استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

لیست آتلیه های عکاسی مذهبی عروس تهران

لیست آتلیه های عکاسی مذهبی عروس تهران
لیست آتلیه های عکاسی مذهبی عروس تهران : عروس دامادهای محجبه و خانواده های مذهبی همیشه به دنبال آتلیه های عروسی هستند که خدمات عکاسی و فیلم برداری توسط کادر خانم انجام شود . آتلیه راژیس - آتلیه نورا - آتلیه پریزاد - آتلیه قاب ماندگار - آتلیه رایحه - آتلیه روزگار خوش - آتلیه ونو - آتلیه تصویر - آتلیه سپنا در لیست بهترین آتلیه های عروسی مذهبی قرار دارد


















-----------------------------------------
آتلیه مذهبی عروس راژیس
ما در آتلیه مذهبی عروس راژیس، انجام تمام مراحل کار عروسی و تمام کار های مرتبط با بانوان توسط کادر حرفه ای بانو را وظیفه حرفه ای و شرعی خود می دانیم،به آن متعهدیم و برای این کار هزینه اضافه ای از شما دریافت نخواهیم کرد.  تمام مراحل کار توسط کادر بانو انجام خواهد شد.
انجام تمام مراحل کار توسط کادر بانو

انجام تمام مراحل کار عروسی و تمام کار های مرتبط با بانوان توسط کادر حرفه ای بانو رو وظیفه خودمون می دونیم،به اون متعهدیم و برای این کار هزینه اضافه ای از شما دریافت نمی کنیم. پس تمام مراحل کار توسط کادر بانو انجام خواهد شد.
عدم نگهداری آرشیو در آتلیه

فایل اصلی تمام عکس ها و فیلم ها رو به طور کامل و بدون دریافت هزینه اضافه ای به شما تحویل میدیم . در حقیقت آرشیو عکس مشتری رو پیش خودمون نگهداری نمی کنیم فقط حق چاپ عکس برای ما محفوظ خواهد بود که اون هم تعهد اخلاقی شما عزیزان است.
صداقت به عنوان یک اصل مهم

تمام زوایای کار رو صادقانه برای شما شرح میدیم و از به کار بردن اصطلاحات کلی و غیر دقیق در رابطه با کیفیت کار و نوع تجهیزات خودداری خواهیم کرد. داشتن صداقت برای ما یکی از اصول اولیه است و دقیقا از همان تجهیزاتی برای مراسم شما استفاده می کنیم که قبل از مراسم برای شما شرح داده شده.
باغ عمارت های اختصاصی

لوکیشن های (باغ/عمارت) مختلفی در سطح شهر تهران در اختیار داریم که شما با توجه به بودجه و سلیقه خودتون هر کدوم رو که خواستید می تونید انتخاب کنید

-----------------------------------------
آتلیه مذهبی نورا
در آتلیه مذهبی عروس نورا تمامی کارهای عکاسی،فیلمبرداری،تدوین فیلم،طراحی آلبوم،روتوش عکس، تصویربردار کرین و حتی چاپ عکسها  توسط خانم های متخصص ،حرفه ای  و خلاق در این زمینه انجام می پذیرد و حتی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم ها در مکان  آتلیه توسط کارشناس و پرسنل ثابت  آتلیه حل می شود و نیازی به بیرون بردن سیستم ها از آتلیه نیست.
عمارت و باغ خصوصی:
با در نظر گرفتن شهر تهران که اکثر باغ های خصوصی از ساختمان های مجاور مشرف هستند و باعث نارضایتی عروس و خانم های محجبه میشد ما به این مشکل رسیدگی کرده ایم و آتلیه نورا به این دغدغه مشتریان مذهبی توجه دارد و عمارت و باغ های خصوصی که شامل این مشکلات نباشد را برای شما عزیزان فراهم کرده است.
ظاهر گروه عکاس و فیلمبردار:
یکی از دغدغه های خانواده های مذهبی تیپ و ظاهر گروه عکاس و فیلمبردار است که معمولآ با تیپ هنریشان در بحث حجاب کمی ضعیف هستند،ما در آتلیه نورا به این دغدغه خانواده های مذهبی هم توجه بسیاری داریم که پوشش تمام گروه در شأن مجلس شما هموطنان عزیز باشد.
آرشیو عکس عروس های محجبه چه می شود؟
اتحادیه عکاسان این حق را به آتلیه عکاسی میدهد که عکس را در آرشیو آتلیه محفوظ بدارد، طبق  قوانین اتحادیه فایل عکس برای عکاس است و مشتری برای دریاف آن هزینه ای  باید پرداخت کند، ولی این مسئله به هر دلیلی برای خانواده های مذهبی نگران کننده می باشد. آتلیه مذهبی نورا با در نظر گرفتن تجربه  مراسم های متعدد خانواده های مذهبی و عروس های محجبه، برای این مشکل تدبیری اندیشیده است. آتلیه نورا پس از تحویل کامل کار به عروس و داماد برای آسوده کردن مشتریان مذهبی کلیه عکس های مراسم آنها را در فلش دیسکی که حاوی رمز است به مشتریان میدهد و رمز آن نزد آتلیه محفوظ است و کلیه آرشیو شما از آرشیو عکس آتلیه پاک خواهد شد. به این ترتیب هر زمانی که نیاز به چاپ مجدد عکس ها داشته باشید با مراجعه به آتلیه نورا و در دست داشتن فلش دیسک خود عکس مورد نظر خود را چاپ می کنید.
-----------------------------------------
آتلیه مذهبی پریزاد
بسیاری از خانواده های مذهبی و زوج های هم عقیده ما به مسائل شرعی و اجرای دستورات دین حساس هستند و بدلیل مزایای متعدد آتلیه مذهبی تمایل دارند برای ثبت خاطرات خود، عکاسی و فیلمبرداری از مجالس خود را به آتلیه مذهبی بسپارند. آتلیه مذهبی پریزاد یکی از اولین آتلیه های مذهبی در تهران می باشد که با سرلوحه قراردادن شئونات اسلامی در تمامی مراحل از فیلم برداری و عکس برداری تا ادیت فیلم و روتوش و چاپ از کادر خانم با تجربه استفاده کرده و در حفظ حریم شخصی خانواده های مذهبی ایرانی تمام تلاش خود را بکار می گیرد .

در کشورهای اسلامی مانند ایران، همه خانواده ها و افراد به اصول مذهبی پایبند هستند و به مسائل شرعی اهمیت زیادی می دهند. این عزیزان برای مراسم هایی مانند عروسی و جشن های خصوصی یا گرفتن عکس ترجیح می دهند به آتلیه مذهبی بروند. به این دلیل که با شرایطی که در آتلیه مذهبی فراهم شده است این بزرگواران احساس آرامش ، امنیت و راحتی بیشتری میکنند . از ویژگی بارز یک آتلیه مذهبی میتوان به پرسنل خانم آتلیه در تمام مراحل کار از جمله عکاسی و فیلمبرداری ، روتوش و تدوین و همینطور چاپ نام برد ، همچنین هنگام جشن یا مراسم های دیگر که ممکن است میهمانان لباس های راحت و باز پوشیده باشند میتوانند با اطمینان خاطر در جلوی دوربین ظاهر شده و بدون دغدغه به ثبت خاطرات خود بپردازند . در حال حاضر با توجه به محدود بودن حضور آتلیه مذهبی در سراسر کشور آتلیه مذهبی پریزاد آماده خدمت رسانی به عروس و داماد های عزیز در سراسر ایران می باشد پس اگر شما هم از اون دسته افرادی هستید که می خواهید با خیال راحت عکسبرداری و فیلم برداری مراسمات خودتون رو انجام بدین میتونید برای رزور وقت با ما تماس بگیرید.

در استودیو مذهبی پریزاد تمامی فعالیت های عکاسی و فیلمبرداری و… همگی توسط پرسنل خانم انجام می شود. تمامی پرسنل خانم در کار خود حرفه ای هستند و به هیچ عنوان نباید نگران این باشید که کار خانم ها مثل آقایان نیست. در آتلیه پریزاد اگر مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری برای سیستم ها پیش بیاید، رفع خرابی در داخل خود آتلیه انجام شده و به خاطر امنیت بیشتر این سیستم ها از آتلیه خارج نمی شود. بنابراین می بینید که شما به راحتی می توانید به آتلیه مذهبی پریزاد اعتماد کنید و کار خود را به ما بسپارید.

اگر برای مراسم عروسی یا نامزدی خود به آتلیه های مذهبی مراجعه کرده اید، حتما این سوال را پرسیده اید که باغی که برای عکس و فیلم به آنجا می روید به صورت عمومی است یا خصوصی؟ در بسیاری از آتلیه ها باغ ها عمومی هستند و همزمان با شما عروس و دامادهای دیگری به باغ می آیند تا کار عکس و فیلم خود را انجام دهند. که همانطور که دین مبین اسلام احکام و حدود شرعی را به وضوح اعلام نموده است این امر با دستورات دین و باورهای دینی ما در تضاد بوده و همچنین قبول این مسئله برای خانواده های مذهبی غیرممکن است و ترجیح می دهند از باغ و عمارت خصوصی برای اینکار استفاده نمایند. آتلیه مذهبی پریزاد از زیباترین باغ و عمارت خصوصی برای اینکار استفاده می کند تا عروس و داماد های عزیز با خیال راحت بتوانند مراسم عکس برداری و فیلم برداری خود را اجرا کنند و خاطره ای خوش از این مراسم به همراه داشته باشند.

از نظر قانونی عکاسان حق ندارند عکس خصوصی دیگران را به کسی نشان دهند و این کار منع قانونی دارد. بیشتر خانواده هایی که مذهبی هستند از عکاسان و آتلیه ها درخواست می کنند که تمام عکس ها را به آنها تحویل دهند و هیچ گونه عکسی را در سیستم خود نگه ندارند. این مسئله برای برخی از آتلیه ها باعث ضرر و زیان می شود زیرا با این کار دیگر امکان چاپ مجدد عکس را ندارند و نمی توانند از این طریق کسب درآمد کنند. در آتلیه مذهبی پریزاد با توجه به احترام به نگرانی به حق عروس و داماد های عزیز کل فایل های خام را در قبال دریافت مبلغ ناچیز به عزیزان تحویل و آرشیو را از روی سیستم استودیو پاک می نمایند و فقط در صورت اعلام رضایت مشتری فایل ها جهت چاپ مجدد بر روی سیستم باقی خواهند ماند .

حتما تا بحال گذرتان به یک آتلیه افتاده است و دیده اید که بسیاری از این آتلیه ها برای نشان دادن نمونه کار و مدل های عکس و فیلم، از عکس و فیلم مشتریان خود استفاده نموده و بدون اینکه خود مشتریان راضی باشند و از آنها اجازه گرفته شده باشد ، عکس و فیلم آنها را جهت نمونه کار به مشتریان ارائه کرده و حتی بعضا” در فضای مجازی منتشر می نمایند که این مسئله برای خانواده های مذهبی قابل قبول نیست . اما آتلیه مذهبی پریزاد به حریم شخصی مشتریان خود احترام گذاشته وصرفا با اعلام رضایت عروس و داماد از عکس و فیلم به عنوان نمونه استفاده کرده و ضمن اینکه عکس و فیلم ها فقط برای خانم ها نمایش داده میشود ، در صورتی که مخالف این امر نیز باشند ، هیچ گونه عکس و فیلمی را به مشتریان نشان نمی دهند که این کار باعث راحت شدن خیال مشتریان آتلیه ما می شود.

نکته بسیار مهمی که برای بسیاری از خانواده های مذهبی اهمیت دارد، تیپ و ظاهر فیلمبردار و عکاس است که دوست دارند ظاهری باحجاب و طبق شئونات اسلامی داشته باشند. بیشتر آتلیه ها این موضوع را رعایت نمی کنند و با تیپ هایی هنری و باز به مجالس می روند. پرسنل آتلیه مذهبی پریزاد همگی حجاب اسلامی را کامل رعایت می کنند و برای این مسئله دیگر خانواده های مذهبی هیچ نگرانی ندارند.

برای شما هم حتما پیش آمده است که عکسی را با پوزیشن خاص انداخته اید و حالت عکس بگونه ای بوده که نمی توانستید آن را به کسی نشان دهید. همانگونه که می دانید امروزه در مراسم های عروسی تعدادی از عکس ها به عنوان فرمالیته قبل از عروسی آماده می شود که در تالار و محل برگزاری عروسی نشان داده شود. همچنین در بسیاری از موارد ، قبل از مراسم کلیپی از عروس و داماد تهیه می شود که زمان برگزاری مراسم در سالن برای همه مهمان ها اجرا می شود. برخی از آتلیه ها از پوزیشن هایی برای فیلمبردار و عکسبرداری استفاده می کنند که پخش آنها در جلوی دیگران امری مغایر با شئونات اسلامی است و این برای خانواده های مذهبی بسیار سخت تر است. اما درآتلیه مذهبی پریزاد پوزیشن در عکس و فیلم ها بگونه ای انتخاب می شود که قابلیت پخش شدن جلوی مهمان ها را دارد و شما نگران چیزی نیستید. حتی می توانید این عکس ها را به راحتی بر روی دیوار منزلتان نصب کنید.
-----------------------------------
آتلیه مذهبی قاب ماندگار

استودیو عروس قاب ماندگار دارای تیم حرفه‌ای و متعهد است. ما دانش‌آموخته رشته‌های مختلف هنری از دانشگاه‌های معتبر تهران هستیم. مذهبی هستیم و برایمان دغدغه‌های خانواده‌های مذهبی مهم است. آرمان و هدف طراحی مدل ایرانی و اسلامی در هنر عکاسی عروس است. بخشی از درآمد ما صرف مطالعات و پژوهش‌های هنری در این قسمت می‌شود که انشالله شاهد روزی باشیم که در این عرصه صاحب سبکی ایرانی و اسلامی باشیم.


عکاسی در آتلیه و عمارت

ماندگارترین و محبوب‌ترین ابزار برای نگه داشتن زمان در جشن عروسی عکسه. عکس ثبت یک لحظه زیباست که می‌توان با دیدن اون همه خاطرات شیرین رو تداعی کنیم. تقریبا اکثر مردم دنیا احساس لذت بیشتری با عکس دارند. بنابراین این روز قشنگ رو ترجیح میدیم با عکس ثبت کنیم. تازه عکس عروس و داماد چون حرفه‌ای گرفته میشه و نورپردازی و سایر قواعد حرفه‌ای رو داره از ارزش هنری بیشتری برخورداره.
عکاسی از عروس و داماد در باغ

وای شاید باورتون نشه که عکسای باغ چقدر زیبا می‌شن. به نظر من هر چقدر به سمت واقعی‌تر بودن و بدون ژست و طبیعی‌تر بودن می‌ریم، کارها زیباتر و هنری تر میشه. عکاسی در باغ هم یکی دیگه از خدمات قاب ماندگار به زوج‌های جوون. ما از باغ‌های خصوصی استفاده می‌کنیم و حریم محرم و نامحرم برامون معنی داره. در محیط باغ به غیر از عروس و داماد و تیم تصویربرداری و عکسی که خانم هستن، فرد دیگه‌ای حضور نداره و با خیال راحت به عکاسی از شادترین و ماندگارترین روز زندگیتون می‌پردازیم.
فیلمبرداری مراسم جشن عروسی

یکی دیگر از خدمات ما فیلمبرداری از باغ و سالن مراسم است. فیلمبرداری همگی با دوربین‌های حرفه‌ای SLR صورت می‌گیرد. دوربین‌های ما همگی مارک نیکن مارک تری می‌باشد که تصویر برداری آنها با کیفیت Full HD است. در این بخش تصویری که از شما گرفته می‌شود با سیستم صدابرداری خود دوربین می‌باشد که صدای محیط را ضبط می‌کند. در برخی موارد نیز چون توی تدوین صدا حذف می‌شود و صدای موسیقی و آهنگ جایگذین آن می‌شود تصاویر بدون صدا ضبط می‌شود.
تصویربرداری با کرین در باغ و سالن عروسی

کرین (camera crane) یک از تجهیزات فیلمبرداری است که شامل یک بازوی بلند است که روی ستون وسط آن سکوی چرخدار وصل می‌باشد و به دوربین اجازه می‌دهد در سر دیگر بازو و روی بلندی قرار بگیرد و از زمین به ارتفاع حداقل ۲ متری برسد. کرین  وسیله‌ای‌ است شبیه الاکلنگ با این تفاوت  که یک طرف آن بزرگ و طرف دیگر آن کوچک است که دوربین در انتهای طرف بازوی بزرگ آن قرار می‌گیرد. تصویربرداری با این وسیله جذابیت‌های تصویری خوبی را خلق می‌کند. فیلمبرداری با کرین در فضای باز باغ و هم در سالن مراسم قابل استفاده است. بستگی به سلیقه مشتری دارد که از کدامیک و یا هر دو استفاده کند.
آتلیه عروس مذهبی قاب ماندگار
تصویربرداری هوایی (هلی‌شات) عروس و داماد

تصویربرداری هوایی یا هلی شات یکی از جذاب‌ترین نوع تصویربرداری است که لذت فیلم دیدن را به شدت افزایش داده است. هلی‌شات را با دستگاه پرنده یا همون پهبادی که قابلیت حمل دوربین فیلمبرداری داره تهیه می‌شود. هلی شات هم یکی از خدماتی است که آتلیه عروس قاب ماندگار به همه عروس و داماد عزیز ارائه می‌دهد. تصویربرداری هوایی توسط فیلمبردار خانم انجام میشه. قراردادن این بخش از فیلمبرداری در تدوین فیلم عروسی شما بسیار جذاب است و لذت دیدن فیلم عروسی رو افزایش می‌دهد.
صدابرداری حرفه‌ای از باغ و مراسم عروسی

صدابرداری حرفه‌ای توسط تجهیزات صدابردای انجام می‌شود. معمولا بیشتر مشتریان ما علاقه‌ای به صدابرداری حرفه‌ای و پرداخت هزینه‌ای بابت این بخش ندارند. اگر شما علاقمند هستید که صدای محیط را با کیفیت بیشتر دریافت کنید می‌تونید بابت این موضوع هزینه کنید. به دلیل آنکه فیلم‌های عروسی معمولا در قالب کلیپ‌های مختلف تدوین و میکس می‌شوند خیلی نیازی به صدابرداری حرفه‌ای وجود ندارد و همان صدایی که توسط دوربین‌های فیلمبرداری ضبط می‌شود کافی است. به هر حال این خدمت نیز از طرف آتلیه قاب ماندگار قابل ارائه است.
تدوین فیلم عروس

بعد از تصویربرداری از باغ و آتلیه فابل خام آماده تدوین و میکس می‌شود. گروه تدوین قاب ماندگار که از خانم‌های حرفه‌ای در این حوزه تشکیل شده و فیلم‌های شما رو با توجه به یک روال تدوین می‌کنند. موسیقی و نریشن‌های مناسب با کلیپ‌ها انتخاب می‌شود تا بر روی تصاویر شما همراه بشوند. ما  کلیپ‌های شما را به صورت جداگانه تدوین و آماده می‌کنیم.
چاپ عکس و آلبوم عروس

بعد از عکاسی از باغ و آتلیه و سالن شما فایل‌های آماده طراحی و تولید می‌شوند. عکس‌ها روتوش می‌شوند. آلبوم هم با توجه به عکس‌ها و سلیقه شما طراحی میشه. بعد از طراحی و تایید نهای شما آماده چاپ می‌شوند. چاپ عکس و صحافی آلبوم همگی در چاپخانه‌های حرفه‌ای با دستگاه‌های مجهز صورت می‌گیرد. این مرحله آخرین مرحله کار است و پس آن عکس آلبوم آماده تحویل به شما مشتریان عزیز می شود.
آتلیه عروس
فیلمبرداری ۳۶۰ درجه – واقعیت مجازی (VR) جشن عروسی

با استفاده از تکنولوژی جدید واقعیت مجازی و عینک‌­های مخصوص آن، شما قادر خواهید بود جشن عروسیتون را دوباره بیآفرینید. اگر چه فیلمبرداری­‌های مرسوم همیشگی به زیبایی جشن شما را ضبط می­‌کنند اما این محدودیت را دارند که در هر لحظه تنها یک زاویه دید را تصویربرداری می­‌کنند و شما از آنچه در پشت سر شما اتفاق افتاده تصویری ندارید. با فیلمبرداری سه­ بعدی و واقعیت مجازی در هر لحظه تمامی فضای ۳۶۰ درجه پیرامون سالن جشن عروسی شما را ضبط می‌شود و هیچ لحظه‌­ای از نگاه شما پوشیده نمی‌­ماند. این فیلم‌­ها را می‌توانید بارها و بارها از زاویه دلخواه خود با اعضای خانواده تماشا کنید و جشن زیبای خود را در سال­‌های آتی با فرزندان و حتی با نوه‌های خود به اشتراک بگذارید.
طراحی و تولید مستند خانه پدری (ویژه قاب ماندگار)

مستند “خانه پدری” نام یک کلیپ نسبتا طولانی است که ایده آن از گروه خلاقیت و ایده‌پردازی قاب ماندگار است. این کلیپ مستند که از تصویربرداری و فیلمبرداری از منزل پدری عروس و داماد متشکل شده با روایتی بسیار زیبا به گذشته  تلخ و شیرین عروس و داماد می‌پردازد. با پرداختی زیبا روایتی جذاب از روحیات، خلقیات و ویژگی‌های خوب و بد طرفین طراحی و تدوین می‌شود. پدر و مادر و دوستان شما می‌توانند بهترین رویان این مستند باشند. شما هر وقت خواستید یادی از گذشته و خاطره شیرین ازدواج بکنید بتوانید با دیدن این کلیپ مستند آن را مرور کنید.



------------------------------
آتلیه مذهبی رایحه

در استودیو رایحه تمام کارهای عکاسی و فیلمبرداری عروسی توسط بانوان محجبه ی متخصص خوش ذوق و با پوششی مناسب انجام می پذیرد.
بر پایه اصول اخلاقی و احترام به حریم شخصی شما تمامی عکس و فیلم ها تحویل عروس و داماد میگردد و هیچ فایلی در آرشیو آتلیه باقی نمی ماند. ما با اطمینان کامل به برتری کارمان و جذب رضایت شما اعتقاد داریم برای همیشه اولین انتخاب شما خواهیم بود و هر هنگام که قصد چاپ مجدد عکستان را داشتید به ما مراجعه میکنید
استودیو رایحه با باغ ها توافق های خاصی صورت داده و شرایط مناسبی را برای عروس های محجبه فراهم ساخته است تا با آرامش و خیالی آسوده به بهترین روز زندگی مشترک خود برسند. مراجعه خواهید کرد.
استودیو رایحه؛ به پشتوانه چهارسال فعالیت با افتخار در خدمت خانواده های مذهبی ، در زمینه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی و اجرای موفق بیش از 500 مراسم. خدمات مشاوره تخصصی و پیشنهادهای متنوعی متناسب با برنامه روز مراسم شما ارائه می دهد.
برنامه زمانبندی، اجرای دقیق و ایجاد محیطی آرامش بخش جهت کاهش استرس عروس و داماد در روز مراسم جزء تخصص استودیو رایحه می باشد. به همین جهت برنامه زمانبندی ۵ روز قبل از تاریخ مراسم با توضیحات کامل توسط مدیریت استودیو رایحه در اختیار عروس و داماد قرار می گیرد.

لابراتوار اختصاصی

فرآیند طراحی ، رتوش و مهم تر از همه چاپ آلبوم در بین خانواده های مذهبی همیشه فرآیندی مبهم و استرس زا بوده مخصوصا با توجه به شایعاتی که بین خانواده ها میچرخه از بابت اینکه : خانم نمیتونه چاپ کنه! نمیتونه صحافی کنه! اما ما اومدیم تا ثابت کنیم همه چیز شدنیه

    طراح ، چاپ کار و صحاف خانم ! همه این ها رویا نیست بلکه حقیقته!!
    همه کار های چاپی شما توسط خودمون و در محیط اختصاصی چاپ استودیو رایحه انجام میشه
    برخلاف همه استودیو ها به هیچ وجه برای چاپ و صحافی از استودیو خارج نمیشه ، خودمون چاپ میکنیم ، خودمون صحافی میکنیم .

