استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مرکز خرید کارت عروسی در تهران

مرکز خرید کارت عروسی در تهران

دوشیزه به نقل از برج بهارستان گزارش میدهد : آقای حسنی حدود ۲۰ سال است، که در خیابان بهارستان بورس چاپ کارت عروسی، یک مغازه کوچک دارد، و مشغول کسب و کار می باشد. بسیاری از کارهای مغازه اش از ایده خودش و بسیار متفاوت می باشد. و معتقد است، در کشور ما برای ایده و خلاقیت متأسفانه ارزشی قائل نمی باشند. او می گوید، برای اینکه ما نظر مشتری را بیشتر جلب کنیم، علاوه بر چاپ کارت عروسی ایرانی از کارت های ترکیه و سوریه برای تنوع بیشتر استفاده می کنیم.





گرانترین کارت های مغازه کارت های ترکیه ای می باشند، که قیمت آنها از ۲۲ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان متغیر می باشد. معمولاً قیمت این کارت ها با توجه به جنس کارت، و هزینه چاپ و یا اینکه کارتشان معمولی و یا برجسته باشد، بستگی دارد. متأسفانه بسیاری از مشتریان و مخاطبان خرید کارت عروسی فکر می کنند، کارت های خارجی در مقایسه با کارت های ایرانی از کیفیت و جذابیت بیشتری برخوردار می باشد، در حالیکه در بیشتر مواقع عکس این قضیه ثابت شده است، چون اکثر کارت های مرکز خرید بهارستان با کیفیت بسیار عالی از لحاظ جنس و طرح و حتی متن طراحی و چاپ می شود.
آقای حسنی می گوید، در گذشته کارت های عروسی بسیار ساده بودند، و قیمت کارت عروسی هم بسیار ارزان، و مردم برای خرید کارت عروسی حساس نبودند، و خیلی راحت کارت عروسی خود را انتخاب می کردند. اما در حال حاضر بخاطر سلیقه های متفاوت و خاص، تنوع بسیار زیادی در بازار طراحی و تولید کارت عروسی به وجود آمده، و تا حدود زیادی انتخاب و خرید کارت عروسی را آسان کرده است. در میان این همه مشتری ، گاهی شاهد دیدن عروس و دامادهایی هستم، که به طرح های موجود در بازار اکتفا نمی کنند، و ترجیح میدهند طرح مورد نظر خود را سفارش بدهند، تا کارت عروسی خاص تر و متفاوت تری را برای دعوت به مهمانان خود تقدیم کنند.

بازار کارت عروسی تهران


طراحی و تولید کارت عروسی:
یک اصل بسیار مهم و اساسی در تولید هر جنس و کالایی، طراحی و برنامه ریزی موضوع مورد نظر می باشد، بنابراین اولین قدم در تولید کارت عروسی، طراحی آن می باشد، شما به عنوان یک فروشنده معمولا با سلیقه ها و نظرات مختلف عروس و دامادها در هنگام خرید کارت عروسی آشنا هستید، و براحتی می توانید با الهام گرفتن از نظرات و طرح های مورد نظر آنها کارت های بسیار زیبا و پرفروشی را طراحی و چاپ نمایید. امروزه برخلاف گذشته عروس و دامادها، طرح های مدرن و کلاسیک را بیشتر می پسندند.
تقریبا با رخنه تجملات در زندگی های امروزی و تا حدودی چشم و هم چشمی ها، کارت عروسی در شکل های مختلف طراحی و چاپ می شود و معیار قیمت آنها با توجه به زینت های تزیین شده و نوع طراحی آن متفاوت می باشد. معمولا عروس و دامادها ترجیج می دهند، از طرح های بسیار جذاب و متفاوت، که تکراری نباشد، استفاده نمایند. طرح های بسیار جذاب و جالبی که بر روی انواع چوب، کاغذ و حتی پارچه با بهترین کیفیت، توسط طراحان حرفه ای و کارآمد ما در برج بهارستان، طراحی و چاپ می شوند.
برج بهارستان با به کارگیری طراحان خوش ذوق و حرفه ای، طرح های بسیار ناب و فوق العاده ای را ارائه کرده، که منجر به تولید و چاپ کارت عروسی بسیار خاص و همه پسند شده است. ارائه طرح های بسیار زیبا که با مروارید و سنگ های درخشان، چوب، روبان و گل به مرحله تولید و چاپ می رسند. ما در این مرکز چاپ، طراحی و تولید کارت عروسی، از انواع پیشنهادات و ابتکارات و خلاقیت های شما دوستان عزیز استقبال کرده و طرح های جالب و دوست داشتنی شما را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت طراحی و چاپ می نماییم.

مدل کلاسیک کارت عروسی

امروزه انتخاب و خرید کارت عروسی برای برخی از زوج های حساس و جوان، جزء یکی از مهمترین مقدمات برگزاری جشن عروسی می باشد، بنابراین باید این زوج ها طبق برنامه ریزی و رفتن به بورس بزرگ فروش کارت عروسی، کارت دلخواه خود را انتخاب کرده و درصورت انتخاب نکردن طرح های موجود در بازار، طرح مورد نظر خود را سفارش داده، تا طراحان مجرب ما کارت عروسی شما را در فرصت مناسب با بهترین کیفیت طراحی نموده، و به مرحله تولید و چاپ برسد، و شما پس از دیدن نمونه چاپ شده، انتقادات و نظرات خود را براحتی می توانید، اعلام نمایید. و ما با کمال میل پذیرای کلیه نظرات شما زوج های عزیز هستیم.

کارت عروسی دست ساز

تقریبا همه طرح های موجود در بازار طرفداران خاص خود را دارد، عده ای طرح های کلاسیک و مدرن را درخواست می کنند و برخی نیز تقاضای طرح های سنتی را می کنند، شما اگر هدف و طرح مورد نظر خود را بدانید، براحتی می توانید در این بورس بزرگ کارت عروسی، کارت دلخواه خود را انتخاب کنید، ولی اگر نمیدانید که چه طرحی را باید انتخاب کنید، کمی انتخاب و خرید کارت عروسی برایتان در بین این همه طرح های متفاوت مشکل خواهد شد. ولی باز جای نگرانی نیست، ما در این مرکز با بکارگیری فروشندگان با تجربه و آموزش دیده راهنمایی های لازم را برای انتخاب و خرید کارت عروسی در صورت نیاز به همه شما زوج های عزیز خواهیم داد.
برج بهارستان به عنوان بزرگترین و تنهاترین مرکز طراحی، چاپ و تولید کارت عروسی، طراحی کارت عروسی، چاپ کارت عروسی، فروش کارت عروسی با متفاوت ترین انواع قیمت کارت عروسی در حال خدمت رسانی با بهترین کیفیت، به همه مخاطبان و مشتریان می باشد.
 

تاریخ درج: 1394/10/09
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مرکز خرید کارت عروسی در تهران از مجموع 0 امتیاز