استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

ویژگی های مثبت عروسی گرفتن در باغ

ویژگی های مثبت عروسی گرفتن در باغ
ویژگی های مثبت عروسی گرفتن در باغ : معمولا پذیرایی در باغ بهتر از تالار ها انجام می گیرد و همچنین باغ ها برخلاف تالار های پذیرایی این امکان را به شما می دهند که جشن خود را مختلط برگزار کنید در صورتی که تالار ها این آپشن را ندارند. معمولا میهمانان جشن های مختلط را بیشتر از مراسم های تکراری در تالار می پسندند پس با توجه به سلیقه و شرایط خود بین باغ و تالار یکی را انتخاب کنید.


دغدغه ی اصلی زوج ها در مدت زمان بین نامزدی تا عروسی برنامه ریزی برای مراسم عروسی می باشد. بی شک همه ی زوج ها می خواهند جشنی به یاد ماندنی و عالی برگزار کنند که تا مدت ها در ذهن همه ی میهمانان باقی بماند






اما گاهی انتخاب برایشان سخت می شود که بین برگزاری جشن عروسی باغ را انتخاب کنند یا مراسم عروسی را در تالار ترتیب دهند.باغ های عروسی معمولا باغ هایی هستند که به منظور برگزاری مراسم عروسی تولد و جشن های مختلف در نظر گرفته شده اند و معمولا از سایر باغ ها امکانات رفاهی بیشتری دارند و همچنین فضای این گونه باغ ها برای مراسم مجلل شیک تر و دارای تزئینات بیشتری نسبت به سایر باغ ها می باشند.


باغ های عروسی معمولا در شش ماه اول سال طرفداران بیشتری دارد چرا که با توجه به آب و هوا شرایط باغ در بهار و تابستان بهتر از شش ماه دوم سال است هرچند که در اوایل پاییز هم همچنان مراسم عروسی و سایر جشن ها در باغ ها همچنان برگزار می شود.برای انتخاب باغ عروسی هر زوج ایده آل های خود را دارد اما از مهم ترین معیار ها برای انتخاب می توان به وسعت باغ با توجه به تعداد میهمانان، نظافت باغ، دسترسی باغ برای میهمانان، داشتن سرویس بهداشتی، مبلمان باغ، داشتن پارکینگ و غیره اشاره کرد.


همانطور که قبلا گفته شد باغ ها معمولا مناسب فصول گرم سال هستند. اما باغ هایی وجود دارد که علاوه بر داشتن فضای باز و طبیعت بزرگ دارای سالن های پذیرایی نیز می باشند. شما می توانید با انتخاب این نوع باغ ها هم از فضای آزاد و طبیعی باغ لذت ببرید و هم از داخل سالن های باغ استفاده کنید و مراسم عروسی با شکوهی داشته باشید که تا مدتها در یاد و خاطره ی همه ی میهمانان و اقوام باقی بماند.باغ ها وسعت و ظرفیت بیشتری نسبت به تالار های عروسی دارند پس شما فضای بیشتری در دسترس دارید و میهمانان آزادند هر کجا که بخواهند بنشینند و محدودیت های تالار را ندارند. پذیرایی از میهمانان در باغ بهتر از تالار صورت می گیرد و با توجه به وسعت باغ و ظرفیت آن می توانیم شاهد پذیرایی خاص تر و مجلل تری توسط موسسه تشریفات مجالس نسبت به تالار ارائه شود و همچنین می توانیم میز های شیک و بزرگی را در قسمتی از باغ تعبیه کنیم و پذیرایی را از روی آن میزها انجام دهیم این کار نه تنها راحت تر است بلکه جلوه ی ویژه ای را به مراسم عروسی شما خواهد داد.

برنامه ریزی برای مراسم عروسی


از جمله مزیت مهم باغ ها نسبت به تالار، بیشتر بود فضای پارک خودرو را می توان اشاره کرد. باغ ها معمولا دارای فضای بزرگ تری نسبت به تالار هستند و این موضوع می تواند نقش زیادی را در راحتی میهمانان داشته باشد چرا که دیگر دغدغه ی پیدا کردن جای پارک خودرو را نداشته و به راحتی وسلیه ی نقلیه ی خود را پارک می کنند و به سایر میهمانان می پیوندند و از مراسم عروسی شما لذت می برند.از دیگر مزایای برگزاری مراسم عروسی در باغ می توان به کم بودن هزینه ی تزئینات اشاره کرد. از آنجا که باغ با توجه طبیعی بودن فضا نیازی به تزئینات آنچنانی ندارد و هزینه ی تزئینات نسبت به تالار بسیار کمتر خواهد بود. البته تزئینات بستگی به سلیقه ی عروس و داماد دارد اما باغ بهتر است تزئینات ساده تری داشته باشد تا از حالت طبیعی و فضای باز در نیاید و فضا همچنان دلنشین و زیبا باقی بماند چرا که حالت طبیعی باغ در عکس ها و فیلم های شما بسیار زیبا و دیدنی خواهد شد.



تاریخ درج: 1398/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله ویژگی های مثبت عروسی گرفتن در باغ از مجموع 0 امتیاز