استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت 555 باغ تالار تشریفاتی روژانو

عمارت 555 باغ تالار تشریفاتی روژانو
باغ روژانو که قبلا با نام باغ تالار 555 بیشتر شناخته شده بود یکی از باغ های گرمدره است که دارای تالاری شیک و فضای سبز بزرگ و رویایی میباشد . آدرس ، تلفن ، قیمت و اینستاگرام باغ روژانو در سایت دوشیزه منتشر شده است









باغ تالار روژانو با دارا بودن باغ و عمارت اختصاصی در منطقه گرمدره یکی از انتخاب های عالی برای برگزاری مراسم با شکوه عروسی است.
دیزاین جایگاه ویژه عروس و داماد  و همچنین سفره عقد های کلاسیک و مدرن در فضایی سبز و محیطی باز و زیبا با باغ و تشریفات روژانو شبی خاطره انگیز به جا خواهد گذاشت.
باغ تالار روژانو تمامی امکانات از قبیل سفره خانه مراکشی، پیست رقص هماهنگ با رقص نور و دیگر خدمات را با کادر پرسنلی مجرب به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد نمود.
باغ تالار روژانو در محدوده گرمدره استان البرز واقع شده است. باغ تالار عروسی روژانو با وسعت 4 هزار مترمربع شامل باغی زیبا و سالن پذیرایی شیک به ظرفیت 400 نفر است. این باغ عروسی دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، سفره خانه مراکشی و برکه و آبنما است.
باغ تالار روژانو با دارا بودن تشریفات اختصاصی
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار روژانو
1- دیزاین ویژه ورودی عروس و داماد
2- گل آرایی میز مهمانان باغ تالار روژانو
3- کف LED با قابلیت پخش رنگ
4- آشپزخانه صنعتی باغ تالار عروسی روژانو
5- فضای بار و سرو آبمیوه طبیعی
6- برکه و آبنما با باغ و تشریفات روژانو
7- سیستم حرارتی و برودتی
8- پارکینگ با سه ورودی
برای اطلاع از آفرهای باغ تالار روژانو بر روی درخواست قیمتکلیک کنید.
باغ روژانو (۵۵۵) در گرمدره خیابان امیر کبیر (کوهک) کوهک ۵ واقع شده است.
این باغ که برای برگزاری جشن های شما عزیزان آماده شده است دارای امکانات زیر میباشد:
۶۰۰۰ هزار متر فضای سبز باغ
۷۰۰ متر سالن سر پوشیده با سقف بلند و معماری مخصوص برگزاری جشن ها
تهویه هوای مطبوع با به روز ترین سیستمهای سرمایشی و گرمایشی در داخل سالن
نور پردازی به صورت فناوری سیستم نور و صدای هماهنگ شامل نور پردازی کل سالن، نور سقف، نوراستیج موزیک و پیست رقص
تلویزیون شهری داخل سالن
فضای بار سرو آمیوه طبیعی
کف LED با قابلیت پخش رنگ LED و ثبت اسم واشکال مختلف
۴۰۰ متر سالن مجزا جهت سرو شام
جایگاه ویژه جهت سفره عقد
جایگاه ویژه عروس و داماد
دکور های ویژه و منحصر به فرد باغ ۵۵۵ همراه با نور پردازی جهت ورودی و سالن و فضای سبز
سفره خانه سنتی به سبک ایرانی و مراکشی
برکه و آب نما
دارای آشپرخانه اختصاصی و صنعتی مدرن
دارای سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی بسیار تمیز
۱۰۰۰۰ متر پارکینگ اختصاصی با سه ورودی به فضای باغ با گنجایش کلیه اتومبیل های میهمانان
انجام تشریفات مجالس عروسی یکی از مهمترین و اساسی ترین کارها در یک مجلس عروسی می باشد که انتخاب درست آن می تواند بهترین شب زندگی را برای هر فردی رقم بزند .برای انتخاب خدمات مجالس عروسی باید توجه داشته باشید که چه امکاناتی را از آن میخواهید. اکنون ما به شما یکی از تشریفات مجالس خوب در تهران را معرفی میکنیم که میتوان گفت یکی از بهترین تشریفات مجالس در سعادت آباد میباشد. اگر به دنبال یک تشریفات مجالس خوب در غرب تهران میگردید ما به شما این مجموعه تشریفاتی را معرفی میکنیم.
تشریفات روژانو در یکی از بهترین منطقه های غرب تهران واقع شده است و با مدیریت خوب و توانای جناب آقای ابوالفضل طالبی در حال فعالیت میباشد. تشریفات روژانو اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین هاست. تشریفات مجالس عروسی روژانو می تواند شب عروسی شما را به خاطره انگیزترین و به یاد ماندنی ترین شب ها تبدیل کند.
این مجموعه مفتخر است طی سالها تجربه درزمینه صنعت تشریفات به عنوان یکی از مجهزترین برگزار کنندگان مراسم باشکوه عروسی ؛ با مالکیت 1.5 هکتار باغ اختصاصی و الهام از جدیدترین الگوها و المانهای روز این صنعت و رعایت اصول صحیح پذیرایی ، میزبانی شایسته برای میهمانان گرانقدر شما باشد.

