استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

چگونه کت شلوار مناسب دامادی انتخاب کنیم ؟

چگونه کت شلوار مناسب دامادی انتخاب کنیم ؟
چگونه کت شلوار مناسب دامادی انتخاب کنیم ؟ خرید کت شلوار مردانه برای مراسم عروسی نیاز به دقت بیشتری دارد . کت شلوار شیک با قیمت مناسب در فروشگاه های زیادی عرضه میشود اما نکته اینجاست که چگونه از میان این همه رنگ ، طرح بهترین مدل کت شلوار دامادی که هم جدید باشد و هم تن خور خوبی داشته باشد را انتخاب کنیم









کت و شلوار پوشش اساسی آقایان برای حضور در موقعیت‌های شغلی، مهمانی و قرارهای مهم است.

به گزارش دوشیزه به نقل از جام جم : پس بدون تردید همه شما به چند دست کت و شلوار به رنگ‌های تیره یا خنثی نیاز دارید، اما خرید این ست مردانه هم قلق‌های خودش را دارد بویژه وقتی قرار است هزینه نسبتا زیادی برای هر دست کت و شلوار خود بپردازید. از این رو پیش از اقدام به خرید حتما این نکات اساسی را در نظر بگیرید تا با انتخابی هوشمندانه، بهترین ست را در کمد لباس‌های رسمی خود آویزان کنید:

1 ـ مهم‌ترین نکته در خرید یک دست کت و شلوار مناسب، نوع برش و دوخت آن است. چون نوع برش پارچه است که سبک و سیاق این لباس روی تن شما را تعیین می‌کند. به همین دلیل باید ضمن توجه به وزن و قد و موقعیتی که در آن قرار دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

2 ـ اگر شما از مردان لاغراندام هستید بهتر است با توجه به برش و دوخت پارچه سراغ خرید کت و شلوارهای تنگ نروید. در عوض نوع آزادتر آن روی تن شما ظاهری قابل‌قبول‌تر خواهد داشت. سایز کت و شلوار باید دقیقا مناسب اندام شما باشد، این را از سرشانه‌های کت و قد شلوارتان بهتر می‌توانید متوجه شوید.

3 ـ اگر می‌خواهید وقار و حسن سلیقه شما را دیگران با دیدن ظاهرتان بهتر ببینند، کت و شلوارهایتان را مناسب با موقعیت‌های مختلف انتخاب کنید، یعنی چند دسته کت و شلوار برای موقعیت‌های مختلف در کمد خود داشته باشید. شما حتی با در نظر گرفتن موقعیت فصل‌ها می‌توانید با یک ست مردانه تا مدت‌ها خوش‌پوش باشید.

4 ـ برای خرید کت و شلوار مناسب محل کار به‌دنبال دوخت و رنگ‌های رسمی مانند سرمه‌ای، طوسی و دودی باشید. این کت و شلوارهای ست به‌همراه پیراهن کلاسیک سفیدرنگ، همیشه ظاهری مرتب و مردانه به شما می‌بخشد.

5 ـ مناسب‌ترین لباس مردانه برای حضور در مهمانی‌هایی مثل عروسی یک دست کت و شلوار خوش دوخت و کلاسیک است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در انتخاب نوع برش و رنگ آن، ست مورد نظرتان را بر تن کنید، اما با خرید کت و شلواری ست به همراه یک پیراهن رنگ روشن در کنار دستمال جیبی هم جنس و رنگ کت‌تان، اعتماد به نفس بیشتری برای حضور در جمع دوستان و خانواده خواهید داشت.

6 ـ اگر در خرید کت و شلوار به نوع یقه، جیب، دکمه سر آستین و چاک کت اهمیت بیشتری بدهید می‌توانید بدون دنباله‌روی از مد، سال‌ها از پوشیدن یک ست مناسب مردانه لذت ببرید.

7 ـ معمولا مردها دغدغه پوشیدن لباس تکراری در مهمانی‌های مختلف را ندارند پس بهتر است در هنگام خرید کمی وسواس و البته دست و دلبازی به خرج دهید. سراغ کت و شلوارهایی باکیفیت، خوش دوخت و رسمی بروید، چون با همین یک بار خرید می‌توانید چند سال خوش‌پوش و مرتب به نظر برسید.


 

تاریخ درج: 1396/03/21
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله چگونه کت شلوار مناسب دامادی انتخاب کنیم ؟ از مجموع 0 امتیاز