استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سفره عقدتان را خودتان تزئین کنید

سفره عقدتان را خودتان تزئین کنید
سفره عقدتان را خودتان تزئین کنید  ؟ اجزای اصلی برگزاری سفره عقد  با توجه به سبکی که انتخاب می شود به این وسیله ها اضافه می شود. سفره عقد بنا به سلیقه شما می تواند سنتی و یا مدرن باشد .اگر سفره عقد شما سنتی است بهتر است از پارچه ترمه استفاده کنید و برای سفره عقد مدرن بهتر است از تور، گل، شمع و ... استفاده کنید . در سفره عقد سنتی ایرانی می توانید برای جلوه بیشتر از ظروف سفالی استفاده کنید و در مدرن ظروف کریستال می تواند جلوه بیشتری داشته باشد .به همین صورت تمام اجزای سفره عقد می تواند بنا به سلیقه شما مورد استفاده قرار بگیرد .







اگر می خواهید بدانید وسایل سفره عقد چیست باید بگوییم سفره عقد نیز همانند سفره هفت سین یکسری محتویات دارد که باید براساس آداب و سنت به زیبایی چیده شود تا مورد پسند شما وسایر مهمانان قرارگیرد...لوازمی چون:
 گردو، بادام، فندق، خونچه نان و اسپند، نقل، تخم‌مرغ و البته كلام الله مجید و آینه و شمعدان و...

بسیاری دیگر که امروزه در اکثر خدمات مجالس برای تزئین وزیباسازی سفره عقد به کار می رود


سفره عقد یکی از اصلی ترین ارکان ازدواج  در تشریفات عروسی ایرانی است که از زمان های دور تا به امروز مرسوم بوده وبرای اکثریت مردم حائز اهمیت می باشد.سفره عقد جایی است که  عروس و داماد بر سر آن می نشینند و به خطبه عقد گوش فرا می دهند.  اگر قصد برگزاری سفره عقد در خانه را دارید انتخاب سفره عقد سنتی می تواند برایتان مناسب باشد. در زمان های قدیم هم سفره عقد ساده در منزل پهن میشد و با تزیین وگل آرایی های مختلف  سفره عقد را به بهترین شکل در منزل خود اجرا می کردند. حال اگر شما نیز از آن دسته افراد با ذوق و سلیقه هستید

تشریفات عروسی حرفه ای همه موارد برگزاری یک مراسم عروسی باشکوه را به عهده می گیرد یکی از این وظایف تدارک سفره عقد است که با توجه به سلیقه عروس و داماد به صورت سنتی و شبیه سفره عقد ایران باستان، یا سفره عقد جدید با سبکی مدرن که به آن سفره عقد مدرن نیز می گویند تزئین می شود.
تاریخ درج: 1398/01/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سفره عقدتان را خودتان تزئین کنید از مجموع 0 امتیاز