیم رزرو را برای تمامی ساعات روز انجام دهیم، بنابراین آرایشگران ما همیشه می توانند به شما در زمان مناسب خدمات حرفه ای ارائه دهند. بنابراین هر زمان به شاهکار خوش آمدید!
آرایشگران ...
 ما همیشه خدمات به مشتریان با کیفیت بالا و مهارت های فنی برتر به عنوان پایه کسب و کار ما با ارزش است و به همین دلیل ما بر آموزش آرایشگران ما اغلب تمرکز می کنند. ما همه مشتریانمان را می خواهیم تا بهترین تجربه داماد را در هنگام ورود به فروشگاه های سلمانی شاهکار به دست آورند. ما همچنین می دانیم که آرایشگران خوشحال = مشتریان راضی و به همین دلیل ما می خواهیم به مراقبت از آرایشگران ما رفاه با تنظیم ساعت کار و حقوق مکفی بپردازیم


در سال 1893، AB Moler از شیکاگو، یک مدرسه برای آرایشگران ایجاد کرد. این اولین مؤسسهیی است که در دنیا به کار رفته است و موفقیت آن از همان ابتدا مشخص بود. برای تحصیلات عالی در صفوف ایستاده بود و مدرسه والدین به سرعت به دنبال شاخه های تقریبا در هر شهر اصلی ایالات متحده بود. در ابتدای مدارس سلمانی، تنها کار عملی تراشیدن، برش مو، درمان صورت، و غیره، آموزش داده شد، نه نه مردم و نه حرفه، آماده پذیرش درمان های علمی مو، پوست و پوست سر بودند. نه تنها در سال 1920 تلاش زیادی برای حرفه سازی کار انجام شد.

آموزش به عنوان سالن آرایش در ابعاد مختلف در سراسر جهان به دست می آید. در ایالات متحده، آموزش های سلمانی در "مدارس باربر" انجام می شود.

آرایشگاه مردانه و داماد حرفه ای
هزینه چندین ایالت، مجوز کارفرما را برای انجام کارهای پر سر و صدا به صورت حرفه ای نیاز دارند. هزینه مدرسه آرایشگاه از دولت به دولت متفاوت است، همچنین از منطقه مترو تا منطقه مترو. مدارس در مناطق بزرگتر شهری گرایش بیشتری نسبت به شهر های روستایی دارند. نام برند نیز می تواند هزینه مدرسه آرایشگری را تحت تاثیر قرار دهد. بیشتر مدارس باربکی از بین 6،500 تا 10،000 دلار برای تکمیل هزینه می کنند. از آنجا که هر ایالت دارای حداقل های مختلف برای ساعت های آموزشی، طول و هزینه برنامه می تواند بر اساس آن متفاوت باشد. برخی از مدارس تحصیلات شامل منابع و کتاب های درسی، در حالی که دیگران انجام نمی دهند. هزینه های آزمون مجازی باربری معمولا از 50 تا 150 دلار متغیر است.

طول - بسیاری از ایالات نیاز به همان مقدار از ساعت های آموزشی برای آرایشگران همانطور که برای لوازم آرایشی و بهداشتی انجام می دهند. تعداد ساعات مورد نیاز، از 800 تا 2000 ساعت آموزش، بسته به شرایط لازم برای صدور مجوز دولت است. اکثر برنامه ها را می توان در 15 ماه یا کمتر تکمیل کرد.

