استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت آرین باغ تالار تشریفاتی فرمانیه

عمارت آرین باغ تالار تشریفاتی فرمانیه
باغ تالار فرمانیه که این روزها با اسم عمارت آرین مشغول به فعالیت است ، یک مجموعه کامل تشریفاتی است که برترین خدمات پذیرایی در باغ تالار لوکس در گرمدره ارائه می دهد . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام ، سایت و قیمت باغ فرمانیه عمارت آرین در سایت دوشیزه منتشر شده است









باغ تالار فرمانیه در منطقه گرمدره تهران کرج واقع شده است . این باغ با برگزاری مراسم های عروسی ، سالگرد و نامزدی کاملا به سبک ایرانی در خدمت شما عزیزان است . باغ فرمانیه بیش از 20 سال سابقه در برگزاری مراسم ها دارد و جدیدترین متدهای گل آرایی و شمع آرایی فضای جالبی برای عکاسی و فیلم برداری مهیا ساخته است . شما می توانید مراسم عقد خود را در فضای باز نیز اجرا کنید چرا که امکانات لازم را داراست .
باغ تالار فرمانیه گرمدره دارای محوطه درخت کاری شده نیز هست و فضای باز باغ حس خوبی را برای مراسم فراهم می کند. باغ عروسی فرمانیه برای مراسم هایی با با تعداد کم نیز برگزار می شود. پارکینگ باغ هم در زمین مجاور تالار قرار گرفته و این باغ از نظر موقعیت دارای دسترسی خوبی می باشد.
سفره خانه تالار فرمانیه یک سفره خانه خاص است . این سفره خانه سنتی بصورت اتاق رنگ سفید و مبلمان سفید بنا شده حتی عکاسی در این اتاق بسیار دیدنی و جذاب است .در انتهای دیگر باغ دقیقا مقابل درب سالن جشن عروسی قرار گرفته و دیوارهای شیشه ای آن روبه باغ عروسی باز می شود .
 تجربه باغ تالار فرمانیه :
باغ تالار فرمانیه گرمدره با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه در زمینه باغ تالار و تشریفات، برترین و مجرب ترین پرسنل و میهمانداران آراسته و تحصیل کرده را گردهم آورده تا شبی به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم بزند.
اهداف باغ تالار فرمانیه :
هدف و آرمان باغ تالار فرمانیه در راستای برگزار کردن هر چه با شکوه تر و بی نقص تر یک روز فراموش نشدنی و تکرار نشدنی برای عروس و داماد و میهمانان محترمشان می باشد.
 باغ تالار فرمانیه طراح، مشاور و مجری مجلل ترین و رویایی ترین مجالس عروسی و نامزدی فعالیت خود را از سال 1384در زمینه تالار، باغ تالار  آغاز نموده است.
مشخصات باغ تالار فرمانیه

سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300 نفر
ظرفیت پارکینگ : 150
آدرس باغ تالار عروسی فرمانیه
تهران - گرمدره - کیلومتر 27 جاده کرج -کوچه طالبی
تصاویر باغ عروسی فرمانیه


معرفی باغ تالار فرمانیه
باغ تالار فرمانیه یکی از باغ های شیک و زیبا با ظرفیت 200 نفر در منطقه گرمدره است که با سابقه درخشان بیش از یک دهه نامی نیک به جا گذاشته است.
مهمانداران تحصیل کرده و آراسته در باغ تالار فرمانیه میزبان جشن های باشکوه نامزدی عروسی می باشند.
ورودی باغ تالار فرمانیه رایگان است و با گروه موزیک اختصاصی تشریفات آرین همراه است.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار فرمانیه
1- طراحی و دیزاین مدرن
2- گل آرایی و میوه آرایی
3- سیستم صوتی حرفه ای
4- استفاده از ایده های روز
5- کیفیت بالای غذا
6- تنوع در منو
7- پارکینگ اختصاصی
8- اتاق عقد مجزا

برای اطلاع از آفرهای باغ تالار فرمانیه بر روی درخواست قیمت کلیک کنید.

