استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

جشن‌هایی به صورت مختلط برگزار می شود حرام است؟

جشن‌هایی به صورت مختلط برگزار می شود حرام است؟
به گزارش دوشیزه به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد ، حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی رعایت موازین شرعی و اسلامی در برگزاری جشن‌ها و مراسم های عروسیجمعه این هفته شهر دهدشت گفت: متاسفانه برخی از عروسی‌ها و جشن‌ها به صورت مختلط برگزار می شود که حرام است و زمینه ارتکاب گناه و جرم را فراهم می کند.










وی افزود: متاسفانه بعد از نیمه شب برخی در عروسی‌ها با ایجاد سر و صدا و شلیک گلوله در خیابان ها سبب مزاحمت برای سایر مردم می‌شوند که این کار نیز خلاف شرع و انسانیت است.
امام جمعه دهدشت فرا رسیدن سالروز عید غدیر و دهه امامت و ولایت را گرامی داشت و گفت: پیامبر اسلام بعد از ادای مناسک آخرین حج خود در راه بازگشت حجاج به وطن و در حضور بیش از 12 هزار نفر حضرت علی (ع) را بعنوان ولی بعد از خود، مشخص کرد.
حجت الاسلام حسینی در ادامه به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : ملت بزرگ و غیور ایران با شجاعت و شهامت به رهبری امام راحل در برابر تمام دنیا ایستادگی کردند و در زمانی که برای تهیه سیم خاردار هم دچار سختی و مشقت بودیم ، دشمن در مقابل ایمان و شجاعت ملت ایران شکست خورد.
حسینی به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش یکی از دستگاهای حیاتی کشور است و باید مورد توجه و حمایت همه نهادها و خانواده‌ها قرار گیرد تا بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
تاریخ درج: 1395/07/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: