استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سبد گل و باکس گل برای خواستگاری تولد سالگرد ازدواج

سبد گل و باکس گل برای  خواستگاری تولد سالگرد ازدواج
راهنمای خرید سبد گل و باکس گل برای  خواستگاری تولد سالگرد ازدواج و مناسبت ها :هدیه سبد گل و باکس گل نه تنها زیبایی و سلیقه شما را نشان می‌ده بلکه هزار  حرف نگفته را هم به مخاطب خاص شما میرسونه که به زبان آوردنش کار حضرت فیله.گاهی همین گلهایی که تنها یک هفته هم عمر نمی‌کنند بسیار گران هستند ولی اگر از یک راهنما استفاده کنید و حتی اگر همچون اسکروچ هم به دنیا نگاه کنید باز هم هدیه دادن گل یکی از بهترین انتخاب‌هاست.








شاید اولین انتخاب که به ذهن میرسه گل رز باشه ولی مطمئن باشید که این یک کلیشه رایج است، درست مثل زمانی که همه ما برای جشن عروسی یک ساعت هدیه می‌خریدیم؛ اما گل خریدن یک‌ فرق اساسی داره شما می‌خواهید حرف دلتون را به عمق دل طرف برسونید.از آن گذشته شاید به نظر شما خرید گل کار آسانی نباشد ولی مطمئنا هدیه دادن یک گل اگر به درستی انجام بشه از هر نوع هدیه‌ای با ارزش‌ترست پس مطالعه یک راهنمای خرید سبد گل و باکس گل میتونه زودتر شما را به هدف برسونه.

در ابتدا شما باید چند تا معیار را در ذهن خودتون برای خرید سبد گل و باکس گل داشته باشید. این اطلاعات یک فضای کلی به شما میده تا در مرحله بعد بتونید برای هر مناسبت انتخاب درستی بکنید.کمی مخاطب خود را بیشتر بشناسید و در موردش اطلاعات بیشتری داشته باشید. چه خصلتی در  او از همه برجسته‌تر است. آیا خجالتی یا برونگرا و اجتماعی؟ آدم سرخوش و شادی است یا دمدمی یا جدی؟ جسور و بی‌باک است یا ظریف و احساساتی. استفاده از یک دو تا صفت که حقیقتاً برازنده طرف مقابل شما باشه به ما در انتخاب گل مناسب کمک بزرگی می‌کنه. به تیپ و رفتار مخاطب خودتان دقت کنید. این روشی خوبیه که چیزهای بیشتری درباره آدمها یاد بگیرم و البته به آنها نشان دهیم که چقدر به آنها علاقه داریم و وجودشان برای ما مهمه. در مورد علایق شخصی آنها چیزهای بیشتری را از اطرافیان کشف کنید که در گام دوم چیدمان سبد گل و باکس گل خیل موثر است.

بهتره بدونید چه رنگی را دوست دارد. اگر هیچ ایده‌ای به ذهن شما ‌نمی‌رسد که چه گلی برای طرف شما جذاب است به این نکته فکر کنید که بیشتر اوقات او چه رنگی را در لباسهایش انتخاب می‌کنه. با نگاه کردن به طرز لباس پوشیدن آدم‌ها می‌شه خیلی چیزها را متوجه شد.  رنگ کیف، قاب گوشی موبایل  حتی رنگ خودرویی که دوست داره شانس خوبی برای انتخاب درست است. هدف شما از خرید گل چیه. با اهدای گل می‌خواهید چه حرفهای را به مخاطب خودتون بزنید. قبول دارم ژست شما در لحظه دادن گل خیل مهمه ولی در نظر بگیرد برای مدیر شرکت  نمی‌تونید زانو بزنید و گل را تقدیم کنید. گاهی شما می‌خواهید تولد کسی را به او تبریک بگید و گاهی هم می‌خواهد غم فراق و سوگ کسی را کم کنید. یک سبد گل می‌تونه یک عذرخواهی مناسب را برای شما انجام بده که حتی اگر به زبون هم نیاد ولی زمانی این اتفاق میافته که شما اطلاعات خوبی درباره علایق طرف داشته باشید.

آیا طرف شما به گل حساسیت دارد. این نکته مهمی است که با توجه به سابقه ارتباط با طرف می‌شود متوجه آن شد. هدیه یک دسته گل یا باکس گل مثل یک معجزه کوچک در رابطه شما با دیگران تاثیر میذاره. بنابراین خوب در طول رابطه بارها به مسائل اینچینی دقت کنید. گاهی هم شما به عیادت بیمار می‌روید. هدیه بردن گل برای بیمارانی که دچار مشکلات ریوی یا بیماری قلبی هستند کار پرریسکه البته می‌توانید از گل‌های مصنوعی استفاده کنید و همان تاثیر را بگیرد در عین حال که باوجود ماندگاری گل مصنوعی تا مدتها می‌تونه به عنوان یک خاطره خوب در ذهن مخاطب خاص شما باقی بماند.گام دوم انتخاب یک گل فروشی حرفه‌ای است. گل فروختن یک هنرِ و بهترِ شما هم از کسی گل بخرید که از کار خود لذت می‌برد. روحیات گل‌ها را میشناسه و میدونه پشت هر رنگ و نوع گل چه مفهومی نشسته است. گل‌ها از نظر سایز و اندازه متفاوتند و چیدمان آنها و حتی انتخاب ظرف یا قاب آنها با توجه به خواستگاری، تولد سالگرد ازدواج و مناسبت ها فرق می‌کنه.


بعضی مواقع در گل فروش‌ها آلبومی برای انتخاب سبد یا باکس آماده است. اگر جواب سوال‌های بالا را بدانید با یک نگاه متوجه می‌شوید که کدام می‌تونه برای شما مناسب‌تر باشه. به گل فروش نیز بگوید برای چه مراسمی دسته گل را می‌خواهید. در حقیقت گل‌ها باید زودتر از کارت روی گل پیام شما را به طرف برسونند.می‌خواهید باکس گل شما چه تاثیر در طرف داشته باشد باشکوه باشد یا ساده، مدرن باشد یا کلاسیک. اینجوری گل فروش متوجه مي‌شود که شکل و اندازه گل‌ها به چه نحوی باشد و چقدر از تزیینات در گل استفاده کنه.رنگ‌های مورد علاقه مخاطب خود را به  او بگوید تا گل فروش در ذهن خود یک پالت رنگ داشته باشد. این جوری تنالیته رنگ گل‌ها هماهنگ‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

با این وجود همه اینها شما هم باید چیزهای درباره تفاوت سبد گل و باکس گل برای خواستگاری، تولد، سالگرد ازدواج و مناسبت ها بدانید تا کارها روی نظم و دقت بیشتری پیش برود. در حال و فضای خواستگاری و ازدواج شکیل بودن و منحصر‌به‌فرد بودن دسته گل از همه چیز مهم‌تر است. باید توجه داشته باشید که رمز موفقیت در ترکیب سادگی در عین جلوه‌گریست و هر چقدر فضای و محیط مورد استفاده شما لوکس باشه بدون گل‌های زیبا و درخشان بی روح است.هر چقدر مجلس شما خاص‌تر باشه بهتر است از سبد سایز بزرگ استفاده کنید برای مراسم سالیانه می‌تواند به سراغ سایز متوسط یا حتی کوچک بروید. گلهای مناسب ازدواج و سالگرد ازدواج می‌تونند شامل شیپوری سفید و رز صورتی یا زنبق بنفش با رز سفید و… باشه.

خرید گل برای خواستگاری و تولد گاهی به بازی مرگ و زندگی تبدیل می‌شه. البته با انتخاب درست می‌توانید گره بسیاری از مشکلات را باز کنید؛ بنابراین راهی فراتر از مشاوره نیاز دارید. شما باید طرف مقابل خود را بهتر بشناسید و سعی کنید درباره معیارهای بالا بیشتر تحقیق کنید.
گل آلسترومریا، گل آنتوریوم قرمز، گل ادریسی، ارکیده، لیلیوم اورینتال و البته گل نرگس انتخابهای خوبی برای خرید گل برای خواستگاری و تولد هستند.اگرچه این مورد همیشگی نیست ولی توجه به آن خیلی مهم است که ببینید برای چه کسی گل می‌خرید. اگر برای کسی گل می‌خرید به ویژه تولد یا خواستگاری او چقدر خوب و هوشمندانه است که دو شاخه ساده و مجزا نیز برای پدر و مادر او به همراه داشته باشید. قول می‌دهم خاطره هیچ هدیه‌ای در آن مجلس به ماندگاری شکوه خاطره هدیه باکس گل شما نشود.

