استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون های عروس تهرانپارس

مزون های عروس تهرانپارس
مزون های عروس تهرانپارس : اگر در جستجوی آدرس و تلفن و یا اینستاگرام و سایت بهترین مزون های لباس عروس تهرانپارس هستید یا بدنبال مزون خوب برای اجاره و خرید لباس مجلسی ، لباس شب ، لباس نامزدی ، لباس پاتختی ، لباس حنابندان و .... می گردید کارشناسان سایت دوشیزه اسامی برترین مزون های محله تهرانپارس را معرفی کردند









در فهرست اسامی مزون های لباس تهرانپارس و محدوده منطقه 4 و 8 ( شرق تهران ) مشاورین سایت دوشیزه با نظرسنجی از نوعروس ها و خانم های ساکن شرق تهران تصمیم گرفتند در جدولی مزون های خوب و قیمت مناسب و مزون های عروس ارزان قیمت و مزون های معروف و برند سمت تهرانپارس محدوده خیابان فرجام ، هنگام ، فلکه اول ، دوم و سوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره ، بلوار پروین ، حکیمیه ، خیابان گلبرگ ، هفت حوض ، نارمک ، خیابان دماوند را ..... در سایت دوشیزه منتشر کنند





مزون عروس آریایی
11- مزون عروس آریایی
مزون عروس آریایی در فلکه اول تهرانپارس، جنب شیرینی پارس روبروی تالار یاران محمد واقع شده است. مجموعه عروس آریایی وارد کننده شیک ترین لباس های عروس، نامزدی از معروفترین برندهای روز دنیا  است. حتما باید با شماره های این مزون مشهور تماس و وقت قبلی بگیرید. ساعت کاری روزهای فرد از ساعت 13:30 الی 19:30 است.




مزون سرخه
12- مزون عروس  سرخه
مزون سرخه در تهرانپارس جنوبی، خیابان جشنواره واقع شده است. مزون سرخه کار طراحی، دوخت، فروش و اجاره لباس عروس، نامزدی، حنابندان به همراه اجاره تورسر، تاج و شنل را انجام می دهد. مدیریت این مزون به عهده خانم یعقوبی می باشد و برای هماهنگی می توانید با شماره های این مزون خوب در منطقه شرق تماس بگیرید.



مزون خاطره
13- مزون عروس خاطره
مزون عروس خاطره در نارمک ، خیابان آیت ، پایین تر از میدان هفت حوض واقع شده است. این مزون کار طراحی، دوخت لباس عروس، نامزدی، مجلسی و غیره را انجام می دهد. مدیریت این مزون برعهده خانم رهبری است . این مزون  بیش از 20 سال سابقه دارد. برای هماهنگی ی توانید با شماره های این مزون خوب در نارمک تماس بگیرید.




مزون رایکا
14- مزون عروس رایکا
مزون رایکا در نارمک، فرجام شرقی، خیابان سراج واقع شده است.  این مزون علاوه بر قبول سفارش دوخت لباس عروس، نامزدی، شب، کت و دامن  و غیره کار  و آرایش عروس، اپیلاسیون و اصلاح ابرو، خدمات ناخن و طراحی ابرو و غیره را انجام خواهد داد. هدیه ای که این مزون به عروسان ارائه می دهد حنابندان و پاتختی رایگان است. حتما قبل از مراجعه به آدرس این مزون لباس عروس در فرجام با مدیریت وفایی وقت قبلی بگیرید.



مزون مرجان
15- مزون عروس  مرجان
مزون مرجان در پیروزی، اتوبان افسریه، 20 متری افسریه واقع شده است. این مزون کار دوخت و اجاره لباس عروس، مجلسی، نامزدی، شب، به صورت عربی و اروپایی انجام می دهد. این مزون بیش از 25 سال سابقه کاری دارد. برای هماهنگی می توانید با شماره تلفن این این مزون لباس عروس عالی در افسریه با مدیریت سعیدی تماس بگیرید.
 


مزون مد نو
16- مزون عروس  مد نو
مزون مد نو در خیابان تهران نو، بین آیت و خاقانی واقع شده است. این مزون انواع پوشاک زنانه و بچگانه ترک از سایز 36 تا 58، لباس عروس، لباس شب، لباس نامزدی را ارائه می دهد. برای تعیین وقت قبلی با شماره مزون عروس خوب در تهران نو تماس بگیرید.


مزون آریس
17- مزون عروس  آریس
مزون آریس در  تهرانپارس، بین تیرانداز و فلکه دوم جنب بستنی رضا  واقع شده است.این مزون کار طراحی ، دوخت انواع لباس عروس، نامزدی، شب را با بهره گیری از جدیدترین مدل های روز اروپا و آسیای غربی را باسایز های مختلف و حتی برای افراد چاق ارائه می دهد. برای هماهنگی می توانید با شماره تلفن این مزون عروس با قیمت مناسب در شرق تهران تماس بگیرید. مدیریت این مزون با خانم مومنی است.



مزون گل رز
18- مزون عروس  گل رز
مزون گل رز در فلکه اول تهرانپارس، روبروی تالار یاران محمد  واقع شده است. این مزون کار تعویض و اجاره لباس مجلسی را انجام می دهد همچنین کار طراحی و دوخت انواع لباس عروس و مجلسی، کیف و کفش مجلسی و اسپرت، اجاره و فروش تور، تاج، شنل، اجاره و فروش لباس عروس و نامزدی و غیره را انجام می دهد. برای هماهنگی می توانید با شماره های این مزون در بورس مزون های عروس شرق تهران تماس بگیرید.


مزون صفا
19- مزون عروس صفا
مزون صفا اولین برند ثبت شده لباس عروس در ایران است که در میرداماد و تهرانپارس  واقع شده است. با هر توان مالی که هستید می توانید لباس عروس، نامزدی و مجلسی را اجاره و یا خرید و یا بدوزید.مزون عروس صفا در لیست معروفترین مزون های عروس تهرانپارس و میرداماد قرار دارد



مزون ماهدخت
20-  مزون عروس ماهدخت
مزون ماهدخت واقع در تهرانپارس، کار طراحی و دوخت مدرن ترین لباس های شب، نامزدی، عروس و غیره را انجام می دهد و دارای 37 سال سابقه می باشد. حتما قبل از مراجعه با شماره های این خیاطی اجاره و فروش لباس عروس در تهرانپارس تماس بگیرید و وقت قبلی بگیرید.
تاریخ درج: 1397/02/31
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون های عروس تهرانپارس از مجموع 0 امتیاز