تجهیزات

افتخار ما استفاده از به روز ترین و!!! سرحال ترین تجهیزات هست سرحال ینی چی؟ ینی دوربین های ما از دوربین های اجاره ای نیس که هر روز دست یه استودیو و یه تیم باشه ، درب و داغون با هزار عیب و ایراد پیدا و پنهان بیاد سر برنامه و خدااااای نکرده تو برنامه تون خللی پیش بیاد

    تمااامی تجهیزات مورد استفاده در برنامه های ما خریداری شده و متعلق به خود استودیوس
    کافیه روز برنامه تون یه نگاهی به تجهیزات بندازید
    به روز ترین تجهیزات در اختیار شماست...
    کرین ، هلی شات ، بهترین لنز ها و....

مدیر برنامه

روز مراسم شما یک روز پر از کارها و هماهنگی های مختلفه قطعا شما بار اولتونه عروس داماد میشید و احتیاج ب همراهی اگاه ،باتجربه و دلسوز دارید که در تمامی مراحل برنامه کنارتون باشه و هماهنگی های لازم اعم از باغ ، اتلیه ، استراحت ، ناهار ، ورود به تالار و.... رو انجام بده

    شما یه مدیر برنامه دارید که همه جوره کنارتونه تا کوچکترین استرس و ناهماهنگی ای روز زیبای شما رو خراب نکنه
    فقط کافیه لباس عروس دامادی تون رو بپوشید، بیاید و کنار هم لذت ببریم
------------------------------
آتلیه مذهبی روزگار خوش

آتلیه مذهبی عروس

ما در آتلیه مذهبی روزگارخوش، انجام تمام مراحل کار را با در نظر گرفتن تجربه مراسم های متعدد خانواده های مذهبی، تمامی نکاتی که برای آنها مهم است را در محیطی امن در نظر گرفته ایم و آن را وظیفه حرفه ای و شرعی خود می دانیم و به آن متعهدیم . تمام کار های مرتبط با بانوان توسط کادر حرفه ای بانو انجام می گیرد.
فیلمبرداری آتلیه روزگار خوش

در آتلیه مذهبی روزگارخوش، تمام کارهای عکاسی و فیلمبرداری عروسی توسط بانوان محجبه و مقید انجام می پذیرد. عروس خانم های محجبه و با ایمان با خیالی آسوده می توانند فیلمبرداری و عکاسی خود را به آتلیه روزگارخوش بسپارند، و در پایان کار بهترین و باکیفیت ترین عکس ها و فیلم ها را از شب رویایی زندگی خود تحویل بگیرند.
کادر خانم

همه ی همکاران دپارتمان مذهبی آتلیه روزگارخوش خانمهای متخصص خوش ذوق و با پوششی مناسب هستند که از شروع مراسم شما تا پایان تحویل کار بر مبنای ارزشهایی که تک تکمان بدان مقیدیم به خوبی، رضایت خانواده محترم شما را جلب می نمایند.
کمک فیلمبردار خانم

به دلیل اینکه در فیلمبرداری امکان اصلاح لباس عروس و داماد بعد از فیلمبرداری نمی باشد، باید در زمان تصویربرداری یکی از افراد گروه تصویر برداری آتلیه روزگارخوش فقط به مرتب بودن لباس های عروس و داماد مشغول باشد، تا فیلم بردار به جزئیات لوکیشن و کادر و تنظیمات نور دوربین توجه داشته باشد که نتایجی قابل طراحی برای تدوینگر آتلیه ثبت گردد.
شرایط باغ های خصوصی

در طول مراسم، باغ به صورت کامل و اختصاصی در اختیار آتلیه روزگارخوش و عروس و داماد گرامی ما می باشد. تمامی باغ های خصوصی مختص این قبیل عکاسی ها از ساختمان های اطراف مشرف نیستند و تمامی نکات قابل اهمیت لحاظ شده است.
پوزیشن های خاص

کادر خلاق و هنرمند روزگار خوش متناسب با ارزشهایی که بدان پایبند است و عرف خانواده ی شما به پوزیشن هایی اختصاصی و باب روز اندیشیده است تا ضمن ثبت خاطره ی خوش شروع زندگی مشترکتان به راحتی در جمع فامیل معتقد و مقید شما قابل نمایش باشد. ما معتقدیم عکس جذابی که خاطره ی روز عروسی شما را ثبت می نماید زیبایی اش را مدیون حرفه ای بودن و هوشمندی عکاس است و پوشش شما مانعی برای داشتن عکسهای خوب که بتوانید به راحتی روی دیوار و در فضای عمومی خانه تان نصب کنید نیست.
مشاهده نمونه کار مذهبی

با توجه حفظ ارزشها و حریم خصوصی دوستانی که عکس هایشان در دست ما امانت هستند، دیدن نمونه کارهای بیشتر پکیج ویژه عروس های محجبه و خانواده های مذهبی تنها در صورت مراجعه حضوری و تنها به عروس خانم امکان پذیر خواهد بود.
همکاری عکاس و کمک عکاس

عکاس آتلیه روزگارخوش در زمان عکاسی به پوزیشن های سر و صورت عروس و داماد، نگاه های آنان، کادر بندی و نورپردازی عکس تمرکز دارد. با همکاری این دو نفرعکاس و کمک عکاس آتلیه روزگارخوش عکسی زیبا را به رخ تماشاچیان خواهد کشید.
لوکیشن های اختصاصی

آتلیه روزگارخوش همه روزه در تلاش است که لوکیشن های خاصی را فراهم بیاورد که بدون اشراف از اطراف به شکل کاملأ اختصاصی جوابگوی نیاز عروس های محجبه باشد. در لوکیشن های ما شما با آسودگی و در آرامش کامل میتوانید به عکاسی و فیلمبرداری به صورت فرمالیته و یا اسپرت، مدلینگ، فتومد و کلاسیک بپردازد و از سبک نو و خلاقانه هنرمندان روزگار خوش لذت ببرید.
طبیعی ترین نتیجه ی قابل ارائه

در آتلیه روزگارخوش تلاش بر این است که تمامی جزئیات چک شود و عکس و فیلم در زمان ثبت بدون هیچ گونه ایراد ذخیره گردند. در نتیجه در نرم افزار های طراحی نیاز به اصلاحات اساسی عکس نخواهد بود و عکس از حالت طبیعی خارج نمی شود. نهایت استفاده از زمان و امکانات بعمل می آید تا حق مشتریان ما برای انتخاب عکس و قسمت هایی از فیلم، بیشتر و رضایتمندانه تر باشد
تحویل تمامی موارد ثبتی بروی هارد

در ابتدای شروع به خدمت رسانی از طرف تیم آتلیه روزگارخوش از عروس و داماد درخواست هارد می شود (یا هزینه خرید هارد) و تمامی عکس ها و فیلم ها از ابتدا بروی همان هارد اختصاصی خودتان قرار داده می شوند و تمامی کارهای فتوشاپ و طراحی آلبوم و یا تدوین فیلم ها بروی همان هارد انجام می شود.
بروز خرابی در سیستم

در صورت بروزخرابی در سیستم برای ایجاد حس اطمینان بیشتر در مشتریان عزیز آتلیه رفع خرابی سیستم توسط افراد و تیم متخصص داخل آتلیه انجام می شود.
وظایف کمک عکاس خانم

با توجه به زمانبدی خاص باغ های خصوصی حضور کمک عکاس خانوم در مراسم های مذهبی ضروری است. توجه او باید معطوف به آراسته بودن لباس، موها و سرویس طلای عروس باشد و برای آقای داماد، باید به مرتب بودن کروات، پاپیون، کت و شلوار و کفش باشد. در زمان عکاسی به این جزئیات دقت می شود تا عکس به بهترین نحو ممکن ثبت گردد.
باغ خصوصی برای عروس های محجبه

آتلیه روزگارخوش با توجه به خواسته های عروس و داماد مبنی بر عکاسی و فیلمبرداری در باغ های خصوصی صورت گیرد، با باغ ها توافق های خاصی صورت داده و شرایط مناسبی را برای عروس های محجبه فراهم ساخته است تا با آرامش و خیالی آسوده به بهترین روز زندگی مشترک خود برسند.
سناریو های اختصاصی فیلمبرداری

آتلیه روزگارخوش برای تمامی لحظه هایی که عروس و داماد در باغ خصوصی لحظاتی عاشقانه را سپری می کنند، برنامه ای از در نظر گرفته که در زمان عقد قرارداد کاملأ مشخص می شود و توسط فیلمبردار اجرا می گردد. این سناریو ها کاملأ اختصاصی بوده، و بر اساس سلیقه شما انتخاب می شوند.
حق چاپ

بر پایه اصول اخلاقی و احترام به حریم شخصی شما تمامی عکس و فیلم ها تحویل عروس و داماد میگردد و هیچ فایلی در آرشیو آتلیه باقی نمی ماند. ما با اطمینان کامل به برتری کارمان و جذب رضایت شما اعتقاد داریم برای همیشه اولین انتخاب شما خواهیم بود و هر هنگام که قصد چاپ مجدد عکستان را داشتید به ما مراجعه خواهید کرد.
شرایط ویژه ذخیره ی عکس ها

در میان مشتریان ما عروس و داماد های مقیدی هستند که حساسیت بیشتری نسبت به محفوظ ماندن عکس ها دارند. یعنی تمایلی به ذخیره ی عکس در دوربین فیلمبرداری ندارند.در نتیجه در آتلیه ما می توانند برای عکس های خود حافظه ای تهیه فرمایند و در آخر تمامی عکس های خود را خریداری کنند.
------------------------------
آتلیه مذهبی ونو

شاید دغدغه خیلی از خانواده های مذهبی عکس و فیلمبرداری از مراسم عروسیشان باشد.
آتلیه ونو آتلیه با کادر خانوم متخصص و حرفه ای همه مواردی که برای خوانواده های محترم مذهبی مهم میباشد را با توجه به تجربه های زیاد خود در این زمینه ارائه میدهد.
ممکن است بعضی از عروس خانم ها برای مراسم خود برای عکاسی موذب بوده و تمایل به همکاری با بانوان را داشته باشند.
آتلیه ونو بهترین انتخاب برای کسانی است که علاقه دارند آتلیه با کادر خانوم عکاسی و فیلمبرداری مراسمشان را بر عهده گیرد.
در آتلیه ونو که آتلیه با کادر خانوم میباشد تمام کارها از قبیل فیلمبرداری ،عکاسی، ادیت عکس، طراحی، مونتاژ،چاپ و… توسط بانوان متخصص انجام میشود.
باغ وعمارت های خصوصی
در اختیار داشتن بهترین و زیباترین آتلیه ها برای خوانواده های مذهبی که برای عکاسی در باغ با خیال آسوده تنها عروس و داماد و تیم عکاسی خانم حضور دارند از نکات مهم آتلیه با کادر خانوم هست که آتلیه ونو برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

------------------------------
آتلیه مذهبی استودیو تصویر

ایران کشوری مذهبی است و افراد بسیاری می خواهند که عروسی آنها با در نظر گرفتن عقاید مذهبی انجام شود. به همین واسطه این افراد به دنبال آتلیه عروس مذهبی هستند تا تا منافاتی با عقاید آن ها نداشته باشد. آتلیه عروس مذهبی می بایست دارای چندین ویژگی خاص باشد که در این مطلب به ریز این ویژگی ها خواهیم پرداخت و شما را با آتلیه عروس مذهبی خوب آشنا خواهیم کرد.
ویژگی های آتلیه عروس مذهبی

جدای از همه ویژگی های آتلیه عروس مذهبی، موضوع کادر خانم با تجربه و حرفه ای بیشترین اهمیت را در آتلیه عروس مذهبی دارد. اهمیت عکس و فیلم عروسی را همه می دانند زیرا عروسی دیگر تکرار نمی شود و می بایست این لحظات خوب و زیبا به خوبی ضبط و ثبت کرد. از دیگر ویژگی های آتلیه عروس مذهبی به تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری، لوکیشن های خصوصی و مذهبی، نیروی خوش رو و کاربلد می توان اشاره کرد.
کادر خانم حرفه ای آتلیه عروس مذهبی