باغ تالار فرمانیه گرمدره :
بدلیل با اهمیت و محبوب بودن مراسم جشن عروسی و نحوه برگزاری آن در میان ایرانیان ،همیشه خانواده های عروس و داماد سعی در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم را در باغ تالار و فضاهای مجلل داشته اند ، باغ تالارفرمانیه گرمدره با بیش از دودهه فعالیت در زمینه برگزاری مراسم و عروسی در نظر دارد،
با شناخت سلیقه و نظرشما در نحوه برگزاری مراسم عقد و عروسی در باغ تالار  و با به کارگیری جدیدترین متدها در پذیرایی،برترین پرسنل،مهمانداران آراسته و تحصیل کرده،
استفاده از طراحی های زیبا با گل های طبیعی برای عروس و داماد و همچنین مهمانان،شبی بیادماندنی را در باغ تالار اختصاصی رقم بزند.
باغ تالار فرمانیه گرمدره دارای فضاهایی از جمله باغ تالار،باغ تالار اختصاصی،پارکینگ اختصاصی،سفره عقد و ... میباشد.

باغ تالار فرمانیه گرمدره و تفاوت آن با تالار سرپوشیده
در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر بدلیل کمبود جا ،مکان و موقعیت نامناسب شهری،
برای برگزاری مراسم عقد و عروسی و دیگر مراسمات معمولا از تالارهای سرپوشیده و مسقف به جای باغ تالار استفاده می کنند،
که معمولا در تالارهای مسقف و سرپوشیده مشکلاتی از قبیل کمبود فضا، نبودن محیط باز برای سرگرم شدن میهمانان و کودکان آنها،مراسم آتش بازی،پارکینگ و ...وجود دارد.
باغ تالار فرمانیه گرمدره با در نظر گرفتن علایق مشتریان در رابطه با نحوه برگزاری مراسم آنها ،
سعی کرده در باغ تالار فرمانیه گرمدره،باغ تالار،تالار،سفره عقد و ... که هرکدام به صورت مجزا می باشند را به بهترین شکل و دیزاین ممکن در اختیار میهمانان بگذارد.

موقعیت جغرافیایی باغ تالار فرمانیه گرمدره :
باغ تالار فرمانیه گرمدره واقع در منطقه گرمدره (حومه غرب تهران)با مجوز رسمی از اتحادیه، فضای ایده آلی برای مراسم های خانوادگی و جشن های خاص شما عزیزان می باشد.


ویژگی های باغ تالار فرمانیه گرمدره:
باغ تالار فرمانیه گرمدره با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع دارای دو سالن کاملا شیک و مجزا ،سالن عقد در فضای باز و سالن عقد در فضای بسته و همچنین چایخانه سنتی با پذیرایی منحصر بفرد می باشد.
ظرفیت پارکینگ اختصاصی باغ تالار فرمانیه گرمدره تا ١٥٠ دستگاه خودرو می باشد که توسط پارکبان های آموزش دیده مدیریت می شود .
فضای زیبا و سبز باغ تالار فرمانیه گرمدره دارای درختهای کهن و فضای چمن طبیعی و چمن مصنوعی جلوی عمارت می باشد،
که در کنار انواع درختان میوه و فضا سازیهای زیبا بسیار دلنشین می باشد.چیدمان میز و صندلی با دیزاینهای متنوع و به روز در مساحتی در حدود ۳۰۰ متر مربع در فضای باز بی نظیر باغ قابل اجرا می باشد،
که در کنار چیدمان داخل سالن تمام سلیقه های میهمانان را پوشش می دهد ، و فضای خاطره انگیز و دلنشینی را ایجاد می کند.
ظرفیت باغ تالار فرمانیه گرمدره برای مراسم هایی با تعداد ۱۰۰ نفر الی ۳۰۰ نفر مناسب می باشد.


باغ تالار فرمانیه گرمدره و امکانات آن:
امکانات تاسیساتی و صنعتی باغ تالار فرمانیه گرمدره (سرمایش،گرمایش،برق اضطراری و...)در جهت رفاه و برگزاری بدون نقص مراسم ها پیش بینی شده است.

مدیریت باغ تالار فرمانیه گرمدره:
باغ تالار فرمانیه گرمدره با مدیریت آقای آرین ابراهیمی می باشد که ایشان آفرها و شرایط ویژه ای در این باغ برای مشتریانی که باغ تالار فرمانیه گرمدره را برای مراسم های خود انتخاب می کنند،
در نظر گرفته که از مهمترین این شرایط رایگان بودن ورودی باغ و داشتن موزیک اختصاصی تشریفات آرین در کنار منو های انتخابی می باشد.

