استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

نقش گل آرایی در زیبایی جشن عروسی

نقش گل آرایی در زیبایی جشن عروسی
نقش گل آرایی در زیبایی جشن عروسی : گل آراییاز مهمترین بخش های مجالس عقد و عروسی به حساب می آید. این امر که از گل آرایی ورودی عروس و داماد تا گل آرایی میز کیک و میزهای شام را شامل می شود، قطعا کار ساده ای نیست که بتوان انجام آن را به عهده هر فردی گذاشت.

چرا که این هنر یک هنر حرفه ای است و اگر به زیبایی سالن و مراسم خود اهمیت می دهید، انجام آن را به متخصصین هنر گل آرایی و موسسات تشریفاتی بسپارید. به طور دقیق تر گل آرایی مجالس عروسی به چند بخش زیر تقسیم می شوند.همانطور که گفته شد گل آرایی مجالس عقد و عروسی مدل های متنوع و مجللی دارند که به زیبایی مجلس شما کمک زیادی می کنند. با انتخاب یک موسسه تشریفاتی متخصص شبی بیاد ماندنی را برای خود و مهمانان رقم بزنید.

گل فروشی دل


عروسی که یکی از باشکوه ترین مراسم های زندگی هر فردی به شمار می رود باید به زیباترین شکل ممکن برگزار شود. زوجین برای جشن گرفتن ازدواج خود مراسمی را تهیه و تدارک می بینند و تشریفات این مراسم را بر عهده موسسات تشریفاتی قرار می دهند. از جمله مسئولیت هایی که این موسسات بر عهده دارند گل آرایی و تزئین سالن و یا باغ عروسی و اتاق عقد و همچنین ماشین عروسی به درخواست زوجین است. گل آرایی مراسم عروسی مدل های مختلفی را شامل می شود که در ادامه به آنها می پردازیم.


گل ها در گل آرایی حرفه ای به سه نوع کلی تقسیم می شوند: گل های کشیده عبارتند از مریم، گلایل، شب بو، سنبل. دسته دیگر گل های مرکزی که عبارتند از: رز، ارکیده، لیلیوم، مارگریت، داوودی، کوکب و میخک و دسته سوم گل های پرکننده هستند که عبارتند از عروس، نرگس و میخک.



از هنرهایی که در دهه های اخیر بسیار فراگیر شده است گل آرایی حرفه ای سهم بسیار زیادی داشته است؛ هنر گل آرایی که امروزه کاربردهای زیادی دارد در جشن ها و مراسم های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گل آرایی در واقع هنر استفاده از گل ها و گیاهان تزئینی برای ایجاد و خلق یک صحنه یا ترکیب و یا منظره ای زیبا و چشم نواز است. در این هنر خلاقیت و نوع طراحی است که یک کار را از مابقی کارها متفاوت و ویژه تر جلوه خواهد داد. سبک های گوناگون گل آرایی حرفه ای عبارتند از: سبک‌های شرقی، غربی، مخاط و اروپایی. در این مقاله قصد داریم در ابتدا اطلاعاتی درباره گل و گل آرایی را برای شما شرح می دهیم و در ادامه به حرفه گل آرایی و لزوم گل آرایی در مجالس می پردازیم.
تاریخ درج: 1398/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله نقش گل آرایی در زیبایی جشن عروسی از مجموع 0 امتیاز