شاید مهم ترین نکته در آتلیه عروس مذهبی وجود تیم حرفه ای خانم جهت عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد باشد. در آتلیه عروس مذهبی می بایست تیم به صورت کلی از کادر خانم برای تصویربرداری باشد. یعنی عکاس، فیلمبردار و هلی شات کار باید خانم باشد، به علاوه آن که طراح عکس و فیلم آن آتلیه نیز می بایست خانم باشد تا عقاید مذهبی در نظر گرفته شود.
آتلیه عروس مذهبی مجاز

متاستفانه امروزه آتلیه های غیر مجاز بسیاری در حال فعالیت هستند. یعنی این آتلیه ها دارای مجوز کسب و فعالیت نیستند و در صورت انتخاب این آتلیه ها ممکن است دردسر بزرگی برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مشکلات بزرگ این آتلیه ها این است که از لحاظ قانونی نمی تواند برای شما ضمانتی برای امنیت عکس ها و فیلم های شما داشته باشد زیرا اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران در این مورد بارها اطلاعیه بیان کرده است.
لوکیشن های خصوصی کلیپ فرمالیته آتلیه عروس مذهبی

یکی از مواردی که عروس و داماد ها به دنبال آن هستند، لوکیشن های خصوصی و امن برای عکاسی و فیلمبرداری  و تهیه کلیپ فرمالیته می باشد. فرمالیته نوعی سبک از کلیپ های عروس و داماد است که معمولا در طبیعت های زیبا و بکر تصویربرذاری می شود. آتلیه عروس مذهبی می بایست لوکیشن های امن و اختصاصی جهت تصویربرداری کلیپ فرمالیته را بشناسد تا بتواند توقع عروس و داماد را برآورده کند.
لوکیشن های خصوصی کلیپ فرمالیته آتلیه عروس مذهبی
باغ و عمارت خصوصی آتلیه عروس مذهبی

روز عروسی برای عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد، می بایست به باغ و عمارت های عکاسی رفته تا عکاسی و فیلمبرداری در آنجا انجام شود. اکثر باغ و عمارت ها عمومی هستند اما بعضی از آنها نیز خصوصی فعالیت می کنند. آتلیه  عروس مذهبی می بایست باغ و عمارت های خصوصی را با توجه به بودجه عروس و داماد بشناسد تا بتواند در این موضوع مشاور خوبی باشد. در ضمن انتخاب باغ و عمارت بر عهده عروس و داماد می باشد.
تجهیزات آتلیه عروس مذهبی

بسیاری از افراد در هنگام انتخاب آتلیه عروس به تجهیزات آن توجه نمی کنند و تصور می کنند که شاید خیلی موضوع مهمی نباشد. این مورد اشتباه بسیاری از عروس و داماد هاست که از آتلیه عروس در مورد تجهیزات آن سوال نمی کنند که باعث نارضایتی عروس و داماد از انتخاب آتلیه عروس می شود. دوربین خوب حرفه ای از مهم ترین تجهیزات آتلیه عروس می باشد که در کنار آن استفاده از لرزش گیر یا استابلایزر و تجهیزات نورپردازی برای عکاسی از تجهیزاتی است که حداقل نیاز برای آتلیه عروس است.
آتلیه تصویر

آتلیه تصویر با تجربه بیش از یک دهه عکاسی و فیلمبرداری عروس و داماد و با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات آتلیه عروس آماده ثبت خاطرات زیبای شما در شب عروسی شما خواهد بود. همچنین این آتلیه دارای کادر متخصص خانم و لوکیشن های اختصاصی جهت کلیپ فرمالیته و عروسی می باشد و آماده میزبانی از زوج های مذهبی است.
------------------------------
آتلیه مذهبی با کادر خانم سپینا

مدیریت این آتلیه با خانم حبیبی هست. خانم حبیبی خوش اخلاق و مهربان و در کار جدی هست. اگه نمونه کاراشونو ببینید، به نسبت قیمت مناسبی که براشون در نظر گرفتن، واقعا متعجب میشین.

کادر آتلیه سپنتا همگی خانم هستند و این برای بعضی از عروسها نکته خیلی مهمی محسوب میشه.

در مورد امکانات فنی و تجهیزاتشون گفتن که برای تصویربرداری روز مراسم، از تجهیزات سینمایی با کیفیت 4k ، 2k و Full HD و Rc Helicam استفاده می کنن.

از خانم حبیبی در مورد احترام به نظر مشتری پرسیدم که جوابش این بود : برای ما اعمال سلیقه مشتری خیلی اهمیت داره ولی مواقعی پیش میاد که مشتری نمی دونه دقیقا چی می خواد و اینجا کار یک کارشناس هست که باید ته ذهن مشتری رو بخونه و پیشنهاداتی بده که مشتری از گیجی و سردرگمی نجات پیدا کنه. بنابراین مطمئن باشید که آتلیه سپنتا همیشه نفع مشتری رو در اولویت کاراش قرار میده.
------------------------------







سیاری از عروس و دامادهای مذهبی که به دنبال یک آتلیه عروس خوب هستند، تنها به دیدن نمونه کارهای آتلیه بسنده می کنند و از پرسیدن سوالات مهم، غافل می شوند. درست است که نمونه کارهای یک آتلیه و تبلیغات زبانی در انتخاب یک آتلیه نقش مهمی دارد اما برای این که هیچ مشکلی در روز مراسم ایجاد نشود، باید سوالاتی را از نماینده آتلیه بپرسید. در صورتی که این سوالات در همان روز اول پرسیده نشود، ممکن است مشکلاتی جبران نشدنی در روز مراسمتان ایجاد شود. ۵ سوال مهمی که حتما باید از نماینده آتلیه عروس پرسیده شود، چیست؟

    عکاس و فیلمبردار شما خانم است یا آقا؟

این موضوع از این جهت اهمیت دارد که بسیاری از افراد مذهبی، تمایل ندارند که عکاس و فیلمبردار آن ها یک آقا باشد. از این رو اگر شما هم برایتان این موضوع اهمیت دارد، حتما روز اول از نماینده آتلیه بخواهید که عکاس و فیلمبردار خانم برای مراسم شما انتخاب شوند. در صورتی که از پرسیدن این مورد غافل شوید، ممکن است در روز عروسی، با آمدن عکاس و فیلمبردار آقا، مواجه شوید و در صورت بازگشت آقا، کسی جایگزین وی نباشد. به همین سادگی ممکن است از داشتن فیلم عروسی و عکس های زیبای آن روز، محروم شوید.

