استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون های عروس معروف تهران را می شناسید ؟

مزون های عروس معروف تهران را می شناسید ؟
مزون های عروس معروف تهران را می شناسید ؟ : در غرب و شرق و مرکز تهران بهترین مزونهای لباس عروس ومجلسی اکتیو هستند دراین مقاله قصد داریم دررابطه با انتخاب بهترین ومناسب ترین لباس از مزونهای غرب تهران نکته هایی بیان کنیم . دختر که باشی درست از زمانی که به سختی روی پاهایت می ایستی تا زمانی که جوان و متین شده ای و در سر رویا پردازی میکنی آرزوی پوشیدن این لباس سفید و افسانه ای را داری.













 انتخاب این لباس از مهم ترین تصمیم های این مراسم بیاد ماندنی است. یک لباس عروس زیبا میتواند در استایل شما و درخشیدن شما در تنها شب مهم زندگیتان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.   با توجه به اینکه شما تمام شب مورد توجه همه قرار خواهید گرفت پس بهتر است با لباسی فاخر و زیبا ظاهر شوید. لباسی که با دیدن شما هیچ کس نتواند لحظه ای از شما چشم بردارد. طوری که هر زمان به عکس هایتان نگاه کردید پر شوید از شور و هیجان... برای انتخاب لباس عروسی که مناسب شما باشد باید مواردی را مورد توجه قرار داد که معرف زیبایی و کمالات عروس خانم  باشد. برای انتخاب لباس مراسم عقد محضری بهتر است از لباس های ساده تر و رسمی تر استفاده شود و از پوشیدن لباس های دنباله دار و پفی و با زرق و برق اضافی خودداری شود. بهتر است برای انتخاب لباس نامزدی یا عقد خود از رنگ های روشن و ملایم استفاده کنید.   کت شلوار رسمی و پوشیده،مانتو های مجلسی و کار شده رنگ ، مدل هایی مانتو کت و دامن،کت و سارافون روشن میتواند برای عقد محضری استفاده شود.


معروف ترین مزون های لباس عروس تهران


و از انجایی که عقد محضری در یک مکان عمومی و فضای رسمی برگزار میشود برای انتخاب مدل لباس باید دقت بیشتری به خرج دهید تا هم پوشش را رعایت کنید و هم شیک و زیبا به نظر بیایید.  برخلاف تصور اغلب افراد لباس عروس های استین دار و پوشیده فقط مخصوص عروس های محجبه نیستند و اگر عروسیتان در فصل زمستان برگزار میشود بهتر است از این لباس ها استفاده کنید. در مراسم عقد و نامزدی و سر سفره عقد که با لباس محضری هستید میتوانید از توربان استفاده کنید که هم پوشش مناسبی داره و هم برای بعد از مراسم میتونید جدایش کنید.   در حال حاضر  از بین انواع لباس ها ،لباس های ماهی ترند شده اند که یک دنباله ی توری اما دوخته نشده و جدا از ان دارند که اگر دوست دارید دو نوع لباس در ان شب بر تن داشته باشبد میتوانید از این سبک لباس استفاده کنید و برای مراسم رقص دنباله ی ان را جداکنید و لباستان تبدیل به یک لباس شب ماهی زیبا شود. در زیبایی لباس ها جزییات های ساده مثل سر آستین یا یقه و حاشیه های لباس بسیار با اهمیت است و باید به این جزییات دقت بسیاری کرد.