- شمع آرایی باغ تالار فرمانیه گرمدره
بدلیل خاطره انگیز بودن مراسم شب عروسی و عقد زوجین بسیار دوست دارند هنگام ورد به باغ تالار بسیار باشکوه و با طراحی بسیار زیبا صورت گیرد...

2-سفره عقد باغ تالار فرمانیه گرمدره
یکی از مهمترین رسومات و بخش های یک جشن عروسی و جشن عقد و سفره عقد میباشد که بیشتر ریشه در تاریخ و فرهنگ ایرانیان دارد...
ادامه مطلب در صفحه سفره عقد باغ تالار فرمانیه

3-ورودی باغ تالار فرمانیه گرمدره
بخاطر خاطره انگیز بودن مراسم شب عروسی و عقد زوجین بسیار دوست دارند هنگام ورد به باغ تالار بسیار باشکوه و با طراحی بسیار زیبا صورت گیرد...
 ادامه مطلب در صفحه ورودی باغ تالار فرمانیه گرمدره

4-شام باغ تالار فرمانیه گرمدره
شام از جمله مهمترین قسمت یک پذیرایی در جشن عقد و عروسی میباشد.باغ تالار فرمانیه گرمدره با بهره گیری از مواد تازه غذایی و آشپزان ماهر این اصل مهم را به خوبی انجام میدهند.
مشاهده عکس های شام باغ تالار فرمانیه گرمدره در صفحه شام باغ تالار فرمانیه
5-فینگرفود باغ تالار فرمانیه گرمدره
هرنوع غذا و خوراکی که بدون نیاز به قاشق، چنگال یا هروسیله دیگری بتوان سرو کرد را فینگرفود میگویند. فینگر فود به معنای کلمه غذای انگشتی یا بندانگشتی میباشد.
6-گل آرایی باغ تالار فرمانیه گرمدره
از گذشته تا امروز یکی از پر دغدغه ترین کارها برای یک مراسم عقد و عروسی طراحی و زیبا سازی مناسب محیط برای سفره عقد و عروسی میباشد.
ادامه مطلب در صفحه گل آرایی باغ تالار فرمانیه گرمدره
7-کیک باغ تالار فرمانیه گرمدره
دیزاین و انواع کیک باغ تالار فرمانیه گرمدره
 
1- نکته مهم برای آقا داماد در هنگام انتخاب حلقه  
2- درباره عکاسی و فیلم برداری عروسی
3- اشتباهات رایج درمورد گل و گل آرایی
4- دغدغه های شیرین عروس ها
5- حلقه نامزدی برای خانم ها
6- باید و نبایدهای کیک عروسی
دیگر امکانات باغ تالار فرمانیه گرمدره :

1- کیک باغ تالار فرمانیه گرمدره  2- شمع آرایی باغ تالار فرمانیه گرمدره  3- دسر باغ تالار فرمانیه گرمدره و تشریفات آرین  4- سالاد باغ تالار فرمانیه گرمدره  5- فینگرفود تشریفات آرین  6- شام باغ تالار فرمانیه گرمدره  7- گل آرایی و دیزاین داخلی سفره تشریفات آرین  8- سفره عقد تشریفات آرین  9- باغ تالار فرمانیه گرمدره  10- تصاویر منتخب باغ تالار فرمانیه  11- ورودی باغ تالار فرمانیه گرمدره و تشریفات آرین