عیادت از بیماران یا مادر باردار می‌تواند دلیل خوبی برای خرید گل باشد اما باید متوجه باشید در هر جایی مخصوصا در بخش‌های مراقبت بیمارستان نمی‌توانید گل ببرید. اگر معذور به انتخاب گل طبیعی هستید گل‌هایی که گرده کمی دارند بسیار برای این اشخاص مناسب است.در عین حال باکس یا سبد گل خود را کوچک انتخاب کنید تا در بیمارستان دچار مشکل پیدا کردن جا نشوید. انتخاب گل رز، میخک، ارکیده، آنتریوم و همچنین گل شیپوری سفید به ویژه برای مادر باردار ایده‌ خوبی برای هدیه گل هنگام عیادت از بیماران یا مادر باردار است.یک از زیباترین اوقات در زندگی افراد لحظات استقبال و بدرقه است که کمتر از حافظه انسان پاک می‌شه و هدیه یک باکس گل یا تاج گل استقبال و بدرقه ایده فوق‌العاده خوبی است. اگرچه بعضی مراسم استقبال همچون بازگشت از زیارت رنگ‌وبوی مذهبی دارد ولی گل‌ها ثابت کردند که در هر جایی بهترین هدیه هستند.



مجلس ترحیم و یادبود نیز محل خودنمایی تاج یا پایه گل است و سبد گل را به عنوان آخرین انتخاب در نظر بگیرید. اگرچه فضای این مراسم غمبار است ولی ریشه این مراسم در اهمیت و توجه به روح زندگی است. گل‌های مناسب این مراسم باید باوقار و به دور از هیجان باشد، بنابراین استفاده از گل گلایل، گل زنبق، گل سوسن، گل میخک، گل ارکیده‌ سفید و صورتی و گل ماگنولیا می‌تونه  تاج گل یا پایه گل مناسبی را برای اهدا در مجلس ترحیم و یادبود تهیه کنه.در مجلس افتتاحیه و نمایشگاه‌ها خیلی خوب است که گلهای شما بیشتر دیده شود. پس اگر خواستید می‌توانید به جای سبد گل از تاج گل یا گل پایه‌دار نیز استفاده کنید. در حین انتخاب رنگ و چیدمان گل‌ها برای نمایشگاه به لوگو یا رنگ سازمانی دقت ويژه‌ای داشته باشید. اگر بتوانید آرم یا نشان شرکت را با چیدمان گل‌ها اجرا کنید مطمئن باشید که دسته گل شما بعد از مراسم مستقیما در اتاق مدیر جای خواهد گرفت. گل لاله، نیلوفرهای صورتی و بنفشه در سبد گل یا تاج گل برای مجلس افتتاحیه و نمایشگاه‌ها جلوه زیبایی دارد.

همانطور که قدیمی‌ها میگن هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید در موقع خرید گل هم باید یک رنج قیمت در ذهن داشته باشید و البته با گل فروش در میان بگذارید لطفا خجالتی نباشید وگرنه ممکنه با دیدن فاکتور شوکه بشید. گل فروش حرفه‌ای معمولاً از بودجه شما بیشتر وقت و انرژی صرف می‌کنه چون آنها یاد گرفتند که به کار خودشان افتخار کنند و از آن لذت ببرند.نوشتن کارت را فراموش نکنید. این دیگر غول مرحله آخر است. سعی کنید پیام شما کوتاه و ساده باشد شما روش خوبی برای انتخاب دسته گل داشتید و گل‌ها پیام شما را خواهند رساند. اگر می‌توانید پیام خود را صمیمی‌تر بنویسید و تا می‌توانید از تکه غزل‌های رایج دوری کنید. می‌توانید از سایتها یا کتابهای سخنان معروف نیز تقلب کنید ولی اگر به قلب خودتان رجوع کنید و نیم نگاهی هم به رابطه و مناسبت خودتون داشته باشید بهترین کلمات را پیدا خواهید کرد.

نحوه دادن گل‌ها نیز مهم است. اگر می‌خواهید در انتهای یک ملاقات باکس گل را بدهید بهتر است از قبل به فکر زمانی برای نگهداری آن باشید. نگهداری باکس گل در طی یک ملاقات چندان جالب نیست. گاهی طرف شما هم کسی است که از این ابراز توجه و علاقه لذت می‌برد. خب پس می‌توانید در جمع گل‌ها را به او تقدیم کنید در غیر این‌صورت سعی کنید در محیطی صمیم‌تر به‌ او هدیه دهید. هدیه دادن گل هدیه دادن روح زندگی است و مهم‌ترین بخش انتخاب گل در هر مناسبتی بر اساس شناخت ما از شخصیت مقابل است به همین طریق می‌توانید در عین القای یک حس خوب از بسیاری سوتفاهم‌ها نیز جلوگیری کنید.




تاریخ درج: 1399/07/23
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سبد گل و باکس گل برای خواستگاری تولد سالگرد ازدواج از مجموع 0 امتیاز