استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

لیست ریز هزینه های عروسی گرفتن در سال 98

لیست ریز هزینه های عروسی گرفتن در سال 98
لیست ریز هزینه های عروسی گرفتن در سال 98 : خریدهای مرتبط با مجالس عروسی اعم از لباس عروس و کت و شلوار دامادی، طلا و غیره هم جزو هزینه های شب عروسی محسوب می شود. اگر شما بتوانید هزینه ها مرتبط به مهمانان را درست برآورد کنید می توانید از هزینه های آن برای خرج خرید عروسی استفاده کنید.






تقریبا خریدهای مجالس عروسی مثل طلا و جواهرات هزینه سنگینی را شامل می شوند که بسته به زمان خرید شما می تواند این هزینه ها متفاوت باشد. خرید لباس های عروس داماد هم باید به هزینه های این بخش اضافه کنید.از آنجا که این بخش یکی از بخش های فانتزی مجالس عروسی محسوب می شود بیشتر عروس و داماد ها حاضر هستند برای این بخش ها هزینه زیادی انجام دهند. هزینه دسته گل عروس معمولا از 500.000 تومان هم بیشتر می شود البته به نوع گل های استفاده شده و قیمت آنها نیز بستگی دارد. هزینه آرایشگاه عروس هم معمولا از 800.000 تومان به بالا است و برای داماد در حدود 200.000 تومان می باشد. هزینه گل آرایی ماشین عروس هم بسته به نوع سبک گل آرایی مجلس عروسی و گل های استفاده شده در تزیینات متفاوت خواهد بود.

بی شک یکی از بخش های که بر هزینه مجالس عروسی موثر است ارکستر و نوازندگان است که معمولا هزینه آنها از 1.000.000 تومان بیشتر می شود. این بخش هم جزیی از شادی مجلس عروسی محسوب می شود و شما به راحتی نمی توانید آن را نادیده بگیرید. بخش بعدی هم که می تواند به مجالس عروسی شما هزینه زیادی را وارد کند عکاسی های شب عروسی و فیلمبرداری است. هزینه این بخش هر چقدر که مجلل تر باشد بیشتر می شود و معمولا هزینه یک فیلمبرداری ساده در یک مجالس عروسی از 10.000.000 شروع می شود. البته برای بعضی از عروس و دامادها این بخش بسیار مهم است و به عنوان یادگاری مجالس عروسی خود حاضر هستند که هزینه بیشتری را برای فیلمبرداری و عکاسی مراسم عروسی صرف کنند.

هزینه مجالس عروسی


بی شک یکی از بخش هایی که هزینه زیادی را در مجالس عروسی شامل می شود همین تشریفات ابتدایی عروسی است که خود شامل چندین بخش می شود. مهمترین بخش از تشریفات عروسی به این مرتبط می شود که شما مجلس خود را در باغ یا تالار برگزار کنید که هزینه هر کدام متفاوت خواهد بود. پکیج تشریفات عروسی می تواند علاوه بر مکان برگزاری عروسی شامل شام عروسی، نوشیدنی ها و دسرها، کیک عروسی و میوه هم باشد حتی گل آرایی های عروسی جزو تشریفات تالار محسوب می شود. قیمت پکیج برای هر مهمان جداگانه خواهد بود و شما باید تعداد مهمانان مجالس عروسی را در هزینه پکیج های مورد نظر برای هر فرد ضرب کنید. اگر می بینید که هزینه زیادی را به بخش های غیر اساسی تشریفات مجالس عروسی اختصاص داده اید می توانید از بخش هایی که احساس می کنید ضرورت زیادی ندارد کم کنید و قبل از آن با یک مرکز تشریفات مجالس عروسی مشورت کنید.



یکی از اقدامات ضروری قبل از مجالس عروسی این است که برآورد صحیحی از هزینه های مجالس داشته باشید. مجالس عروسی بر اساس شهر و منطقه می تواند هزینه های مختلفی را شامل شود که شاید قسمت عمده ای از آن به اخذ تالار و تشریفات عروسی مرتبط می شود. هزینه مراسم عروسی به عوامل زیادی بستگی دارد این که شما در چه منطقه ای زندگی می کنید و قصد دارید عروسی خود را با چه کیفیتی برگزار کنید بر هزینه های شما موثر است. برای محاسبه هزینه  مجالس عروسی باید با مواردی که مد نظر  دارید به یک برآورد نسبی از هزینه ها برسید که البته کمک خوبی هم به عروس و داماد در ابتدای زندگی می شود که بتوانند هزینه های اول زندگی خود را مدیریت کنند. اما توجه کنید که در محاسبه هزینه های مجالس عروسی هیچ چیزی را نمی توانید به صورت قطعی برآورد کنید و تمام برآوردهای شما نسبی است.



تاریخ درج: 1398/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله لیست ریز هزینه های عروسی گرفتن در سال 98 از مجموع 0 امتیاز