خدمات:
باغ اختصاصی: موسسه تشریفاتی روژانو با مالکیت 15000 متر مربع فضای باغی در کیلو متر 22 جاده مخصوص(گرمدره) و مجهز بودن به دو سالن پذیرایی ،فضای سبز نورپردازی شده،فضای سفره عقد،چایخانه سنتی،آشپزخانه صنعتی و 8000 متر پارکینگ مفتخر به برگزاری با شکوه ترین جشنهای عروسی ونامزدی شما عزیزان میباشد
کترینگ: کترینگ :مهمترین هدف تشریفات روژانو جلب رضایت شما میهمانان گرامی با ارائه بالا ترین درجه کیفیت خدمات از سوی ما میباشد.که با داشتن آشپزخانه ای مجهز ، سرآشپزی ماهر و استفاده از بهترین مواد اولیه غذایی و مدیریت در طبخ و سرو به موقع آن؛با شامی گرم و خوش مزه پذیرای شما خوبان میباشیم .
گل آرایی: مهمترین قسمت از کار که مکمل تمامی بخشهای دیزاین و چیدمان میباشد بخش گل آرایی است و وجود آن مهمترین قسمت جشن شماست، گل آرایی ورودی ، جایگاه عروس و داماد ، میزهای پذیرایی ، سفره عقد و میز شام ...همه و همه در گرو یک پکیج گل آرایی خوب و زیبا میباشد.
سالن اختصاصی برای سرو شام: سرو شام در داخل محوطه ای جداگانه و بسیار زیبا میباشد که در کنار فضای سبز محیطی جذاب و آرامبخش برای شما و میهمان های محترمتان به وجود می آورد.
سفره عقد: تشریفات مجالس روژانو دارای مجموعه ای متنوع و کامل از سفره های عقد با سبک های مختلف میباشد که شما عزیزان میتوانید با مراجعه به دفتر موسسه و دیدن تمامی عکسها و فیلمهای تهیه شده در این زمینه سفره عقدی در خور سلیقه و بودجه خود انتخاب بفرمایید.
موزیک: اساساً همه زیبایی جشن و ریخت و پاشها برای این است که چند ساعتی فرصتی فراهم شود که میهمانان شادی و پایکوبی داشته باشند و عروس و داماد به عنوان ستاره های مجلس بدرخشند و شبی به یادگار ثبت شود. موسیقی جز جدایی ناپذیر مجالس عروسی بوده و حتی شنیدن صدای بزن و بکوب، ناخودآگاه لبخند بر لب می نشاند.
فیلم برداری: با در نظر داشتن این حقیقت که ثبت خاطره ها یکی از مهمترین بخشهای جشن عروسی میباشد؛به شما عزیزان توصیه مگردد که در انتخاب عوامل و ادوات این امر مهم دقت لازم را منظور فرمایید

گروه فیلم برداری وعکاسی تشریفات روژانو با کادری مجرب و داشتن تجاربی ارزنده دراین راستا شما زوج های عزیز را یاری میکند.
از مزایای باغ روژانو میتوان به خوش مسیر بودن آن و همچنین پارکینگ اختصاصی با ظرفیت تمام مهمانان اشاره کرد. سالن های این باغ فوق العاده منظم و با ورودی و خروجی های مجلل می باشد.
تشریفات روژانو به روزترین و کاملترین منو ها و پکیج های مختلف را به عروس و داماد های محترم ارائه داده و در انتها بسته به سلیقه ی مشتری خدمات مورد نظر را با بهره گیری از تیم حرفه ای خود اجرا می کند.
 تشریفات مجالس به صورتی کامل و بدون نقص برگزار گردد. تشریفات مجالس عقد گرچه مانند مجالس عروسی از پیچیدگی و هزینه های بالا به دلیل تعداد کمتر میهمانان برخوردار است اما به همان دلیلی که گفته شد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تشریفات مجالس روژانو با سابقه برگزاری بیش از ۷۰۰ پروژه اجرایی که حدود ۲۰۰  پروژه آن برگزاری تشریفات مجالس عقد بوده است به خوبی نسبت ظرایف اجرای این گونه مجالس واقف بوده و نسبت به ریزه کاری های آن آگاهی کامل دارد. با سپردن  عقد خود به تشریفات مجالس روژانو می توانید شبی خاطره انگیز خلق کنید.
باغ عروسی روژانو (555) با مالکیت آقای طالبی و تشریفات مجالس روژانو برگزار کننده بهترین و مجلل ترین مراسم ها در غرب تهران
6000 هزار متر فضای سبز باغ
700 متر سالن سر پوشیده با سقف بلند و معماری مخصوص برگزاری جشن ها
تهویه هوای مطبوع با به روز ترین سیستمهای سرمایشی و گرمایشی در داخل سالن
نور پردازی به صورت فناوری سیستم نور و صدای هماهنگ شامل نور پردازی کل سالن، نور سقف، نوراستیج موزیک و پیست رقص
تلویزیون شهری داخل سالن
فضای بار سرو آمیوه طبیعی
400 متر سالن مجزا جهت سرو شام
جایگاه ویژه جهت سفره عقد
جایگاه ویژه عروس و داماد
دکور های ویژه و منحصر به فرد باغ 555 همراه با نور پردازی جهت ورودی و سالن و فضای سبز
سفره خانه سنتی به سبک ایرانی و مراکشی
برکه و آب نما
دارای آشپرخانه اختصاصی و صنعتی مدرن
دارای سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی بسیار تمیز
10000 متر پارکینگ اختصاصی با سه ورودی به فضای باغ با گنجایش کلیه اتومبیل های میهمانان
ز ویژگی های خوب باغ روژانو میتوان به خوش مسیر بودن آن و همچنین پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بسیار زیاد اشاره کرد. سالن های این باغ فوق العاده منظم و با ورودی و خروجی های مجلل می باشد. باغ تالار روژانو دارای باغ و عمارت اختصاصی در منطقه گرمدره یک انتخاب ویژه و عالی برای برگزاری مراسم های عروسی است.





تاریخ درج: 1399/02/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت 555 باغ تالار تشریفاتی روژانو از مجموع 0 امتیاز