باغ عروسی فرمانیه دارای درختانی بلند و قدیمی می باشد و در هر حالت روز به صورت سایه می باشد. این باغ دارای تنوع گیاهی خاصی است . در این باغ محوطه پارکینگ به صورت آسفالت می باشد. عمارت باغ با نمای رومی می باشد دارای گنبد مراکشی برای فضای عقد می باشد. این باغ با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه کار در زمینه تشریفات و باغ تالار با گردآوری برترین و مجرب ترین پرسنل و مهمانداران آراسته تلاش نموده تا شبی به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم بزند.
این باغ یکی از قدیمی ترین باغ های منطقه گرمدره می باشد که از محبوبیت خوبی نیز برخوردار است. مساحت باغ حدود 6000 مترمربع می باشد. این باغ دارای درختانی بلند و قدیمی است که درهرحالت روز سایه دارند. عمارت باغ با نمای رومی می باشد. یک گنبد مراکشی برای برگزاری مراسم عقد در محوطه باغ نیز وجود دارد.
باغ تالار فرمانیه واقع در منطقه گرمدره و جاده کرج قرار گرفته  است٫ باغ تالار فرمانیه (تشریفات آرین) در  سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را شروع کرد و در زمینه تالار عروسی و باغ تالار با سابقه خوب  آماده میزبانی میباشد/
باغ تالار فرمانیه گرمدره با بیش از یک دهه فعالیت و با تجربه و خوش نامی در زمینه  تشریفات و امور تالار داری، با همکاری با کارآزموده ترین و مجرب ترین پرسنل با میزبانی و میهمانداران آراسته تلاش خود را میکند تا  شبی به یادماندنی  و خاطره انگیز ترین مراسم را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد٫
اهداف باغ تالار فرمانیه :
مدیریت باغ تالار فرمانیه سعی بر این دارد تا مجلسی  هر چه با شکوه تر و بی نقص تر با بهترین کیفیت  و یک روز فراموش نشدنی و بی نظیر  برای عروس و دامادان عزیز  و میهمانان محترمشان را رقم بزند٫
گالری تصاویر باغ تالار فرمانیه گرمدره
بزودی عکس های این باغ تالار زیبا در سایت قرار گرفته خواهد شد

باغ عروسی فرمانیه
باغ عروسی فرمانیه در منطقه کلاک کرج قرار دارد و یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد. باغ تالار فرمانیه با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند. این باغ اولین باغی است که به برگزاری مراسم عقد اهمیت ویژه ای می دهد و انجام مراسم عقد در فضای باز و باغ چهار فصل صورت می گیرد. باغ عروسی فرمانیه برای مراسم هایی با با تعداد کم مناسب است. پارکینگ باغ در زمین مجاور این تالار قرار گرفته است و این باغ از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است.
سفره خانه باغ تالار فرمانیه یک سفره خانه خاص است. این سفره خانه سنتی بصورت یک اتاق فقط با رنگ سفید دیوار سفید سقف سفید و مبل سفید بنا شده  حتی عکاسی عروسی در این اتاق سفید بسیار دیدنی است. این سفره خانه در انتهای دیگر باغ دقیقا مقابل درب سالن جشن عروسی قرار گرفته و دیوارهای شیشه ای آن روبه باغ عروسی باز می شود.


باغ تالار فرمانیه
منطقه باغ : گرمدره
ظرفیت باغ : 200 نفر
ظرفیت پارکینگ : 150
توضیحات :

باغ فرمانیه با مساحت 3000متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل:
سالن باغ فرمانیه با دیزاین لوکس و سقف بلند به ارتفاع 6 متر به ظرفیت 200نفر
سالن شام باغ فرمانیه دارای دکور شیک و مجزا از سالن اصلی
پارکینگ باغ فرمانیه به ظرفیت 150 ماشین
فضای باز باغ فرمانیه بسیار زیبا با درختانی بلند و چمن طبیعی دارای نورپردازی زیبا و امکان چیدمان برای پذیرائی را دارد
نمای سالن باغ فرمانیه بسیار زیبا و منحصر به فرد است که امکان برش کیک در این قسمت وجود دارد
محل برگزاری سفره عقد باغ فرمانیه برای تابستان آلاچیقی بسیار زیبا با سقف گنبدی و منحصر به فرد و برای پاییز و زمستان سالنی زیبا و شیشه ای با چشم انداز باغ فرمانیه
پیست رقص باغ فرمانیه بسیار مدرن و وسیع بصورت ال ای دی 3بعدی
استیج موزیک باغ فرمانیه در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است
شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ فرمانیه میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv
نورپردازی حرفه ای از دیگران امکانات باغ فرمانیه میباشد
باغ فرمانیه کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .

باغ تالار فرمانیه با بیش از 2 دهه سابقه در محدوده گرمدره در استان البرز واقع شده است. باغ تالار عروسی فرمانیه با وسعت 5 هزار مترمربع شامل باغی زیبا با درختان کهنسال بلند و 2 سالن پذیرایی با نمای رومی و سقف بلند 7 متری به ظرفیت 300 نفر است. این باغ عروسی دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 150 خودرو، سالن عقد مجزا با گنبد مراکشی، سالن شام مجزا و چایخانه سنتی است.


تاریخ درج: 1399/01/31
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت آرین باغ تالار تشریفاتی فرمانیه از مجموع 0 امتیاز