    باغ اختصاصی یا عمومی

با دیدن کلیپ عروسی که در آتلیه ها به عنوان نمونه پیشنهاد می شود، باغ های زیبایی را خواهید دید که تنها عروس و داماد در آن قدم می گذارند و کلیپی زیبا و شگفت انگیز، از قدم زدن آن ها در باغ، نمایش داده می شود. اما این فقط ظاهر قضیه است. در اجاره باغ ها معمولا چندین عروس و داماد به طور همزمان حضور دارند. اگر می خواهید که تنها شما عروس و داماد این باغ باشید، حتما از نماینده آتلیه بخواهید که باغ اختصاصی برایتان رزرو کنند. هزینه باغ اختصاصی کمی گران تر است اما این اطمینان را به شما می دهند که هیچ نامحرمی در باغ حضور نخواهد داشت و قطعا فیلمبرداری در باغ های اختصاصی، خروجی به مراتب با کیفیت تری از باغ های عمومی خواهد داشت.

    طراح و ویراستار خانم

حتی اگر حواستان به باغ و فیلمبردار باشد، ممکن است این موضوع را فراموش کنید که آیا در نهایت کلیپ های عروسی و طراحی عکس های شما، توسط یک خانم انجام می شود و یا یک آقا؟ اگر فردی مذهبی هستید و اصلا دوست ندارید طراحی و ویراستاری عکس و فیلم شما، توسط یک آقا انجام گیرد، روز اول به نماینده آتلیه خود بگویید. در این صورت، آتلیه داران طراحان خانم متعددی را به شما معرفی می کنند که می توانند طراحی عکس و تدوین فیلم شما را انجام دهند. پس در همان روز اول، از پرسیدن این سوال، غافل نشوید.

    آرشیو عکس ها و نگهداری از آن ها

صنف عکاسان، عکس های گرفته شده از عروس و داماد را حق عکاس می داند اما افرادی که عکس می گیرند، معتقدند که این عکس ها باید برای آن ها باشد و عکاس حق ندارد، عکس ها را به فرد دیگری نشان دهد. بیشتر خانواده های مذهبی، از آتلیه داران می خواهند که تمام عکس ها را به آن ها بدهند و هیچ عکسی در سیستم آن ها ذخیره نشود. این مورد تا حدودی قابل درک است اما اگر تمامی عکس ها به مشتری تحویل داده شود، آتلیه متضرر می شود چرا که بیشتر عکس های عروسی، بعد از مدتی مجددا درخواست چاپ دارند. برای حل این مشکل، نرم افزاری پدید آمده که تمامی عکس ها و اطلاعات آن به صورت رمزنگاری شده بر روی دی وی دی ریخته می شود و به مشتری تحویل داده می شود. رمز عکس ها نیز در اختیار عکاس قرار می گیرد که در این صورت، مشتری نمی تواند این عکس ها را در آتلیه های دیگر چاپ کند و عکاس هم، عکس ها را در آرشیو خود نگهداری نکرده است. زمانی که نیاز به چاپ مجدد باشد، مشتری با ارائه دی وی دی، می تواند مجددا عکس های انتخابی خود را چاپ کند. اگر شما هم جزء این دسته هستید، از همان روز اول این مورد را با آتلیه در میان بگذارید.

    حفظ حریم شخصی

در صورتی که با نگهداری آرشیو عکس ها در آتلیه مشکلی نداشته باشید، مورد دیگری که باید از آن اطمینان حاصل کنید، عدم نمایش فیلم و عکس شخصی شما به مشتریان دیگر است. معمولا آتلیه های عروسی این موضوع را لحاظ می کنند و بدون اجازه عروس و داماد، فیلم و عکس آن ها را به عنوان نمونه نشان نمی دهند. یک آتلیه عروسی خوب، به عقاید مشتری احترام می گذارد و تصاویر شخصی وی را محفوظ نگه می دارد. با این حال حتما در روز اول از نماینده آتلیه بخواهید که به هیچ عنوان عکس و فیلم شما را برای افراد دیگر، نمایش ندهند.


آتلیه مذهبی پریزاد
آتلیه مذهبی رایحه
آتلیه مذهبی در تهران
آتلیه مذهبی اینستاگرام
آتلیه مذهبی حنا
آتلیه مذهبی در مشهد
آتلیه مذهبی قاب ماندگار
آتلیه مذهبی نبات
آتلیه مذهبی کرج
آتلیه مذهبی اصفهان
آتلیه مذهبی حورا استان تهران، تهران
اینستاگرام آتلیه مذهبی حورا
اینستاگرام آتلیه مذهبی رایحه
آتلیه مذهبی باران
آتلیه های مذهبی تهران
آتلیه مذهبی غرب تهران
آتلیه مذهبی حورا
آتلیه مذهبی حورا مشهد
آتلیه مذهبی در رشت
آتلیه عروس و داماد مذهبی
آدرس آتلیه مذهبی رایحه
آتلیه مذهبی عروس
آتلیه عکاسی مذهبی
آتلیه عروس مذهبی نورا
اتلیه مذهبی قاب ماندگار
آتلیه مذهبی کودک
آتلیه مذهبی مشهد
آتلیه مذهبی نورا
آتلیه مذهبی هرمس
آتلیه های مذهبی
آتلیه ی مذهبی
آتلیه خانم در اصفهان
آتلیه خانم رقیه
آتلیه خانم صحیحی
آتلیه خانم ثابت
آتلیه خانم ستوده کرج
آتلیه خانم کرج
آتلیه خانم ها
آتلیه خانم عکس
آتلیه خانم شیرازی
عکس آتلیه ای خانم
بازی آتلیه شاهزاده خانم امی
آتلیه عکاسی با پرسنل خانم
آتلیه عکاسی با پرسنل خانم در کرج
استخدام عکاس آتلیه خانم تهران
آتلیه با کادر خانم در تهران
آتلیه با کادر خانم در شرق تهران
آتلیه با کادر خانم در تبریز
آتلیه با کادر خانم در غرب تهران
آتلیه با عکاس خانم




تاریخ درج: 1398/10/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله لیست آتلیه های عکاسی مذهبی عروس تهران از مجموع 0 امتیاز