استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گریم داماد کدوم آرایشگاه برم ؟

گریم داماد کدوم آرایشگاه برم ؟
گریم داماد کدوم آرایشگاه برم ؟ برای پیدا کردن یک آرایشگاه مردانه دامادی خوب کافیه به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آرایشگاه داماد شاهکار مراجعه کنید تا عکس قبل و بعد گریم داماد را مشاهده کنید . سالن حرفه ای گریم داماد در سعادت آباد ، تهرانپارس و قیطریه شعبه دارد

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000







آرایشگاه های مردانه، به عنوان یکی از مهمترین مراکز زیبایی و بهداشتی، با استفاده از ابزارهای مختلفی برای رسیدن به شکل بدنی مطلوب، در هر شهری احداث شده است. اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه برای رنگ موی پلاتینی، استخوانی، سفید، و مش در نزدیکی آرایشگاه در پروین تهرانپارس هستید، با استفاده از راهنمای زیر میتوانید به بهترین آرایشگاه‌های مردانه در این منطقه دسترسی داشته باشید.

گام اول: جستجوی بهترین آرایشگاه‌های مردانه در اینترنت
برای پیدا کردن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه در نزدیکی آرایشگاه در پروین تهرانپارس با خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، سفید و مش، بهتر است در اینترنت جستجو کنید. با وارد کردن عبارات مثل "آرایشگاه مردانه در پروین تهرانپارس" یا "بهترین آرایشگاه مردانه برای رنگ موی پلاتینی در تهرانپارس" به سرعت به نتایج جستجوی خود دست خواهید یافت.

گام دوم: مشاهده مشخصات و نظرات کاربران در سایت‌های مختلف
بعد از جستجوی اطلاعات در اینترنت احتمالاً مایل به اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، سفید و مش در نزدیکی آرایشگاه در پروین تهرانپارس هستید. در این مرحله می توانید برای مشاهده مشخصات بیشتر و


هیچ خانمی واکنش مثبتی نسبت به این موضع نشان نداده و بیشتر جواب ها شامل: بدم می آید و خوشم نمی آید بود،. یکی از خانم ها نیز عقیده داشت، پسران با این کار ابهت مردانه شان را از دست می دهند. خداوند همه را زیبا خلق کرده و آدم ها در آن صورت اولیه و طبیعی خود زیبا هستند. ولی، بعضی دیگر بر این باورند که مردان نیز باید بیشتر به پیراستگی خود اهمیت دهند و ابرو برداشتن یا مرتب کردن آن، نه تنها باعث آراستگی و نظم ظاهر آنها می شود،


بلکه، موجب می شود سرحالتر و مرتب تر به نظر بیایند . دیگر افراد، به راحتی به سالن های زیبایی مراجعه می کنند و در این زمینه کوچکترین احساس خجالتی ندارند. مردان به این نتیجه رسیده اند که لازم است تمیز و آراسته به نظر بیایند، مخصوصا هنگامی که با افراد جوانتری که در محل کارشان شاداب تر به نظر می آیند رقابت می کنند. بیشتر مردان ابروهایشان را مرتب می کنند، چرا که اینکار آنها را سرحالتر نشان می دهد. ایده ی اپیلاسیون می تواند باعث ترس مردان شود، و در سالن های زیبایی خیلی کاربرد ندارد. پیدا کردن مکانی که فقط از موچین و بند استفاده می کنند، می تواند روش خوبی برای تشویق مردان به آراستگی بیشتر باشد.

اصلا اسم عروسی پر از تبعیض و اجحاف در حق داماد است، از همون اسمش بگیر تا کلیه تشریفاتش. می‌گن جشن عروسی و کسی تا حالا ندیده که بگن جشن دامادی. لباس عروس، گل عروس، آتلیه عروس، آرایشگاه عروس، شام عروسی و خلاصه همه چیز به همین نام است. قدیم‌تر اوضاع از این هم وخیم‌تر بود. عروس خانم از دو روز قبل به آرایشگاه می‌رفت و انواع ماسک صورت و ویتامینه پوست و مو و گریم صورت و آرایش مو و خلاصه هزار و یک داستان دیگر انجام می‌شد تا زیباتر شود و داماد هم چند دقیقه مانده به شروع مراسم صورتش را با عجله اصلاح می‌کرد، پوستش را در چند ناحیه زخم می‌کرد، جای زخم‌ها دستمال می‌گذاشت بعد چند دقیقه عطر تندی به صورتش میزد


کانال تلگرام آرایشگاه داماد شاهکار


اگر وقت بود کمی کرم هم به پوستش میزد و می‌رفت به دنبال عروس خانم. اما گذشت آن روزگار الان این داستان کاملا فرق کرده است. الان در آرایشگاه‌های حرفه‌ای پکیج ویژه داماد شامل اصلاح کامل مو و صورت، براشینگ مو، پلنینگ صورت و ویتامینه پوست ارائه می‌شود. به این صورت که ابتدا موهای سرتان را با مدل زیبایی کوتاه و مرتب می‌کنند، اصلاح صورت به صورت کاملا حرفه‌ای قسمت دوم این ماجراست. پوست مردها هم به پلنینگ و ویتامینه کردن نیاز دارد تا شفافتر و زیباتر به نظر برسد. بعد از انجام این کارها نوبت یک گریم حرفه‌ای و زیباست. هر چه باشد داماد باید با تمام مهمانان متفاوت و از همه متمایز باشد درست شبیه عروس خانم. همه جا نوشته‌اند زیباترین عروس سال باشید اما شما می‌توانید زیباترین داماد سال شوید.  

 ۲ روش اصلی و قابل استفاده برای طراحی پایه گریم وجود دارد؛ کانتور ( تیره کردن ) و هایلایت (روشن‌کردن ) که کانتور برای  کمرنگ کردن ایرادهای صورت است یعنی قسمت‌هایی از صورت که شما نمی‌خواهید خیلی به چشم بیاید و هایلایت برای پررنگ و برجسته کردن زیبایی‌های صورت تا بیشتر به چشم بیاید.

زیبایی و خوب به نظر آمدن، احساسی نیست که تنها در خانم ها و یا به اصطلاح سلبریتی‌ها (celebrities) وجود داشته باشد. به همین خاطر در چند سال اخیر، شاهد هستیم که خدماتی از قبیل آرایش داماد در محل و به طور کلی آرایش داماد، متقاضی زیادی پیدا کرده است. در ادامه به نکات فنی این آرایش می پردازیم اما در ابتدا باید بگوییم آرایش داماد، با آن چه تحت عنوان آرایش عروس شناخته می شود، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

به بیان دقیق تر، آرایش عروس گل درشت است و هرفردی که به چهره و ظاهر او نگاه کند، باید متوجه ساعات متمادی که آرایشگر صرف زیباسازی او کرده بشود (این ماهیت استاندارد آرایش عروس است). اما در آرایش داماد کار به کل تفاوت می کند. به این معنی که صورت و موی داماد کاملا طبیعی به نظر می رسد (باید طبیعی به نظر برسد) و آرایشگر تلاش کرده از مشکلاتی نظیر گودی زیر چشم، خشکی پوست، تفاوت رنگ قسمت های مختلف صورت و تعرق نامطلوب که فلاش دوربین را در عکس انعکاس می دهد جلوگیری به عمل آورد.مخلص کلام اینکه، منظور از آرایش داماد، قراردادن نوعی گریم هنرمندانه و مخفی، روی صورت است.

صفحه اینستاگرام  آرایشگاه داماد شاهکار

حال که با کلیت مطلب آشنا شدیم، زمان ارائه یک سری توصیه مشخص به منظور ارتقای سلامت و شادابی پوست داماد و البته راهنمایی او در امر انتخاب آرایشگر مناسب دامادی است. هرچند که این توصیه ها برای ایجاد تغییر چشمگیر به یک الی دو ماه زمان احتیاج دارند اما، در صورتی که مراسم شما این زمان باقی نیست، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. از همین امروز مراقبت را آغاز کنید.

برای لولایت ،از زیر فک تا امتداد خط فک از سایه تیره تری استفاده کنید و اینکار را تا نقطه ارتباطی فک با گردن ادامه دهید برای اینکه این خط دیده نشود با یک قلم موی تمیز زیر فک و گردن را برس بزنید تا یکدست شود .سپس، بالای خط فک را هایلایت و برجسته کنید و بادقت , با نواحی اطرافش همرنگ کنید اما اطراف چانه, اینکار را نکنید چون شما میخواهید دوطرف فک پایین را برجسته کنید . اگر شما تمام نواحی چانه را هایلایت کنید باعث میشود چانه شما بزرگتر به نظر برسد و به سمت جلو کشیده شود .

چه موافق آرایش برای مردها باشین و چه مخالف، شب دامادی فقط یه شبه! این روزها بعضی آرایشگاههای مردانه، گریم و آرایش داماد رو به صورت ماهرانه ای انجام میدن تا در شب دامادی بهتر بنظر برسین. البته ناگفته نماند هزینه های قابل توجهی هم می گیرن.

چهره‌پرداز یا گریمور یا مسئول گریم فردی است که آرایش چهره بازیگران برای حضور در نمایش‌های تلویزیونی، سینمایی یا تئاتری را بر عهده دارد. به گزارش مجله تالاب : چهره‌پردازی از سال ۱۹۸۱ تبدیل به یکی از موارد جایزه اسکار گردیده است. هم اکنون در کشور آموزشگاههای بسیاری به آموزش گریم به هنرجویان می پردازند در آرایشگاه های زنانه از گریم به میکاپ نام برده می شود.
آرایشگاه های مردانه به عنوان یکی از مهمترین مراکز زیبایی و بهداشتی، در هر شهری احداث شده‌اند. اگر به دنبال بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه دزیره تهرانپارس هستید، در این مقاله به راهنمایی برای پیدا کردن بهترین آرایشگاه‌های مردانه در نزدیکی این محله پرداخته شده است.

گام اول: جستجو در اینترنت
برای پیدا کردن بهترین آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه دزیره تهرانپارس، بهتر است در اینترنت جستجو کنید. می‌توانید به کلیدواژه هایی مانند "آرایشگاه مردانه در نزدیکی آرایشگاه دزیره تهرانپارس"، "رنگ موی پلاتینی در آرایشگاه مردانه"، "رنگ موی استخوانی در آرایشگاه مردانه" و "آرایشگاه مردانه در نزدیکی آرایشگاه دزیره تهرانپارس" جستجو کنید.

گام دوم: مرور و بررسی سایت های آرایشگاه های مردانه
پس از پیدا کردن مجموعه ای از آرایشگاه های مردانه و تماشای عکس های پیشنهادی آنها، با بررسی نظرات کابران و کامنت هایی که به آنها داده شده، می‌توانید بهترین مراکز را برای خدمات رنگ مو در نزدیکی آرایشگاه دزیره تهرانپارس پیدا کنید.

گام سوم: مشاوره با کارشناسان آرایشگاه
اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه دزیره تهرانپارس هستید، پس از پیدا کردن چند مرکز توصیه شده، با متخصصان آن مرکز مشورت کنید و نظرات و پیشنهادات آنها را در انتخاب خدمت رنگ مو به عنوان بهترین آرایشگاه مردانه در نزدیکی آرایشگاه دزیره تهرانپارس در نظر بگیرید.

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000



تاریخ درج: 1398/03/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گریم داماد کدوم آرایشگاه برم ؟ از مجموع 0 امتیاز