استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

هزینه عروسی با تشریفات لاکچری در سال 96

هزینه  عروسی با تشریفات لاکچری در سال 96
به گزارش دوشیزه به نقل از ،​ سایت فردا هزینه های گزاف یک عروسی تجملاتی را محاسبه کرده است. مراسم ازدواج ، درسالیان گذشته در حیاطی باصفا با لامپ‌های ریسه‌ای، میز و صندلی‌های کرایه‌ای، کمی میوه و یکی دو نوع غذا برگزار می‌شد . اما الان برای رسیدن یک عروسی لاکچری، هزینه‌های سرسام آوری باید پرداخت ‌شود. از ماشین‌های لوکس گرفته تا میهمانی‌هایی که هزینه هر کدام‌، بیش از حقوق سالانه یک کارگراست ، می توان نام برد .





در تماس ما با یکی از آرایشگاه‌های نسبتا مشهورمتوجه شدیم ، هزینه آرایش عروس از حدود ۳ میلیون تومان شروع شده و بسته به میزان کار و زمان صرف شده، بر این مبلغ افزوده خواهد شد.  آتلیه های عکاسی نیز کم از سالن ها آرایش ندارند ، مبلغ ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمتی بود که یکی از آتلیه های شهر تهران برای مراسم ازدواج داده است حتی تصویربرداری با هلی‌شات این رقم را بالاتر هم برده است.

برای خرید لباس عروس رقم ۷ میلیون تومان به بالا  شاید لاکچری پسنده ها را راضی نماید . اجاره یک خودروی مرسدس بنز اس‌کلاس بدون راننده ، به ازای یک ساعت ۱۱۰ هزار تومان است؛ البته شرکت اجاره‌ دهنده، خودرو را کمتر از ۱۴ ساعت اجاره نمی‌دهد و در این صورت، آقای داماد باید حداقل ۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان بپردازد. البته هزینه تزئین و گل‌زدن و تبدیل یک خودروی لوکس به یک ماشین عروس لوکس، جدا محاسبه می‌شود. این هزینه بالغ بر ۲ میلیون تومان است .


 تالار و باغ هم که جای خود دارد، گفته شده ورودی باغ‌های اطراف تهران چند میلیون تومانی آب می‌خورد. این ورودی بر اساس بزرگی و کوچکی باغ و امکانات و ... قیمت‌گذاری می‌شود و گاهی به ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان هم می‌رسد. منوهای مختلفی پیش روی زوج‌ها بین۶۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر میهمان متغیر است! با این تفاسیر یک مراسم عروسی با ۴۰۰ میهمان، در یکی از باغ‌های اطراف تهران به صورت میانگین حدود ۱۰۰ میلیون تومان تمام می‌شود؛ آن هم بدون هزینه‌های اضافی! در مورد هتل‌ها، اما قیمت‌ها به تعرفه‌های مصوب نزدیک‌تر است. هتل از دیرباز مختص عروسی‌های لوکس بوده و امروز هم از این قاعده مستثنا نیست؛ بنابراین منوها به ازای هر نفر میهمان از حدود ۷۰- ۸۰ هزار تومان شروع شده و به ۲۰۰ هزار تومان هم می‌رسند. 


تاریخ درج: 1396/01/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: