استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تهیه جهیزیه و تأمین مخارج عروسی به چه قیمت ؟

تهیه جهیزیه و تأمین مخارج عروسی به چه قیمت ؟

به گزارش دوشیزه به نقل از مشرق، عروس افغان که برای تهیه جهیزیه و تأمین مخارج عروسی با نامزدش از مرد آشنایی 20 میلیون تومان پول گرفته بود قبل از برگزاری مراسم عقد و عروسی، با کمک داماد توطئه قتل مرد طلبکار را طراحی کردند و او را با بنزین به آتش کشیدند تا راز جنایت‌شان با مرگ این مرد برای همیشه پنهان بماند.






اما قربانی این توطئه پیش از مرگش، خود را با پیکری سوخته و نیمه‌جان به یک دکه روزنامه‌فروشی در جاده کهریزک رساند و پیش از آنکه بمیرد با کمک صاحب دکه به بیمارستان انتقال یافت، اما چند روز بعد به علت سوختگی شدید جان سپرد.

کارآگاهان جنایی اواخر اردیبهشت امسال با مراجعه پسر جوانی به کلانتری 170 کهریزک به سرنخی درباره این جنایت رسیدند. این جوان به پلیس گفت: برادرش، ناصر – 37 ساله – که پیمانکار ساختمانی بود چند روز پیش سوار خودرو پژو پرشیای سفید رنگش از خانه خارج شد تا از یک آشنا طلب 20 میلیون تومانی‌اش را بگیرد اما بعد از ظهر روز بعد از بیمارستان خبر دادند که برادرم به علت سوختگی شدید بستری شده است.

وقتی به بیمارستان رسیدیم، صاحب یک دکه روزنامه‌فروشی در جاده قدیم قم که برادرم را به بیمارستان رسانده بود، گفت: او را دیدم که با پیکری سراپا سوخته نیمه جان کنار دکه‌اش به زمین افتاده و تصمیم گرفتم او را به بیمارستان برسانم اما پیش از انتقال به بیمارستان گفته که یک زن و شوهر جوان افغان او را آتش زده‌اند.

پس از شکایت این پسر جوان پرونده واقعه به دستور رئیس شعبه 103 دادگاه کهریزک برای رسیدگی به کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ سپرده شد و کارآگاهان در نخستین گام به تحقیق از صاحب روزنامه‌فروشی پرداختند؛ این روزنامه‌فروش گفت: «در داخل (اتاقک) روزنامه‌فروشی نشسته بودم که ناگهان متوجه صدای کمک خواستن فردی در حوالی (اتاقک) شدم! پس از بیرون آمدن از روزنامه فروشی، فردی را مشاهده کردم که بشدت دچار سوختگی شده و روی زمین افتاده است، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و در فاصله زمانی رسیدن اورژانس، این شخص سوخته با کلمات بریده‌ای گفت: زن و شوهری افغانستانی که در منطقه باقرآباد زندگی می‌کنند وی را آتش زده‌اند.

همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، از طریق بیمارستان به کارآگاهان اطلاع داده شد که با وجود اقدام‌های درمانی به علت شدت سوختگی، ناصر جان باخته است.

بدین‌ترتیب پرونده قتل مرد پیمانکار با کشف خودرو سوخته وی در جاده قم وارد مرحله تازه‌ای از رسیدگی شد و کارآگاهان پی بردند زن و شوهر افغان به گمان اینکه مرد پیمانکار مرده خودرو اش را هم به آتش کشیدند تا آثار جرم از بین برود. در ادامه تحقیقات کارآگاهان با مراجعه به منطقه باقرآباد و انجام تحقیقات گسترده میدانی و پلیسی سرانجام موفق به شناسایی زن و شوهر جوان افغان به نام «عزیز 29 ساله» و «سمیه 23 ساله» شدند که قرار بود با هم ازدواج کنند اما به طور ناگهانی ناپدید شده‌اند.

درحالی که تحقیقات برای دستگیری این زوج ادامه داشت سرانجام شامگاه دهم خرداد درحالی که عزیز و سمیه برای برداشتن اسناد و مدارک شناسایی خود به محل سکونتشان مراجعه کرده بودند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

اعتراف به جنایت
پس از گذشت چند روز از دستگیری زن و شوهر جوان، سرانجام سمیه لب به اعتراف گشود و به همدستی با همسرش در این جنایت آتشین اعتراف کرد؛ وی گفت: «چندی پیش از طریق دوستانمان با ناصر که وضع مالی خوبی داشت آشنا شدم تا از وی برای تهیه جهیزیه‌ام کمک بگیرم؛ او 20 میلیون تومان به من پول داد اما چند روز بعد در پیشنهادی غافلگیرانه از من تقاضای ازدواج کرد اما من نامزدم را دوست داشتم وقتی اصرار و پافشاری مقتول برای ازدواج ادامه پیدا کرد، به ناچار موضوع را با عزیز درمیان گذاشتم تا شاید بتوانیم 20 میلیون تومان را به او برگردانیم. تا اینکه عزیز از من خواست با مقتول قرار ملاقات بگذارم.

دو نفری با موتورسیکلت همسرم به محل قرار رفتیم؛ زمانی که همسرم با ناصر روبه‌رو شد، ناگهان آنها با یکدیگر درگیر شدند که در این زمان همسرم با بنزینی که از داخل باک موتور تهیه کرده بود، اقدام به آتش زدن ناصر کرد و در ادامه با مابقی بنزین نیز ماشین مقتول را به آتش کشید؛ در حالی که تصور می‌کردیم ناصر در همانجا فوت کرده، از محل فرار کردیم.

عزیز نیز پس از اطلاع از اعترافات صریح همسرش (سمیه)، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به ایجاد حریق عمدی منجر به جنایت،قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و هر دو متهم برای ادامه تحقیقات و تکمیل پرونده دراختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

تاریخ درج: 1395/04/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: