استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گریم داماد همان آرایش است ؟

گریم داماد همان آرایش است ؟
گریم داماد همان آرایش است ؟ : در بزرگترین نظرسنجی که از عروس دامادها در سال 1398 گرفته شد . آرایشگاه فوق تخصصی شاهکار با بالاترین امتیاز به عنوان بهترین آرایشگاه داماد در تهران معرفی شد . همچنین سالن آرایش داماد شاهکار رکورد ارائه خدمات به بیش از 380 را در طی 4 ماه از آن خود کرد


آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000




یکی از مهمترین بخش های آرایش داماد، گریم صورت است این بدان معنا نیست که صورت داماد مانند عروس پر از رنگ و شکل دهی است بلکه فقط صورت داماد را با استفاده از مواد بی رنگ گریم می کنند تا از چند رنگی و نمایان بودن محل اصلاح و غیره خارج شود...یکی از موارد و آیتم هایی که امروزه جزو آیتم های اصلی تشریفات عروسی نسبت به قبل قرار گرفته است، آیتم آرایش داماد است. برای انجام پیرایش و گریم داماد باید آیتم هایی زیادی را درنظر گرفت بعضی از این موارد فقط در روز مراسم قابل پیاده سازی نیست و زمان بیشتری را باید صرف آن کرد تا در روز مراسم عروسی به نتیجه مطلوب رسیده شود.


آرایشگاه های مردانه برای بهبود و بهتر شدن ظاهر مردانه بسیار مهم و مورد توجه قرار می‌گیرند. در تهرانپارس تعداد زیادی آرایشگاه مردانه وجود دارد، اما انتخاب بهترین آرایشگاه جهت خدمات رنگ موی مردانه بسیار مهم است. اگر به دنبال یافتن بهترین آرایشگاه در نزدیکی آرایشگاه خانم تهرانپارس جهت خدمات رنگ موی مردانه هستید، با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید به بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات مورد نیازتان دست پیدا کنید:

گام اول: جستجوی محلی روی اینترنت
برای پیدا کردن بهترینآرایشگاه در نزدیکی آرایشگاه خانم تهرانپارس جهت خدمات رنگ موی مردانه، می‌توانید از اینترنت و روش جستجوی محلی استفاده کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا بهترین آرایشگاه در نزدیکی محل خود را پیدا کنید. روش جستجوی محلی، با ارائه خدماتی نظیر نقشه های محلی، جستجوی راحت، و مقایسه انواع مختلف خدمات آرایشگاه در مناطق مختلف، کاربردی واقع می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم بهترین گریم باید به گونه ای باشد که حتی از فاصله ۵ متری هم قابل تشخیص نباشد و مواد و ابزارهای به کار برده شده از کیفیت ویژه ای برخوردار باشند. اولین نکته ای که برای گریم داماد باید در نظر بگیریم زیرسازی آن است. زیر سازی مهم ترین امر در اصول گریم هر دامادی ست که باید به خوبی و درستی انجام بگیرد. برای زیرسازی پوست ابتدا آرایشگر باید با استفاده از پاک کننده های مخصوص پوست را به طور کامل از آلودگی پاک کند. برای این کار می توان از پنبه های آغشته به آب و الکل و برای پوست های خشک نیز از شیر پاک کن استفاده کرد. شیر پاک کن به این منطور استفاده می شود که چربی پوست در حالت متعادل قرار بگیرد تا بعد از عملیات فنداشن در اثر خشکی پوست صورت پوست پوست نشود.  در مرحله بعد از نیز از یک تونیک و مرطوب کننده مناسبی برای شفاف سازی پوست استفاده می شود.


گریم داماد : چهره ی هر فرد به طور کلی دارای زوایا ، فرو رفتگی و برجستگی ها ی مختلف است . این ویژگی های صورت آقایان میتواند مزیت یا عیب باشد . حال اگر ویژگی های پوست مانند سیاهی زیر چشم سوختگی یا خشکی پوست ، جوش های صورت و یا تفاوت رنگ در قسمت های مختلف صورت مانند پوست زیر ریش را در نظر بگیریم نیاز به گریم داماد را بیشتر از همیشه برای داماد درک میکنیم چرا که این موارد میتواند فیلم و عکس مراسم عروسی شما را به دردسر بیاندازد

آرایش داماد، گریم صورت


در گریم عروس دیده شدن صحیح بعضی از قسمت های گریم یک مزیت محسوب میشود ولی در گریم داماد به طور کل اصل بر دیده نشدن کامل گریم است ، به گونه ای که گریم حتی از فاصله 5 سانتی متری نیز نباید قابل رویت باشدگریم متعادل سازی ، گریمی است که در آن زوایای چهره اصلاح شده ، برجستگی ها و فرورفتگی های متعادل شده و ایرادات پوست به طور کامل محو میشود

مراحل گریم داماد :
تراشیدن سلول های شاخی پوست و آماده سازی پوست برای زیر سازی گریم
آبرسانی پوست برای جلوگیری از خشکی و ریزش پوست
زیرسازی بر روی پوست و لیفت صورت
گریم و کانتورینگ صورت
فیکس گریم برای جلوگیری از ریزش گریم
پودر ضد تعریق

گریم: قابل ذکر میباشد که مواد مصرفی برای گریم داماد از محصولات kryolan آلمان و grimas هلند میباشد که مخصوص گریم آقایان جهت متعادل سازی پوست صورت و‌از بین بردن جای لک،گودی زیر چشم، ... استفاده میشود. در صورت تمایل میتوانید رنگ پوست مورد نظر خود را انتخاب کنید، به عنوان مثال برنزه کردن پوست صورت.وسایل و ابزار آلات و مواد های مصرفی از اجناس بسیار مرغوب آلمانی و هلندی مخصوص گریم آقایان میباشد و با استفاده از پودر فیکساتورکاملأ فیکس شده و دارای ماندگاری بسیار بالا میباشند. ضمن این که کسی متوجه نمیشود شما گریم کرده اید. لذا شما هم عکسها و فیلمهای بهتری از مراسم خود خواهید داشت و هم ظاهری شیک تر در مراسم خود.

گریم داماد یا گریم متعادل سازی به صورت کلی بر پایه ی برقراری تعادل چهره بدون قابلیت رویت است توجه به جزئیات صورت و دقت در زاویه بندی ها بسیار حائز اهمیت است و همینطور محو کردن کانتورینگ از نکاتی است که در گریم باید به صورت حرفه ای انجام پذیرد گریم داماد بر خلاف گریم عروس به هیچ عنوان نباید قابل دیدن باشد

مراحل گریم داماد


تاریخچه گریم:گریم را در دوران های ابتدایی در مراسم آئینی جستجو کرد ، در طول زمان مصریان باستان که اطراف چشمهایشان را با رنگ های سبزو خطوط سیاه رنگ آمیزی می کردند و سرخ پوستان با بکار گیری رنگهای مختلف چهره خود را تزئین و گریم را در زندگی و آئین خود بکار می بستند.تاریخجه گریم در ایران در دوران باستان بنام "پیارا" در کشور ما رواج داشت و در دوران صفویه به گریم بزک و قبل از انقلاب گریم و بعد از انقلاب چهره آرائی نام گرفت.


یک اصطلاح لاتینی به معنی لک و کثیفی است که موجب خنده می شود .در معنای فرانسوی گریم از ریشه "گریماسک"به معنای اداء و شکلک گرفته شده است ، تعریف علمی گریم تغییر و تبدیل عضلات صورت و موئین چهره را گریم گویند .گریمه:کسی که روی چهره اش عمل گریم انجام می شود"گریمه"گویند.گریمور:کسی که انجام دهنده عمل گریم می باشد و یا بعبارت دیگر فاعل و کننده کار را "گریمور"گویند.کرکش یا کر کسیون:ایجاد تعادل و تناسب بین اجزاء چهره فرمهای چهره را کرکش یا کر کسیون گویند.به عبارت دیگر بر طرف کردن عیوب و نواقص در چهره را "کرکش" یا "کرکسیون"گویند.هدف از گریم:عمل گریم چهره جهت رفع عیوب و نواقصی  که هر کس در چهره خود احساس می کند بر روی چهره انجام می گردد و همچنین گریم به جهت تاثیر گذاری مثبت تر بر روی چهره انجام می گردد .
آرایشگاه های مردانه، به عنوان مراکزی برای بهبود و بهتر شدن ظاهر مردانه، محبوبیت بسیاری در میان مردان پیدا کرده‌اند. اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه راهنمای خدمات برای خدمات رنگ موی مردانه در نزدیکی آرایشگاه خاتون تهرانپارس هستید، با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید به بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات مورد نیازتان دست پیدا کنید:

گام اول: جستجوی بهترین آرایشگاه‌های مردانه
برای یافتن بهترین آرایشگاه‌های مردانه برای خدمات کوتاهی و رنگ موی مردانه، جستجو در اینترنت به‌عنوان بهترین راه انتخاب است. با جستجوی کلمات کلیدی مورد نیاز، می‌توانید بهترین آرایشگاه‌های مردانه را در نزدیکی محل خود پیدا کنید. به‌عنوان مثال، با جستجوی کلیدواژه های "آرایشگاه مردانه در تهرانپارس" یا "بهترین قیمت آرایشگاه مردانه" می‌توانید تعداد زیادی نتایج را به دست آورید.



آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000


تاریخ درج: 1398/03/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گریم داماد همان آرایش است ؟ از مجموع 0 امتیاز