برنامه درسی - برنامه درسی مدرسه آرایشگر شامل برش مو، رنگ آمیزی و یک ظاهر طراحی شده برای موهای مردانه و موهای کوتاه زنان است. فرآیندهای شیمیایی مانند سفید کردن، رنگرزی، موهای روشن و آرامش نیز ممکن است آموزش داده شود. تمام رشته های زیبایی شناسی بهترین شیوه های ایمنی و بهداشت را می آموزند. دانش آموزان باربر می توانند از برخی عناصر آناتومی، فیزیولوژی، باکتریولوژی و برخی عناصر کوچک فارماکولوژی یاد بگیرند. همچنین تکنیک های موی صورت، از جمله shaves سنتی و مدرن را آموزش می دهد. به طور کلی برنامه های کارد و چنگال در مورد ماساژ درمانی و تدریجی صورت می گیرد. آموزش باربر پیشرفته ممکن است شامل طرح های سفارشی اصلاح. این در مدارس مراقبت از پرستاری بیشتر از سایر رشته های زیبایی شناسی است تا برخی از آموزش های کسب و کار و اخلاق را کسب کنند، زیرا کارآفرینی به ویژه در تجارت پاربرینگ با بسیاری از متخصصانی که آرایشگاه خود را انتخاب می کنند، رایج است. تمام مهارت های آموخته شده در مدرسه آرایشگاه در امتحانات هیئت مدیره مورد آزمایش قرار می گیرند که معمولا دارای امتحان کتبی و عملی است.
آرایشگاه های مردانه، به مردان امکان مراقبت و بهینه سازی ظاهر خود را برای بهترین شکل می‌دهند. اگر به دنبال پیدا کردن بهترین مراکز آرایشگاه مردانه برای خدمات کوتاهی موی پسرانه و رنگ موی مردانه در نزدیکی آرایشگاه حنا در تهرانپارس هستید، با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید به بهترین آرایشگاه‌های مردانه برای این خدمات دست پیدا کنید:

گام اول: جستجوی اینترنتی:
برای پیدا کردن بهترین مراکز آرایشگاه مردانه، پیشنهاد می‌دهیم ابتدا در اینترنت جستجو کنید. با استفاده از سرویس‌های وب سایت‌های مربوط، نظرات کاربران و همچنین بررسی سایت‌های خاص مانند آرایش پسرانه، می‌توانید به مراکز مختلف برای خدمات کوتاهی موی پسرانه و رنگ موی مردانه دست پیدا کنید.

گام دوم: بررسی نظرات کاربران:
نظرات کاربران و مشتریانی که نسبت به خدمات پیشنهادی مراکز مختلف، نظر داده‌اند، می‌توانند به شما بهترین راهکارها برای پیدا کردن بهترین مراکز را ارائه دهند. بررسی نظرات می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین شعب را برای خدمات مورد نیاز خود پیدا کنید.

گام سوم: تماس با آرایشگاه‌ها:
بعد از به دست آوردن چند مرکز، شما باید با هر یک از آرایشگاه‌ها برای درخواست خدمات تماس بگیرید و به سوالات‌تان پاسخ دهند. در خصوص خدمات و محصولات مورد استفاده در ارائه خدمات بیشتر آگاهی پیدا کنید.

گام چهارم: بازدید از مراکز:
با بررسی اطلاعات درباره چندین آرایشگاه، باید کلیه مراکزی که به نظر شما مناسب عمل نماید را به صورت حضوری بیرونی و داخلی بررسی کنید و پس از به دست آوردن بیشترین اطلاعات ممکن، آخرین تصمیم رزرو خدمات مورد نیاز خود را برای شما انتخاب کنید. در صورتی که از همه آرایشگاه‌های بازدید شده رضایت نیافتید، می‌توانید به آرایشگاه حنا در تهرانپارس سری بزنید، به دلیل داشتن تخصص در خدمات موی مردانه و پسرانه و محصولات با کیفیت برای رنگ مو و کوتاهی مو، این آرایشگاه می‌تواند به بهبود و بهینه سازی ظاهر پسران و مردان کمک شایانی کند.

گام پنجم: رزرو خدمات در مرکز:
برای دریافت خدمات نهایی، باید با توجه به رضایت دادن مراکز مختلف، خدمات مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین، در خصوص ایجاد رابطه با مراکز مختلف برای خدمات مشابه، از ایجاد روابط دائمی بین شما و مراکز استفاده کنید.



سالن گریم داماد شاهکار با ارائه خدمات اصلاح و کوتاهی موی داماد با قیمت مناسب ، مشاوره انتخاب مدل موی سر داماد بر اساس چهره با مناسب ترین قیمت و گریم داماد با قیمت ارزان یک انتخاب خوب برای آقایانی است که در جستجوی آرایشگاه داماد حرفه ای در سعادت آباد ، شهرک غرب ، تهرانپارس ، فرمانیه ، نیاوران، قیطریه و پاسداران هستند

تلفن مشاوره و رزرو نوبت : 09123019243
اینستاگرام : newface2000
 تلگرام : damad_tehran
www.damadbarber.com

 
تاریخ درج: 1397/11/25
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سالن آرایش داماد از مجموع 0 امتیاز