برای انتخاب یقه ی لباس خود اگر تپل هستید و درشت اندام از پوشیدن لباس عروسی که دارای یقه ی گرد یا یقه قایقی و دکلته است استفاده نکنید چون باعث بزرگتر دیده شدن سرشنه میشود و در عوض یقه های هفت،دلبری که استین یا شنل داشته باشد مناسب تر است. افراد تپل باید دقت کنند که نه لباس خیلی پف دار بپوشند و نه خیلی تنگ. دامن های راسته یا ماهی برای افرادی که هیکل ساعت شنی یا هیکل گلابی دارند مناسب تر است . لباس عروسی را انتخاب کنید که در ان راحت باشید و بتوانید به راحتی در ان حرکت کنید و خسته نشوید. برای پرو لباس عروس حتما کفش انتخابی خود را ببرید و تا میزان بلندی لباس با پاشنه کفش مغایرت نداشته باشد. اگر جشن عروسی شما کوچک و خانوادگی است میتوانید از لباس عروس کوتاه استفاده کنید و دیگر نگران نباشید که لباستان به جایی گیر کند و یا زیر پا بماند.این لباس برای کسانیکه سبک لباس های دخترانه را بیشتر میپسندند تا زنانه مناسب است و همچنین کسانیکه دارای بالا تنه ی چاق و پایین تنه ی لاغر تر هستند. لباسی که به استایل و فرم صورت و رنگ پوست و حالت چهره و بدن بیاید. به میزان پف لباس و باز بودن قسمت هایی از ان با توجه به چاقی یا لاغری خود و بلندی قد توجه کنید. لباس عروس پشت باز یکی از پر طرفدار ترین مدل های لباس عروس است که در مزون ها بیشتر دیده میشود.به طور کلی لباس های پشت باز افراد لاغر را لاغر تر و افراد چاق را چاقتر نشان میدهد.


اگر شانه های پهن دارید تعادل را در لباس خود و اندام خود برقرار کنید و لباستان را در قسمت پایین تنه حجم دار انتخاب کنید. از این رو لباس عروس پشت باز برای افرادی که اندام متناسب دارند جذاب تر است. انتخاب لباس عروس پشت باز باعث میشود وقتی پشت به میهمان ها قرار بگیرید بسیار هیجان انگیز و زیبا باشد. اگر مدل لباستان پشت باز است از مدل موهای پایین اما جمع استفاده کنیدکه از زیبایی لباستان کم نشود و اگر کمر لباستان پوشیده است مدل موی بالا را انتخاب کنید. به میزان تحرک و آب و هوا نیز توجه کنید اگر گرم است لباسی را انتخاب کنید که شمارا در گرما کلافه نکند. در انتخاب تور وصل شده به موها باید توجه زیادی کنید. تور ساده عروس زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر شما تمایل دارید ظاهری ساده و اراسته داشته باشید بهتر است از طرح های ساده استفاده کنید. انتخاب تور های کار شده عروس با انواع تزیینات مختلف نظیر سنگ و نگین های تزیینی و گل های دانتل و مروارید میتوانید برای مجلس های مجلل و با شکوه استفاده کنید. لباس عروسی را انتخاب کنید که مورد علاقه ی بیشتر میهمان های مجلس باشد نه اینکه صرفا افراد خاصی آن را بپسندند.
اگر زیاد طرفدار سنت ها نیستید می توانید در انتخاب لباس خود و تور سر از رنگ های پاستیلی استفاده کنید اما به نظر من این کار میتواند برای لباس فرمالیته و عکاسی جالب باشد. با توجه به محل برگزاری مراسم عروسی باید لباس عروسی مناسب را انتخاب کنید.



اگر مراسم در باغ یا ساحل دریا برگزار میشود تاج گل به همراه تور های عروس کوتاه و سبک میتواند انتخاب مناسبی باشد. و اگر مراسم عروسی در محل های رسمی تر برگزار میشود باید از تور های بلند تر و تاج های شکیل استفاده کنید. انتخاب کلاه نیز میتواند  به خاص بودن استایل شما کمک کند.کلاه به یکی از ترند های جدید در مد شده است و میتوانید در مراسم عقد و بله برون از این کلاه ها استفاده کنید.در این مراسم که  جنس لباس با توجه به فصل برگزاری مراسم بسیار مهم است . میتوانید  لباس های با جنس ساتن در فصل زمستان که دارای ماهیتی گرم هستند استفاده کنید و این نوع از پارچه به دلیل سنگین بودن افت خوبی دارد و لباس های توری و گیپور در فصل تابستان و بهار استفاده کنید. در انتخاب تاج باید بسیار دقت کنید.اگر لباستان بسیار مجلل و پر کار است باید از تاج های بلند و کار شده استفاده کنید و اگر لباس به نسبت ساده تر و بی الایش تری دارید میتوانید از ریسه یا گل در مو های خود استفاده کنید. همچنین برای مراسم حنابندان از لباس های قرمز، زرشکی و یا سبز استفاده کنید . هم چنین با توجه به میهمانی های مختلط یا جدا میزان پوشیدگی لباس خود را تنظیم کنید. میتوانید تور خود را در انواع رنگ های سفید و نباتی یا کرمی با توجه به رنگ پوست خود تن کنید. لباس خود را در نظر بگیرید و سپس مدل موی خود را انتخاب کنید.و مدل مویی را انتخاب کنید که به روز باشد و به فرم صورتتان بیاید.


اگر لباستان طرح شلوغی دارد مدل موی ساده را انتخاب کنید و اگر مدل لباستان ساده و بی الایش است میتوانید مدل مو های باز یا شلوغ تر را انتخاب کنید. اگر عروس با موهای باز هستید از لباس های بدون استین و بدون یقه استفاده کنید. برای انتخاب شنل با توجه به فصل سال میتوانید ان را انتخاب کنید.شنل های ساده و کلاه دار برای پوشاندن خوب سر و بدن میتوانند گزینه ی خوبی باشند. شنل های زمستانی بیشتر برای گرم نگه داشتن عروس در فصل سرد زمستان هستند و بیشتر از جنس خز هستند. شنل های کلوش که معمولا از جنس تور هستند و شنل های استین کوتاه که نقش پوشاننده ی بالا تنه ی لباس را دارند. و در اخر اگر لباس خود را میخرید بلافاصله بعد از مراسم ان را بشویید زیرا اگر از زمان بعضی لکه ها بگذرد به سختی پاک میشوند و یا ممکن است هیچ گاه پاک نشوند. لباس خود را به خشک شویی بسپارید که در این زمینه تخصص و اطلاعات کافی داشته باشد و به لباس شما اسیب نرساند.

 اگر میخواهید سبک منحصر بفرد خودتون رو داشته باشید مزون لباس عروس های غرب تهران با سابقه ی کار چندین ساله ی خود در سطح شهر با کادر مجرب و پرتلاش و حرفه ای خود اماده ی این هستند که خاطره انگیز ترین شب زندگیتان را برایتان بسازند.  این مزون ها با داشتن انواع متفاوت لباس های عروس و سبک های مختلف تمایز زیادی با دیگر مزون های موجود در شهر دارند.  در این مزون ها افراد حرفه ای با تناسب حالت چهره بلندی مو ها و هیکل شمابه شما  مشاوره هایی میدهند که بهترین انتخاب را داشته باشید.. علاوه بر این تمام لباس ها یک بار بر تن شده و اگر قبلا  استفاده شده باشد به دقت شسته شده و مجددا کریستال های لباس یا پارچه ها شارژ میشوند.   در این مزون ها روز های مختلفی را به مناسبت های مختلف تخفیف های زیادی را ارایه میدهند که میتوانید از ان ها با خبر شده و برای رزرو لباس خود اقدام کنید.  این مزون ها با اتلیه های محبوب سطح شهر و گل فروشی ها و ارایشگاه های حرفه ای همکاری میکند که در صورت رضایت شما میتوانید از تخفیف های زیادی بهره مند شوید.   افراد این مزون ها را خیاطان بسیار ماهر و حرفه ای و طراحان لباس و آموزش دیده و متخصص شامل میشوند.  این مزون ها دوخت و طراحی انواع لباس مجلسی و مانتو ست ساقدوش،لباس عروس،انواع شنل ،لباس نامزدی و فرمالیته با مدل های درخواستی شما با بهترین متد و با کیفیت ترین دوخت مطابق با سلیقه شما ارائه میدهند. سفارش برای تمای سایز ها و با رنگ و پارچه دلخواه شما دوستان می باشد.


این مزون ها دارای بیشترین نوع تنوع و مدل های بسیار جدید با سبک های متفاوت عربی، ایرانی و اروپایی هستند.تیم این مزون ها با داشتن مشاورهای خلاق و با ذوق به شما در انتخاب گل عروس،انواع اکسسوری ها،تاج و کفش مناسب کمک میکنند تا به بهترین نحو انتخاب خود را انجام دهید و در ان شب خارق العاده باشید...اینجا فرصت خوبیه برای انتخاب لباس نامزدی و فرمالیته و عروسیتون با بهترین کیفیت و قیمت. شما میتوانید از عروس های این مزون ها دیدن کنید. یک بار دیدن کنید و برای همیشه از انتخاب خود لذت ببرید.با این مزون ها میتوانید به سبک دلخواه خودتان مراسمتان را برگزار کنید.  اکنون لیستی از بهترین  مزون های موجود درغرب تهران  را برای شما اماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی ان ها را پیدا کنید و دسترسی به ان ها داشته باشید.  


مزون لباس عروس دیبا: در غرب تهران محدوده ی ستارخان واقع شده است ارائه دهنده ی ژورنالی ترین مدل های لباس شب و مجلسی و لباس عروس و نامزدی توسط یک تیم حرفه ای و مجرب.اگر دنبال لباس های شیک وبه روز هستید مزون دیبا آماده ی ارائه خدمات به شماست . لاکچری گردهایی که دنبال لباس های وارداتی از اروپا  وترکیه هستند درمزون دییا انواع برندها ی اروپایی و ترک را میتواتید ببینید .


مزون خانه مد آتوسا :ازبهترین مزونهای غرب تهران میباشد ویکی از باسابقه های مزون درتهران میباشد که قریب به  سال درامر  طراحی وتولید ودوخت انواع لباس عروس ومجلسی فعالیت داشته است 30 .بهترین طراحی هاراطبق جدیدترین متریالهای دوخت اجرا میکنند درمزون آتوسا پارچه های با کیفیت وبرند دبی وترکیه نیز عرضه میشود .


مزون لباس عروس هلیا یکی از مزونای خوب غرب تهران میباشد که در ستارخان واقع شده است .مزون لباس عروس هلیا انواع لباس عروس ولباس مجلسی را ارائه میدهد و مرکز لباس های عقد و نامزدی و لباس شب است. باپرسنلی ازطراحان وخیاطان حرفه ای درحال فعالیت میباشد وانتخاب عروس خانم های زیادی بوده است .
 
مزون الگانس:درلیست مزونهای درجه یک ولاکچری غرب تهران محدوده ی سعادت آباد  قراردارد .دارای کلکسیون بی نظیر وویژه ی لباس های مجلسی ولباس شب  وانواع لباس عروس میباشد. مزون الگانس جدیدترین برندهای ترک راوارد وعرضه میکنند



مزون مدا: یکی از مزونهای خوب پاسداران میباشد که ارائه دهنده ی انواع لباس عروس و لباس شب  و تور و تاج و طراحی اختصاصی مانتو عقد میباشد این مزون با  سال سابقه ی درخشان درامر طراحی ودوخت 20 طبق متدهای روز دنیا انجام میشود.  


مزون فابرا :یکی ازبهترین مزونهای غرب تهران به حساب می آید که تحت مدیریت خانم ابراهیمی  درسعادت آباد فعالیت میکند که طراحی واجرای انواع لباس های عروسی ومجلسی راطبق بهترین متدها انجام میدهند.این مزون گواهینامه بین المللی  . دارد واز مزونهای مطرح تهران میباشد iso9001


مزون ویونا: از مزونهای خوب تهران که در ستارخان  میباشد.با  تیم تخصصی  ارایه کردن به دنبال لباس های زیبای عروس و لباس فرمالیته ،انواع لباس مجلسی ،شب ،لباس نامزدی ،حنابندان، بله برون و انواع اکسسوری است.


 مزون لباس عروس دریا  مدل های متفاوت مطابق با ، : درلیست مزونهای خوب خیابان ولیعصر میباشد متدهای ژورنالی روز دنیا  با قیمت های استثنایی و باور نکردنی با کیفیت های بالاارائه میکند  این مزون ها زیبا ترین و شیک ترین مدل های لباس عروس و لباس های مجلسی از بهترین برند های جهان است.لباس عروس ها قابل تغییر و اماده ی سفارش در سایز شماست. برای طراحی و اجرا و دیزاین لباس های عروس خود میتوانید به این مراکز مراجعه کنید و لباس ایده ال خود را با قیمت های باور نکردنی پیدا کنید. این مزون ها منتظر خدمت رسانی به شما عروس و داماد های محترم و با سلیقه می باشند.

 
تاریخ درج: 1399/04/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون های عروس معروف تهران را می شناسید ؟ از مجموع 0 امتیاز